Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, tražimo prevashodno ovaj model Scenic-a ( to je onaj podignut, sa kraćim prepustima, nosačima na krovu..) koji ima i kontrolu proklizavanja (traction control) kao i, po mogućnosti, navigaciju.
Izbor je prvenstveno benzinski motor, zbog cene održavanja podeljene sa godišnjom kilometražom, osim ako od Vas dobijemo suprotne informacije.
Ime i prezime: | Dušan Žakula |
Mejl adresa: | du########@gmail.com |
Kada planirate kupovinu?: | u narednih mesec dana |
Kakav auto kupujete?: | Polovan |
Koliko novca želite da potrošite?: | 8500-9500€ |
Šta trenutno vozite?: | Renault Scenic II 1.9 dCI 2006. |
Između kojih se automobila dvoumite?: | Renault Scenic III xMod Cross 1.2 TCe 130 ili 1.5 dCI 2013-2015, Opel Meriva 1.4 Turbo benzinac ili dizel sličnog godišta |
Koliko kilometara godišnje prelazite?: | oko 15000 |
Da li biste platili da vam pronađem auto?: | Da |
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Dušane na pravom ste mestu. Renault Senic je godinama najprodavaniji miniven, zapravo Best Buy automobil u svojoj klasi. Svakako i konkurencija ima svoje adute, i to su uglavnom evropski automobili, pošto je japanska auto industrija i u ovoj klasi potučena do nogu (na moju veliku žalost).
Treća generacija Scenica ima dovoljno kvaliteta da nastavi stazama slave ovog modela, koji je sa preko 4 miliona prodatih primeraka od 1997. najprodavaniji model u klasi. Veća verzija, Grand Scenic i motorom 1.6 DCI, ima svašta da pokaže sve brojnijoj nemačkoj i japanskoj konkurenciji. Šteta što se kod nas uglavnom uvozi anemičnija, slabija verzija 1.5 DCI.
Opel Meriva pripada nekom drugom svetu, pripada klasa ispod Senica, ali je takođe to veoma upotrebljiv i praktičan automobil.
Turbo benzinci sa sobom nose i jako puno loših karakteristika, ali o tome neću pisati na sajtu, već ću vam poslati na e – mail. Znam da će vas informacije neprijatno iznenaditi, ali tek sada posle nekoliko godina eksploatacije ovih motora, imama pravu sliku o (ne)pouzdanosti ovih modela.
Porodične vrednosti su primarne kod oba modla: mnogo prostora, veliki varijabilni prtljažnik, vrlo dobra nosivost, umerene cene održavanja, maksimalna bezbednost i konkurentne cene na tržištu polovnih automobila.
Ne morate se brinuti da li će u prtljažnik Renaulta stati vaš kompletan prtljag, jer vam je na raspolaganju više nego pristojnih 555 litara. Ni utovar kabastih stvari nije problem, jer se obaranjem zadnje klupe stvara više nego dovoljno mesta – tačno 1.870 l. Opel Meriva nudi ipak manje, i prostora za putnike a i manji gepek. Ona nudi prtljažnik od samo 400 litara, a maksimalno 1.500 litara kada oborite zadnju klupu. Kada uporedite sa ponudom Senica, shvatite odmah da pripadaju različitim klasama.
Ako želite kvalitetniji automobil od FIAT-a 500L ova Meriva je odlično rešenje. Ovo nije direktorski auto, a i žene će se verovatno mrštiti na njega. Merivu će svakako kupiti oni malobrojni koji su već imali prethodni model, a ovom Merivom će biti oduševljeni onako kako nikad nisu mislili da je to moguće. Ali je Senic puno udobniji, tiši, ugodniji za duža putovanja. Renault ima i bolju ergonomiju.
Ali konkurent Merivi je Renault Modus, a ne Senic. U tom poređenju, Meriva izlazi svakako kao ubedljivi pobednik. Realno, nema puno smisla porediti Merivu u Senic, razlike su prevelike.
Ali ako poredimo kvalitet izrade, finalnu obradu i upotrebljene materijale, Opel je dve klase iznad ili ispred Renaulta, a to je tako vidljivo kod polovnjaka. Opel je i stabilniji. Posebno se to primeti na auto putu.
