G.Todoroviću želim da mi pogledate jedan 3008

Ime i prezime: Vladimir
Mejl adresa: vl.######@gmail.com
Telefon: 063######
Kada planirate kupovinu?: u narednih mesec dana
Kakav auto kupujete?: Polovan
Koliko novca želite da potrošite?: do 8-8,5k ostavio bih nesto za troskove registracije i servisa
Šta trenutno vozite?: panda 2004
Između kojih se automobila dvoumite?: 3008 1.6 (favorit zbog porodice) i toyote auris 1.33
Gde ste čuli za ovaj sajt?: polovni automobili
Koliko kilometara godišnje prelazite?: do 10k
Da li biste platili da vam pronađem auto?: Da
Pitanje: Da li mogu da dovezem auto, koji zelim da kupim, kod vasih majstora na proveru i koliko kostaju te usluge?
Da li ste već uplatili novac?RAČUN: 285233504000184788 Sberbank: Ne
Da li danas planirate da uplatite novac?: Ne
Pitanje: Da li mogu da dovezem auto, koji zelim da kupim, kod vasih majstora na proveru i koliko kostaju te usluge?

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

 

Odgovara Aleksandar Todorović:  Uvaženi gospodine Miljeviću

Automobile vozim ja
Proveravam ja
Dijagnostiku imam ja
Majstori provere zajedno samnom par najboljih automobila jer će oni odžavati te automobile a ne ja i jer želim da podelim odgovornost sa nekim. Razumete?
Ako vi mislite da možete da pogodite iz prve najbolji primerak ili primerak bez ozbiljnih mana, onda vas ja odmah angažujem
imate 200 evra za svaki auto koji mi nađete da je bez greške
bez šale……
Ja pogledam 20 automobila jedva nađem par bez ozbiljnih problema, ako pričamo o modelima koji koštaju 8500 evra (možete zamisliti kako mi je kad gledam kola od 4 000 e – muka živa – krš do krša!
A kada nađem auto sa manjim problemima diler na placu neće da se maje nego ih sređuju moji majstori?
Za novac koji imate  nije lako naći dobar 3 008
Ako hoćete da vam ja pogledam i provozam auto  koji ste našli ista je cena kao da pogledam 20 automobila
i odaberem onaj najbolji za vas
a to je 400 evra
Želim vam nestvarno MNOGO sreće!
Trebaće vam!!
Nemojte tamo da NE možete posle da ga registrujete 2021!!!
Mislite da će dilera to zanimati sledeće godine???  i da će vam popravljati auto?
da ga zanima šta je sa EGR om, DPF om
Za vas je bolje NOV autp  plaćajte kredit, lizing pa birajte
Kupovina Polovnog automobila
je za manje izbirljive ljude
koji pristaju i na boju koja im nije omiljena
koji pristaju na ogrebotine
Po pravilu kola bez ogrebotina su kompletno farbana
samo idiot može da veruje da se može naći auto bez ogrebotine koji ima više od 5 godine….
Sve vam najbolje želim!

RAV4 bolji od Honde CR-V?

Bravo 1.9 JTD ili Astra H 1.9 CDTI?

Focus 1.6 TDCi sa 90 KS ima plivajući zamajac

Kupio sam polovnjak – Micru K12

Bojan Kukić: želim besplatan odgovor

Fiat Bravo 1.6 mjtd ili i30 1.4?

Posle Aurisa 2008. kupuje Auris 2010.

U paklu sam: Koji karavan da kupim za 7000€

Pitanje iz Splita: Volvo XC60 je zaista toliko dobar?

Polovni automobili: Fabia, Yaris, Jazz

Sa “konja na magarca”: Astru H menjam za Audi A3

G.Maksimović: Hvala vam g.Todoroviću na odgovorima koji su bili presudni za izbor Forda

Da li je Focus II najbolji izbor za 4.500 evra?

G.Branislav Ilkić: G.Todoroviću jako ste mi puno pomogli pri izboru automobila

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Da li moj Peugeot 307 2.0 HDI 90 KS ima plivajući zamajac?

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

 

Dizelaš je mnogo bolja kupovina od benzinca

Foto: Aleksandar Todorović

Dizelaši su mnogo štedljiviji od benzinaca, u proseku za 40%, a to je jako velika razlika. U Srbiji benzin jeste jeftini, ali čim izađete iz Srbije, možete točiti evro dizel po znatno nižim cenama.  Dizelaši imaju mnogo veći obrtni moment.  Dizelaši prelaze do tri puta veće kilometraže pre generalnog remonta.

