Aleksandar Kosić: Želim da vas pozovem telefonom g.Todoroviću

Pitanje: 

Poštovani gospodine Todoroviću nisam ni razmišljao da postoji opcija da mi neko drugi pomogne da kupim auto, ali lepo je da ta opcija postoji. Jeza me hvata kada pomislim na sve ono o čemu sam razmišljao a i čitao u vašim komentarima.Spreman sam da platim tu uslugu.

Nije mi baš jasno iz komentara kako krećemo u saradnju, šta plaćam unapred, šta kada mi pronađete auto, pa ako možemo da se čujemo sutra u toku dana za detalje. Čini mi se da je to jednostavnije nego dopisivanje ? Barem meni…

Inače tražim auto da zanovim ovo što imam. Scenic mi odgovara jer je udoban, siguran, nije me mnogo maltretirao sa servisom, odličan porodičan auto za 5-članu porodicu kao što je moja. Ali vreme ga gazi, deca su otišla, žena i ja sami.
Ne volim male automobile, pa bih ciljao (opet) neki monovolumen. Bitno mi je da je dizel, ispod 2000cm3 (zbog registracije), da ima visoka sedišta (kao scenic npr.) jer gospođa i ja imamo malo problema sa leđima i da su udobna. 10 sati vožnje u scenicu stvarno je ok, ne treba ti 3 dana oporavka :). Automatski menjač. Gledao sam Mercedes B180 i on se po konceptu uklapa. Dovoljno je veliki, sedišta dovoljno visoka. Tu sad dolazi drama jer svako koga sam pitao ima drugačije mišljenje o tom modelu, tako da nemam pojma šta da mislim. Naravno, nije to isklesano u kamenu, sigurno ima modela o kojima i ne razmišljam, a mogli bi biti dobar izbor, kada bi ja znao malo više o kolima :). Recimo Forester mi se sviđa ali ne znam ništa o tome kakav je Subaru za vožnju održavanje itd. Nisam za Koreance, Italijane, Indijce, Kineze. Imam averziju prema VW, Fordu… Ostalo mi je uglavnom OK, ali malo sam toga vozio. Prethodno sam vozio Hondu Accord, Toyotu Avensis, Opel Vectru. I za Renault sam bio skeptik ali je ispao odličan…

Nalazim polovni automobil za vas!

 

 

 

Pomoć bi mi dobro došla, nisam od onih stručnjaka niti poznajem dobro neke opake majstore.

Možemo da se čujemo, svakako mi javite koji su uslovi i kako da kupim auto preko vas. Vidim da imate zadovoljne kupce.

Pozdrav, Aleksandar

 

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine Kosiću hvala na poverenju, možemo da se čujemo telefonom, za dva meseca kada zaista i rešite da kupite auto, kada podignete kredit i obezbedite novac za kupovinu automobila. Telefonski razgovor je rezervisan za one koji me angažuju. Definitivno je bolji način komunikacije preko e maila, jer iako sve lepo stoji napisano koji su moji uslovi, način naplate na mojim sajtovima vama opet nije jasno. Radim ovaj posao jako dugo. Kada napišem ponudu e mailom, kada napišem detaljno odgovore, imam dokaz, kod usmenog razgovora ja pričam jedno, a posle neki od vas tvrde da sam rekao nešto sasvim drugo. Ovako crno na belo, bolje i za vas, i za mene! Jer imam kupce koji mi posle godinu dana traže da im platim dve nove gume! Bezobrazluk nekih naših ljudi granica nema! Ja imam dobre namere, radim profesionalno, ali nisam ovca, iako neki pomisle da jesam, jer radim vrlo NEZAHVALAN POSAO za malo novca. Kada se sve dogovorimo putem mejla, kada vidim vašu uplatu, mogu ja da vas pozovem telefonomm, ako vam moj glas toliko mnogo znači 🙂 Shvatite da je dogovor e mailom vrsta ugovora – pitajte vašeg advokata. Usmeni dogovor, razgovor možemo da okačimo “mačku o rep”. Valjda vam je u interesu da dugo sarađujemo, jer ja i moji majstori možemo održavati auto koji vam prodamo dugi niz godina!

Nalazim polovni automobil za vas!