Stekao sam utisak da su Opelovi inženjeri i sa ovim modelom odustali od penzionera i išli na sve ili ništa, jer Meriva (osim po imenu) nimalo ne podseća na starije Opelove modele, osim po prepoznatljivom znaku u središtu volana. Moderni, zanimljivo rešeni enterijer ni po čemu ne odaje da je nemačkog porekla, a luksuznom utisku doprinose vešto i sa stilom uklopljeni materijali vrhunskog kvaliteta, kao kod skupljih premijum brendova.
Ergonomija na vozačkom mestu je gotovo savršena, a zvučna izolacija je takva da do putnika dopire manje buke nego što je prosek ove klase. Senic je bučniji, iako je klasa iznad.
Razlika je velika i kod motora. Senic se uglavnom uvozi sa motorom 1.5 dci, a Meriva u oglasima je jako česta sa benzinskim motorom 1.4 Turbo, koji je mnogo žedniji od dizelaša, a nije nimalo jeftniji za održavanje, naprotiv.
Meriva 1.4 Turbo maksimalnu brzinu od 188 km/h dohvati relativno brzo. Uz malo strpljenja, i kazaljka brzinomera će dostići brojku od 200 km/h, što znači da Meriva 1.4 Turbo od 120 KS realno ide više od 190 km/h. Elastičnost motora je još i bolja, jer Meriva u petom stepenu prenosa uverljivo i nezadrživo ubrzava čak i pri brzinama od 150 km/h ili 160 km/h zahvaljujući varijabilnoj turbini, koja pomaže agregatu da daje maksimalnu silu od 175 Nm u jako velikom intervalu, od 1.750 do 4.800 o./min. radilice. Naravno da NE može da se poredi sa elastičnijim 1.6 DCI motorom, ali znajte da Meriva ima manju masu od Senica.
Ukoliko jurite autoputem brzinama “s one strane zakona”, potrošnja će biti preko osam litara, što je opet više nego dobro. Uz umerenu vožnju nećete trošiti više od 6,5 litara goriva na 100 km, dok u gradskim uslovima vožnje računajte na oko 10 litara vožnje ako živite u Beogradu.
Kupcima automobila nije jasno ni danas zašto su zadnja vrata konstruisana tako da se “kontra” otvaraju. Ali svako brzo sam shvati da je ovo rešenje daleko praktičnije od uobičajenog, a moje “druženje” sa ovim automobilom postajalo je sve zanimljivije i ugodnije.
Meriva je moćna i samouverena na autoputu – mirno se ponaša na putu i kao da je prikovana za asfalt. Pored vrhunske stabilnosti, ona nudi i visok nivo udobnosti – nema poskakivanja, nema izražene buke. Meriva je sasvim neosetljiva na bočni vetar i na oštećenja na kolovozu, čak je ni veliki kolotrazi ne izbacuju iz ravnoteže. Nikada nisam nijedan automobil potcenio kao ovu Merivu, koja nema ništa zajedničko sa starim, relativno tvrdim modelom, bučnim na brzinama većim od 150 km/h. Takođe, on se vozio sa neuporedivo manje vozačkog zadovoljstva. Ali Senic nudi više udobnosti, više mesta za putnike, i lakše pronalazi put do kupaca, jer nema “problematičan” dizajn kao Meriva.
Nemojte kupiti Senic sa 1.5 dci motorom, taj motor nikako nije idealan izbor za veliku masu Senica. Posebno NE preporučujem turbo benzinac. Odaberite turbo dizelaš 1.6 dCi sa 16 ventila obradovaće svakog vozača prosečnom potrošnjom od 6,6 litara goriva. Iako ima relativno malu radnu zapreminu, zahvaljujući common-rail direktnom ubrizgavanju goriva i turbo punjaču promenljive geometrije, Renaultov dizelaš nudi obrtni moment od 320 Nm i to pri samo 1.750 o./min. radilice. Mogućnosti motora su idealno usklađene sa novim, preciznim šestostepenim menjačem sa veoma dugačko izračunatom šesto brzinom, što na autoputu itekako dobro dođe.
Dobar prenos snage i izvrsno usaglašeno ogibljenje omogućuju ovom Grand Scenicu da se odlično nosi sa lošim putevima, a takođe je od pomoći vozačima koji žele da budu jako brzi i u krivinama – iako, naravno, ovaj automobil ne nudi sportski filing za volanom. Moram pohvaliti i stabilnost automobila, kao i izuzetno brzi servo upravljač i vrlo dobre kočnice. Šteta što volan nije neposredniji (direktniji), jer je i ovde prisutna stara Renautlova boljka – do vozača ne dolazi dovoljno povratnih informacija sa puta.