 

Dizelaši se lakše voze. Dizelaši su bolji za početnika – imaju elastičnije motore – teže se gase ako niste vešti sa papučicom kvačila i gasa.

Tekst i foto: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Cena velikog servisa kod dizelaša je ista kao cena velikog servisa kod benzinca. Isto se odnosi i na mali servis. Održavanje trapa isto košta i kod dizelaša i kod benzinca, ogibljenje je identično.  Razlika je samo što će te kod benzinca jako brzo morati da odvojite preko 2000 evra za generalnu, i to naravno ako ne kupujete originalne delove. 

Svi koji voze dizelaše, ostaju na dizalašima. Oni koji su imali, vozili benzince, kada kupe dizelaš – nikada se više ne vraćaju na benzince! Jer kada bi to učinili bili bi preveliki mazohisti. Premali obrtni moment kod benzinaca prosto svako putovanje čini napornim!

Naravno, NEMOJTE KUPITI DIZELAŠ sa ISTROŠENIM TURBO PUNJAČEM! Nemojte kupiti dizelaš sa zamajcem koji se čuje! Nemojte kupiti dizelaš sa lošim diznama! Sve je proverivo! Sve može da se izmeri, utvrdi! Ako vam je teško da priznate da vam treba pomoć – ako ne želite da angažujete majstora – onda ste vi za psihijatra – a ne za ozbiljno poređenje automobila.

Da bi realno mogli da uporedite dizelaše i benzince, potrebno je da imate nekoliko godina i dizelaše i benzince, da promenite 100 – ak automobila (50 dizelaša – 50 benzinaca), da prelazite godišnje bar 200 000 km, i onda mi imali ličnu sliku, koja je realna, koliko – toliko.

I na kraju, dajte mi ime i prezime bilo kog vrhunskog majstora u Srbiji koji ne vozi dizešala, već ima i vozi benzinca! Hvala.

…..Pod uslovom da nema servis za ugradnju plina. Razume se….

Istina nekima je dovoljno da sa benzinca pređu na dizelaš, i da posle mesec dana sebi postave pitanje: Da li je moguće da sam bio toliki idiot i da sam sve ove godine vozio benzince?

Auto placevi sve ređe uvoze automobile sa benzinskim motorima – kupci traži kvalitetnije automobile sa kvalitetnijim motoriam a to su dizelaši – i postoje kupci koji kupuju auto jer im je zaista neohodan – a takvi kupci žele auto koji ne troši putno – opet se vraćamo na dizelaše.

Moje iskustvo je jako negativno kada su u pitanju benzinci. Retko bude problama sa automobilom koji nekom nađem i prodam – ako bude problema to je benzinac! Zadnji kvar koji sam imao pre malo manje od godinu dana, bio je na benzinskom motoru Renault 1.6 1.6V, Megane II je bio u pitanju – otkunuo se ventil posle 100 km vožnje. Moji majstori tvrde posle 100 km sulude vožnje – naterovanjem u crveno polje – kupac tvrdi da nije prešao 2.500 o,/ min (naravno smešna tvrdnja jer se benzinac vozi na 4 000 o./min).

 

Dakle, benzince vam tražim na vašu odgovornost – Proveriću vam sve modele koje su u ponudi, rezervisaću vam onaj najbolji – izvolite – kupite – vozite – ako budet imali kvar na motoru – izvinite hteli ste benzinca!

Foto: Aleksandar Todorović

Kod trošenja ulja – ono isto na mnogo manjoj kilometraži javlja kod motora koji sagorevaju benzin. Plin naravano da NE preporučujem, nikada za 20 godina nisam prodao auto sa plinom, i nikada i neću. Ako vas dobro služi – Odlično! Kupite auto ponovo sa plinom, odaberite ga sami i vozite ga sami.

Još jedan minus imaju moderni turbo benzinci – traju jako malo  – troše mnogo – zaista nešto što je prava mačka u džaku!

 

Za vas pronalazim polovne automobile!

