Honda Accord Vs Volvo S60 Vs CR-V

Pitanje: Postovani Aleksandre , vozim hondu accorda 2007 po tvojoj preporuci od pre 3 godine i prezadovoljan sam za sada svim.Posto planiram prosirenje porodice,zbog bezbednost iste i a i cinjenice da accord nema peta vrata dvoumim se za auto sa malo vecim gepekom te sam izbor suzio na ova 3 modela (zapravo dva ali tvoj review s40 me je naterao da pogledamo i Volvo modele) U opciji je bila i mazda 6 karavan-dizel ali zbog losih iskustava prijatelja sa mazdama sam odustao. Hondu vozim & volim dugo,dodusei sve benzince ( koji su mi se pokazali sjajno )tako da zaista ne znam sta da ocekujem od dizel varijanti sem skuplje registracije za koju se iskreno nadam da ce nekim novim zakonom da bude manja za 2.2 motore.

Testoviautomobila RS LOGO

Dajte mi savjet: Benzinac , dizelaš ili plin?

najbolji-_auto_logo_670-1

Takođe ne mogu da nadjem informaciju kakvi su hondinii automatski menjaci… Volva bih gledao sam dizel varijantu-zbog kilometraze koja je veoma velika na godisnjem nivo, zbog toga sto su puni opreme a i poznati su kao veoma sigurni automobili.

Ime i prezime Marko Milidragovic
Kada planirate kupovinu? U narednih 6 meseci
Kakav auto kupujete? polovan
Koliko novca želite da potrošite? 10-13.000 eur
Šta trenutno vozite? Honda Accorda 2007
Između kojih se automobila dvoumite? Honda accord 2008-2012,Honda CRV 2008-2012,Volvo s60 (2010-2012)
Gde ste čuli za ovaj sajt?
Koliko kilometara godišnje prelazite? 40-50h km
Da li biste platili da vam pronađem auto? Da
Da li ste već uplatili novac? Da
Da li danas planirate da uplatite novac? Da

accord-todorovic

Foto: Branka Todorović

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Milidragoviću, hvala vam na poverenju, i veoma zanimljivim pitanjima.  Vi ste jedan od mojih čitalaca, koji se trude da porede i automobile koji nisu u istim klasama. To je jako dobro. Zašto? Pa zato što svaki kupac, treba da proveri šta može da kupi za svoj novac. Ako ste ceo život vozili limuzine, ili recimo Hondu, možete probati i neki SUV, kao recimo CR-V, ili promeniti marku automobila na primer kupite Volvo S60 ili Volvo V60.  Mnoge mrzi da napišu pitanje, a mnogo misle da su “sve” pročitali već u mojim odgovorima.

Moji odgovori na sajtu su jako skraćenim verzijama, i bez ključnog zaključka. Tako da vas molim dragi čitaoci, ako zaista kupujete automobil, pošaljite mi pitanje pre kupovine, a ne nakon kupovine, da se ne biste neprijatno iznenadili sa mojim odgovorima. Čitate recimo moj odgovor od pre dve godine, a sada je situacija mnogo drugačija. Ako govorimo o modelu Accord, on se više ne nudi u Evropi, pa će mu sada i cena kao polovnom nešto brže padati. Ali to nije ono glavno, Menja se situacija na tržištu. Dok je Volvo bio “egzotika” pre par godina, sada se sve više uvozi u Srbiji. Volvo je napravio pravu malu revoluciju ove godine, izbacio je na tržište automobile koji daleko prevazilaze konkurenciju poput Mercedesa, BMW-a i Audija, pa će samim tim imidž Volvoa rasti čak i kod nas.

Na vašu sreću, automobili marke Volvo nisu preskupi, odnosno koštaju ipak malo manje od Audija ili Mercedesa, kada govorimo o sličnim klasama, motorima, opremi.

Iako je Honda ozbiljna fabrika automobila, ona iz Evrope polako nestaje, pala je na ispod 1% tržišnog učešća. Delta Auto ne uliva poverenje poslednjih godina, po mojim informacijama, napustil su ih najbolji ljudi, majstori nisu baš prezadovoljni platama, pa se svašta dešava u servisu, a servisna mreža je očajno loša. Situacija je takva, da je danas u Srbiji lakše servisirati Volvo, i nabaviti delove za automobile te marke.

