Da li Mazda 3 1.6 iz 2008.godine vredi 4.500€?

Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, da li je cena od 4.500 € previsoka za ovaj auto? Auto je navodno kupljen u Italiji. Kupovina je od pravnog lica, tj auto placa koji poseduje sve papire i servisnu knjižicu, prva registracija na ime kupca, porez i carina uključeni u cenu. Na prvi pogled, auto je u odličnom stanju, osim par sirnih ogrebotina. Plan je da odemo sa majstorom sutra da vidimo detaljnije da je sve uredu. Šta Vi mislite o ovoj potencijalnoj kupovini i da li je najbolji izbor za date pare? Imamo Alfu 147, gde je Mazda u odnosu na nju? Cilj nam je kupovina automobila većeg gabarita primerenijeg za porodične potrebe. Hvala Vam puno i sve najbolje. s poštovanjem,

 

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani, hvala na zanimljivom pitanju, i hvala na poverenju. Mazda 3 je jedan kvalitetan automobil, i ako je dobro održavana sigurno je preporučljiva kupovina, ali pazite, Mazde imaju probleme sa korozijom. Jako mi je teško da komentarišem cenu, i realnu vrednost konkretnog automobila. Prosečna cena u oglasima za ovaj model je oko 4.500 €. Sa druge strane, nova Mazda 3, koja je daleko bezbednija, udobnija, opremljenija košta preko 15.000 €. Ako potom pogledate kakve sve automobile možete kupiti za 4.500 €, onda još više dolazi u pitanje izbor ove Mazde 3, jer ona jeste kvalitetna, ali je to automobil iz C segmenta koja košta kao limuzina iz D segmenta. Mazda 3 u svojoj, odnosno “Golf” klasi nudi manje mesta za putnike od svoje konkurencije, iako je najduži model u ovom segmentu. Ona jeste za nijansu prostranija od Yarisa na primer, koja doduše pripada B segmentu, ali nudi daleko manje mesta od Forda Mondeo, koji možete kupiti za sličan novac, na primer, ili možda Peugeot 407, C5.

Delovi za Mazdu 3 su jako skupi, servisi loši. Ponuda delova osrednja, a dalja prodaja problematična, jer Mazda nema imidž Toyote, a posebno ne rejting jedne Honde koja je klasa iznad automobila proizvedenih u Hirošimi.

Mazda je napravljena u Hirošimi, kontrola kvaliteta je vrhunska,  a takva je i izrada. Focus II je najpouzdaniji evropski automobil u kompakt klasi, mada neke statistike tvrde da je to Golf VI i Škoda Octavija. Mazda je skuplja od francuskih automobila za 1.000 € u proseku, jer bolje drži cenu, odnosno vlasnici Mazde 3 su zadovoljniji tim automobilom, i znaju dobro koliko vredi vozilo koje poseduju, a takođe znaju koliko su malo kvarova imali dok su je posedovali. Svaki prodavac koji prodaje automobil koji se kvario više nego što je on to očekivao će spustiti cenu i ispod prosečne cene za taj model, samo da ga se otarasi. Naravno, ovo je samo grubo uprošćavanje kretanja cene polovnjaka, ali Mazda ima odličan imidž

Morate znati da se Mazda 3 kvari manje od jednog Mercedesa, Audija i BMW-a, takva istina mora i da podigne cenu Mazdinim automobilima, zar ne? Ali Mazda ima problem sa korozijom, i kada kupujete Mazdu stariju od 7-8 godina morate o tome voditi računa. Vozne osobine naravno nisu na nivou BMW-a, pa ni Golfa.

Mazda je sama razvijala svoje benzince, osnovni motor od 1.4 litara ne oduševljava naprotiv, dok onaj snažniji od 1.6 litara uz vredno šaltanje, može da pruži pristojne, ali ne i očaravajuće dobre performanse.  Mazdina slava nije “stara”,  Mazda je danas moćnija, i bolja nego ikada u svojoj istoriji.  Svakako, pošto sve svoje modele proizvodi  u Japanu za evropsko tržište, na njene modele se plaćaju carine u Evropi, a postoje i neka druga bescarinska ograničenja, ali su u Mazdi procenili i da je to bolje, od rizika proizvodnje automobila u Evropi, i naravno od rizika pada kvaliteta.