Čuveni Klarkson je izjavio: Svi automobili proizvedeni nakon 2008. godine su lošeg kvaliteta! Engleski novinar ume i voli da pretera, ali moram reći da ovoga puta nije daleko od istine. Ako uspeli da kupite sami dobar polovni auto sa malo znanja i bez detaljnih provera pre 5 ili 10 godina, ili ako se radi o modelima koji su stariji od 2008. onda je jasno da NE razumete u kakvom ste problemu ako poželite da kupite polovnih auto koji je star desetak godina danas. Kvalitet benzinskih motora je postao očajno loš, a cena generalne paprena, preko 2 000 evra za jednostavnije motore. Dizelaši jesu dugotrajniji, ali treba izbeći loše održavane primerke. Pismeni ODGOVORI su za sve kojima tražim automobile BESPLATNI! Usmeni odgovori su sada namenjeni samo onima kojima tražim automobile. Prosto nemam vremena da svima odgovorim, i ne želim da svakom pružam informacije kako proveramo automobile, i šta sve gledamo.

Veliki i mali servis su obavezni odmah po kupovini, ukoliko želite da vas taj auto solidno služi. Ukoliko NE želite da odradite veliki servis i to je OK, ali ako vam sutra ili istog dana pukne zupčasti kaiš, i napravi štetu od 2500 evra naravno da to sve plaćati sami. Auto koji kupite preko mene, morate na proveru kod mojih majstora na 4 mseca (na 5 meseci mlađi automobili od 6 godina) jer sam primetio da skoro niko ne provera nivo ulja, kočione tečnosti, antifriza. Polovan auto zahteva stalne kontrole i brigu ako želite da vas služi. Ukoliko auto vozite po dubokoj vodi i prodre voda u motor, to neće rešavati moji majstori. Isto tako ako vozite auto po provali oblaka (umesto da se zaustavite) i dozvolite da voda uđe u motor i izazove hidro udar i skup kvar, popravku morate platiti vi, ako želite da opet vozite taj auto. Ja mogu samo da vam pronađem najbolji polovni auto za vaš novac. Najbezbedniji. Ja mogu sa mojim majstorima da vam predložim šta sve treba zameniti – popraviti nakon kupovine. Mogu vam skrenuti pažnju koje su mane modela koje ste kupili (serijske). Mogu vam pomoći kasnije oko prodaje automobila. Ali ne mogu vam naći polovan auto koji je kao nov. Zna se da je najbolji auto nov auto. Polovan auto zahteva stalne kontrole i ulaganja. Ja mogu da se potrudim da imate najbolje moguće održavanje i da vam pronađem polovni auto koji će vam praviti najmanje problema. Ne možete očekivati od polovnog automobila koji ima 15 godina da se jednako malo kvari kao polovni auto koji ima 4 godine. Moji majstori ne ugrađuju najlošije delove sa najnižim cenama, i to imajte u vidu. Ako želite najgore delove morate da se obratite vašim majstorima.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako želite da kupite pouzdan i proveren polovni automobil na pravom ste mestu. Ukoliko ne znate koji je najbolji model u klasi, koji motor najviše odgovara vašim potrebama, odgovore i savete dobijate besplatno putem e mail-a ukoliko me angažujete! Ukoliko želite samo odgovore na vaša pitanje, poređenje modela (do 3 automobila), plaćate PISMENI odgovor, cena je kao i do sada 6.000 dinara.

  • Za sve ostale van Srbije je 60 evra preko W.Uniona. Podaci za uplatu su Aleksandar Todorović, Beograd, Srbija. Samo mi u pitanju navedite i MTSCN broj (neko ko radi u Švedskoj, Nemačkoj, Austriji ne može da dobije odgovor po diskontnoj ceni kao vozači u Srbiji). 

Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas. Detaljne odgovore pišem samo onima koji me angažiju i to besplatno.  i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 12 000 dinara – za USMENI ODGOVOR – NISTE u obavezi da me angažujete  – dužima razgovora je 30 minuta. Ako želite da razgovaramo duže, recimo 1h, cena odgovora je 18 000 dinara. To je uvedeno, jer većina vas utroši mojih 2h, ili 3h, i na kraju me ne angažuje.

Informacije koje vam dajem jesu zlata vredne, zato su i cene takve. Ukoliko smatrate vam nije potrebno moje znanje, iskustvo, i informacije sa tržišta iz prve ruke, mogu samo da vam od srca poželim SREĆNU KUPOVINU AUTOMOBILA. Jer ovo što ja nudim je izuzetno komplikovano, zahtevno, uz simbiličan honorar, u odnosu na cenu automobila, i ritike koje nosu kupovina kola bez detaljnih provera.

