Bojan Milekić: Koji SUV za 45 000 evra?

Pozdrav,

Moje ime je Bojan Milekić iz Banja Luke, realno sam više fan bicikla ali
u planu mi je da uzmemo novi auto sredinom ove godine. Mi smo četverac supruga, dvoje klinaca 10,5 i ja.

Auto uglavnom u svakodnevnoj upotrebi više koristi supruga, jer joj je posao udaljeniji. Osim regularne gradske vožnje (u Banja Luci, loko vožnja je tipa 5 km + /-), idemo na skijanje (svi skijaju pa je dosta opreme), more i povremeno poslovna putovanja BL->BG, BL-LJ, BL-ZG i sl. Recimo da na ovim relacijama imamo između 15-20 putovanja godišnje.

Imam državljanstvo / prebivalište u Srbiji pa sam u mogućnosti da kupim auto i u Srbiji i BiH.

 

Nisam neki ljubitelj niti poznavalac auta, smatram da sam solidan vozač jer vozim od 19. godine, vozio sam i po 700-880 kilometara dnevno, prešao BiH uzduž i poprijeko, većinu Hrvatske obale i dosta južne Srbije.

Novu toyotu corollu smo kupili 2015, godine i prešli 85.000, prilično sam zadovoljan sa njom,nemam nekih većih zamjerki.

Pokušaću da budem što detaljniji u opisu pitanja i dilemi ili bolje rečeno “trilemi”.

Naveo sam da planiramo da kupimo novo auto – iako ne isključujem opciju da to bude neko auto koje je prešlo 15-20.000 ali je teško pronaći na našim tržištima.

Razlozi za kupovanje auta su (nisu složeni po “važnosti”)
– više prostora
– sigurniji auto
– jači motor od ovog 1.6 koji imamo na corolli jer se desilo više puta da pri odlascima na skijanje, putovanjima i sl, je vrlo problematično preteći nekoga ili normalno voziti sa punim autom i koferom
– praktikujemo da svake 3-4 godine promijenimo auto (prije corolle smo imali Octaviu 2009 facelift)
– udobniju i kvalitetniju vožnju pogotovo na autoputu, buka u corolli je prilična i teško se priča sa djecom, stalno provjeravam jesu li prozori zatvoreni
– kupuje nam se novije auto (bez da ispadnem čudan), mislim da je to legitiman razlog, a da ga često izostave

Po prirodi sam više funkcionalni nego estetski tip, ali s obzirom da i supruga dosta vozi, uzeio bi i to kao faktor.

Finansijski faktor – je ovde prilično teška stvar, u mogućnosti smo da izdvojimo i 40-45.000 Eur, za auto ali imam problem da li stvarno vrijedi platiti auto toliko, ovde ponajviše mislim na XC60.

U startu smo išli da pogledamo
– Volvo XC60
– Toyota Rav4
– Mazda CX-5
– Nissan X-Trail

U prilog kvaliteta salona Mazde u BL govori to da nemaju nijedan CX-5 u salonu, test niti na servisu.

Rav-4 smo gledali i trenutno smo ga izbacili iz “trileme” jer je previše robustan i napadnog dizajna – u poređenju sa ostalim, iako opcija hibrida nije zanemarljiva.

Napomena od navedenih automobila Volvo nema servis u BL, ali dobro s obzirom na česta putovanje u BG / LJ / ZG to mislim da nije problem.

Nadam se da sam bio detaljan, ako je potrebno još nekih objašnjenja za pripremu odgovora, slobodno mi napiši.

Uplatu sam postavio, mislim da će sutra ujutro čim banke počnu da rade biti realizovana.

Hvala unaprijed

Ime i prezime: Bojan Milekic
Mejl adresa: #######@gmail.com
Telefon: 064###############
Kada planirate kupovinu?: Sredinom godine juni/juli
Kakav auto kupujete?: Nov
Koliko novca želite da potrošite?: izmedju 30.000 – 45.000 Eur
Šta trenutno vozite?: Toyota Corolla Sedan 1.6
Između kojih se automobila dvoumite?: Volvo XC-60, Mazda CX-5, Nissan x-trail
Gde ste čuli za ovaj sajt?: Google pretraga testovi automobila
Koliko kilometara godišnje prelazite?: Oko 15-20.000. grad + 3-4 duza putovanja godisnje plus bg-zagreb 10 godisnje

 

Odgvara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine Milekiću, treba prvo definisati da li želite SUV od 45 000 evra ili od 30 000 evra.  Volvo XC60 sa dobrom opremom može koštati mnogo više nego što ste planirali, osim toga Volvo i Mazda nikako nisu ista klasa. Volvo je premijum brend, i poslednjih godina kupcima nudi najbolje automobile u svojoj klasi. Nissan X – Trail takođe ne može da se poredi sa švedskim automobilom, pre svega jer ima neuporedivo slabije motore. Kada su performanse u pitanju, tu je Nissan X – Trail u podređenom položaju.  Ako niste neko željan jurnjave i dokazivanja, prednost Nissana u odnosu na Mazdu CX – 5 nije tako mala. Nissan ima bolji, efikasniji 4 x 4 prenos, i mnogo veće iskustvo u proizvodnji pogona preko svih točkova. Nissan decenijama proizvodi terenske automobile, dok Mazda ne.

