Jeftino rešenje – Popravka plivajućeg zamajca

Cena remontovanih plivajućih zamajaca nije tako velika. Recimo za 1.9 Multijet motor u Alfi 156, 159, Fiat Cromi je 25,000 dinara, za ruke je u proseku oko 8,000 dinara, i ako mora da se menja “druk lager” onda još oko 20,000 dinara.

Majstori vas šišaju “kao ovce!. Vi kao vozači niste baš sigurni kako se manifestuje rad motora kada on otkaže. Ono što uvek morate proveriti pre zamene plivajućeg zamajca su nosači motora. Kada su nosači motora dotrajali, motor se neugodno trese. Majstoru je mnogo bolje da vam kaže da je problem plivajući zamajac, nego da vam samo zameni recimo jedan nosač motora.

plivajuci-set-kvacila-lamelaAko su nosači motora ispravni, a motor mnogo trese prilikom startovanja, ili gašenja, jer radilica ima tendenciju da nastavi da se vrti, onda je plivajući zamajac za zamenu. Uloga plivajućeg zamajca je da smanji vibracije motora, da produži životni vek menjaču, i da smanji buku. Remont plivajućeg zamajca košta skoro dva puta manje od remonta turbo punjača, ili zamene dizni (dizne se menjaju sve četiri, i u proseku morate da kupite nove, a to je papreno skupo). Automobil možete voziti i kada je plivajući zamajac za zamenu. Remont plivajućeg zamajca je mnogo jeftiniji, nego da kupujete nov, i kod nekih modela može uspešno da se odradi.

KOMPLETAN TEKST PROČITAJTE NA SAJTU WWW.NAJBOLJIAUTO.COM

Plivajući zamajac – Rešenja – Zablude

 

najbolji-_auto_logo

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.