Dobro je poznato da vrhunski majstori neće da vam izađu u susret i nemaju vremena da vam pogledaju željene automobile na placu. Ja vam nudim vrhunske majstore i nakon kupovine, da vam odrade obavezni veliki i mali servis.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više).  NE DOBIJATE MOJE PREPORUKE ZA TAJ NOVAC. Osim u banci, možete uplatu izvršiti i u pošti ali je tada uplata vidljiva za 24h , a ne za 1 minut.

Ako želite da vam usmeno odgovaram cena je 12.000 din (u roku od 24h od kada vidim uplatu radnim danima – osim kada sam na odmoru – tada može biti za 2 ili 3 dana).

Ako vam tražim auto, ODGOVORI SU BESPLATNI, kao i PREPORUKE MODELA, MOTORA u tom slučaju  uplatite  i 18.000 dinara (za troškove goriva i provere najboljih automobila koje nađem od strane mojih majstora) i pripremite sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto).

Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?

Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 25 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 18 000 din (ako želite i usmeni odgovor onda 22 000 din), i sačekate odgovor.  Ako niste dobili bar uvodni deo odgovora za 24h, onda ja vaše PITANJE NISAM DOBIO! Pošaljite ga ponogo preko sajta i mojih facebook stranica. Zamolite da vam to učini neko ko redovno koristi računar, ukoliko je vama to komplikovano.  Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete. Provera automobila košta 18 000 din, i nju nije uključen moj honorar.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 80 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Usmeno odgovaram samo KLIJENTIMA KOJIMA TRAŽIM AUTO. Majstore morate vi platiti, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.

Ako ste iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 60 evra, a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 100 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 160 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

western

 

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Naravno da ću vas posavetovati oko izbora modela, motora, oprema.

 

Održavanje automobila vam je obezbeđeno kod mojih majstora
Kao i pomoć kasnije, kada želite da auto koji sam vam ja našao i prodate!

A.Todorović: PRODAJEM B klasu 200 CDI 2016 Automatic

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

 

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Vaše pravo je da kupite loš auto!

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Polovni automobili su naša realnost. Cene novih automobila su astronomske, a verzije koje se nude našem tržištu su slabijeg kvaliteta, sa manje opreme. Najveći problem je što gubite 25% posle godinu dana od vrednosti automobila, a u drugoj godini dodatnih 20%. Ako prelazite manje od 40.000 km godišnje kupovina novog automobila nema puno smisla, osim ako zarađujete preko 2.000 evra i niste kreditno opterećeni. Polovni automobili nisu mačka u džaku, ako ih detaljno proverite. Danas dijagnostika nije svemoguća, ali je sve preciznija, što umnogome olakšava posao provere automobila. Trap je veoma lako proveriti. I moram vam priznati da automobili koji dođu iz Belgije, Holandije, Nemačke, Francuske, Italije imaju oslanjanje u veoma dobrom stanju čak i kada ti automobili imaju 300.000 km, dok vozila vožena po Srbiji sa samo 50,000 km izgledaju kao da imaju milion kilometara. Nonsens je da su na ceni vozila kupljena u Srbiji, jer to je minus, a ne prednost. Svakako, narod se boji vraćanje kilometraže, ali i to je proverivo, posebno kod mlađih primeraka. Ako je kilometraža vraćena, cena je daleko niža, ali i takav automobil može itekako imati dobar motor. Sasvim je suvišno pričati da je Mercedes kvalitetniji od Renaulta, ili da je Volvo bezbedniji od Kije, odnosno BMW od Opela. Da li ćete vi za vaš novac kupiti neki odličan, proveren polovan automobil koji nudi maksimalanu bezbednost, ili ćete kupiti mali nov auto, sa bednom opremom i osnovnim nejakim motorom, izbor je samo vaš, ali budite malo odgovornije prema svojoj porodici i prema svom budžetu. Svakako, ako imate 5.000 e, od kupovine novog automobila nema ništa, morate da razmišljate o polovnim auotmobilima, ali nije kraj sveta, nećete kupovti mačku u džaku, jer će moji majstori detaljno pregledati automobile koje vi želite da kupite. Uradićemo vam i Veliki servis, i proverićemo sve što možemo na automobilu, da biste vi i vaša porodica bili bezbedni.

