Biljana: Da li sam se zeznula – Kupila sam Ibizu?

Imam pitanje za vas. Nedavno tacnije 29 dec. 2016 kupila sam auto  Seat Ibizu 2003 g. 1.4  16v  benz.  Uradila vel. i mali servis  kupila dve zimske gume i autic je kao za sada  OK. i majstor je zadovoljan.  Samo sto me kolje je ta potrošnja. Ja zivim na 10 km od centra i to je uglavnom grad. vožnja. Za ovo vreme prešla 490 km i sapala 7000 din.  I upalio lampicu.😀 Sto znači DOLILA JOŠ😯.   Mene interesuje da mi kažete koliko sam se i dali sam se zeznula. Dali je to mnogo za potrošnju?

Dali je bord kom. pouzdan ako se prati  potrošnja u vožnji i dali  može da daje netačne rezultate  ili šta već  ? Dali je moguċe smanjiti potrošnju nekom prepravkom ili načinom vožnje . Koliko je pametno ugraditi plin?
Iskrano pre kupovine ja sam razmišljala o  opelu ili mozda renou na seat nisam ni pomišljala ali na neke nagovore došlo je do njega inače kupljen je na placu iz  uvoza za  2.150 eura sa servisom i registracijom  još oko 450 eura. Ako bi odlučila da ga menjam koliko bi bila njegova cena sada.
Hvala ako budete zeleli da date strucan odgovor, Biljana.

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

jaguar-2016-a-todorovic

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvažena g.Biljana, moje ime je Aleksandar Todorović. Ja sam urednik i vlasnik portala Testoviautomobila.rs, Testoviautomobila.net Hrvatska, i Najboljiauto.com. Oko 15 godina razvijam rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića, pišem analaize, poređenje automobile, pomažem kupcima u Srbiji da za svoj novac kupe onaj najbolji automobil.

Želim vam srećnu novu godinu, i želim vam da se ludo zaljubite. Ako ste se već zaljubili, želim vam da se zaljubite još više! 🙂

Naplaćujem savete simbolično, 3.000 dinara. Nudim čitaocima opciju, i da im usmeno odgovorim na pitanja, i to naplaćujem 4.000 dinara.

Ako neko želi da mu pronađem automobil, to naplaćujem 80 evra unapred za moje troškove, gorivo, amortizaciju, majstore. Kad vam nađem auto, ako ga kupite to naplaćujem od 100 do 250 evra, a sve zavisi da li vam tražim auto za 3.000 e (100e) ili za 10.000 evra (250 e je moj honorar u tom slučaju). Naplaćujem više onima koji imaju više.

Uvažena g.Biljana, ne znam gde ste sipali benzin, kada, i po kojoj ceni, to bi mi mnogo pomoglo, kad bi dobio podatak koliko ste litara sipali u vaš Seat, a ne za koliko novca. To je kao kada biste došli da se farbate, i rekli frizerki farbajte me u crvenu boju. U koju crvenu nijansu? Ima ih na stotine. Dakle, morate biti precizniji.

Da li ste pogrešili u izboru automobila? Da li je vaš majstor zadovoljan? Majstor je zadovoljavan samo ako se vaš auto kvari, onda će imati posla, to je sasvim logično zar ne?

Neko vas je nagovoarao da kupite Seat Ibizu? Ko to? Brat? Ljubavnik? Komšija? Drugi ljubavnik? Muž? Šalu na stranu, obratite se tim ljudima koji su vas nagovarali da kupite Ibizu 1.4 16V, da vam reše pitanje potrošnje.

Renault? Opel? Na koje modele tačno mislite, na koje motore? Za koliko novca?

Ugradnju plina nikako ne preporučujem, iako je vaš motor VW-ov 1.4 16V koji odlično podnosi konverziju na plin. Cena gasa nije više tako povoljna. Akcizu na gas dižu iz godine u godinu, i sledeće godine će vožnja na gas biti još manje isplativa. Ona se isplati samo ako prelazite preko 40.000 km godišnje.

Ugradnju gasa ne preporučujem ni u jedan automobil. Problemi čak i sa sekvent sistemima najnovije generacije javljaju se već nakon 20.000 ili 30.000 pređenih kilometara. Problem može delimično da se otkloni čišćenjem dizni, ali time se samo odlaže neminovna zamena benzinske pumpe, injektora, koji rade samo kod startovanja motora, jer čim se postigne optimalna temperatura, sekvent sistem preuzima snabdevanje motora gorivom, tačnije tečnim naftnim gasom.

Kada agregat radi na plin, tada dizne nemaju nikakvu funkciju, a u komori (komorni prostor na glavi) se kao posledica sagorevanja garež lepi na veoma osetljive i sofisticirane dizne.

Tekst: Miodrag Đelmaš, Mirko Milovanović, A.Todorović

KOMP DjelmasautoZbog ugradnje gasnog uređaja stradaju još neki delovi na motoru. Stradaju sicevi ventila. Izduvni ventili su preopterećeni mnogo većim temperaturama izgaranja gasa – za više od 30%, pa nije čudo što se brzo oštete.

Vlasnici koji imaju ugrađeni sekvent plin stalno muku muče sa lampicama koje se pale i gase u kokpitu, a često se pali i “chek engine”.