Kada na autoputu dostignete zakonom kažnjivu briznu, poželite da ste za upravljačem Zafire, ili bar Merive, koji tada, za razliku od ovog u Renaultu, postaje primetno direktniji i čvršći, dakle – nudi isti onaj fidbek kao kod kompaktnijih modela. Scenicov volan nije više “izveštačen” kao na nekim ranijim Renaultovim modelima, ali neće se dopasti svima, za razliku od motora, koji prosto oduševljava svojim ravnomernim razvojem snage, a veliki obrtni moment uvek dobro dođe na velikim usponima.
U gradu se Grand Scenic ne snalazi tako dobro zbog ogromne širine od 184 cm, ali i zbog relativno glomaznog C stuba, što parkiranje ponekad čini napornim. Meni nije bilo baš lako da se naviknem na futuristički digitalni kokpit, jer je displej isuviše mali, pa je čitljivost ponekad otežana. Na zadnjem sedištu Scenic nudi zaista mnogo mesta za kolena i glave putnika, uz nivo udobnosti koji ne mogu da ponude ni skuplje limuzine. Bilo bi preterano reći da je Grand Scenic savršen, ali je svakako bliži savršenstvu od kompletne konkurencije
Kod Renaulta nervira loš kvalitet. Vrata krenu da škripe već na 100 000 km. Žabice stradaju u vratima, naravno moguće ih je zameniti. Spojevi plastike nisu dovoljno dobri. DPF stvara pakao vlasnicima, jednako kao EGR.
Nedovoljno pregledni digitalni instrumenti. Loša preglednost zahteva dosta truda prilikom parkiranja. Slab osnovni benzinac od 1,6 litara i 110 KS. Servo upravljač tek prosečno precizan – ne šalje dovoljno informacija šta se dešava pod točkovima, ni kod Merive nije idalan, ali je od Renaulta mnogo bolji.
Brži pad vrednosti nego kod nemačkih monovolumena. Pouzdanost je ispod proseka klase.
PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: Najboljiauto.com
Polovni automobili su naša realnost. Cene novih automobila su astronomske, a verzije koje se nude našem tržištu su slabijeg kvaliteta, sa manje opreme. Najveći problem je što gubite 25% posle godinu dana od vrednosti automobila, a u drugoj godini dodatnih 20%. Ako prelazite manje od 40.000 km godišnje kupovina novog automobila nema puno smisla, osim ako zarađujete preko 2.000 evra i niste kreditno opterećeni.
Polovni automobili nisu mačka u džaku, ako ih detaljno proverite. Danas dijagnostika nije svemoguća, ali je sve preciznija, što umnogome olakšava posao provere automobila. Trap je veoma lako proveriti. I moram vam priznati da automobili koji dođu iz Belgije, Holandije, Nemačke, Francuske, Italije imaju oslanjanje u veoma dobrom stanju čak i kada ti automobili imaju 300.000 km, dok vozila vožena po Srbiji sa samo 50,000 km izgledaju kao da imaju milion kilometara. Nonsens je da su na ceni vozila kupljena u Srbiji, jer to je minus, a ne prednost. Svakako, narod se boji vraćanje kilometraže, ali i to je proverivo, posebno kod mlađih primeraka.
Ako je kilometraža vraćena, cena je daleko niža, ali i takav automobil može itekako imati dobar motor. Sasvim je suvišno pričati da je Mercedes kvalitetniji od Renaulta, ili da je Volvo bezbedniji od Kije, odnosno BMW od Opela. Da li ćete vi za vaš novac kupiti neki odličan, proveren polovan automobil koji nudi maksimalanu bezbednost, ili ćete kupiti mali nov auto, sa bednom opremom i osnovnim nejakim motorom, izbor je samo vaš, ali budite malo odgovornije prema svojoj porodici i prema svom budžetu. Svakako, ako imate 5.000 e, od kupovine novog automobila nema ništa, morate da razmišljate o polovnim auotmobilima, ali nije kraj sveta, nećete kupovti mačku u džaku, jer će moji majstori detaljno pregledati automobile koje vi želite da kupite. Uradićemo vam i Veliki servis, i proverićemo sve što možemo na automobilu, da biste vi i vaša porodica bili bezbedni.