Niste naveli koji motor imate u Alfi 147, to nije bilo baš toliko teško da napišete, tako da ne mogu da vam uporedim performanse vaše Alfe sa Mazdom 3 1.6. Ono što mogu da vam napišem je da čak i Alfa 147 sa osnovnim benzincem od 1.6 litara I 120 KS, ima bolja ubrzanja, snažniji motor, u kombinaciji sa manjom težinom daje bolje performanse. Ako pak imate Alfu 147 1.9 JTD, imaćete utisak da je Mazda 3 1.6 jako spora, i lenja, jer ona raspolaže sa relativno malim obrtnim momentom, a on jeste jako bitan za međuubrzanja. Takođe g.Klisiću niste naveli koliko kilometara godišnje prelazite, ako je to manje od 15.000 km, onda je benzinac sasvim dobar izbor, ukoliko naravno možete da se naviknete na skromnije performanse. Verziju 1.4 ne kupujte, sporija je od “vaše babe”.

 

 

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Aleksandar Todorović je profesionalac koji je našao perfektan automobil za moju porodicu. Proverili smo kilometražu u Delti, i originalna je!

Ja kao i svaki ljubitelj kola sam želeo automobil koji mi se najvise sviđa za novac koji sam odvojio za kupovinu.  Želeo sam Renault Kadjar, ali sam razmišljao i o nekim drugim SUV modelima.

Od 5-6 modela koji su dolazili u obzir on mi je prvo preporučio NAJBEZBEDNIJI, zatim najkvalitetniji, komforan, najbrži i najbolji automobil.

 

Naravno takav automobil mi je i našao! Mnogo bolji nego sto sam se nadao  🙂
Izuzetno kvalitetan, očuvan.

Ako me pitate da li bi ga preporučio, SVAKAKO DA! I Nadam se da cu ga nekada opet ja angažovati!

Veliko hvala Aleksandru Todorovicu!

Pitajte Aleksandra Todorovića

Dušan Sremčević, Kraljevo

 

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Piše Aleksandar Todorović:

Porodici Sremčević iz Kraljeva od srca želim sve najbolje, da im dragi Bog podari sreću, i da im automobil koji sam im našao i proverio BMW X1 X drive služi besprekorno! Juče su se lepo i bezbedno vratili u lepo Kraljevo, iako su putevi bili zavejani, kola pored puta, ali X Drive je X Drive, i zato kupujte SUV koji ima pogon 4 x 4, ali ne bilo koji, i ne bez detaljne provere.

Auto ovaj je iz Švajcarske, i na moje iznenđenje stvarno nije imao vraćenu kilometražu. Naravno da kilometraža nije najbitnije merilo, ili što kažu neki moji čitaoci, ako neko pita za kilometražu kao kupac, odmah je jasno da ne zna ništa o automobilima. Ali treba razumeti takve ljude, oni mogu samo da se drže kilometraže, i da pokušaju da makar to utvrde.

Primera radi, ako imate dva automobila sa 200 000 km, jedan može imati motor u perfektnom stanju, drugi može biti za generalni remont. Onaj prvi je možda menjao ulje na 10 000 km, onaj drugi na 30 000 km. Onaj prvi je vozio 150 km/h, onaj drugi 180 ili 190 km/h, što je za automobil čija je maksimalna brzina 200 km/h smrt za turbinu, turbo dizelaš tu brzinu ne može da podnosi duže vreme, bez naprezanja.

Mnogo zavisi da li je vlasnik vozio laganu u prvih 5 munuta, dok je motor hladan, ili je gledao da odmah stisne gas. To vam je kao čovek. Neko je zdrav i živi 90 godina. Neko umre od raka u 30 godina. Genetika jeste važna, ali je itekako važnio, kako živite, kako radite, kako sebe održavate, a to važi i za automobil.

