Poštovani Aleksandre,
Kao prvo, zamolio bih da ne objavljujete moje ime, kao ni inicijale.
Uskoro dobijam prvo dete i planiram da sledeće godine kupim porodičan automobil. Planiram da potrošim 16.000 evra za polovan. Prelazim oko 20.000 kilometara godišnje. Automobil planiram da posedujem barem 5 godina, a verovatno i duže. Marka vozila mi nije bitna, ali mi je bitno da dobijem što više za što manje novca.
Najbitnije mi je da bude pouzdan, bezbedan i udoban. Takodje mi je bitno da ima dovoljno snage da sa njime mogu lako da pretičem. Bilo bi dobro da ima dovoljno prtljažnog prostora. Potrošnja mi nije previše bitna, ali ne bih voleo da je motor previše žedan. Planiram da uplaćujem kasko osiguranje prvih nekoliko godina, tako da ne bih voleo da je premija visoka. Skroz mi je nebitno da li će automobil držati cenu.
Sa obzirom da planiram da vozim taj auto barem 5 godina, mislim da mi je pametnije da uzmem nov automobil na kredit. Sta Vi mislite? Otvoren sam i za polovne automobile, ako za manje novca mogu da dobijem više. Jako mi je bitno da je automobil pouzdan i da ne razmišljam da li će da me ostavi na putu. Ja redovno radim sve servise i svaki deo koji mi majstor kaze da zamenim, ja to i uradim.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
U uži izbor su mi upala sledeća tri modela: Renault Kadjar Blue dCi 115, Peugeot 3008 1.5 BlueHDi i Nissan Qashqai 1.7 dCi. Svi su sa pogonom na dva točka i svi su dizelaši. Ja sam do sada vozio samo benzince, ali Vi i vaši tekstovi su me ubedili da su dizelaši bolji izbor. I Volvo XC40 bi mi ušao u najjuži izbor da imam veći budžet. Ja sam planirao da uzmem automobil C ili D segmenta, ali se mojoj ženi svidjaju SUV-ovi, pa sam popustio. Slobodno mi predložite i neki drugi automobil ako mislite da je bolji izbor, nisam sebe ograničio na ova 3 modela, kao ni da isključivo mora da bude SUV.
Ako se budem odlučio na kupovinu polovnog automobila, planiram da Vas angažujem. Razmišljao sam i o tome da kupim nov auto za 24 000 evra. Nov SUV, recimo Kadjar.
Sve najbolje,
Ime i prezime: | Lj##### ######## |
Mejl adresa: | lj######@gmail.com |
Telefon: | 064######### |
Kada planirate kupovinu?: | Naredne godine. |
Kakav auto kupujete?: | Polovan |
Koliko novca želite da potrošite?: | Do 16000 evra za polovan. |
Šta trenutno vozite?: | Peugeot 308 CC 1.6 THP |
Između kojih se automobila dvoumite?: | Renault Kadjar Blue dCi 115, Peugeot 3008 1.6 BlueHDi i Nissan Qashqai 1.6 dCi |
Gde ste čuli za ovaj sajt?: | |
Koliko kilometara godišnje prelazite?: | 20000 |
Da li biste platili da vam pronađem auto?: | Da |
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine, hvala na poverenju. Naprvili ste odličan uži izbor modela, jer navedeni automobili spadaju u grupu Best Buy modela u svojim klasama. Kadjar i Qashqai dele mnogo toga, ali se ipak i prilično razlikuju, i svaki od ova dva SUV-a ima svoje adute, ali treba priznati da je Nissan mnogo kvalitetniji, da bolje drži cenu, da ima mnogo bolji imidž i da se lakše prodaje. Ali i Kadjar nudi zaista puno, i rado ga vozim, kao uostalom i Nissan. Nećete biti zadovoljni performansama navedenih automobil, jer vozite auto koji ima ubedljivija ubrzanja, koji ima manju masu, koji leži neuporedivo bolje u krivinama. SUV klasa prosto nije najbolji izbor za ljubitelje krivina, i brzu vožnju. A možda je i vreme, za malo staloženiji način vožnje, umerenije brzine……..
