Dekarbonizacija: oštećuje motor i turbinu

U Hrvatskoj je firma koja je masovno reklamirala dekarbonizaciju završila na sudu. Moraće da plati veliku odštetu svim klijentima kojima su na ovaj način oštetili motore i turbine.

Ovo takozvano “čišćenje” naslaga gareži sa HHO gasom zvanim praskavac je kako tvrde stručnjaci jedna velika prevara.

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

 

Ni za 3 dana puštanja tog HHO gasa, kojeg dobijaju elektrolizom vode, u usis motora neće skinuti naslage niti bilo šta uraditi a kamoli za pola sata ili sat vremena. Gas će proći kroz motor malo uticati na protokomer pored kojeg ga prikljucuju i malo produvati izduv i dobice se prividno bolji rezultat sastava izduvnih gasova koji ce biti takav samo jedan dan ili nekih 100 km, pa i manje. To možete lako proveriti na tehničkom pregledu – sad moraju da imaju precizne uređaje za merenje izduvnih gasova. Uradite to pre i nakon dekarbonizacije. A onda sa advokatom pravac sud, druge nema, jer neće prestati da varaju narod.

Elektronika rak rana automobila

 

Ovi koji to rade su one iste mutivode koji su pre desetak godina pokusavali da prodaju ljudima sličan uredjaj za elektrolizu vode koji je tada KAO služio za smanjenje potrošnje a sve se završavalo sa placebo efektom. Prodavali su i nekakve magnetne prstenove za smanjenje potrošnje koji su takođe prevara…

 

Dekarbonizaciju ne treba raditi jer ima i štetnih efekata koje ona može da izazove na novim modernim motorima koji imaju osetljive merače pritiska i temperature usisa i imaju kontrolu pritisaka i temperature u izduvu zbog dpf-a…

Nije vam potrebna dekarbonizcija! Mnogo  je bolje da očistite usis, egr ili da odradite remont turbine. Odvezite auto kod majstora koji ce sve razmontirati i očistiti detaljno sa sprejevima i sredstvima za tu namenu. Nemojte od njih očekivati čudo, neće vam motor biti kao nov, ni približno, a efekte možete primetiti nakon toga, ali minimalno.

 

Posavetuje se sa par iskusnuh automehaničara pa javite da li sam vas dobro posavetovao ili ne. Nemojte se informisati na forumima, gde pišu ljudi koji nemaju ni dovoljno znanja ni dovoljno iskustva. Proverite moje navode i kod ovlašćenih servisa. Nemojte uništavati olako svoj motor!

Muku muče ljudi sa servisima

Automobili su sve skuplji, ali najveći problem što su postali veoma kompleksni, a izuzetno nežni. Kada svemu tome pridodate  činjenicu da imamo jako loše gorivo (samo BiH i Makedonija imaju gore) , da se kod nas prodaju rezervni delovi sa greškom, da su nam najbolji auto mehaničari u Nemačkoj, i da i dalje odlaze, a da su plate u ovlašćenim servisima pojedinijm majstorima samo 40.000 dinara, šta onda očekivati? Kvalitet? Iskustvo? Znanje? Profesionalizam? Preko dvadeset godina sam tražio dobre majstore, i imam problem da kada pronađem nekog pedantnog i poštenog majstora, taj ode u Nemačku, Austriju u poslednje vreme i Slovačku čak. Shvatio sam odavno da nije dovoljno da nekom nađem dobar auto, nego moram da mu obezbedim i dobar veliki servis i redovno održavanje, i to činim…….Na svakom od vas je da proceni,  da li se vredi kockati……ili ići kod proverenih mehaničara

 

Piše: Urednik Aleksandar Todorović najboljiauto.com i testoviautomobila.rs

 

 

 

Jako sam često na forumima nailazi na sledeći tip komentara:

 