Honda Accord je  i dalje jako dobar automobil, posebno poslednja generacija modela Accord. Problem je što nije lako prodati u Srbiji verziju motora od 2.2 litra radne zapremine.

Sasvim sigurno neće pojeftiniti u narednom periodu registracija automobila sa motorima preko 2.0 litra radne zapremine, naprotiv, gotovo je izvesno da će poskupeti, a biće skuplja registracija i za motore manje radne zapremine. Ako ste primetili porezi, nameti, akcize se samo dižu. Vozači moraju da plate naduvane plate u državi, i nema potrebe da je ovde opisujem rezultate aktuelne Vlade, svako može pogledom u svoj novčanik da zaključi dostignuća iste.

Volvo S60/V60 je mnogo bolji automobil od Honde Accord posebno sa dizel motorima, i velikim benzinskim agregatima sa turbo punjačima. Kad pišem bolji, mislim da nudi bolju pasivnu, aktivnu bezbednost, mnogo bolji komfor, ergonomiju, kočnice, motore, farove, grejanje, opremu, kvalitet ugrađenih materijala, a osetno je bolja i zvučna izolacija u svakom pogledu.

Volvo mogu da vam pronađem, doduše ne tako lako, retko koji diler ga uvozi a ja gledam automobile samo na proverenim placevima….

Accord jako, jako teško mogu da vam nađem. Honda nestaje iz Evrope, drži manje od 0,9% tržišta…. i pada
Volvo bar raste…..i koliko toliko se dobro drži u Holandiji, Nemačkoj odakle se i najviše uvozi. Dileri  u Srbiji polovne Honde koje vi želite gotovo da ne uvoze. Honde kupljene u Srbiji, održavane u Delti su u proseku u nedovoljno dobrom stanju.

Prelazite zaista mnogo 50 000 km, ali ako je to na otvorenom putu onda je to podnošljivo, ali ipak za vas je puno bolji izbor dizelaš, jer Accord sa benzinskim motorom od 2.0 litra ima jako mali obrtni moment.

Volvo V60/S60 sa dizel motorom od 2.0 litra,  koji se kod nas najčešće uvozi nudi odlične performanse. Accord sa motorom 2.2 CDT-i jesta za nijansu brži, ali Volvo S60 nudi na brzinama preko 200 km/h ipak malo više sigurnosti, ostim toga ima bolje kočnice, efikasniji, duži i širi snop farova.

Pouzdanost je na strani Honde, ali Deltin servis iz godine u godinu ima sve veći broj nezadovoljnih korisnika. Ne reaguju čak ni kada im sa ja žalim za svoje prijatelje.

Mnoge moje komšije su besne, kupili nove Honde na moju preporuku a tamo se dešavaju stvari koje ne mogu javno da objavljujem, ali možete dobiti taj info usmeno od mene, kada vam budem tražio auto.

Mazde imaju sve gori rejting u Srbiji, Čačani vode servis u Beograd, Dipem, njihovo znanje je blago rečenie nedovoljno.

Mazdini dizeli nsu dovoljno pouzdani i kvalitetni, kao i oni stari Peugetovi motori koje su u njih ugrađivali.

Ako rešite da vam tražim auto, 80 evra je unapred za moje troškove, a kad vam nađem auto AKO ga kupite, moj honorar je 2% od cene, ali pošto me odavno čitate, odobriću vam malo veći popust.

I ja volim Hondu, ali ponuda je bedna, servis još jadniji, i tako nemam novca da je priuštim, ali da imam morao bih da je precrtam, jer današnji moderni automobili zahtevaju jako dobar servis. Problem sa delovima neću ovde ni da iznosim.

SUV-ovi su u modi, i to se neće promeniti još neko vreme. Verujem da biste se vi mnogo više oduševili voznim osobonima Accorda, ili Mazde 6, pa i vaš stari Accord je vrlo stabilan, neutralan i upravljiv, prednost limuzina je u odnosu na SUV-ove sa znatno višim klirensom primetna, zakoni fizike su jasni, i tu nikakva elektronika ne može da ponišiti niže težište limuzina.

