Da li treba bežati od Peugeota 406?

Pitanje:  Uvaženi g.Todoroviću, čitao sam vaše tekstove, odgovore na pitanja, u poslednjih mesec dana pa gotovo svaki dan. Treba mi auto. Već dva meseca obilazim placeve, ali ponuda je slaba, mislim za 3 000 evra koliko ja imam, izbor je nikakav. Niko nema kola sa servisnom, a kada je ima, ispostavi se da je auto ili lupan, ili da moram da uložim još 1 000 evra u njega.

U mom kraju, svi voze nemačke automobile. Svi mi kažu beži od “Francuza”. Moj otac je davno jedni u gradu imao Peugeot 405, benzinac, 1.8, i bio je prezadovoljan, morao je da ga proda jer je završavao kuću. Nikada nije imao ni jedan kvar, kad ga je prodao imao je 305 000 km. Vidim po forumimam mnogo pljuju Peugeote, te kvare se, te to su “kante” od kola, te elektronika im ne valja, te limarija lošta, i da na navodim. Mene zanima, da li je Peugeot dobra kupovina, i d li ovaj auto iz oglasa vredi kupiti, ili ima 400 000 km? Da li je skupo održavanje? Svi mi kažu kupi Golf ili Astru G! Veliki pozdrav od Radeta.

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5738199/peugeot_406_20_hdi

Testoviautomobila-RS-LOGO

Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani g.Rade, Peugeot 406 je jedan od najboljih Peugeota. Dve “svetlosne godine” je puzdaniji, kvalitetniji od Peugeota 307 (sa kojim su mnogi vlasnici prilično zadovoljni). Peugeot 406 je prava limuzina u punom smislu te reči. Nemački automibili za taj novac: Golf ili Vectra, Astra G, nude mnogo, mnogo manje komfora. Peugeto je i prostraniji, udobniji, komforniji, tiši, uglađeniji i prefinjeniji automobil. Cene održavanja su niže nego da održavate Opel Vectru na primer, ako govorimo o originalnim delovima, a ako gledamo cene turskih, kineskih delova tu su potpuno izjendačeni. Peugeot ima bolju limariju od Opela i VW-a, gde ste videli Peugeot 406 sa lošom limarijom? To jedino ako je auto bio havarisan.

Po meni Peugeot 406 je poslednji kvalitetno napravljen Peugeot (mene je novi Peugeot oduševio, najbolji auto u klasi, ali tek treba da dokaže koliko je kvalitetna i pouzdana). Peugeot je mnogo ulagao u marketing sa ovim modelom (onaj film Taxi je sponzorisao i Peugeot). Svakako, Peugeot ne može da se poredi sa Hondom ili Mazdom, po pitanju pouzdanosti, kvaliteta, ali od njih na primer ima bolju limariju.

Uvek sam uživao u vožnji Peugeota 406. Ako ikako možete kupite što je maguće mlađi Peugeot.

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5738199/peugeot_406_20_hdi

pezo-oglas-406

Ovaj oglašeni Peugeot 406, zahvaljujući HD rezoluciji u oglasu, mi se čini da nije farban, da je u prvoj boji, što je retkost kod nas, a rekost je i na placevim, za ovaj novac. Moguće je i da je kilometraža tačna, prodavac je vrlo korektno napisao oglasa, zvao sam ga i odmah je pristao na proveru u bilo kom ovlašćenim servisu, i odmah je pristao da spusti cenu ako nešto mora odmah da se radi na automobilu. Dozvoljava i dužu probnu vožnju, tako da bi rekao da ovaj prodavac nije diler, preprodavac, ili neko ko se bavi pravarama, prodajom profesionalno automobila.

Naravno, to je samo nagoveštaj da je prodavac i fer. Jer tek kada se auto detaljno proveri u servisu možemo biti sigurni, da li govori istinu.

Za oko 3 000 evra, ne može kupit dobar, zdrav Golf sa dizel motorom, koji ima manje od 400 000 km (mislim na realnu, pravu kilometražu). Možete kupiti Golf sa benzinskim motorom. Ali Peugeot 406 je mnogo udobniji i bolji automobil od Golfa IV.

Peugeot 406 upoređujte za VW-ovim Passatom, ali on košta puno više, ako je u sličnom stanju kao ovaj Peugeot. Passat jeste bolji automobil, ali i košta više. Mnogo je ipak mudrije kupiti Peugeot 406 sa manje kilometara nego isluženi Passat sa više kilometara, posebno jer VW nikako nije jeftiniji za održavanje, naprotiv, a posebno je 1.9 TDI (PD) motor preskup za generalnu.

Motor 2.0 HDI, ova verzija od 110 KS, je jako dugovečan. Posle su mu povećali snagu, i smanjili kvalitet, pa su taj motor prodali i Fordu.

Iako Peugeot 406 pripada istoj klasi kao i VW Passat, radi se zapravo o prilično različitim automobilima. Odnosno, filozofija francuskih inženjera se mnogo razlikuje od onoga što nudi Volkswagen, koji stavlja akcenat na tvrdo, robustno oslanjanje. Peugeot 406 sa odavno penzionisanim modelom 405 nema gotovo ništa zajedničko (ili ima vrlo malo), a to se odnosi i na dizajn ovog automobila.

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Suzuki SX4 ne mogu da preporučim

Toyota Celica bolja od Alfe GT?

Prevara ili ne?

Prostran auto za debelog muškarca

U kakvom su stanju HDI i JTD motori sa 250.000 km?

Koji polovan auto odabrati: Mazdu 6, Mondeo ili Volvo?

BMW: Vraćena kilometraža za preko 160.000 km!

PLIVAJUĆI ZAMAJAC: Pitanja, zablude i odgovori

Toyota Yaris ili Mazda 2?

G.Todoroviću: Eko pneumatici vrede ili ne?

Kako izabrati polovni automobil?

Kakav je Roomster u odnosu na Logan MCV?

Poređenje:Honda Jazz 1.4 i Civic 1.4

TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

Koji polovan auto odabrati: Scenic ili Accord?

Alfa Romeo 159 nije Best Buy – Scenic možda jeste

Koji auto preporučujete za 3.500€?

Saveti za kupovinu polovnog automobila

Da li preporučujete 406 Coupe sa dizel ili benzinskim motorom?

Grande Punto ili Ford Focus?

Kupovina polovnog vozila

Testoviautomobila-RS-LOGO

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.