Moji majstori, na slici je majstor Dragan, proveravaju sve na automobilu, i sve se menja, što nije kako treba, pored naravno Velikog servisa. NA ovom automobilu je trap bio perfektan. Bukvalno je sve u odličnom stanju. Nema ni korozije.

Motor posle svakih 100 000 km, gubi oko 5-7% snage. Posle 300 000 km u vožnji morate da osetite da mu nedostaje 15% do 20% posto snage, i to se lako oseti! Ja osetim kad motoru nedostaje 3% snage, a o 10 ili 20% neću ni da govorim. Pošto me ljudi stalno pitaju kako znaš da li ovaj auto ima 400 000 ili 700 000 km iz 2013.. Pa prosto ga provozam. Nakon toga, uradimo dijagnostiku. Skinemo sva creva oko motora, naravno da ne vadimo turbinu.

Nisam nikada stavljao kupce automobila kojima nađem i rezervišem automobil, na moj sajt. pre svega jer nisam hteo da se reklamiram, i jer ljudi žele da budu anonimni. Ne žele da se zna da su kupili automobil! Gospodin Sremčević je pristao da napiše utisak o meni, i dozvolio da stavim njegovo cenjeno ime i prezime. 

Svakoj porodici koja ceni tuđe znanje, koja ceni moj profesionalizam ću izaći u susret. Ako želite da budete anonimni, to može, ali ću vam od danas naplaćivati za to znatno više, nego do sada. Ne želim da se moji čitaoci pitaju, a gde su ti ljudi kojima je urednik Todorović pronašao auto. Zašto se ne hvale po forumima?

Ja ovo radim profesionalno, da bi dobio reklamu, za moje sajtove, moje Facebook stranice (Testovi Automobila Srbija klikni ovde) , i da bi pokazao ljudima da mogu da kupe proveren polovan automobil, i da NE moraju da gube 25% vrednosti automobila u prvoj godini, jer su kupili NOV auto. A kupili su nov auto, jer ne veruju placevima, preprodavcima, koji vraćaju kilometražu sve manje i manje, a ima sve više dilera koji ne diraju kilometražu ni 1 km (neću vam reći kojo su to placevi, jer danas mogu da rade korektno sutra da nastave po starom). i ponuda dobrih automobila u Srbiji je sve bolja. Mnogo prodavci, placevi su shvatili da treba raditi profesionalno i dobro. Mnogi majstori i servisi rade savesno. Nemojte mislite da samo ja imam dobre majstore. Ali ja insistiram kod mojih majstora da sve kažu kupcu, i da mu sve zamene što treba da se zameni, jer neću da ljudi voze  nebezbedan automobil.

Naši majstori u želji da zadrže klijente, ne zamene sve što mora da se zameni, da bi cena bila prihvatljiva za džep vlasnika automobila. I to mogu da razumem. Sve mogu da razumem. Svako bira koji auto kupuje, kod koga kupuje, i gde ga održava.

Reklamiram se jer mene mesečno konktira simboličan broj ljudi, a mogu da pomognem mnogima, naravno ukoliko žele da zaista imaju dobar i ispravan auto. Kod mene nema šminke, farbam vam kola tek nakon kupovine! Sve što vam nije ok, farba se kod mojih farbara. Birate kvalitet boje, materijala, sve birate.

U Srbiju se mesečno uveze i proda oko 8.000 polovnih automobila. Ja smatram da mogu pomoći da bar 0,1% kupaca preko mene kupi bezbedan, komforan i dobar auto.

Nemojte zaboraviti da vas ja savetujem koji model da kupite, na osnovu vaših želja  i potreba. Savetujem vas oko motora, opreme, svega što vas zanima.

U usmenom odgovoru dobijete sve potrebne informacije, ništa ne ostaje nejasno. To vam posle sve potvrdim mejlom. Da ne bude da ste rekli auto NE mora da ima alu felne i navigaciju, a da posle meni tvrdite da mora da ih ima. Većina mojih kupaca su jako uspešni, sposobni mladi ljudi sa decom, i njima najradije tražim automobil od srca. Ja osećam vašu energiju, vaše poverenje, i kada ga imate ja dam 300% od sebe, potrudim se više nego kada tražim auto za samoga sebe.

