Akumulator: najniže cene akumulatora u Srbiji

 Nemojte se zavaravati, da vam je akumulator u ekstra stanju, ako vam motor pali na + 10, mnogo je važnije kako će se isti pokazati na – 10. Nemojte bacati stari akumulator tek tako, ako nije stariji od četiri godine, za njega verovatno ima nade. Kod kupovine akumulatora konsultujete RUBRIKU PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA.

Priredio: Aleksandar Todorović

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

 

Najbitnija karakteristika akumulatora je startna struja – CCA “cold cranking amperes”. To odmah zapamtite. Ko je drugačije mislio, bio je u velikoj zabludi. CCA je struja (broj ampera) koju može da obezbedi akumulator u roku od 30 sekundi na temperaturi od minus 18 stepeni a da napon ne padne ispod 1,2 V po ćeliji, ili 7,2 V za akumulator sa 6 ćelija. Prostije, ako akumulator ima 600 ampera startne struje (solidan akumulator za malo veći dizel), tada akumulator mora da obezbedi tih 600A u roku od 30 sekundi dok napon ne padne na 7,2V. Ta karakteristika se ispituje u fabrikama i posebnim laboratorijama koje testiraju akumulatore. To je “struja hladnog strarta”. Testira se na -18 stepeni zato što su olovni akumulatori veoma osetljivi na niske temperature, i njihov kapacitet pada 1% sa svakim stepenom, mereno na 25 stepeni. Jasnije, ako akumulator ima npr. 400 A na 25 stepeni, on će na 0 stepeni da ima za jednu četvrtinu manje snage-300 A. Zato akumulatori “stradaju zimi”. Ne, oni ne stradaju, samo pokazaju svoje lice, tj. kako su održavani. Akumulator koji je održavan kako treba ne bi trebalo da otkaže ni na minus 20 stepeni. Pod uslovom da nije u pitanju loše punjenje alternatora, kratak spoj. Vlasnici automobila imaju pogrešno mišljenje da “akumulatori stradaju zimi”, oni se zapravo najviše prazne kada se ne koriste. Imajte u vidu da im nikako ne prijaju i letnje vrućine, što znači da je poželjno da akumulator proveravati nekoliko puta u toku godine. Svakako, veoma je važno da kupite kvalitetan akumulator. Exide akumulatori imaju povoljnu cenu, a vrhunski kvalitet.

Kupite onaj akumulator koji je predviđen za vaš automobil, dakle nema potreba da kupujete onaj veći i skuplji. Uzimanjem akumulatora većeg kapaciteta od predviđenog ništa se ne dobija, ako pričamo o ispravnom automobilu i normalnoj vožnji. Ako je dopuna strujom u redu, sasvim je dovoljan kapacitet koji je fabrika stavila pri prvoj ugradnji. Taj običaj kupovine većih akumulatora je ostao iz vremena masovne vožnje starih, loših automobila gde je bilo bitno koliko ćeš svojim akumulatorom moći da verglaš ispred kuće, a da se ovaj ne istroši. Ako već na temperaturama iznad 10 stepeni motor otežano pali, akumulator je već predodređen na kolaps u hladnijim uslovima.

Kad je pravo vreme za zamenu akumulatora?

Ako znate koliko je stvar vaš akumulator, niste daleko od odgovora. Ako je baterija u vašem vozilu starija od četiri godine, nećete mnogo pogrešiti ako kupite novu. Svakako, većini vozača u Srbiji znači svaki dinar, tako da je jako važno da vam pomognem, odnosno da vas posavetujem kako da utvrdite da li u vašem akumulatoru ima još malo života.

Postoje dva načina da ustanovite da li treba da zamenite akumulator u automobilu. Prvi, svima dobro poznati i neprijatniji način za vozača, je kada akumulator nije u stanje da startuje motor. Drugi način, kojim ćete izbeći ovu neprijatnost, je blagovremena i redovna provera stanja baterije pre dolaska hladnijih dana, kada se najčešće otkrivaju problemi sa akumulatorom. Potpuno pražnjenje akumulatora je veoma loše, posebno je to problem kod modernih automobila, koji imaju brojne elektronske sisteme, alarme, i kojima je neophodno stalno napajanje strujom. Zbog toga izbegavajte da vam automobil stoji više od desetak dana.

