G.Mirko – vlasnik Megana opisuje svoj auto

Gospodin Mirko, mi je poslao jedan jako dobar tekst, komentar, pa sam rešio da ga posebno objavim, jer verujem da svima vama može biti od pomoći. Dobro je da čujete i neko drugo mišljenje na mom sajt. Ovo su imprecije gospodina koji je imao Megane 1.6 sa benzinskim motorom, a kasnije isti taj model sa dizel 1.9 DCI agegatom. Uživajte u tekstu:

Posjedovao sam prvi Megan III koji je usao u Bosnu i bio je to 1.6 benzinac. Puna oprema i sto se tice razmazivanja vozaca nema se sta pricati ni zamjeriti ali tu govorim o dzizama i sve je super dok to auto ne krenete voziti. Onda katastrofa. Ubrzavanje nedovoljno potrosnja nerealna. Krenes preticati sa cca 80 na sat i oznojis se dok ne preteknes. Jednostavno nema snage.

Potrosnja po gradu 12 litara kao od sale, na otvorenom 7 litara i to ako praaavo pazis i vozis 80 KM/h. Na auto putu i pri brzini od cca 120 popije boziju kisu (9 minimalno).  Tri godine sam ga vozao i izludjivao me je taj motor i sestostepeni mjenjac. od semafora do semafora, ako hoces da vozis po preporuci renola, moras saltati kao lud.

Na 20 km/h u drugu 30 u trecu 40 u cetvrtu, 50 u petu i na 60 km/h u sestu brzinu. Probavao sam to ispostovati i na kraju odustao.

I onda sam imao zestok udes sa njim. Totalna steta, lik izasao sa sporednog seoskog puta i bacio nas (zenu, dijete i mene) u 10 metara jarak.

Airbag se nije otvorio valjda jer sam se u mekanu zemlju zabio (sljetajuci) ali auto i nije tako smrskano izgledalo samo je geometrija bila otisla jer je prvo desnom stranom udario u zemlju kad smo sljetali. Prodao sam ga i popravili su ga za 10 dana. Eno ga jos vozi.

Na ogromno insistiranje žene kupimo Megana karavan 1.9 dizel.

E TO JE AUTO.

Ide kao munja nebeska, potrosnja vise nego prihvatljiva i generalno veoma veoma ugodno auto za voznju kao i za dugo putovanje. Max brzina koju sam ja postigao je bila 220 km/h a bio potpuno natovaren koferima i nisam smjeo brze – preglasno je bilo.

I sad nakon 3 godine i 40.000 km ga prodajem sa suzom u oku ali zapikao sam i narucio novi espace.

Znaci nikad ali nikad nikome ne bih preporucio megane III 1.6 benzinca. Muka je to ziva voziti. 6 stepeni mjenjac i nejak motor je ubistvo ako i malo zivota u vama ima.

Cruze mi ima ujak i vecina sto ste napisali je istina. Izrazito dobar auto sa stvarno lijepim detaljima koje olaksavaju zivot vozacima. A ni cijena mu nije bila neka pljacka kad ga je ujak kupovao. Eto, malo duzi tekst ispade nego sto sam htjeo.

 

Testoviautomobila-RS-LOGO

 

Dragi čitaoci pošaljite i vi vaš opis, automobila koji imate, koji ste imali, ili koji ste samo vozili. Doprinesite i vi svojim talentom, znanjem da ljudi u našem regionu kupe automobil koji njima odgovora. Vaš urednik Aleksandar Todorović.

Aleksandar Todorović, urednik Testoviautomobila.rs i www.Najboljiauto.com, dopuna teksta:

Dragi čitaoci, ovaj komentar, tekst sam objavio kao poseban tekst, jer g.Mirko vrlo nadaren za pisanje, a osim toga, njegovo iskustvo može koristiti nekima od vas. G.Mirko nije profesionalac, ali ima dosta iskustva. Nije novinar, i ne testira automobile, i piše samo iz svog ugla gledanje.

Objavio sam i ovaj tekst, kako biste shvatili zašto vam postavljam puno dodatnih pitanja kako da mi pošaljete vaše dileme, pitanja. Prosto, ja moram da iz vašeg ugla gledanje, na osnovu vaših potreba opisujem automobil, a ne iz mog ugla, ili ugla g.Mirka, koji vozi natovaren automobil 220 km/h, što nije ni bezbedno, ni pametno, osim ako ste jako dobar vozač.

Ono što je želim ovde da istakne, a često vas bunim: benzince prepočujem kao polovne, ne zato što su spori, i ne zašto što imaju skoro dva puta slabije međuubrzanja od najsnažnijih dizelaša, već  zato što većina vas nema puno para za kupovinu polovnjaka, a nema puno para ni za popravke. Jer jedan polovan Megane 1.9 DCI sa 200 000 km, u narednih nekoliko godina može kao od šale da vam izbije iz džepa preko 2 500 evra, dok benzinac Megane 1.6 za iste pare možete kupiti sa 100 000 km, i on vas ne može iznenaditi preskupim kvarovima (osim ako budete kupili jako loše održavan primerak).

Ono što g.Mirko nije znao, a to je da je OBRTNI MOMENT važan kod preticanja, a one je kod Megane 1.9 DCI od 130 KS tačno 300 Nm! Benzinac 1.6 ima samo 148 Nm! Dakle duplo manju silu!

DSC_0861

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.