Toyota RAV4 ima nekih ozbiljnih konstrukcijih problema. Pre svega je loše prošla na slalom testu, odnosno na “irvas” testu, izbegavanja prepreka, prevrće se već na malim brzinama.

 

Dok je Toyota gubila svoje pozicije u SUV klasi, Nissan je “odigrao” vrlo mudro u poslednjih deset godina.  Pun pogodak je  Qashqai. Ovaj model možete kupiti sa odličnom opremom i dobrim 1.6 DCI motorom za 30 000 evra. Ako za taj novac kupujete X – Trail dobićete puno manje opreme, ali više udobnosti, i više bezbednosti, ali i kvaliteta, moram priznati.

Nissan X Trail ima pouzdan i dobar 4 x 4 pogon. X-Trail je sa lakoćom moguće voziti gde god želite.  Nudi bolju stabilnost od Toyote RAV4. Precizniji upravljač, efikasnije kočnice, bolju stabilnost. Mazda CX-5 je na polju vozne dinamike još bolja od Nissana, manje se naginje, i dozvoljava je brže vozite na limitu. SUV iz Hirošime ima malo precizniji, direktniji elektro upravljač – koji moram priznati prosto oduševljava. X – Trail je dobio novi dizel motor 1.7 litara i 150 KS koji mnogo bolje pristaje ovom modelu od starog 1.6 dci agregata od 130 KS.

X Trail je prilično visok i masivan, ali zadnje Multilink oslanjanje daje ovom SUV-u odličnu stabilnost. On vam nudi uživanje u u vožnji, čak i u preciznom nizanju krivina, iako to nije sportski automobil – niti to pokušava da bude. Kada preterate sa gasom, uvek imate utisak da ste prikočili baš onoliko koliko je i trebalo, jer elektronski sistem nadzora koči umesto vas, za svaki točak odvojeno.

Kod Volvoa je sve to mnogo bolje, efikasnije, ubedljivije i kvalitetnije, ali mu je i takva cena – Ubedljiva! Volvo vredi svaki evro uložen u njega. Jer novi XC60 zaslužuje najbolje moguće ocene. On toliko odskače od konkurencije, da mu je malo dati ocenu 10 za bezbednost u svakom smislu te reči. Dodirnite liniju na sredinu puta bilo kojim točkom, i volan će sam vratiti auto na vašu traku – jako brzo i odlučno. Moćnije farove od ovih na Volvou ja nisam video u ovoj klasi. Isti slučaj je sa kočnicama. Ne samo što pedala brzo reaguje, već i pojačava kočenje, kada je opasna situacija. Takav sistem postoji u mnogim automobilima, ali kod Volvoa radi za klasu bolje. Preporučujem vam dizel motor od 2.0 litra i 197 KS.

Volvo Xc60 postavlja neka nova merila u klasi. Krajnji limiti ovog SUV-a u krivinama su jako veliki. Ja nisam očekivao da bolje, neutralnije leži od recimo Audija Q5, ili prelepe Alfe Stelvio.  Volvo se prosto manje naginje, pruža bolju dinamiku vožnje, brže se vraća na željeni pravac, bolje koči, i brži je u slalom vožnji. Mazda CX-5 nikako ne može da parira ovom švedskom automobilu. Proklizava ranije, kočnice ni izbliza nisu tako uverljive.

Imam utisak da su inžernjeri Volvoa kopirali BMW. Mislim tu na modele X3 i X5. Ovo je po meni najbolji SUV u klasi, možda i bolji od BMW-a X3, ali sa pogrešnim imenom, pogrešnim brendom Volvo! BMW ipak bolje drži cenu, ali je i skuplji, akoi uporedite verzije sa kompletnom opremom.

 

 197 KS iz 2.0 litra radne zapremine i četiri cilindra: dovoljno za 8,3 s do 100 km/h

Volvo XC60 je mnogo iznad Mazde CX-5. Mazda je pravila auto tako da može maksimalno da uštedi, a Volvo je za cilj imao da napravi kvalitetniji SUV od Mercedesa, što im je pošlo za rukom. 

 

 

Vama sigurno maksimalna brzina nije ono najvažnije. Ako grešim onda će vam biti krivo što ovaj Volvo može samo 205 km/h, to je ipak malo za motor koji ima 197 KS i koji je izuzetno tih (definitivno najtiši u klasi – mislite da je benzinac ispod haube – nimalo se ne šalim). Ali je zato ubrzanje sasvim dobro, do 100 km/h stižete za 8,3 sekundi (XC60 B4 AWD na testu). Ako brzo vozite, mnogo putujete, mnogo pretičete ja vam ipak preporučujem da kupite snažniju verziju od 235 KS (B5 – to je takođe dizel motor, da ne bude zabune) sa kojim ovaj Volvo može pristojnih 220 km/h i do stotke za 7,1 sekundu. Osmostepeni automatski menjač je isti onaj koji se ugrađuje u Lexus RX, proizvodi se u Japanu (Aisin AW – koji isporučuje a.menjače i Porscheu, ali i Toyoti), i prebacivnje brzina je tečno, brzo, perfektno! 