Prvi loš znak da je kraj vašeg akumulatora blizu je da ako već na temperaturama iznad 5-6 stepeni akumulator otežano startuje motor, on je već predodređen na kolaps u hladnijim uslovima.

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

 

megane-aca

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

western

 

Da li je Megane III za preporuku?

I.Popović: Da li je ceed 1.4 najbolji izbor?

ODGOVORE i PITANJE ČITAJTE NA  SAJTU TESTOVIAUTOMOBILA.RS (KLIKNITE OVDE) i Najboljiauto.COM

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA (POŠALJITE PITANJE, KLIKNITE OVDE)

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).

Svi mi kažu beži od Francuza – Zašto?

Honda Accord Vs Volvo S60 Vs CR-V

Koji auto kupiti za 4.500 evra?

Polovni automobili: Šta kupiti za 1.000 evra?

Bojan Vukosavljević: Uporedite mi Lagunu i Megane

Koje ulje da sipam u Focus II?

Polovni automobili za 2.000 evra

Da li je Toyota zaista kvalitetna?

Šta kupiti: Alfu 156 ili Volvo V50?

Da li da kupim Mitsubishi Colt ili Daihatsu Sirion?

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

Plivajući zamajac: sve prevare 

Pitali ste A.Todorovića: Grande Punto 1.2 Vs Clio 3 1.2 16V?

Renault Capture ili Škoda Yeti?

Remont plivajućeg zamajcaajstora

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Kupujem polovan automobil: šta da kupim Peugeot 406 ili Lybru?

Polovni automobili: G.Todoroviću uporedite mi Accord 2.0 i Octaviju II 1.9 TDI

Golf V bolja kupovina od Focusa i Astre H ili ne?

Ford Kuga 1.5 EcoBoost troši 12 litara?

Pitanje iz Travnika: Qashqai 1.2 Vs Qashqai 1.5 DCI

Da li kupiti Mondeo 1.8 TDCI sa 143.000 km?

Kakva je Opel Vectra C?

Polovan automobil: Dodge Caliber 1.8

Šta kupiti: Accord, Avensis, Lacetii ili…

Testoviautomobila RS LOGO

 

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Pitanje: Poštovani gospodine Todoroviću možete li malo konkretnije da pojasnite kako tražite polovne automobila. Vi imate znanje i valja ga unovčiti. Podržavam u potpunosti, ali mene buni jedna stvar, konkretno ovaj primer ja hoću taj i taj model i ako ima tri automobila u ponudi vi ne tražite auto, jel onda ovih 15 hiljada dinara uzimate i kažete da nema tih kola,a ja kao kupac Hoću bas taj model kud puklo da puklo.

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Šta mogu da dobijem od vas: ” hvala i dovidjenja” ?. Malo mi je nejasno,za tih 15 hiljada dinara sta ja dobijam? Savet,sve su to krsevi uzmi neki drugi model za te pare ovo nista ne valja? Ili nešto konktretno,tipa ovo je prava stvar za vas,i odvedes me do kola i objasnis zasto ja kuci ne idem peske i postanem vlasnik auta koji mastam od 5 razreda osnovne skole?Mislim ako treba da dam 1000 evra da bi mi nasao auto od 4000 hiljade,batali i kola.

 

Odgovora Aleksandar Todorović: Shvatam vas vrlo dobro g.Jovane šta želite da kažete. Da bi razmatrao uopšte da li nekom tražim auto ili ne, potrebno je da odgovorim na pitanja čitalaca. Kad on dobije moje odgovore, preporuke za možda neke druge modele, postavlja mi nova pitanja, a sve to ide brže usmenim putem. Ako su vaši zahtevi nerealni, recimo hoćete Golf / za 6 000 e, ja vam ne tražim auto.

  • Nemojte dozvoliti da vas prevare. Nemojte kupovati mačku u džaku. Postoji i dobar polovan auto, za više novca postoji i odličan polovnjak, ali morate imati malo strpljenja i puno znanja, ako nemate dovoljno isksustva sa najmodernijim automobilima, postoje majstori koji vam mogu pomoću, zajedno samnom.

