10 najgorih automobila iz prethodne godine

Džeremi Klarkson je nedavno objavio spisak automobila koji mu se iz nekog razloga nisu dopali. Zanimljivo je da neke nije ni vozio, a u neke nije ni seo.  Ali zar je to nešto čudno? Zar većina vas to isto ne čini? Dajete komentar o automobilu koji niste testirali? Ili bar voili. Zar ne?

Kako da trošite manje goriva?

10 najgorih automobila iz prethodne godine

Testoviautomobila RS LOGO

U svom stilu, nastavio je da ocenjuje automobile koje je vozio u prethodnih godinu dana, a red je došao na one koji mu se nisu svideli. Lista nije sastavljena po posebnom rasporedu, a na njoj se nalaze sledeći modeli:

Vauxhall/Opel Astra SRi

“Auto je crvene boje, ima turbo i bio bi dobar samo onom kome je za prevoz potrebno nešto sa 4 točka i sedištem.”

Klarkson je međutim priznao da auto nije ni vozio jer mu je tokom vikenda kada je trebalo da ga testira, neplanirano dopao šaka Aston Martin Vanquish Volante, pa nije bilo dileme u koji će od ta dva modela da sedne.

Infiniti Q30 Premium Tech

“Dizelaš od 2.2 litra koji pogoni Q30 nije veliki potrošač, što je dobro. Ali zato ispušta zvuke kao prehlađeni rečni brod. Toliko je glasan, da bi trebalo da ga isporučuju sa tehnologijom za poništavanje zvuka.”

“U stvari, milslim da je zadatak ovog motora da pretvara dizel gorivo – u buku.”

Škoda Superb SE L Executive

“Dugo nisam mogao da smislim šta da napišem o ovom automobilu. Najpre sam hteo da kažem kako je Superb jeftinija verzija Volkswagena Passat, jer to u suštini i jeste. Ali, koga uopšte zanima Passat.”

“Vozio sam Superb jednog jutra auto-putem prepunim automobila kao što je ova Škoda. I svi su imali isti problem – bili su prosečni. Superb ima onoliko duše koliko i običan frižider. To je ona vrsta automobila koja se kupuje na metar: Dobar dan! Želeo bih jedan auto od pet metara, moliću lepo.”

Zenos E10 S

Ovaj asketski opremljen sportski automobil – baz vrata, bez prozora, bez krova, bez patosnica – pripada trkačkoj stazi. Na običnim putevima, gde sam ga najviše i vozio, buka motora zabavna je otprilike samo jedan minut.

“U vožnji je previše nemiran i sklon zanošenju, usled nedostatka elektronske asistencije. A onda, tu su i te kočnice: prednji točkovi imaju tendenciju blokiranja. Naravno, sistem protiv blokiranja lako bi rešio problem. Ali kvaka je u tome što je suština Zenosa da je reč o automobilu bez takvih pomagala. Zanimljivo ga je gledati na televiziji, sa kauča u dnevnoj sobi, kada ga neko drugi vozi, ali nije zabavno kada u njemu nekontrolisano jurite ka drvetu pored puta.”

Video: Nova Lada X-Ray

Kako da trošite manje goriva?

danas

Saznajte koje je još modele Klarkson ocrnio, sa razlogom ili bez dole u ovom tekstu:

Klarkson pljuje po odličnim automobilima

Klarkson pljuje po odličnim automobilima!

Volvo