Ali ako nemate 50 000 evra za SUV, već vam je budžet oko 40 000 evra, onda ste mnogo bliži Nissanu X – Trail. To je sasvim druga klasa automobila, sa slabijim motorima i performansama. Turbo benzinci su mnogo žedni, i prelaze mnogo, mnogo manje kilometraže pre genderalnog remonta. Tako da je i dalje najbolji izbor 1.6 dci motor. Stari X Trail nema nikakve veze sa aktuelnim modelom. Iako izgleda glomazno, pa i grandiozno, nema tako veliku masu kako očekujete. 

Manja težina za nižu potrošnju i veću stabilnost

Novi X-Trail jeste lakši preko 100 kg u odnosu na stari model: ima za nijansu niže težište, mekše oslanjanje, i mnogo bolje podešenu elektroniku.

enterijer-x-trail

Pedala kočnice se veoma lako i lepo dozira – jako je precizna i pruža prijatno mali otpor.  X-Trail se vozi sa uživanjem i uz veoma malo zamora. Nudi manje udobnosti od Volvoa, ali košta mnogo manje. Ovaj SUV može  zadovoljiti iskusnije vozače, koji su navikli da u krivini dodaju gas. ESP su Nissanovi inženjeri podesili fenomenalno, i on na testiranom X-Trailu sa 19-icima funkcioniše besprekorno. Nisam nikada u životu vozio SUV sa ovako velikim klirensom, koji je tako stabilan. Ovaj Nissan prosto oduševljava, ako volite da vozite, bićete zaljubljen u ovaj auto do kraja života!

Aktivna kontrola vožnje „pegla“ neravnine sa puta: X-Trail automatski koči i podešava obrtni moment motora kad naletite na neravne površine kolovoza. Ogibljenje Volvoa XC60 uspešniji apsorbuje neravnine, to je itekako primetno, ali Volvo je premijum automobil. Mazda CX-5 je tvrđa, više poskakuje od Nissana, a neznatno je stabilnija, tako da mislim da Nissan ima sveukupno gledano bolje podešeno oslanjanje.

X-Trail dobro podnosi i lošije regionalne puteve, Mazda CX-5 tu više poskakuje. Volvo je klasa za sebe, zar to nisam već napisao? U gradu je lako voziti sva tri modela – to će vas malo začuditi.

Nissan takođe nudi prednju i zadnju kameru sa ptičijim pogledom od 360 stepeni. Ako mrzite parkiranje ovo će vas oduševiti!

Elektro-servo asistencija upravljača pri malim brzinama je toliko snažna da za manevrisanje gradom treba utrošiti istu količinu energije kao i za jutarnje prelistavanje novina. Mazda traži malo više snage, ali i nudi malo direktniji, precizniji filing za upravljačem.

Nissan X-Trail je najpraktičniji. I ovaj model će vaša  žena prosto obožavati, ne samo zbog lakog parkiranja, već i zbog zadnjih vrata koje se otvaraju gotovo pod uglom od 90 stepeni, pa stavljanje i vađenje dečijih sedišta biva mnogo ugodnije. Ogromni prtljažnik od 550 litara sa vratima koja se elektronski otvaraju, i uz doplatu za treći red sedišta, čine ovaj SUV odličnim izborom za porodicu, svakako, ako vam je maksimalna brzina od 182 km/h dovoljna (fabrika optimistično obećava 186 km/h).

Zašto sam preporučivao stari 1.6 dCi motor – Zbog lanca?

Motor naravno ima lanac, kao i svaki agregat koji se nalazi pod Nissanovom haubom, i razvijan je u saradnji sa Renaultom, a jednako dobro radi u Mercedesu C klase (180 CDI).

Stari mototor pod haubom od 130 KS, toliko lepo radi, toliko dobro vuče iz niskih obrtaja, da mi je sasvim jasno zašto su Mercedesovi inženjeri položili oružje, i priznali da ne mogu da naprave tako dobar motor radne zapremine od 1.6 litara. Ali novi 1.7 dizelaš od 150 KS nudi bolju elastičnost, ravnomerniji razvoj snage, i puno je bolji izbor (to je ujedno i jedini dizelaš koji se nudi u Nissanu X -Trail za evropsko tržište) . Ali nemojte od njega očekivati da vuče dobro kao onaj u Volvou sa 2.0 litra i 197 KS! 

motor-nissanDSC_2330

 

1.6 DCI motor: isti takav je u Mercedesu C klase (180 CDI).

Turbo dizelaš 1.6 dCi sa 16 ventila radovao je  svakog vozača prosečnom potrošnjom od 6,4 litara goriva. Toliko u proseku troši i noviji 1.7 dizelaš, jer ima ispeglaniju krivu obrtnog momenta.

Novi 1.7 dizelaš ahvaljujući common-rail direktnom ubrizgavanju goriva i turbo punjaču promenljive geometrije, Nissan-Renault dizelaš nudi obrtni moment od 340 Nm (stari 1.6 DCI je pružao 320 Nm)  i to pri samo 1.750 o./min. radilice. Manuelni menjač je veoma precizan. Ako vas mrzi da menjate brzine, nemojte sumnjičavo gledati na automatske menjače. Maksimalna brzina mu je 194 km/h, a ubrzanje do 100 km/h mu je 10,7 sekundi.