  1.  Kupci novih automobila
  • Svi su komentari slični i svode se na ovaj primer…………..Godinama sam kupovao nove automobile i sa ovlašćenim servisima  sam imao najviše problema.Ja sam takve bezobrazluke doživljavao da mi trebalo nekoliko dana da ih opišem  i da popišem sva moja iskustva unazad svih ovih godina.  Rešio sam posle određenog vremena da i nove automobile koji su u garancije NE održavam u ovlašćenim servisima, Kupim auto izvezem ga iz salona i prvi servis radim kod mog majstora,  Prodavci mi kažu izgubićeš garanciju…., ionako nikada nisam uspeo da je ostvarim preko njih, samo gubim vreme, živce, novac….
  • Znajte da novom automobilu pada vrednost posle 1 godine za 25%! A ne možete realno da se oslonite na garanciju, ili možete retko kada. Čemu onda kupovina novog automobila kad nemate mir i garanciju a imate velika ulaganja?

2)  Pre par godina na parkingu mi lupili Opel Corsu (novu) i razbili mi branik, krilo i jedan far. Auto ima kasko i garanciju pa odem bez razmišljanja u zvanični servis. Oni zvanično sve zamene i naplate to preko 100 000 dinara osiguranju. Posle pola godine se pojavi deblja linija i razlika u boji na braniku i krilu. Prijatelj limar mi objasni da nisu menjali nego ispravili plastični branik i lim na krilu a naplatili kao da su sve zamenili.   Tako da nemam više poverenja u zvanične servise….

3) ………………………servis je bio u centru skandala pre nekih 10 godina gde su naplaćivali po 3 puta višim cenama za posao koji nisu čak ni radili.  Odeš na mali servis, a oni ti ne pormene ulje ni filtere jer naravno “gospoda” koja tu voze kola retko kad umeju da otvore haubu, a kamoli da provere da li su im sipali sveže ulje.

4)  Škode Oktavije su godinama službeni automobili  u firmi u kojoj radim kao vozač. Firma kupuje nove automobile. Održava ih u ovlašćenom servisu.

Prva stvar koja dolazi za zamenu, pošto se kola mnogovoze jesu prednji diskovi i pločice.
Ovlašćeni servis zameni diskove i pločice,  i posle 1 000 km auto počne da trese kada kočim. U servisu uvaže reklamaciju i  zamene diskove.

Posle par hiljada kilometara opet auto trese prilikom kočenja! Opet reklamiram, kazu problem sa glavčinom točka, treba da se zamene obe. Zamene obe glavčine, postave opet nove diskove, auto počne da trese posle 2000 km.  Onda su poručili diskove iz WV Porsche servisa za Golfa, i kako su njih namontirali evo auto i dan danas koči perfektno.
E sad, diskovi koji nisu trajali au dolazili su blanko kartonskim kutijama, dok su ovi iz Porsche-a bili u brendiranoj kutiji WV.
Da sumiramo, zamena diskova u ovlašćenom Škoda servisu je rezultirala sa 3 reklamacije, bespotrebnom zamenom glavčina, potrošenim vremenom, živcima. Da sam ja vlasnik nove Škode Octavija niti bi više kupio Škodu, niti bi išao u ovlašćeni Škodin servis, jer ugrađuju falš delove. Inače opšte je poznate stvar da Škodine ovlašćene servise niko ne kontroliše. Nije puno bolje ni kod drugih, ali Škoda je najgora……


 

Ovako idu najčešći komentari, a mogu da pišem i utiscima, komentarima nezadovoljnih mušterija u drugim servisima koji nisu ovlašćeni. Meta je uvek ista: zarada na štetu klijenta! Besan vlasnik automobila kojem istesu džepove i kome daju auto nedovoljno ispravan ili neispravan! Sramota!

