BMW Serije 1 postao mnogo lepši

Jedini automobil u kompakt klasi sa zadnjim pogonom, BMW serije 1, temeljno je obnovljen, i danas četiri godine posle premijere izgleda mnogo atraktivnije, modernije i dopadljivije. Dizajneri u Minhenu su osvežili oba modela – sa troja i petoro vrata. Dizajneri su intervenisali na farovima, koji su dobili dinamičniji oblik, dok je maska hladnjaka nešto šira, a izmenjen je i branik. LED dnevna svetla će od 2015. biti standardni deo opreme, dok će kupci po prvi put kao opciju moći da dobiju farove sa kompletnom LED tehnologijom.

BMW je u enterijeru izmenio dizajn komandi za radio i klima uređaj, ekran multimedijalnog sistema i još neke ukrasne detalje. U standardnu opremu između ostalog spadaju i automatska “klima”, senzori za kišu, BMW Radio Professional audio i iDrive sistem, sa restilizovanim komandama pored ručice menjača, i 6,5 inčni displej. Kao opcija, u ponudi je ekran od 8,8 inča i navigacija. Kupcima su na raspolaganju brojni sistem asistencije uključujući Active Cruise Control adaptivni tempomat i najnoviju generaciju sistema za pomoć prilikom parkiranja (Parking Assistant).

nazad-novi-bmwBMW je rešio da u seriju 1 ugradi i trocilindrične motore, na to ih je natera strola kontrola CO2. Osnovni model sa benzinskim motorom, BMW 116i, opremljen je 1.5 litarskim trocilindrašem sa turbo punjačem koji ima dovoljnih 109 ks i 180 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Osnovni dizelaš će takođe imati cilindrar manjka: 1.5 l motor sa tri cilindra 116 ks i 270 Nm ugrađivaće se u modele 116d i 116d EfficientDynamics. Pored navedenih pogonskih jedinica, paletu motor sačinjavaju još i 1.6 litarski benzinac u varijantama sa 136 ks i 220 Nm (BMW 118i), i 177 ks i 250 Nm (BMW 120i), kao i 2.0 litarski benzinski agregat sa 218 ks i 310 Nm (BMW 125i).

Dostupan je i 2.0 litarski common-rail motor u verzijama sa 150 ks i 320 Nm (BMW 118d i 118d xDrive), odnosno 190 ks i 400 Nm (BMW 120d i 120d xDrive). Najmoćniji dvolitarski dizel motor, sa 224 ks i 450 Nm, krije se iza oznake 125d.

U vrhu ponude, kao i do sada, nalazi se M135i sa 3.0 litarskim šestocilindričnim benzincem koji je pojačan za 6 “konja”, tako da sada proizvodi 326 ks, dok maksimalni obrtni moment i dalje iznosi 450 Nm. U verziji sa zadnjim pogonom, BMW M135i od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,1 s, ako je motor uparen sa manuelnim menjače, a za 4,9 s kada se snaga prenosi na točkove pomoću osmobrzinskog automatika.

Model sa xDrive pogonom na sva 4 točka dostupan je isključivo sa automatskim menjačem, a ubrzanje do stotke postiže se u roku od 4,7 s. BMW Serije 1 za 2015. imaće premijeru na sajmu automobila u Ženevi, početkom marta, kada će biti poznati datum početka prodaje i cene.

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE). DA LI ŽELITE DA I VAMA PRONAĐEM DOBAR POLOVAN AUTOMOBIL?

Najbolji porodični auto za 2.500 evra

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

Oštetio sam felnu 

Plivajući zamajac: sve prevare 

Na ivici sam razuma, šta da kupim: Yaris 1,3 ili Auris 1.4 D-4D?

Da li je Megane 1.6 bolja kupovina od Nissana Note 1.6?

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

Da li je Peugeot 308 SW 1.6HDi za preporuku?

Koji auto kupiti: Chrysler 300C ili neku nemačku limuzinu?

Testoviautomobila-RS-LOGO

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.