Mogućnosti motora su idealno usklađene sa dobrim Nissanovim automatskim CVT menjačem (CVT menjači na nekim manjim automobilima sa beninskim motorima su veoma loši – neupotrebljivi jer dobijaju jako mali obrtni moment – kod Nissana to nije slučaj) .

 

I znajte, vrlo dobar prenos snage i izvrsno usaglašeno ogibljenje omogućuju ovom Nissanu X-Trail da “pleše” na lošim putevima. Jako retko poskakuje, prosto klizi, a udari se osete samo na verziji sa 19-icama (kupite verziju sa 17-icama ako želite maksimalno udobnu vožnju). Za 35 000, 40 000 evra nećete dobiti udobniji SUV od Nissana X – Trail.

 

 

Mazda CX – 5 je skuplja u proseku oko 2.000 evra.  Za preporuku je samo dizelaš od 150 KS. Bezbednost nije na nivou Volvoa, ni pasivna, a ni aktiva. Sedišta jesu dobro profilisana i pružaju dobar bočni oslonac, a i ne zamaraju na dužim putovanjima, ali su udobnija primetno ona kod Nissana. Volvo naravno ima neuporedivo udobnija sedišta.

Broj decibela je pristojan do nekih 180 km/h, kada počinju da se intenzivnije čuju kakofonija različiti šumovi, uglavnom od opstrujavanja vetra. Volvo i Nissan imaju bolju zvučnu izolaciju. Akustičke smetnje prilično minimalne, ali je tiše kod konkurencije.

 

Mazda može pojuriti i brže od 200 km/h. Ako kupujete Mazdu CX – 5 odaberite samo verziju sa pogonom preko svih točkova. Mazda CX-5 sa pogonom samo preko prednje osovine, je štedljivija za gotovo ceo litar, i naravno brža za 3 km/h, ali nudi manj stabilnosti, posebno je nestabilana na jakom vetru. Vožnja na limitu ne zahteva veliko vozačko umeće, jer je upravljač dovoljno direktan, i jer verno prenosi vozaču šta se dešava pod točkovima. Ima bolju voznu dinamiku od Nissana, ali ne i od Volvoa.

 

Mazda CX-5 se izuzetno lako i ugodno vozi, a čak ni na autoputu nije inferiorna, kada je uporedimo sa limuzinama slične snage, recimo Mazdom 6. Samo Subaru Forester donekle vodi “mrtvu trku” sa Mazdom CX-5 za najbolji SUV u klasi, kada su u pitanju vozne osobine, dinamika vožnje i performanse.  Kada poredimo SUV – ove od oko 35 000 evra.

 

Svakako, na asfaltu je CX-5 suvereni vladar vrha klase, ali čim siđete s njega, pobednik je očigledan:  Nissan X – Trail. Nemojte misliti da su mogućnosti Mazde na lošim terenima slabe, jer Mazdina trakcija je solidna,  prosečna,  i bolja od mnogih SUV-ova.

 Mazda nema reduktor, niti je napravljena za off-roud vožnju, i teške terene, i puteve koji to zapravo i nisu. Mazda CX-5 nije savšena. Nekom se neće dopasti prilično uska prednja sedišta, koja nisu kontruisana za one mnogo krupnije, manji prtljažnik od konkurencije koji recimo ima viši utovarni rub od Nissanta X – Trail i Honde CR-V. Nosivost joj takođe nije najbolja u klasi, a glavni konkurent Nissan X – Trail ima za nijansu bolju serijsku opremu, ali i nižu cenu. Honda CR – V je dobra alternativa. Ali dajte prednost Nissanu. 

 

POŠTO MI GOSPODIN NIJE POTVRDIO DA JE DOBIO ODGOVOR. OBJAVIO SAM KOMPLETAN ODGOVOR NA SAJTU. VANREDNO STANJE NIJE REDOVNO STANJE. PA ONDA MORAM DA MODIFUKUJEM NAČIN RADA. HVALA NA RAZUMEVANJU. 

 

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA (KLIKNITE OVDE)

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Kia ili Volvo, možda Scenic?

Nekim ljudima ne treba prodati automobil!

Najbolji auto za 3.000 evra

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Majstori, majstori: zuji mi nešto u haubi!

Prostran auto za 4.500 evra – šta preporučujete?

Toyota Yaris ili Mazda 2?

G.Todoroviću: Eko pneumatici vrede ili ne?

Kako izabrati polovni automobil?

Kakav je Roomster u odnosu na Logan MCV?

Poređenje:Honda Jazz 1.4 i Civic 1.4

TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi

 

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 4 000 dinara – za USMENI ODGOVOR.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više). Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs.  odgovor od 6.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din (u roku od 24h od kada vidim uplatu radnim danima – osim kada sam na odmoru). Ako vam i tražim auto, onda uplatite  i 18.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?

Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 6 000 din (ili 4 000 din za usmeni odgovor), i sačekati odgovor.  Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Majstore morate vi platite, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.