 

Moji majstori čuvaju svoje klijente kao malo vode na dlanu, i u mom timu su samo takvi  majstori. Često me kontaktirate i tražite da moji majstori održavaju vaš auto. A kada vam ja ponudim da vam nađem auto, ne želite, skup sam vam, ili morate da kupite auto od komšije, kuma, šefa, preprodavca u vašem gradu (kod koga svi moraju da kupe kola ili im se loše piše), kupite krš, a onda bi da se moj majstor i ja maltretiramo oko vašeg automobila? E zato moji majtori održavaju automobile klijentima kojima ja nađem auto. Fer i pošteno. Imamo i mi doduše retko kvarove, popravimo brzo, efikasno i naplatimo najniže moguće. Ne ugrađujemo jeftine delove čak i kada klijent insistira. 

 

Ja shvatam da je nekome izbor boje najvažniji na svetu. Ja boju zaista ne mogu da vam garantujem, niti da će auto imate željene alu felne ili full opremu, ali mogu da vam garantujem da sam vam za vaš novac našao najbolji mogući auto, koji će vas dobro služiti ako ga kontrolišete kod mojih majstora na 4 meseca. Naravno da ne možete očekivati isto od automobila koji ima 4 i 14 godina na primer. Morate biti koliko toliko realni, da bi ja mogao da se upuštam u saradnju sa vama. Jer kvare se i potpuno novi  automobili, a kamoli polovni.

Svima želim da vas  automobili  dobro  služe, da vas majstori poštuju, i da vas žene, devojke paze i maze…….Ali mnogo toga zavisi od vas, i vašeg  izbora….zar ne?

 

 

 

Kupovina polovnjaka – Pitanja , zablude i odgovori

Kupci su navikli da kupuju nove cipele, nove jakne, nove pantalone, nove frižidere, nove kompjutere. Kod mobilnih telefona je priča malo drugačija – jer tu postoji velika grupa ljudi koja često menja telefone i ima probleme sa polovnim, a bogami i novim telefonima.  Ako uzmete u obzir da je automobil bar 100 puta kompleksniji od mobilnog, i da ima više od 500 delova nego najkompleksniji mobilni telefon, onda je razumljivo da kupovina i provera polovnjaka jeste jako komplikovana.

 

Ja proveram polovne automobile preko 20 godina. Proučavam i bavim se tima šta dileri najviše sakrivaju, koliko se vraća kilometraža, na koji se načim podmlađuju automobili. Znam koji su motori problematičniji, koji se manje kvari. Dostupni su mi i podaci oko cena rezervnih delova, servisa, o tome koji model kako drži cenu. I puno, na stotine drugih podataka imam, uključujući i veliko iskustvo, i veliko znanje u testiranju automobila, a imam i veliku pomoć mojih majstora, ako nešto ne mogu da utvrdim, ili prosto želim drugo mišljenje.

 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Ali neki kupci prosto NE kupuju polovan auto onako kako ja preporučujem. Većina kupaca gleda da nađe auto sa najnižom cenom, sa najviše oprema i naravno u boji koja im odgovara. Taj se auto ubrzo pokvari, osmeh sa lica nestane, paprene cene popravki vas gurnu u dodatne kredite, a kada pomislite da se popravi auto uslede novi još skuplji kvarovi, i česti pozivi šlep službi jer vas auto stalno ostavlja na putu. Takvi sebe ubeđuju da nisu imali sreće, zapravo nisu hteli da uključe mozak (jer to kupci nisu glupi ljudi, nisu ludi ljudi, nisu nerealni kupci), nego su hteli da idu linijom manjeg otpora.

Dopada mi se taj i taj auto kupujem! A ne shvataju da je polovan auto, izraubovana stvar, ako ima 10 godina, to znači da ga je neko vozio 3 650 dana, puno je to……..nedaj bože da je takav auto toliko vožen po Srbiji, to je kao da je auto vožne 7 000 dana u Francuskoj. Ali ima genijalaca koji misle da je naše gorivo jednako kvalitetno kao ono u Francuskoj ili Nemačkoj! Ali dobro, evo ogroman je broj ljudi koji NE veruju u koronu! I kad je dobiju odbijaju da u nju poveruju! Prosto takvi ljudi ne cene nauku, ne cene znanje, ubeđeni su da se u sve razumeju, a vrlo je moguće da ništa u životu ne rade korektno i profesionalno, osim što umeju da pljuju one koji su decenijama proveli usavršavajući se u svojim strukama. Naravno da ne da očekujem da me takvi šalabajzeri angažuju niti bi takvim ljudima tražio auto. Naravno da moram da biramo kome tražim automobile, jer nerealni kupci, i oni koji prvi put kupuju svoj auto su najgori mogući kupci. Njima treba sve iznova i iznova objašnjavati.

