Da li je VW Polo 1.2 za preporuku?

Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, pronašao sam vaš sajt pre 3 dana, pročitao sam sve vaše odgovore, ali vas molim da mi odgovorite ukratko na moje konkretno pitanje. Ne mogu da odlučim da li je Polo 1.2 dobar izbor ili ne, mislim na model iz 2010.godine, prešao je 46,000 km, ima servisnu. Do sada sam vozio Renault Clio 1.2, stari model, ali sam nedavno dobio blizance, pa mi treba auto sa petoro vrata. Znam da Polo nema veliki gepek, ali moj prijatelj prodaje Polo koji ima 5 vrata (moj Clio ima troja vrata, i nema klimu). Da li je Polo skup za održavanje? Kako koči Polo? Koliko je bučan? Da li je dovoljno snažan? Unapred vam mnogo hvala na odgovoru. Bogdan Stefanović.

Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani g.Stefanović, hvala na pitanju, i hvala vam na poverenju. Navodim vam precizna merenja, pa je najbolje da procenite sami, da li je, i koliko je Polo ispred konkurenata u svojoj klasi. Kočenje je priznaćete svakom vozaču jako bitno, kako početniku, tako i onom koji obožava jurcanje po putu. VW Polu pri brzini od 100 km/h do zaustavljanja treba 36,5 metara. Glavnim konkurentima treba: Cliu 37,4 m, Puntu Evo 37,2 m, Hondi Jazz 38,8 m, Mitsubishiju Coltu 39,7 m, dok se Peugeot 207 zaustavlja posle 39 metara. Ta razlika je pri brzinama primerenim auto putu daleko veća, pa Polu pri brzini od 140 km/h treba 72,9 m, a Coltu čak 81 metar. U takozvanom “split kočenju” kada nisu svi točkovi na istoj podlozi, Polo je još ubedljiviji, zaustavlja se za 125 m, Clio za nešto više od 150 m, a Punto Evo za 140 m, najbolja je u ovom segmentu Fiesta sa 99 metara. U slalom vožnji, Polo je najbrži sa prosečnom brzinom od 63 km/h, prosek ove klase je 61 km/h.

polo-nazadKod dužih putovanja jako je bitno da je buka koja dopire do putnika što manja. U Polu pri brzini od 130 km/h buka je 71 dB, za 10% su bučniji Honda Jazz, Punto Evo (72 dB), za 30% je bučniji Colt (74 dB, tolika je buka u Poli pri brzini od 160 km/h), dok su Ford Fiesta i Renautl Clio jednako tihi kao VW-ov automobil.

Polo 1.2 je dovoljno jeftin za održavanje, ima proverenu mehaniku i izuzetno dobro drži cenu. Motor je jedan od najštedljivijih benzinaca na svetu – na zahtevnom testu trošio je u proseku 6,7 litara, što je veoma dobro. Idealan je za porodice sa jednim detetom, kao i za sve one koji žele da osete svaku krivinu. Ovaj automobil preporučujem i početnicima, ali i nežnijem polu, jer je izuzetno predvidiv i miran u svakoj situaciji. Racionalan je izbor, jer ga je kasnije veoma lako prodati. Ljubitelji VW-ovih automobila su oduševljeni Polom (nedavno je redizajniran), a vlasnici ovog automobila se poslovično teško odlučuju na prodaju. Polo nudi ljubav i pouzdanost na duže staze, što je danas, u krizi, postala osobina koja se veoma ceni.

Motor od 3 cilindra i 70 KS je dovoljno jak za prosečne vozače, nudi sasvim pristojne performanse. Moj vam je savet, kupite Polo sa motorom 1.2 70 KS: štedljiv je, pouzdan je, elastičan je, šta više tražiti?

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

Oštetio sam felnu u žešćo

Plivajući zamajac: sve prevare vašeg m

j rupi: sad se čuje tup zvuk

Pitali ste A.Todorovića: Grande Punto 1.2 Vs Clio 3 1.2 16V?

Renault Capture ili Škoda Yeti?

Remont plivajućeg zamajcaajstora

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.