Ko ima novca za novi Mercedes ili BMW od 40,000 evra, svakako mu savetujem da kupi nov Mercedes! Henri Ford je tvrdio da je najbolji auto nov auto, ali on je prodavao nove automobile, to je bio njegovog marketinga. Ja nisam kriv što Dacija ili FIAT danas 2019.godine proizvode nekoliko puta nebezdnije automobile nego BMW ili Mercedes pre desetak godina. Normalno je da neko ko putuje u Minhen tri puta mesečno i prelazi 50,000 km da mu je rentabilnije da kupi nov auto. Ali pristojan, solidan nov automobil sa solidnom opremom i dobrim motorom, koji može da prati ritam modernih automobila je oko 20.000 evra (nemojte upirati prst u Turke, jer voze neuporedivo bolje od srpskih vozača, i jer imaju dobre automobile, koje realtivno brzo ali i bezedno voze). Jako su nam male plate, a troškovi su veći nego u nekim mnogo bogatijim državama.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.
Bukvalno je narod prinuđen da kupuje polovne automobile. Srbi pokušavaju da veruju da postoje polovni automobili koji su bez ulaganja. Tako nešto ne postoji! Zato je važno da kupite pre svega auto koji možete da održavate, i automobil koji je u dobrom stanju, jer loš polovnjak ima da vam pojede godišnju platu za nekoliko meseci. Tako da polovan automobil nije mačka u džaku, polovan automobil je katastrofa za Vas, i vaš kućni budžet posebno ukoliko se rukovodite idejom, ako imam sreće imam, ako ne, nemam. Na sreću se oslanjaju samo kockari, i neznalice? Da li ste vi kockac? Da li imate dovoljno informacija, i da li možete bez stručne pomoći da procenite stanje automobila? Ja to ne mogu, zato imam tim majstora koji mi maksimalno pomažu u proveri automobila. Ono što je sigurno, to je da ćemo vam pronaći osetno bolji automobil nego što to vi možete sami. Ako imate majstora od poverenja, preprodavca od poverenja, obratite se njima, jer oni su valjda to poverenje kod vas stekli prethodnih godina. Mi vam tražimo automobil samo ako su vaši zahtevi realni, i ukoliko pristajete da vam moji majstori odmah po kupovini urade Veliki servis. Znam da je za neke od vas ovo “čudan” zahtev zato što većina vas po kupovini automobila nije zamenila ni ulje, a kamoli uradili “veliki servis”, ali znajte da su moderniji automobili mnogo skuplji za popravke, i da vas sada pogrešan izbor modela može koštati daleko više nego pre nekoliko godina. Moderniji automobili jesu bezbedniji, imaju više opreme, ali si komplikovaniji i mnogo skuplji za održavanje, zato je danas potrebnije više nego ikada pre da angažujete vrhunske stručnjake i iskusne majstore, i da ih platite, jer u suprotnom imaćete situaciju da vaš majstor otvori haubu, baci pogled i da kaže: dobro je ovo, kupuj. A da li je njemu stalo da vam se auto više kvari ili ne? On želi da ga vi redovno posećujete ili ne? Morate imati dobrog majstora, bez njega NE KUPUJTE POLOVAN AUTOMOBIl! Ako nemate majstore obezbediću vam ja moje majstore, i održavaju ja vaše automobile ukoliko vam ja tražim automobil. Zapravo to je i uslov da vam pomognem u nalaženju automobila. Jer meni je stalo da vas auto dobri služi. Ako su i vaši ciljevi isti, onda možemo napraviti saradnju.
Urednik Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Pronalazim za vas polovne automobile
Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….
jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce
Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……
Priredio: Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.
i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina
Vaše pravo je da kupite loš auto!
Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.
Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.
Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.
Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto.
ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!
Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.
Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.
Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.
Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte
I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.
Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen.
Priredio: Aleksandar Todorović
Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni, i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste. Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!
Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.
- Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite.
Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo.
TESTIRALI SMO: Honda Civic 1.0 VTEC TURBO
Pitajte Aleksandra Todorovića
- Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!
– I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….
Dragi moji čitaoci…
Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja
Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 1h ili 2h razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora. Preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.