– Auto proveravajte pre kupovine – a ne nakon kupovine!

 

  • Platite iskusne majstore da temeljno provere automobile koji vam se dopadaju  – i zakažite kod njih veliki i mali servis

  • Angažujte majstore koji rade bar tri decenije

  • Ako kupujete VW angažujte majstora koji najviše radi sa VW ima, nemojte uzeti majstora koji radi u FIAT-ovom servisu 20 godina

  • Ako želite da proverite koliko je puta auto farban provedite iskusnog farbara i platite ga. Ako ga ne platite, naravno da neće imati vremena da dođe na plac.

  • Uračunajte odmah da će vam trebati skoro 1 000 e da polovna auto dovedete u stanje koje je dobro, dakle morate da odradite veliki i mali servis, računajte na nove gume, vrlo brlo akumulator, sitnija ulaganja oko trapa.

  • Nemojte kupovati auto koji je bio u poplavi

  • Kilometražu gledajte na kraju – ionako je vraćena mnogo više nego što to očekuje vaš majstor!

  • Ako ste poveravali da je auto kao NOV, jer tako piše u oglasu iako ima 10 godina, onda vi verujte za bajke, i jeste za posmatranje, a jeste i za posmatranje što kupujete auto na mestu gde diler za polovnjak tvrdi da je nov. Tako da nemojte sutra da pljujete ni tog dilera, ni sebe, što ste doneli malumnu odluku da kupite auto kod takvog. Što pre sebi priznati da imate problem sa percepcijom polovnih automobila to bolje za vas. 

Kako g.Todoroviću tražite polovne automobile za nas?

Da bi razmatrao uopšte da li nekom tražim auto ili ne, potrebno je da odgovorim na pitanja čitalaca. Kad on dobije moje odgovore, preporuke za možda neke druge modele, postavlja mi nova pitanja, a sve to ide brže usmenim putem. Ako su vaši zahtevi nerealni, recimo hoćete Golf / za 6 000 e, ja vam ne tražim auto.

  • Nemojte dozvoliti da vas prevare. Nemojte kupovati mačku u džaku. Postoji i dobar polovan auto, za više novca postoji i odličan polovnjak, ali morate imati malo strpljenja i puno znanja, ako nemate dovoljno isksustva sa najmodernijim automobilima, postoje majstori koji vam mogu pomoću, zajedno samnom.

Ako je ponuda nekog modela loša kako mislite da vam ja nađem auto? Da ga nacrtam? Ja gaospodine treba da garantujem da je taj i taj auto dobar, a to činim sa zaradom od 100 ili 200 evra malo bi bilo mnogo zar ne? Nakon što uplatite 4000 din za usmeni odgovor, procenjujemo da li vredi da vam pomažem ili ne. Ako rešite da me angažujete uplaćujete za moje majstore 18 000 dinara unapred. to su troškovi za njih.

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Kad kupite auto, meni plaćate honorar od 100 evra (za kola do 3500 e) 150 e (za kola do 4000 ev) 200 e za kola do 5 000 evra, 400 e za kola do 15 000 evra. Naravno, lepo pišem, nemam nameru da vam tražim auto ako nemate u mene maksimalno poverenje. Što znači ako ne kupite auto ja sam radio besplatno a ja to ne želim. Obezbeđujem vam VELIKI SERVIS kod mog majstora, i održavanje kola kod mog majstora, Preventivni pregledali na 6 meseci su poželjni, ako to ne želite nemojte mi se javljati zbog problema.