Ako ste iz Crne Gore, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 50 evra, za sve vas iz Hrvatske je 40 evra (zato što sam sva pitanja koja sam dobijao u poslednjih 20 godina bila uglavnom iz Hrvatske) a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 35 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 85 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

western

 

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: Najboljiauto.com

Polovni automobili su naša realnost. Cene novih automobila su astronomske, a verzije koje se nude našem tržištu su slabijeg kvaliteta, sa manje opreme. Najveći problem je što gubite 25% posle godinu dana od vrednosti automobila, a u drugoj godini dodatnih 20%. Ako prelazite manje od 40.000 km godišnje kupovina novog automobila nema puno smisla, osim ako zarađujete preko 2.000 evra i niste kreditno opterećeni.

 

Polovni automobili nisu mačka u džaku, ako ih detaljno proverite. Danas dijagnostika nije svemoguća, ali je sve preciznija, što umnogome olakšava posao provere automobila. Trap je veoma lako proveriti. I moram vam priznati da automobili koji dođu iz Belgije, Holandije, Nemačke, Francuske, Italije imaju oslanjanje u veoma dobrom stanju čak i kada ti automobili imaju 300.000 km, dok vozila vožena po Srbiji sa samo 50,000 km izgledaju kao da imaju milion kilometara. Nonsens je da su na ceni vozila kupljena u Srbiji, jer to je minus, a ne prednost. Svakako, narod se boji vraćanje kilometraže, ali i to je proverivo, posebno kod mlađih primeraka.

 

 

 

Ako je kilometraža vraćena, cena je daleko niža, ali i takav automobil može itekako imati dobar motor. Sasvim je suvišno pričati da je Mercedes kvalitetniji od Renaulta, ili da je Volvo bezbedniji od Kije, odnosno BMW od Opela. Da li ćete vi za vaš novac kupiti neki odličan, proveren polovan automobil koji nudi maksimalanu bezbednost, ili ćete kupiti mali nov auto, sa bednom opremom i osnovnim nejakim motorom, izbor je samo vaš, ali budite malo odgovornije prema svojoj porodici i prema svom budžetu. Svakako, ako imate 5.000 e, od kupovine novog automobila nema ništa, morate da razmišljate o polovnim auotmobilima, ali nije kraj sveta, nećete kupovti mačku u džaku, jer će moji majstori detaljno pregledati automobile koje vi želite da kupite. Uradićemo vam i Veliki servis, i proverićemo sve što možemo na automobilu, da biste vi i vaša porodica bili bezbedni.

 

 

 

Ko ima novca za novi Mercedes ili BMW od 40,000 evra, svakako mu savetujem da kupi nov Mercedes! Henri Ford je tvrdio da je najbolji auto nov auto, ali on je prodavao nove automobile, to je bio njegovog marketinga. Ja nisam kriv što Dacija ili FIAT danas 2019.godine proizvode nekoliko puta nebezdnije automobile nego BMW ili Mercedes pre desetak godina. Normalno je da neko ko putuje u Minhen tri puta mesečno i prelazi 50,000 km da mu je rentabilnije da kupi nov auto. Ali pristojan, solidan nov automobil sa solidnom opremom i dobrim motorom, koji može da prati ritam modernih automobila je oko 20.000 evra (nemojte upirati prst u Turke, jer voze neuporedivo bolje od srpskih vozača, i jer imaju dobre automobile, koje realtivno brzo ali i bezedno voze). Jako su nam male plate, a troškovi su veći nego  u nekim mnogo bogatijim državama.

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

 

Bukvalno je narod prinuđen da kupuje polovne automobile. Srbi pokušavaju da veruju da postoje polovni automobili koji su bez ulaganja. Tako nešto ne postoji! Zato je važno da kupite pre svega auto koji možete da održavate, i automobil koji je u dobrom stanju, jer loš polovnjak ima da vam pojede godišnju platu za nekoliko meseci. Tako da polovan automobil nije mačka u džaku, polovan automobil je katastrofa za Vas, i vaš kućni budžet posebno ukoliko se rukovodite idejom, ako imam sreće imam, ako ne, nemam. Na sreću se oslanjaju samo kockari, i neznalice? Da li ste vi kockac? Da li imate dovoljno informacija, i da li možete bez stručne pomoći da procenite stanje automobila? Ja to ne mogu, zato imam tim majstora koji mi maksimalno pomažu u proveri automobila. Ono što je sigurno, to je da ćemo vam pronaći osetno bolji automobil nego što to vi možete sami. Ako imate majstora od poverenja, preprodavca od poverenja, obratite se njima, jer oni su valjda to poverenje kod vas stekli prethodnih godina. Mi vam tražimo automobil samo ako su vaši zahtevi realni, i ukoliko pristajete da vam moji majstori odmah po kupovini urade Veliki servis. Znam da je za neke od vas ovo “čudan” zahtev zato što većina vas po kupovini automobila nije zamenila ni ulje, a kamoli uradili “veliki servis”, ali znajte da su moderniji automobili mnogo skuplji za popravke, i da vas sada pogrešan izbor modela može koštati daleko više nego pre nekoliko godina. Moderniji automobili jesu bezbedniji, imaju više opreme, ali si komplikovaniji i mnogo skuplji za održavanje, zato je danas potrebnije više nego ikada pre da angažujete vrhunske stručnjake i iskusne majstore, i da ih platite, jer u suprotnom imaćete situaciju da vaš majstor otvori haubu, baci pogled i da kaže: dobro je ovo, kupuj. A da li je njemu stalo da vam se auto više kvari ili ne? On želi da ga vi redovno posećujete ili ne? Morate imati dobrog majstora, bez njega NE KUPUJTE POLOVAN AUTOMOBIl! Ako nemate majstore obezbediću vam ja moje majstore, i održavaju ja vaše automobile ukoliko vam ja tražim automobil. Zapravo to je i uslov da vam pomognem u nalaženju automobila. Jer meni je stalo da vas auto dobri služi. Ako su i vaši ciljevi isti, onda možemo napraviti saradnju.