Ako je ponuda nekog modela loša kako mislite da vam ja nađem auto? Da ga nacrtam? Ja gaospodine treba da garantujem da je taj i taj auto dobar, a to činim sa zaradom od 100 ili 200 evra malo bi bilo mnogo zar ne? Nakon što uplatite 4000 din za usmeni odgovor, procenjujemo da li vredi da vam pomažem ili ne. Ako rešite da me angažujete uplaćujete za moje majstore 18 000 dinara unapred. to su troškovi za njih.

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Kad kupite auto, meni plaćate honorar od 100 evra (za kola do 4500 e) 150 e (za kola do 8000 ev) 200 e za kola do 10 000 evra, 250 e za kola do 15 000 evra. Naravno, lepo pišem, nemam nameru da vam tražim auto ako nemate u mene maksimalno poverenje. Što znači ako ne kupite auto ja sam radio besplatno a ja to ne želim. Obezbeđujem vam VELIKI SERVIS kod mog majstora, i održavanje kola kod mog majstora, Preventivni pregledali na 6 meseci su poželjni, ako to ne želite nemojte mi se javljati zbog problema.

 

 

Dodatno pitanje g.Petrovića:

A.Todorović: Ja imam majstore koji pregladaju auto koji Vam ja pronadjem, a oni se trebaju platiti G. Jovane Jovan Petrovic ili mislite da bih se brukao time što bih uzimao taj novac za sebe, to je ispod mog nivoa.Dobijate pregled automobila za koji smo se prethodno dogovorili.
Jovan Petrovic: Dakle  vi nađete kola,majstor da zeleno svetlo i ja odem na plac i pazarim kola, posle ovi vaši majstori odrade prevenciju i mirna Bosna
  • Najbolji Auto Jovan Petrovic Pa još bolje od toga gospodine Jovan Petrovic . Ja vas sačekam na placu da pogledate ta kola, ako je ikako moguće i da ih provozate na vaš rizik (znate da nije moguće izvaditi dva puta probne tablice na jednom automobilu, debilan zakon R.Srbije) . Ako kupujete auto, odmah ga plac prebacuje kod mog majstora na Veliki servis! Obezbeđujem vam tehnički pregled, sve papire za registraciju, ako mogu i odlazak u MUP organizujem, tako da vas do kraja dana čeka auto sa urađenim VELIKIM SERVISOM i tablicama. Ali moj majstor provera i trap, i sve ostalo. Dakle ako treba još nešto da se zameni pored velikog servisa on menja, cenu tačno u dinar dobijate pre servisa. Za kola starija od 6 godina preporučujem preventivni servis kod mog majstora na 5-6 meseci. Ako niste iz Beograda, onda je to teško da ispunite, ako jeste, morate, inače vam ne tražim auto.jer meni je bitno da vas AUTO DOBRO SLUŽI! Ako vi imate iste takve cilje onda smo se dogovorili. PS.pošto ste mi postavili jako dobra pitanja gospodine Petroviću za vas je odgovor od 3000 din besplatan, ali morate platiti 18 000 dinara jer mene često majstori koštaju i više ( ne može besplatno pitanje bez uplate 18 000 din, ali ne mora 3 000 din + 18 000 din).
Ljiljana Stojanovic Od A do Š. Automobili me ne interesuju, četiri smo kupili posle 15min gledanja. Dobro je ispalo, koliko se ne razumemo.
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
  • Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…
    ——————————————————————————————————

 

Vladimir Todorovic Ko bre kome sta vise garantuje za polovnu stvar danas moze da radi.sutra ne i to je to .dobar poznavaoc kola moze da proveri dal je farban ili.ne i osnovne stvari sve ostalo je macka u dzaku niti ce ko.na placu da da da se meri kompresija proveravaju dizne turbine i.ostalo.kod nas ide to sto vidis toje stojepro eri osnovno i teraj ako.ti se svidja
  • Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen. 

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni,  i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste.  Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.  

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao  i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.

  • Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite. 

Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

  • Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!

 

–  I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….

Dragi moji čitaoci…

Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja

Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 1h ili 2h razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora. Preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.

Svi vi koji čitate besplatno moje Testove, Odgovore i kupite auto, na osnovu toga, a NE želite da mi platite pišljivih 4 000 din, pravite grešku, jer NEMATE PRAVE informacije

Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO

U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..

Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu

Što se mene tiče, zadržite svojih 4000 din
ionako jedva postižem da se čujem i sa ljudima koji žele da toliko plate, da dobiju usmeni odgovor

Ali da ja kupujem auto, i da nisam lično testirao sve te autombile, ja bi platio itekako Acu Todorovića 4 000 din, da me usmeno posavetuje…

a vi kako hoćete

Ako mislite da su rastrošni ljudi koji mi plate 4000 din za odgovor, 300 evra za traženje kola
da su to “glupi” ljudi, verujte mi varate se, to su ljudu koji su vrlo inteligentni, sposobni, školovani, i ljudi koji dobro zarađuju, ali cene svoj novac, i za svoj novac dobiju maksimalno

Svi ostali koji se stidite da kažete prijatelju da ste uplatili Aci Todoroviću 4000 din za savete, znajte da se družite sa ljudima koji jako malo znaju, i o automobilima, i o životu

Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja

Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni

Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…

Dok političari kradu, a ljudi još glasaju za njih.

Ja “razumem” da vam je mnogo da platite savet 35 evra, kada kupujete auto za 6 000 ili 10,000 evra. Mnogo je 35 evra, treba da se uštedi.
Isto tako mislite da je glupost raditi veliki servis, zamenite samo ulje i terajte, tako ste oduvek radili, tako planirate i dalje da radite….

Mislite da znate puno o automobilima
Mislite da znate da odaberete automobil
Ali da li je zaista tako? Biću pristrojan i neću odgovoriti na ovo pitanje.

  • – – – – ————– ————————————————————-

VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:

Никола Стевановић Ne mora da znaci da ce diler koji posluje dugi niz godina imati dobra vozila, drug kupio tourana od jednog dugogodisnjeg prodavca i posle par meseci kad je pocela korozija da izbija videlo se da je samo nasminkan auto za preprodaju. Naravno da za garanciju nisu hteli da cuju posle reklamacije, a da stvar bude jos gora u medjuvremenu crkne i menjac… zato, ne 2 majstora nego 22 da gledaju auto i opet ce se nesto naci…
Najbolji Auto Uvaženi gospodine Никола hvala na komentaru. Ja nisam rekao da su svi dileri koji rade puno godina za preporuku. Jer nisu. Isto tako. Na svakom ozbiljnom placu imate i lose automobile, pored dobrih automobila. Da nije tako, onda bi moja ponuda bila smešna. Ja imam dobru volju da pomognem skoro svakom, ako fizički mogu da postignem. Ali ne mogu ja nekog da ubeđujem da imam više znanja od njegovog majstora, to je udar na sujetu. Samo meni nije jasno, zašto meni ljudi koji imaju majstora od poverenja, šalju meni pitanja sa upitom koje su mane kod modela, zašto ne pitaju te svoje majstore? Isto tako ja 20 godina procenjujem dilere i na osnovu ophođena prema kupcima. Ako znam za nekog dilera, da će uvek naći rešenje sa kupcem, ja smatram da tamo treba da pregledam automobile, posebno kad mi diler kaže gledaj koliko hoćeš šta hoćeš, i kad mi diler o svom trošku prebaci auto u moj servis. Čim neko neda da auto ide u servis, tu nešto smrdi. Ima i dilera koji dozvoljavaju pregled u servisu iako znaju da im auto krš. Dakle, moj posao je da provaram tačnost navoda dilera. Ako nekom to treba tu sam sam. Svako ko ima više znanje, iskustva od mene, sigurno neće mene angažovati. Srećna vam nova godina i sve najbolje!
———————–
Pedja Lazarevic Uz Acinu pomoć i preporuku kupili Mercedes A150 i prezadovoljni smo i supruga i ja! Sve pohvale za Acu i pomoć koju nam je pružio pri kupovini i odabiru automobila kao i savete koje svakodnevno možemo da pročitamo na ovom portalu!

 

Najbolji Auto Hvala Pedja LazarevicTi si jedan od RETKIH koji imenom i PREZIMENOM smeš da kažeš da si kupio auto! 95% njih traži da budem diskretan. I da nigde ne objavljujem njihova imena. Ja to poštujem. Ali mi je drago, kad neko sme da napiše da je kupio auto, a posebno kad sam se ja potrudio da mu nađem i preporučim model ? Veliki pozdrav za tebe Peđa i tvoju porodicu!