 

Možete kupiti i za manje od 4 000 evra dobar polovan auto, koje će provereni majstori da odrade veliki servis, koji može uz dobro održavanje da pređe bar još 250 000 km, ukoliko se naravno pridržavate mojih saveta, i mojih majstora.

  • Bilo bi dobro da znate šta je rađeno na automobilima koji su uvezeni, šta je tačno popravljano, kako je popravljano, i koliko je kilometara vraćeno. Bilo bi dobro još i da poznajete majstore koji rade za sve te placeve, i koji vam mogu preporučiti, odnosno precrtati neke modele, zar ne?

Kupovina polovnog automobila nije kupovina mačke u džaku, ako dozvolite meni da proverim dovoljan broj automobila, i odaberem onaj najbolji za vas. Još ako umete da se izborite sa vašim egom, i poslušate mene u vezi izbora motora i modela, bićete još zadovoljni. Ali naravno da vam mogu tražiti i naći auto, baš onakav kakav ste zacrtali.

Provera automobila i procena kilometraže

 

Veliki servis odmah po kupovini ne morate raditi ali smatram da je to veliki rizik, koji se nikako ne isplati, jer možete uništiti jako dobar motor pucanjem jednog obično zupčastog kaiša. Uvoz drugo motora nije baš tako jednostavan, a generalna je papreno skupa, što vas čeka ako pomenuti kaiš pukne.

Jovan Petrovic: Dakle  vi nađete kola,majstor da zeleno svetlo i ja odem na plac i pazarim kola, posle ovi vaši majstori odrade prevenciju i mirna Bosna
  • Najbolji Auto Jovan Petrovic Pa još bolje od toga gospodine Jovan Petrovic . Ja vas sačekam na placu da pogledate ta kola, ako je ikako moguće i da ih provozate na vaš rizik (znate da nije moguće izvaditi dva puta probne tablice na jednom automobilu, debilan zakon R.Srbije) . Ako kupujete auto, odmah ga plac prebacuje kod mog majstora na Veliki servis! Obezbeđujem vam tehnički pregled, sve papire za registraciju, ako mogu i odlazak u MUP organizujem, tako da vas do kraja dana čeka auto sa urađenim VELIKIM SERVISOM i tablicama. Ali moj majstor provera i trap, i sve ostalo. Dakle ako treba još nešto da se zameni pored velikog servisa on menja, cenu tačno u dinar dobijate pre servisa. Za kola starija od 6 godina preporučujem preventivni servis kod mog majstora na 5-6 meseci. Ako niste iz Beograda, onda je to teško da ispunite, ako jeste, morate, inače vam ne tražim auto.jer meni je bitno da vas AUTO DOBRO SLUŽI! Ako vi imate iste takve cilje onda smo se dogovorili. PS.pošto ste mi postavili jako dobra pitanja gospodine Petroviću za vas je odgovor od 3000 din besplatan, ali morate platiti 18 000 dinara jer mene često majstori koštaju i više ( ne može besplatno pitanje bez uplate 18 000 din, ali ne mora 3 000 din + 18 000 din).
Ljiljana Stojanovic Od A do Š. Automobili me ne interesuju, četiri smo kupili posle 15min gledanja. Dobro je ispalo, koliko se ne razumemo.
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
  • Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…
    ——————————————————————————————————

 

Vladimir Todorovic Ko bre kome sta vise garantuje za polovnu stvar danas moze da radi.sutra ne i to je to .dobar poznavaoc kola moze da proveri dal je farban ili.ne i osnovne stvari sve ostalo je macka u dzaku niti ce ko.na placu da da da se meri kompresija proveravaju dizne turbine i.ostalo.kod nas ide to sto vidis toje stojepro eri osnovno i teraj ako.ti se svidja
  • Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen. 

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni,  i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste.  Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.  

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Volvo