Dragi moji čitaocinavršava se uskoro 21 godina kako nudim uslugu traženja polovnog automobila za vas! Dok sam pisao i uređivao list i sajt Mojauto, radio sam i deo vezan sa marketing, pa sam još u većoj meri sarađivao sa vlasnicima placeva. Nije mi bilo drago da vidim kako vraćaju kilometražu, kako maskiraju ozbiljne mane motora, automobila. Mehaničari su mi uvek maksimalno pomagali, ali oni nikako nisu svemogući. Ali tužno je što auto placevi mnogo manje varaju ljude, nego što to čine ostali kada prodaju svoj lični auto. Srbin je u stanju da vrati 400 000 km, da napuni auto aditivima, zameni ono najnužnije (naravno sa falš kineskim delovima), i da takav auto prodaje kao kola bez ulaganja! Na auto placevima za isti novac, u proseku (dakle navodim u proseku – jer svaki auto je za sebe) dobijate više, bar dobijate auto koji ima DPF (ozbiljni placevi odavno ne skidaju DPF i katalizator – ali UVEK PROVERAVAJTE!) i u koji su ugrađivani kvalitetni zamenski delovi.

 

Uvozi se svašta, ali zato sam ja tu, da vam proverim, i pronađem za vas najbolji primerak. Izbegavam da tražim automobile starije od 10 godina, jer to su islužena vozila, sa mnogo kilometara i potencijalnih skupljih i jeftinijih problema koji vam kidaju živce, i tope novčanik. Ali redovnim čitaocima, starim klijentima, onima koji su dobili bebu, ili imaju malu decu, izlazim u susret, i tražim automobile koji su stariji od 10 godina. Zašto sam odredio ovo ograničenje? Nije mala stvar tražiti i proverati polovnjake dve decenije! Mnogo je to vremena i mnogo polovnjaka. Pre korone, prosečna cena automobila koju sam tražio bila je 7.500 evra. Sada je tu negde oko 4.000 evra, toliko nam se srozao standard. Nikada se nije desilo za tih 20 godina da imam problem sa kolima koja su stara 4, 5 godina. Ni jedan jedini kvar, ni jedna jedina greška. Nemojte misliti da je lako naći dobar auto star 5 godina, jer i na njima ima brdo mana, ozbiljnih kvarova, ili kvarova u najavi. Ali sa svojim znanjem, iskustvom, i uz pomoć dobrih mehničara, sa kolima koja su stara 7,8,9 godina, bude po neki sitniji kvar, vrlo retko kvar koji traži dublje zavlačenje u džep. U svim tim situacijama, naravno da su vam na raspolaganju moji majstori, koji vas prime preko reda, i koji vam poprave samo to što se pokvarilo (majstori u Srbiji imaju neobičan način da zarađuju tako što vam zamene i ispravne delove) i za minimalnu cenu. To je ono što sigurno mogu da vam obezbedim. Neki moji klijenti se jave i sa najmanjim kvarom, i to rešimo brzo, kvalitetno i za malo nova. Neki drugi kupci, ljutiti što im se dogodio kvar od 100 evra posle godinu dana, biraju drugog, svog majstora, koji im popravku istog naplate 1 000 evra, ali to već nije moj problem. To je problem svakog od vas, koji misli da moji majstori nisu pošteni kvalitetni, i koji misle da auto star 10 godina ne sme da ima ni jedan kvar u godini dana! Imam i one koje smatraju da procureli amortizer, ležaj točka ne spada u redovno održavanje, i da je normalno da se to menja na tako starim kolima.

Ako rešite da me angažujete uplaćujete 6.000 dinara za pismeni odgovor (ako želite i usmeni odgovor cena je 18 000 dinara). Potom vam mejlom pošaljem konkretnu ponudu za traženje konkretnih modela – koje vi želite – i modela koje ja preporučujem. Cena je od 250 evra za kola koja su 3.000 evra, pa do 600 evra za automobile od 10.000 ili 14.000 evra. Honorar naplaćujem unapred, jer moram da kaparišem najbolji auto koji nađem za vas sa 400, 500 evra. 

Piše: urednik Aleksandar Todorović.

 

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.COM

Bezbednost nema cenu: Volvo XC40 ili Škoda Karoq?

Stigla beba – Prodajem kabrio kupujem porodični auto

Nalazim polovni auto za vas!

Dekarbnozacija uništila dizne na Mazdi CX-3?

 

Volvo