Urednik Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Vaše pravo je da kupite loš auto!

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

 

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

 

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen. 

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni,  i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste.  Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

 

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.  

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao  i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.

  • Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite. 

Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo. 

TESTIRALI SMO: Honda Civic 1.0 VTEC TURBO

 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

  • Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!

 

–  I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….

Dragi moji čitaoci…

Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja

Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 1h ili 2h razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora. Preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.

Svi vi koji čitate besplatno moje Testove, Odgovore i kupite auto, na osnovu toga, a NE želite da mi platite pišljivih 4 000 din, pravite grešku, jer NEMATE PRAVE informacije

Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO

U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..

Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu

Što se mene tiče, zadržite svojih 4000 din
ionako jedva postižem da se čujem i sa ljudima koji žele da toliko plate, da dobiju usmeni odgovor

Ali da ja kupujem auto, i da nisam lično testirao sve te autombile, ja bi platio itekako Acu Todorovića 4 000 din, da me usmeno posavetuje…

a vi kako hoćete

Ako mislite da su rastrošni ljudi koji mi plate 4000 din za odgovor, 300 evra za traženje kola
da su to “glupi” ljudi, verujte mi varate se, to su ljudu koji su vrlo inteligentni, sposobni, školovani, i ljudi koji dobro zarađuju, ali cene svoj novac, i za svoj novac dobiju maksimalno

Svi ostali koji se stidite da kažete prijatelju da ste uplatili Aci Todoroviću 4000 din za savete, znajte da se družite sa ljudima koji jako malo znaju, i o automobilima, i o životu

Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja

Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni

Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…

Dok političari kradu, a ljudi još glasaju za njih.

Ja “razumem” da vam je mnogo da platite savet 35 evra, kada kupujete auto za 6 000 ili 10,000 evra. Mnogo je 35 evra, treba da se uštedi.
Isto tako mislite da je glupost raditi veliki servis, zamenite samo ulje i terajte, tako ste oduvek radili, tako planirate i dalje da radite….

Mislite da znate puno o automobilima
Mislite da znate da odaberete automobil
Ali da li je zaista tako? Biću pristrojan i neću odgovoriti na ovo pitanje.

 

 

  • – – – – ————– ————————————————————-

 

VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:

Ljiljana Stojanovic Od A do Š. Automobili me ne interesuju, četiri smo kupili posle 15min gledanja. Dobro je ispalo, koliko se ne razumemo.
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
  • Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…

 

 

Vladimir Todorovic Ko bre kome sta vise garantuje za polovnu stvar danas moze da radi.sutra ne i to je to .dobar poznavaoc kola moze da proveri dal je farban ili.ne i osnovne stvari sve ostalo je macka u dzaku niti ce ko.na placu da da da se meri kompresija proveravaju dizne turbine i.ostalo.kod nas ide to sto vidis toje stojepro eri osnovno i teraj ako.ti se svidja
  • Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

 

Никола Стевановић Ne mora da znaci da ce diler koji posluje dugi niz godina imati dobra vozila, drug kupio tourana od jednog dugogodisnjeg prodavca i posle par meseci kad je pocela korozija da izbija videlo se da je samo nasminkan auto za preprodaju. Naravno da za garanciju nisu hteli da cuju posle reklamacije, a da stvar bude jos gora u medjuvremenu crkne i menjac… zato, ne 2 majstora nego 22 da gledaju auto i opet ce se nesto naci…
Najbolji Auto Uvaženi gospodine Никола hvala na komentaru. Ja nisam rekao da su svi dileri koji rade puno godina za preporuku. Jer nisu. Isto tako. Na svakom ozbiljnom placu imate i lose automobile, pored dobrih automobila. Da nije tako, onda bi moja ponuda bila smešna. Ja imam dobru volju da pomognem skoro svakom, ako fizički mogu da postignem. Ali ne mogu ja nekog da ubeđujem da imam više znanja od njegovog majstora, to je udar na sujetu. Samo meni nije jasno, zašto meni ljudi koji imaju majstora od poverenja, šalju meni pitanja sa upitom koje su mane kod modela, zašto ne pitaju te svoje majstore? Isto tako ja 20 godina procenjujem dilere i na osnovu ophođena prema kupcima. Ako znam za nekog dilera, da će uvek naći rešenje sa kupcem, ja smatram da tamo treba da pregledam automobile, posebno kad mi diler kaže gledaj koliko hoćeš šta hoćeš, i kad mi diler o svom trošku prebaci auto u moj servis. Čim neko neda da auto ide u servis, tu nešto smrdi. Ima i dilera koji dozvoljavaju pregled u servisu iako znaju da im auto krš. Dakle, moj posao je da provaram tačnost navoda dilera. Ako nekom to treba tu sam sam. Svako ko ima više znanje, iskustva od mene, sigurno neće mene angažovati. Srećna vam nova godina i sve najbolje!
———————–
Pedja Lazarevic Uz Acinu pomoć i preporuku kupili Mercedes A150 i prezadovoljni smo i supruga i ja! Sve pohvale za Acu i pomoć koju nam je pružio pri kupovini i odabiru automobila kao i savete koje svakodnevno možemo da pročitamo na ovom portalu!