Pa opet, ograničenja brzine obesmišljavaju limuzine, jer ako vozite brže od 140-150 km/h rizikujete da doživite neprijatnost i kaznu od policije. U Accordu sporija vožnja od 160 km/h i nema puno smisla, isto važi za Mazdu 6 ili Volvo S60. U limuzinama je na ovim brzinama tiho, sigurnog, ugodno i udobno. Kod SUV-ova je primetnija buka od opstrujavanja vazduha, brzina se bolje oseća, pa vas ovi „modeli“ manje teraju na brzine izvan zakona. Ali SUV-ovi su na brzinama preko 160 km/h mnogo žedniji. Ako vam treba veliki gepek, bolje kupite Accord ili Volvo u karavanskoj verziji.

Noviji Accord je mnogo bolji automobil od Accorda koji vi imate. Ogromna je razlika u komforu, i ponašanju na velikim brzinama. Honda Accord nije nemački automobil, ali su se japanci sa poslednjim Accordom itekako približili Insigniji, Mondeu, Passatu, što se tiče filinga za volanom, i dinamike vožnje. I dalje se nemački automobili na brzinama primerene auto putevima bolje ponašaju, i tu nema nikakve tajne. Svakako je ove nemačke automobile i mnogo lakše održavati, ali Hodna je pouzdanija, kvalitetnija, bolje izrađena. Velika je šteta što nema dobrih servisa u Srbiji za Hondu.

Honda CR-V ima Hondin znak na nosu, ali je mnogo drugačija u vožnji od Accorda. Dobar je to SUV, podvlačim, dobar, ali ne nikako i najbolji u klasi. Dizelaš 2.2 u Hondi je moćan, odličan izbor za CR-V. Benzinac je “tanaka”, imate utisak da se muči sa velikom težinom, a kada ga malo odlučnije pritistnete potrošnja mnogo skače, toliko puno da će izazvati bes vašeg nočanika. Dinimika vožnje kod svakog SUV-a u odnosu na limuzinu je daleko lošija, ali razlika između Accorda i Honde CR-V je primetna, iako su se Hondini inženjeri mnogo tridili, i da momente vam se čini da je CR-V izuzetno stabilan, ali merenja pokazuju da je tek prosek proseka.

Ako želite okretan, dinamičan SUV, kupite Volvo XC60, ili Nissan Qashqai, Mazdu CX-5 (ali opet se vraćamo na problem loših Mazdinih servisa u Srbiji).

CR-V je ugodno voziti –  komande su mekane, doziranje kočnice je lako i predvidljivo, svetlosni snop je dosta dobar, a ugrađeni audio sistem je “muzika za uši” u svakom smislu. Imate utisak kao da ste u limuzini koja je podignuta od tla desetak centimetara. CR-V ima brz, precizan upravljač koji nije baš svojstven terencima, ali jeste limuzinama. Honda je vrlo otporna na bočni vetar, aerodinamika je i u ovom slučaju položila ispit (bolja je za 8% u odnosu na stari model). Uz dobru zvučnu izolaciju, brzine od preko 180 km/h nisu zamorne za putnike, i tada je moguće ugodno ćaskati, ili slušati muziku na kvalitetnom audio uređaju, zar bi Honda ugradila nešto što nije vrhunskog kvaliteta?

Pri velikim brzinama servo upravljač Honde je dovoljno direktan, primetan je veliki napredak u odnosu na stari model. Adaptivni servo upravljač – MA-EPS jako dobro funkcioniše sa sistemom za kontrolu stabilnosti – VSA. Ukoliko dođe do preupravljanja MA-EPS sistem povećava napor koji je potreban za upravljanje u unutrašnjoj krivini, a VSA po potrebi aktivira kočnice na spoljnim točkovima, kako bi došlo da uravnoteženja automobila. Ovo navedeno zaista funkcioniše, tako da će konačno oni vozači sa prosečnim vozačkim umećem, moći da sa Hondom CR-V prolaze krivine znatno brže, nego do sada, ali ne tako brzo kao za volanom Accorda ili Volvoa S60.

OVO JE SAMO UVOD ODGOVORA. KOMPLETAN ODGOVOR JE POSLAT G.MILIDRAGOVIĆU.

TESTIRALI SMO: Volvo XC60 B4 AWD

 

 

Volvo