 

————————————————————————-

Marko Raskovic ako se baviš testiranjem ne bi trebao da obavezuješ nikoga na tvoj veliki servis, nije korektno
Najbolji Auto Dešavalo se da ljudi ne odrade Veliki servis kod svog majstora. Posle 3 meseca im pukne zupčasti kaiš, i onda se napravi havarija od 1500 evra. I onda šta? Ko je kriv? ja tada nisam kriv. Ali mene pljuje vlasnik tog automobila. A ja sa ovo radim da bi se reklamirao. A ne da bi imao kritike i pljuvanje. Što da za 200 e zarade mene neko pljuje? Onda sam shvatio da 95% majstora NE ZNA u srbiji da zameni zupčasti kaiš kako treba, jer se dešavali problemu sa novim kaišem posle 5000 km, i to kod majstora koji imaju klubove, da ih sada ne navodim. Dakle neznanje je rašireno u Srba. ja radim maksimalno profesionalno ili nikako. Veliki servis radi svaki normaln čovek po kupovini.
——————————————-
Goran KovačevićA da li Vi garantujete sa auto koji nadjete ?
I ko snosi troskove all dodje do kvara na kolima ?
Testovi Automobila SrbijaSve zavisi o koliko starim kolima je reč. Ako su to automobili mlađi od 2013.godine. Dobijete od dilera GARANCIJU od godinu dana na motor! I pismenu garanciju na kilometražu! Kod starijih automobila dobijete garanciju na Veliki servis, i da auto nije bio havarisan. I mogućnost provere u bilo kom servisu, kako bi utvrdili da je sve u maksimalno ispravnom stanju. Ako fabrika daje garanciju na nov auto 3 godine, Ludo je davati i tražiti garanciju na kola stara 10 godina, od 3 godine???!!! Mislim da fabrika može da pruži garanciju od 10 ili 12 godina na motor ona bi to učinila.  Da ne bi dolazilo do skupih kvarova, ja insistiram kod kola starijih od 5 godina, da se rade kontrolni servis kod mojih majstora na 5-6 meseci, jer je bolje popraviti nešto za 30 evra, nego ćekati kvar od 1.000 e, ako se slažete. Ko neće da dolazi na kontroli pregled na 5 meseci, već hoće da mu njegov majstora održava kola, ja u tom slučaju ne garantujem ništa. Izbor svakog kupca. Zaista ne mogu d apronađem dilera koji ne kola stara 10 godina dati garanciju na motor od 2 godine. A ti dileri koji to daju to NE poštoju. A daju zbog bolje prodaje. NAdam se da sam odgovorio na sva vaša pitanja. Na kraju, znajte da ja nađem najbolji auto za recimo 5000 e. shodno vašim potrebama. gledamo sve modele. što više modle je u užem izboru to vam nađem bolji auto. Možete vi reći hoću Bravo 1.4 turbojet, ali ako ih ima samo 3 u pounudi, ja vam ga neću ni tražiti. Jer ja moram da pogledam bar 20 automobla, da bi našao jedan dobar. Cilj je da nađem dobar auto, auto koji vas služi. jer da nije tako, moja ponuda nema smisla, loš auto možete da nađete sami. Automobile gledam na placevima, ne kod preprodavaca koji uglavnim nisi ni vlasnici automobila koje prodaju, i koje ne možete tužiti jer nisu vlasnici ničega. Srećna vam nova godina i Sve najbolje g.Gorane!
PS.
Neki dileri i na kola starija od 10 godina daju garanciju na motor, ali onda podignu cenu za bar 1.000 evra! Da bi imali od čega da vam plate taj kvar. Svaki motor može da se uništi i za nekoliko dana vožnje, pa i nov motor. Dakle neko može namerno da uništi motor. Ko onda odgovara? 
———————————————————————
Νεκις Μρντακοπουλος Jedan dan savet kupite benzinca, drugi dan ubeđivanje za dizela i svi mi koji smo se čudili šta se događa, odakle takva nagla promena, smo dobili BLOK.
Elem, ako je ”greh” promeniti ime placa i lokaciju, zašto ne pišeš sa jednog sajta, nego sa više sajtova i stranica 
Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.