 

Najbolji Auto Hvala Pedja Lazarevic Ti si jedan od RETKIH koji imenom i PREZIMENOM smeš da kažeš da si kupio auto! 95% njih traži da budem diskretan. I da nigde ne objavljujem njihova imena. Ja to poštujem. Ali mi je drago, kad neko sme da napiše da je kupio auto, a posebno kad sam se ja potrudio da mu nađem i preporučim model 🙂 Veliki pozdrav za tebe Peđa i tvoju porodicu!

 

————————————————————————-

Marko Raskovic ako se baviš testiranjem ne bi trebao da obavezuješ nikoga na tvoj veliki servis, nije korektno
Najbolji Auto Dešavalo se da ljudi ne odrade Veliki servis kod svog majstora. Posle 3 meseca im pukne zupčasti kaiš, i onda se napravi havarija od 1500 evra. I onda šta? Ko je kriv? ja tada nisam kriv. Ali mene pljuje vlasnik tog automobila. A ja sa ovo radim da bi se reklamirao. A ne da bi imao kritike i pljuvanje. Što da za 200 e zarade mene neko pljuje? Onda sam shvatio da 95% majstora NE ZNA u srbiji da zameni zupčasti kaiš kako treba, jer se dešavali problemu sa novim kaišem posle 5000 km, i to kod majstora koji imaju klubove, da ih sada ne navodim. Dakle neznanje je rašireno u Srba. ja radim maksimalno profesionalno ili nikako. Veliki servis radi svaki normaln čovek po kupovini.
——————————————-
Goran Kovačević A da li Vi garantujete sa auto koji nadjete ?
I ko snosi troskove all dodje do kvara na kolima ?
Testovi Automobila SrbijaSve zavisi o koliko starim kolima je reč. Ako su to automobili mlađi od 2013.godine. Dobijete od dilera GARANCIJU od godinu dana na motor! I pismenu garanciju na kilometražu! Kod starijih automobila dobijete garanciju na Veliki servis, i da auto nije bio havarisan. I mogućnost provere u bilo kom servisu, kako bi utvrdili da je sve u maksimalno ispravnom stanju. Ako fabrika daje garanciju na nov auto 3 godine, Ludo je davati i tražiti garanciju na kola stara 10 godina, od 3 godine???!!! Mislim da fabrika može da pruži garanciju od 10 ili 12 godina na motor ona bi to učinila.  Da ne bi dolazilo do skupih kvarova, ja insistiram kod kola starijih od 5 godina, da se rade kontrolni servis kod mojih majstora na 5-6 meseci, jer je bolje popraviti nešto za 30 evra, nego ćekati kvar od 1.000 e, ako se slažete. Ko neće da dolazi na kontroli pregled na 5 meseci, već hoće da mu njegov majstora održava kola, ja u tom slučaju ne garantujem ništa. Izbor svakog kupca. Zaista ne mogu d apronađem dilera koji ne kola stara 10 godina dati garanciju na motor od 2 godine. A ti dileri koji to daju to NE poštoju. A daju zbog bolje prodaje. NAdam se da sam odgovorio na sva vaša pitanja. Na kraju, znajte da ja nađem najbolji auto za recimo 5000 e. shodno vašim potrebama. gledamo sve modele. što više modle je u užem izboru to vam nađem bolji auto. Možete vi reći hoću Bravo 1.4 turbojet, ali ako ih ima samo 3 u pounudi, ja vam ga neću ni tražiti. Jer ja moram da pogledam bar 20 automobla, da bi našao jedan dobar. Cilj je da nađem dobar auto, auto koji vas služi. jer da nije tako, moja ponuda nema smisla, loš auto možete da nađete sami. Automobile gledam na placevima, ne kod preprodavaca koji uglavnim nisi ni vlasnici automobila koje prodaju, i koje ne možete tužiti jer nisu vlasnici ničega. Srećna vam nova godina i Sve najbolje g.Gorane!
PS.
Neki dileri i na kola starija od 10 godina daju garanciju na motor, ali onda podignu cenu za bar 1.000 evra! Da bi imali od čega da vam plate taj kvar. Svaki motor može da se uništi i za nekoliko dana vožnje, pa i nov motor. Dakle neko može namerno da uništi motor. Ko onda odgovara? 
———————————————————————
Νεκις Μρντακοπουλος Jedan dan savet kupite benzinca, drugi dan ubeđivanje za dizela i svi mi koji smo se čudili šta se događa, odakle takva nagla promena, smo dobili BLOK.
Elem, ako je ”greh” promeniti ime placa i lokaciju, zašto ne pišeš sa jednog sajta, nego sa više sajtova i stranica???
