Honda svojim premijerama u Ženevi 2015. zasenila konkurenciju

Honda je Sajmu automobila u Ženevi 2015 otkrila širok spektar noviteta – od performansnih i trkačkih automobila, do naprednog koncepta gorivih ćelija – nagoveštavajući važnu godinu za Honda brend u Evropi, gde će svaki automobil u gami biti sveobuhvatno restilizovan ili potpuno nov.

Najviše pažnje privukla je svetska premijera Honda Civic Type R serijskog modela, jednog od 100% novih modela koje će Honda ove godine predstaviti automobilskoj javnosti. Dizajniran i napravljen da bude “trkački auto za put”, predstavlja najekstremniji Type R ikada, sa žestokim performansama i uzbudljivom dinamikom koji postavljaju nove standarde u klasi. Prva svetska primena Hondinog novog 2.0 litarskog VTEC TURBO agregata, agresivni funkcioni led stajling i pionirske nove tehnologije šasije zajedno doprinose neverovatno ispunjavajućem i zadovoljavajućem osećaju u vožnji u bilo kojoj klasi. Vrhunske performanse agregata od 310KS pri 6500 obrtaja u minutu i nenadmašivim obrtnim momentom od 400Nm pri 2500 obrtaja zajedno premašuju svaki prethodni Type R model do sada. Ubrzanje od 0-100km/h Type R postiže za 5.7 sekundi, čineći ga hatchback modelom na prednji pogon sa najvećim ubrzanjem, uz vodeću maksimalnu brzinu od 270km/h. Honda je ove nedelje objavila da je razvojni model Type R postigao vreme kruga od 7 minuta i 50.63 sekunde na legendarnoj stazi Nürburgring Nordschleife u dužini od 20.8 km u Nemačkoj. Ovo vreme je bez konkurencije za bilo koji drugi “HOT HATCH” model na prednji pogon sa 5-oro vrata. Type R će se naći u prodaji na leto 2015.

novi-nsxSerijska verzija Honda NSX modela je takođe prikazana prvi put u Evropi na Sajmu, 25 godina nakon što je originalni NSX uzdrmao tadašnju klasu superautomobila. Uz inovativni V6 hibridni pogon, potpuno novi NSX je stvoren za “novo sportsko iskustvo” sa fokusom na “Precision Crafted Performance” (performanse stvorene na preciznosti), kako bi pružio ultimativni dokaz Honda performansi i prestiža. Razvoj Honda NSX 2016 modela je počeo od nule i obuhvatio skoro tri godine intenzivnog razvojnog truda od strane globalnih dizajnerskih i inženjerskih timova, predvođenih inženjerima iz Hondinog razvojnog centra u Rejmondu, Ohajo. NSX i njegove neverovatne performanse pokreće potpuno novi 75-stepeni DOHC V6 agregat sa dve turbine, koji odgovara posebno razvijenom DCT-u od devet brzina.

Testoviautomobila-RS-LOGO

TESTIRALI SMO: Honda Civic Tourer 1.8

TESTIRALI SMO: Toyota Avensis 2.0 D-4D

Nova Honda Jazz u Evropi!

Honda CR-V: 21.990 evra

Volvo

1 komentar

  1. Zoki

    Pravis od Japanskih automobila pricu kao da ih je Bog licno napravio,sto realno nema blage veze sa mozgom.Prvo ljudskih servisa nemas nigde,ponuda motora nula,a i limarija nije daleko od nule.U EU zauzimaju 1% do 2% trzista.Imaju oni svoje vrline,ali nemoj praviti od njih svetsko cudo kada to nisu.

    ————————

    Sve te tačno napisali g.Zoki! Limarija je loša. Štede na cinku. Cene i polovnjaka su previsoke (jeftin je samo Suzuki ali tek on ima loš kvalitet). Jedno je nova Toyota, drugoa je polovna Toyota. Toyotama je jako, jako pao kvalitet. zadnji put sma preporučio mom klijentu Toyotu pre 3 ili 4 godine. I to naravno RAV4 koji je i dalje Made in Japan. Pročitajte malo više mojih tekstova, posebno iz poslednje 3 godine. A.Todorović PS kako japanskim automobilima pada kvalitet, tako padaju i moje ocene prema njima

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.