To se to dešava jer benzinski motori imaju gornju i donju lambda sondu, a sagorevanjem gasa stvaraju se premale ili previsoke temperature u samom katalizatoru, što remeti normalan rad motora. Kompjuter dobija nepravilne parametre sa tih senzora i zbog toga agregat ne radi kako treba.

lap top DjelmasautoPogrešno mapiranje rada motora u neovlašćenom servisu dovodi do veće potrošnje.

Ako motor nije ispravan ili ako mu kompjuter šalje pogrešne informacije, on ne radi dobro – troši više goriva, a daje manje snage. Takozvano mapiranje motora može da se uradi kako treba samo ako imate originalni softver i originalni kompjuter.

Neovlašćeni servisi imaju kompjutere za dijagnostiku, ali oni nisu originalni. Na primer, Chevrolet prodaje fabričke kompjutere samo ovlašćenim servisima, a neovlašćeni servis ne može da ih kupi, jer fabrika ne želi da im ga proda. Fabrika neovlašćenim servisima ne želi da proda ili ustupi originalan softver za održavanje automobila. Zbog toga servisi bez licence ne mogu da budu u mreži servisa, niti mogu da dijagnostikuju većinu ozbiljnih kvarova. Oni su prinuđeni da kupuju kineske kompjutere, koji su samo bleda kopija originalnih Chevroletovih računara, a kineski softver je manjkav – nepotpun i netačan, tako da majstori u neovlašćenom servisu prate pola dijagnostike sa “vezanim očima”. Drugim rečima, u ovlašćenom servisu se vide sve nepravilnosti u radu motora, dok u neovlašćenim samo neke, ili čak ne vide ništa.

Kad rešite da mi uplatite 3.000 din, napisaću vam odgovore na sva vaša pitanja. Do tada, čitajte moje tekstove, savete. Želim vam srećnu novu godinu, i želim vam da se ludo zaljubite, a ako već jeste, da se zaljubite još više, uvek može više. 🙂

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI (KLIKNI OVDE). Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 2 500 dinara. Za 1 499 dinara dobijate odgovor na kratko pitanje. Ako uplatite 1.899 din, dobijate TEMELJNU ANALIZU jednog modela iz vašeg pitanja. Za 3 000 dinara dobijate analizu svih modela iz vašeg pitanja. Možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs. Za detaljni odgovor od 3.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Ako vam i tražim auto, onda uplatite 13.000 dinara i sken lične karte.

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 3 000 din, i sačekati odgovor.  Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  Besplatno ne odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena.

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din.

Ako ste iz Crne Gore, Hrvatske, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena odgovora je 25 evra, a placate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite odgovor za 24h, onda je 40 evra, u protivnom rok je u proseku 7 radnih dana.
Cena je tri puta veca preko PayPal-a, dakle 75 evra.

Testoviautomobila-RS-LOGO

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Komentari sa Facebook-a

Jovan Petrovic Vidim da je A.Todorović pogrešno shvaćen.Ne branim Aleksandra ali covek ima sistem iza kojeg stoji i za koji je siguran da funkcioniše.Naravno da imamo svu slobodu da radimo sta hoćemo i da sami i sa svojim prijateljima kupujemo auto.Ja recimo skupljam pare i nemam kog majstora da zovem da idemo da gledamo auto.Drugar mi kaže da ima on nekog majstora koji traži 100evra da pogleda auto koji ja nadjem ,i naravno gorivo do tamo i klopa,stim sto ako auto ne valja on nema veze sa tim.Nova kola novih 100 evra, Servis veliki i ostale dodatne stvari su normalno da se rade kod njega.
Šta je Aleksandar ovde pogrešio,On za 200evra nadje auto i nemaš cimanja i sad juri majstora za servis pa delovi .Dodjemo sto se tiče para na isto.Pogledao drugarev majstor dva auta i odoše 200evra plus klopa i gorivo, i da li si kupio ili ne kupio njega ne zanima jer čovek troši vreme i,imas nula garancije na bilo šta,jer ti si birao kola a ne on.Aleksandar bar nadje auto sa nekom detaljnom analizom,Servis moras da radis i da platiš te moras,i dobijes neku garanciju,od njega.Koji majstor danas daje neku garanciju,Nijedan.
Nemam neka iskustva sa majstorima za kola,vozio sam Jugice,koji pola stvari brat menja jer je prosto.Ali iz iskustva sa alatom,testerama,trimerima vidim da je sve isto.Te loša marka,te loši delovi,te ovo te ono,i stalno.nešto drugo ne valja a ne on,na kraju pukne film i odes i kupiš novo i preskupo jer je marka.Isto.tako je i ovde sa kolima,te ne valja deo,mala privreda,te mator auto,te ne znas da voziš,i stalno strepnja sta ce da crkne i stalno ne znas na čemu si sa tim autom i sta treba zbog toga da odem da kupim Novu mecku?
Meni se ova njegova priča svidja jer istu tako i sa majstorom koji odrzava moj alat za plantazu imam priču,isto mi je našao alat,uradio servise,i svake godine pred sezonu odnesem i testere i trimere na.kontrolni pregled i nijedan veliki kvar nisam imao a znam da imam suguran alat.

western

Pitajte Aleksandra Todorovića

megane-aca

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

SAVETUJEMO: KAKO DA RAZRADITE NOV MOTOR

HDI vs TDI

Saveti: kako trošiti manje goriva?

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Volvo