  • Najbolji Auto Gospodine Srećna vam nova godina i Božić! Imam dva sajta testoviautomobila.rs i najboljiauto.com a imam i facebook stranice tih sajtova. zašto dva sajta? zato što nisam mogao da se odlučim koji je bolji naziv, koji je bolji dizajn. Odgovori zavise od vaših potreba, od izbora modela. Ako neko prelazi 40 000 km, preporučiću mu dizelaša, ako prelazi 8.000 km benzinca. Ako neko kupije auto star 6 godina preporučiću dizelaša. Ako neko kupuje auto star 18 godina preporučiću benzinca, ukoliko čovek ima platu 40 000 din. Ovo su samo primera radi primeri. Zar vi mislite da je tek tako naplaćujem 3 000 din za odgovor? Gospodine ja svoj posao obožavam. Volim da pomognem ljudima, i volim što imam dovoljno znanja i iskustva. Ali ne volim da radim i pišem besplatno. Pa ja gledam automobile na 40 placeva. Da pomeneme tih 40, i da pomenem još 40 placeva koji ne dozvoljavaju da se kola prebace u servis? Što bi ja neke placeve reklamirao a neke kritikovao? Da li je to moj posao? ja neću da se bavim ocenama placeva, jer na skoro svim placevima imate i odlične automobile i krševe.
Дејан a koje su garancije? nek se plati sve maksimalno kod vasih majstora, preventivni servisi kod vas, i opet se desi havarija? ko to pokriva? i da li se ugovorom stite obe strane il se novac salje na poverenje rekla kazala bez pravne zastite i napismenih obaveza vas kao nekog ko pruza usluge, i sta ako se stavke ugovora ne ispune?
Najbolji Auto Garancija je pismena na motor godinu dana za automobile koji su 2013, 2014 (pismenu garanciju daje diler). Na starije automobile od 6 godina nema garancije na motor. Dobijete garanciju na uradjeno u servisu. Ako želite garanciju na auto koji ima 10 godina, a fabrika je dala garanciju od 3 godine, onda morate da se obratite SAT plusu koji je podržavao takav suludi zakon. Istina neki diler daju garanciju na motor od 6 mesecili ili godinu dana, ako platite uvećanu cenu vozila za recimo 1.500 ili 2.000 e, pa kad se nešto pokvari, diler ima odakle to i da popravi. I u Nemačkoj kola sa garancijom imaju daleko veću cenu. Ja naplatim kad vam nađem auto 100 ili 200 e, I za taj novac vam garantujem da je auto apsolutno ispravan, i da sam vam našao najbolji mogući automobil za vaš novac. Ako hoćete da vam ja dam garanciju na motor i da pravimo ugovor, onda mi platite 3000 evra, tražim da na svaka 3 meseca idete u ovlašćeni servis, i da se pri svakom servisu utvrdi da li automobil koristite onako kako je fabrika propisala, i morate da ugrađujete samo originalne delove u ovlaš.servisu, da li vam to odgovara?
Najbolji Auto Samo da pojasnim garancija na motor se odnosi na BLOK MOTORA. Kao kod novih automobila. Nema garancije na dizne, na primer.
Najbolji Auto Takođe znate da svaki motor može da se uništi i posle 500 km vožnje. A naveo sam da automobile tražim samo redovnim čitaocima i onima koji imaj MAKSIMALNO poverenje u mene. Pošto vi tražite nešto nerealno, vama sigurno ne bi tražio auto.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 2 500 dinara.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 3 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja. Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs.  odgovor od 3.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Ako vam i tražim auto, onda uplatite  i 12.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore. Zašto? Pa zato što ako neko plati 3000 din dobije jednu vrstu odgovora, a ako neko plati 15 000 dinara, realno je da dobije precizniji i kvalitetniji odgovor. Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 3 000 din, i sačekati odgovor.  Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din.

Ako ste iz Crne Gore, Hrvatske, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena odgovora je 25 evra, a placate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite odgovor za 24h, onda je 40 evra, u protivnom rok je u proseku 7 radnih dana.
Cena je tri puta veca preko PayPal-a, dakle 75 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i 

 

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Dženan: VW Passat 1.9 TDI je najbolji!

U paklu sam: Koji karavan da kupim za 7000€

Pitanje iz Splita: Volvo XC60 je zaista toliko dobar?

Polovni automobili: Fabia, Yaris, Jazz

Sa “konja na magarca”: Astru H menjam za Audi A3

G.Maksimović: Hvala vam g.Todoroviću na odgovorima koji su bili presudni za izbor Forda

G.Branislav Ilkić: G.Todoroviću jako ste mi puno pomogli pri izboru automobila

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Da li moj Peugeot 307 2.0 HDI 90 KS ima plivajući zamajac?

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

Koji polovan auto odabrati: Scenic ili Accord?

Volvo