 

Ko ima novca za novi Mercedes ili BMW od 40,000 evra, svakako mu savetujem da kupi nov Mercedes! Henri Ford je tvrdio da je najbolji auto nov auto, ali on je prodavao nove automobile, to je bio njegovog marketinga. Ja nisam kriv što Dacija ili FIAT danas 2019.godine proizvode nekoliko puta nebezdnije automobile nego BMW ili Mercedes pre desetak godina. Normalno je da neko ko putuje u Minhen tri puta mesečno i prelazi 50,000 km da mu je rentabilnije da kupi nov auto. Ali pristojan, solidan nov automobil sa solidnom opremom i dobrim motorom, koji može da prati ritam modernih automobila je oko 20.000 evra (nemojte upirati prst u Turke, jer voze neuporedivo bolje od srpskih vozača, i jer imaju dobre automobile, koje realtivno brzo ali i bezedno voze). Jako su nam male plate, a troškovi su veći nego  u nekim mnogo bogatijim državama. Bukvalno je narod prinuđen da kupuje polovne automobile. Srbi pokušavaju da veruju da postoje polovni automobili koji su bez ulaganja. Tako nešto ne postoji! Zato je važno da kupite pre svega auto koji možete da održavate, i automobil koji je u dobrom stanju, jer loš polovnjak ima da vam pojede godišnju platu za nekoliko meseci. Tako da polovan automobil nije mačka u džaku, polovan automobil je katastrofa za Vas, i vaš kućni budžet posebno ukoliko se rukovodite idejom, ako imam sreće imam, ako ne, nemam. Na sreću se oslanjaju samo kockari, i neznalice? Da li ste vi kockac? Da li imate dovoljno informacija, i da li možete bez stručne pomoći da procenite stanje automobila? Ja to ne mogu, zato imam tim majstora koji mi maksimalno pomažu u proveri automobila. Ono što je sigurno, to je da ćemo vam pronaći osetno bolji automobil nego što to vi možete sami. Ako imate majstora od poverenja, preprodavca od poverenja, obratite se njima, jer oni su valjda to poverenje kod vas stekli prethodnih godina. Mi vam tražimo automobil samo ako su vaši zahtevi realni, i ukoliko pristajete da vam moji majstori odmah po kupovini urade Veliki servis. Znam da je za neke od vas ovo “čudan” zahtev zato što većina vas po kupovini automobila nije zamenila ni ulje, a kamoli uradili “veliki servis”, ali znajte da su moderniji automobili mnogo skuplji za popravke, i da vas sada pogrešan izbor modela može koštati daleko više nego pre nekoliko godina. Moderniji automobili jesu bezbedniji, imaju više opreme, ali si komplikovaniji i mnogo skuplji za održavanje, zato je danas potrebnije više nego ikada pre da angažujete vrhunske stručnjake i iskusne majstore, i da ih platite, jer u suprotnom imaćete situaciju da vaš majstor otvori haubu, baci pogled i da kaže: dobro je ovo, kupuj. A da li je njemu stalo da vam se auto više kvari ili ne? On želi da ga vi redovno posećujete ili ne? Morate imati dobrog majstora, bez njega NE KUPUJTE POLOVAN AUTOMOBIl! Ako nemate majstore obezbediću vam ja moje majstore, i održavaju ja vaše automobile ukoliko vam ja tražim automobil. Zapravo to je i uslov da vam pomognem u nalaženju automobila. Jer meni je stalo da vas auto dobri služi. Ako su i vaši ciljevi isti, onda možemo napraviti saradnju.

Urednik Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako želite da kupite pouzdan i proveren polovni automobil na pravom ste mestu. Ukoliko ne znate koji je najbolji model u klasi, koji motor najviše odgovara vašim potrebama, odgovore i savete dobijate besplatno putem e mail-a ukoliko me angažujete! Ukoliko želite samo odgovore na vaša pitanje, poređenje modela (do 3 automobila), plaćate PISMENI odgovor, cena je kao i do sada 6.000 dinara.

  • Za sve ostale van Srbije je 60 evra preko W.Uniona. Podaci za uplatu su Aleksandar Todorović, Beograd, Srbija. Samo mi u pitanju navedite i MTSCN broj (neko ko radi u Švedskoj, Nemačkoj, Austriji ne može da dobije odgovor po diskontnoj ceni kao vozači u Srbiji). 

Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas. Detaljne odgovore pišem samo onima koji me angažiju i to besplatno.  i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 12 000 dinara – za USMENI ODGOVOR – NISTE u obavezi da me angažujete  – dužima razgovora je 30 minuta. Ako želite da razgovaramo duže, recimo 1h, cena odgovora je 18 000 dinara. To je uvedeno, jer većina vas utroši mojih 2h, ili 3h, i na kraju me ne angažuje.

Volvo