Čitaoci pišu: Volim svoju “bubu”

Imam jednu VW “bubu” već dvadeset godina i koristim je isključivo za sopstveno zadovoljstvo. Poklon od mog pokojnog oca i ostavština za moje klince.

Foto: Goran Dobričić

TESTIRALI SMO: Toyota RAV4 2.2 D-4D AWD Executive

LOGO.NET

 

Masovna proizvodnja je unazadila donekle kvalitet. Najveći uspeh duguje američkom tržištu na kome se stidljivo pojavila negde 1949 godine sa tek par primeraka, da bi u narednih desetak godina doživela pravi bum koji se samo nastavio do kraja sedamdesetih.

Foto: Wikipedia

autostadt-wolfsburg

Poseban vetar u leđa je bubi dala hipi generacija koja je mogla da koristi auto koji je u proseku trošio polovinu goriva u odnosu na tadašnje američke automobile. Popularnost je ležala u još dva faktora: njena neverovatna jednostavnost je doprinosila činjenici da se zbog toga malo kvarila i lako održavala i drugo, Nemci su zaista kvalitetno izrađivali sve, pa i taj auto.

Auto ima neobičnu istoriju i pre nego što je nastao: konstrukcija je u velikoj meri zapravo unapređena konstrukcija Tatre koju je Porše preuzeo. Drugo, kao “narodni auto” je prodata putem štednih markica u jako velikom broju primeraka, a da nijedan nije isporučen pošto se fabrika orijentisala na vojne verzije Kibelvagen i Švimvagen (amfibiju) pošto je vrlo brzo nakon predstavljanja Kdf Wagen-a 1938 godine, izbio rat.

Kompletan tekst pročitajte na mom drugom sajtu www.Testoviautomobila.net (kliknite ovde), ili na link dole:

Čitaoci pišu: Volim svoju VW “bubu”

LOGO.NET

N1-automobili-960x160

Volvo