Ferrari: Klasa za sebe

Ferrari je jedan od retkih brendova koji je ostao dosledan svojoj filozofiji posle provedenih pola veka na svetskom tržištu. Od početka, proizvodio je automobile za trke, ali u isto vreme izuzetno lepe i ekstravagantne zveri u pitomom odelu. Zapravo se radi o mašini kojoj je cilj da bude za sekundu, a ako može i za dve, ispred konkurencije posle svakog kruga, i taj pravac, uspeo je da zadrži do današnjih dana.

Crveni Ferrarijevi automobili, ponos svih Italijana, su uvek bili vraški brzi, uglađeni i originalni, ali i basnoslovno skupi, jednom rečju perfektni.

Aleksandar Todorovic je urednik sajtova najboljiauto.com i testoviautomobila.rs

N1-automobili-960x160

LOGO.NET

Od starta su postavili merila drugima, pa i danas predstavljaju uzor, svima. Ferrari je luda stvar na ogromnim točkovima koja svog vlasnika đavolski podstiče da prekorači sve limite.

Ferrari_Dino_206GT_1

Jer onaj mali crni konjić na haubi, kao zaštitni znak, je samo privid stvari, jer se iza sedišta zapravo krije prava ergela od 300, 400 pa i preko 500 divljih konja, koji se oglašavaju vrlo bučno, sirovo i nude više nego ubedljiva ubrzanja, koja svakog manje više normalnog čoveka okupaju hladnim znojem prvim pritiskom papučice gasa, u dovoljnoj količini, da ne primeti da mu se ruke dobrano tresu, od straha ili uzbuđenja, pa zar je to važno?

Komepletan tekst pročitajte na N1:

Ferrari – snažan i prefinjen, beskompromisni sportista

 

Testoviautomobila RS LOGO

Ferrari-Testarossa

Volvo