Kada dođete da kupite auto, na sva pitanja dobijate odgovore, često obezbedim i da moj majstor bude prisutan, jer će vam on održavati automobil, i njega uvek možete da konktarate ukoliko dođe do bilo kakvog problema, i odmah vas prima u servis, ako se desi neki kvar. Verujem da će to biti samo minimalni kvarovi, a to mnogo zavisi od vaše vožnje. Vi možete da pokidate auto za 5 dana koji vam ja nađem.

Ne možete da održavate auto koji vam ja nađem kod vašeg majstora, jer ja vašeg majstora NE poznajem, i nemam poverenja u njega. Ja sam dužan, da vam održavam auto, i kada dođe vreme za prodaju da vam preprodam auto koji sam vam našao i prodao. Imate mogućnost, da mi uvke pošaljete mejl sa dodatnim pitanjima, i savetima u vezi sa održavanjem automobla, naravno.

Moje vreme košta, moje znanje košta, moji majstori koštaju. Neki tvrde da imaju majstore koji će besplatno proveriti kola na placu. Ali gospodo bez prebacivanja kola u servis nema provere! Ima placeva koji NE dozvoljavaju prebacivanje vozila u servis, tu je valjda sve jasno. Ja takv kola NE smem da vam preporičim. Bez uvrede. I nisu mi jasni ljudi koji tako kupuju bez provere. Idete na sreću i na oko. A zna se ko su ljudi koji se oslanjaju na sreću, sve to znate bolje od mene, dragi moji čitaoci.

Ja vam pružam ruku. Nudim vam pomoć, nisam i sutaciji da radim besplatno, jer meni država nije dala stan, kao političarima koje obožavate, niti mi dala da za 300 DM otkupim stan koji pripada stambenom fondu grada, države, kako god. Nije me tata zaposlio preko veze kao neke od vas, i ja znam da tako funkcioniše cela Srbija. Znam da sudije uzimaju mito, da policajci uzimaju mito, političari možda i najviše. I Srbe vole takvu državu i vole da tako žive. Srbi ne vole da cene prave profesionalce i one koji imaju znanje, i ja to jesam. Nikada neću imati ni 1% popularnosti koji je imao veliki i cenjeni g.Mirko Alvirović. Ali ja vam neću raditi putopise do Grčke, u 21.veku kada postoji navigacija, i sve moguće informacija na internetu (osim toga mnogo više volim Crnu Goru i Hrvatsku, i ne idem u Grčku). Ako vam i budem pravio putopis to će biti do Herceg Novog, Bara, ili Pule. Problem je što ako želite da imate emisiju i automobilima, morate da zaboravite na ponos  i obraz. Ne smete da iznosite prave mane automobila, jer vam ono koji su dali kola, daju  i reklamu koja papreno košta. E kada smo sve novinarstva sveli na to, da su novinari postali eksperti za marketing, a da narod daje sve od sebe da veruje političarima i novinarima, dotakli smo civilizacijsko dno.

  • Ja odbijam da čitaocima, kupcima pišem i pričam laži. Ne zato što verujem u Boga, i što verujem da je laž nešto što razara celo društvo, već zato što se mnogo lepo osećam kad pišem, pričam ono što mislim. Tada mi je srce puno. A presrećan sam što sam jednoj divnoj porodici kao što je ovaj iz Kraljeva pronašao jako dobar automobil, i jer sam ih posavetovao koliko je jedan BMW X1 bolji od Kadjara. Svaka čast Renaultu, to je više nego solidan SUV, ali ne i dovoljno dobar, da bi bio najbolji u klasi. Možda vama preporučim Mercedes GLK, ili Audi Q3. Jer vi imate drugačije vozačke afinitete. Ako ste ceo život vozili Mercedes, pa neću vam valjda preporučiti BMW, jer nikako nećete moći da se naviknete. Uvek uvažavam vaše želje i potrebe, i preporučujem vam ono što vi želite. Možda bi ja kupio X1, a možda ne. Možda bi ja radije odabrao BMW serije 3, jer ja vozim mnogo brže od gospodina Sremčevića.

Volvo