Honda Accord – Najčešći kvarovi

Honde i Toyote sam toliko mnogo hvalio poslednjih nekoliko decenija, da su mnogi od vas pomislili da se ti automobili NE kvare, ili da se jako retko kvare. Ali ti automobili imaju puno svojih mana, mnogo od njih su serijske. Toyote i Honde koje nisu Made in Japan, nisu realno japanski automobili.

PROBLEMI I KVAROVI:

Loš odaziv na gas prilikom ubrzavanja na malim brzinama uzrokuje vibracije karoserije. Neispravno telo klapne. Sajla gasa zapinje (LHD).

Rešenje – Zamenite telo klapne. Koristite dijagnostičku opremu, kako biste ponovno programirali računar motora (ECM) sa nadograđenim softverom. Ako se vozilo još uvek trese: Zamenite sajlu gasa modifikovanom verzijom (LHD). Zamenite prednji amortizer modifikovanom verzijom. Zamenite donja ramena prednjeg vešanja modifikovanom verzijom. Zamenite zadnje amortizere modifikovanom verzijom. Proverite i podesite geometriju prednjih i zadnjih točkova.

MODELI SA AUTOMATSKIM MENJAČEM 2005-06 

Propuštanje ulja iz prenosa. Otežana i zakasnela aktivacija prenosa tokom starta. Neodgovarajuća verzija zaptivke ulja desnog pogonskog vratila.

Rešenje – Postavite modifikovanu zaptivku ulja desnog pogonskog vratila. Koristite specijalan alat. Postavite novi zegerov prsten na srednje pogonsko vratilo i pogonsko vratilo. Ugradite tanki sloj maziva na žljebove pogonskog vratila. Mazivom napunite prenos. Proverite geometriju prednjih točkova i prema potrebi podesite.

Svetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor slabo radi. Neispravan nivo ulja motora. Prenizak pritiska dovoda ulja na sistem podešavanja faze ventila (VVT).

Rešenje – Zamenite ulje u motoru. Ako lampica i dalje svetli, motor mora da se otvara.

Svetli lampica za indikaciju kvara (MIL). Motor se nakon paljenja odmah gasi.  Neispravan signal sa senzora položaja bregastog vratila (CMP).

Rešenje – Ponovno programirajte računar motora (ECM) sa nadograđenim softverom.

Gašenje motora pri pritiskanju kvačila.  Greška softvera ECM (računar motora).
Rešenje – Ponovno programirajte računar motoranadograđenim softverom. U ovlašćenom servisu naravno!

Svetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).  Neispravna lambda sonda (HO2S). Ona se posebno brzo uništava ako motor sagoreva gas.

Rešenje – Zamenite lambda sondu (HO2S). Ponovno programirajte računar motora (ECM) nadograđenim softverom.

 

 DIZEL MODELI 2.2 CDTI –  Povremeni gubitak snage. Oklevanje/prekid rada.
UZROK – Blokada ventila povratka izduvnih gasova (EGR).
REŠENJE – Ugradite modifikovani ventil EGR. Ponovno programirajte računar motora (ECM) nadograđenim softverom.

DIZEL MODELI 2.2 CDTI Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svetli. Motor radi u prinudnom modu.
UZROK – Greška softvera računara motora (ECM).
POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminisali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računar motora (ECM) nadograđenim softverom.

DIZEL MODELI 2.2 CDTI  – Jako lupanje motora pri malom gasu, na 1500 – 2000 o/min.
UZROK – Greška softvera računara motora (ECM). Neispravan kod kalibracije brizgaljke u računaru motora (ECM).
POPRAVAK – Programirajte kodove brizgaljki u računaru motora (ECM). Ponovno programirajte računar motora (ECM)  nadograđenim softverom.

DIZEL MODELI SA FILTEROM ČAĐI (DPF) Nepravilan rad motora tokom regeneracije filtera čađi (DPF).
UZROK – Greška softvera računara motora (ECM).
POPRAVAK – Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminisali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računar motora (ECM) nadograđenim softverom.

Honda Accord – BENZINSKI MODELI . Neispravan rad motora. Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svetli.
UZROK – Aktuator kontrole vazduha usisne grane neispravan.
POPRAVAK – Zamenite aktuator za kontrolu vazduha usisne grane.

Lupanje motora pri ubrzanju pri srednjem i velikom opterećenju.
UZROK – Greška senzora detonacija (KS) odnosno softvera računara motora (ECM).
POPRAVAK – Ugradite novi senzor detonacija (KS) i dogradite softver i ponovno programirajte računar motora (ECM).

Buka/vibracije iz menjača kad je papučica kvačila lagano pritisnuta.
UZROK – Cev hidraulike kvačila prenosi buku u vozilo.
POPRAVAK – Ugradite prigušivač vibracija na cev hidraulike kvačila.

Kontrola brzine vožnje automatski se deaktivira.
UZROK – Greška softvera računara motora (ECM).
POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminisali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računar motora (ECM) sa nadograđenim softverom.

Dizel motor 2.2 i – CDTI nije tako pouzdan, kako na forumima tvrde! Oprez! Ovo su problemi koje ima.

Dizel partikularni filter – DPF

Simptomi: svetli lampica o problemu DPF filtera, nivo motornog ulja raste, motor (limitirana  snaga)  u sigurnosnom režimu.
Popravka: Ovo se uglavnom odnosi na Accord VIII od početka proizvodnje, u kojoj je upravljačka elektronika DPF filtera, ne radi pravilno.
Honda je opozvala vozila i menjala softver. Problem nije u potpunosti rešen, jer sada često (svaki 8000 – 10000 km , a zavisi od uslova korišćenja) svetli poruka da je potrebno da se servisira DPF filter.

Pumpa visokog pritiska

Simptomi : Problemi sa startovanjem (motor startuje  posle dugog verglanja ) , svetlo motora svetli tokom ubrzanja .
– Popravke : Zamena pumpe visokog pritiska koji se ne održava pravilan pritisak goriva.

Turbo kompresor

Simptomi : dimi, povećana potrošnja motornog ulja , masna kanali , specifičan zvuk – zviždanje , gubitak snage.
Popravka : Zamena ili regeneracija.

Remenica radilice

Simptomi: Lupanje u i oko donjeg dela pogonske jedinice, nedostatak pogona dodatne opreme motora.
Popravka: Se sastoji u zameni remenice novom.

Recirkulacija izduvnih gasova ( EGR )

Simptomi : Gubitak snage , teško startovanje  ujutro, svetli lampa  CHECK ENGINE
Popravka : Pre donošenja odluke o zameni vredi probati čišćenje – dešava se da je efekat je prilično dobro . Ako čišćenje ne pomaže , ostaje samo ugradnja novog ventila.

Pogonski lanac

Simptomi : svetli lampa  motora , neravnom rad pogonske jedinice , buka dolazi iz lanca .
Popravka : U slučaju kvara koji uključuje tegljenje lanaca, preporuka je zamena .

Stroža pravila na tehničkom put do bezbednije vožnje!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Volvo