Svi vi koji čitate besplatno moje Testove, Odgovore i kupite auto, na osnovu toga, a NE želite da mi platite pišljivih 4 000 din, pravite grešku, jer NEMATE PRAVE informacije
Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO
U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..
Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu
Što se mene tiče, zadržite svojih 4000 din
ionako jedva postižem da se čujem i sa ljudima koji žele da toliko plate, da dobiju usmeni odgovor
Ali da ja kupujem auto, i da nisam lično testirao sve te autombile, ja bi platio itekako Acu Todorovića 4 000 din, da me usmeno posavetuje…
a vi kako hoćete
Ako mislite da su rastrošni ljudi koji mi plate 4000 din za odgovor, 300 evra za traženje kola
da su to “glupi” ljudi, verujte mi varate se, to su ljudu koji su vrlo inteligentni, sposobni, školovani, i ljudi koji dobro zarađuju, ali cene svoj novac, i za svoj novac dobiju maksimalno
Svi ostali koji se stidite da kažete prijatelju da ste uplatili Aci Todoroviću 4000 din za savete, znajte da se družite sa ljudima koji jako malo znaju, i o automobilima, i o životu
Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja
Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni
Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…
Dok političari kradu, a ljudi još glasaju za njih.
Ja “razumem” da vam je mnogo da platite savet 35 evra, kada kupujete auto za 6 000 ili 10,000 evra. Mnogo je 35 evra, treba da se uštedi.
Isto tako mislite da je glupost raditi veliki servis, zamenite samo ulje i terajte, tako ste oduvek radili, tako planirate i dalje da radite….
Mislite da znate puno o automobilima
Mislite da znate da odaberete automobil
Ali da li je zaista tako? Biću pristrojan i neću odgovoriti na ovo pitanje.
- – – – – ————– ————————————————————-
VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
-
Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…
-
Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto.
————————————————————————-
I ko snosi troskove all dodje do kvara na kolima ?
Elem, ako je ”greh” promeniti ime placa i lokaciju, zašto ne pišeš sa jednog sajta, nego sa više sajtova i stranica???
-
Najbolji Auto Gospodine Srećna vam nova godina i Božić! Imam dva sajta testoviautomobila.rs i najboljiauto.com a imam i facebook stranice tih sajtova. zašto dva sajta? zato što nisam mogao da se odlučim koji je bolji naziv, koji je bolji dizajn. Odgovori zavise od vaših potreba, od izbora modela. Ako neko prelazi 40 000 km, preporučiću mu dizelaša, ako prelazi 8.000 km benzinca. Ako neko kupije auto star 6 godina preporučiću dizelaša. Ako neko kupuje auto star 18 godina preporučiću benzinca, ukoliko čovek ima platu 40 000 din. Ovo su samo primera radi primeri. Zar vi mislite da je tek tako naplaćujem 3 000 din za odgovor? Gospodine ja svoj posao obožavam. Volim da pomognem ljudima, i volim što imam dovoljno znanja i iskustva. Ali ne volim da radim i pišem besplatno. Pa ja gledam automobile na 40 placeva. Da pomeneme tih 40, i da pomenem još 40 placeva koji ne dozvoljavaju da se kola prebace u servis? Što bi ja neke placeve reklamirao a neke kritikovao? Da li je to moj posao? ja neću da se bavim ocenama placeva, jer na skoro svim placevima imate i odlične automobile i krševe.
Pitajte Aleksandra Todorovića
Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 2 500 dinara.
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte
A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto.
Za 3 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja. Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs. odgovor od 3.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Ako vam i tražim auto, onda uplatite i 12.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore. Zašto? Pa zato što ako neko plati 3000 din dobije jednu vrstu odgovora, a ako neko plati 15 000 dinara, realno je da dobije precizniji i kvalitetniji odgovor. Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći. – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra, ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne? Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
Za korisnike iz Srbije:
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce, Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 3 000 din, i sačekati odgovor. Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora, ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.
Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu. – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE!
Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?
Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din.
Ako ste iz Crne Gore, Hrvatske, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena odgovora je 25 evra, a placate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite odgovor za 24h, onda je 40 evra, u protivnom rok je u proseku 7 radnih dana.
Cena je tri puta veca preko PayPal-a, dakle 75 evra.
Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!