Peugeot 3008 ipak nije SUV, nudi mnogo prostora, komfora, oprema, ima dobre HDI dizel motore, košta manje nego što vredi, tako da ovaj model rado preporučujem, i rado ga tražim klijentima. Nema probleme sa elektronikom, kompjuterom, finalna obrada je zaista dobra, a dobar je i kvalitet ugrađenih materijala. Ne može direktno da se uporedi sa Kadjarom i Qashqaijem, ali u krivinama se slično ponaša, zbog svoje visine, i svog klirensa. Mora se priznati da je značajna prednost Peugeota 3008 što ga možete kupiti sa motorom 2.0 HDI, koji je elastičniji, snažniji od 1.5 i 1.6 DCI motora, i koji vas neće razočarati, kada iz svoje 308 ice 1.6 THP uskočite u njega. Ipak najvalitetniji, najpouzdaniji model u ovom poređenju jeste Nissan Qashqai koji je deceniju i naprodavaniji i najuspešniji japanski auto na tržištu Evrope, a to nije mala stvar!
Uporediću vam Qashqai sa Kadjarom. A Peugeot 3008 ću vam zasebno opisati.
Qashqai II generacije je rezultat programa oblikovanja kojim su razvijeni i usavršeni svi elementi važni evropskim kupcima. Qashqai je pravi japanski automobil, ali sa naglašenim evropskim dizajnom. Kadjar je sve to maksimalno iskoristio, jer deli i motore, i menjače i kompletnu platformu sa Nissanom, ali je prilagođen da se dopadne tradicionalnim kupcima Renaulta, i francuskih automobila. Ima mekše podešeno ogibljenje, više mesta na zadnjem sedištu, veći prtljažnik, nižu cenu…..
Nissan je ipak original. A šta to znači? Primeti se kada ga vozite na limitu, u krivinama, da je neutralniji, stabilniji od Renaulta, koji se više naginje. Možda ne planirate da idete na trke, Možda nemate nameru da držite štopericu dok se vozite po planinama, ali znajte da pri nagloj promeni pravca – Kada budete na to prinuđeni – recimo kod izletanja životinje na put – ili izbegavanje odrona – Nissan se lakše vraća na željenu putanju. Napomenio sam više puta da je Kadjar udobniji, Ali treba pošteno priznato da je ergonomija kod Nissana takođe evropska, tako da će i krupniji vozači na Starom kontinentu biti više nego zadovoljni. U Nissanovim evropskim tehničkim centrima (NTCE) u Velikoj Britaniji i Španiji kreiran je automobil koji nadilazi standarde klase u svakom pogledu.
Prethodna generacija Nissana Qashqai je bila poznata po malom broju kvarova, što su evropski kupci umeli posebno da cene. Kupci su prepoznali kvalitet i prednosti ovog svestranog vozila, koji se može kupiti i sa pogonom 4×4, ali samo sa najsnažnijim 1.6 DCI motorom od 130 KS, koji su zajedničkim snagama konstruisali inženjeri Renaulta i Nissana. Treba podvućo da je Qashai jedan od retkih SUV-ova koji se lepo ponaša u krivinama čak i u verziji sa samo prednjim pogonom. Uvek skinem kapu Nissanovim inženjerima, kada muški stisnem papučicu gasa Qashqaija na krivinama. Odradili su odlično svoj posao.
Treba imati u vidu da i slabiji 1.5 dCi common-rail turbo dizelaš od 110 KS (inače temeljno obnovljen) nudi bolje performanse od benzinca sa 115 KS (koji ima manji obrtni moment). Novi Nissanov turbo benzinac je alternatica – ako kupujete NOV Nissan, i ako ste do sada vozili benzince (atmosferske) malih radnih zapremina od 1,2 i 1.4 litara. Dizelaši prosto prelaze neuporedivo veće kilometraže pre generalnog remonta od turbo benzinaca, i znatno kasnije krenu da troše mnogo ulja – što naše vozače jako nervira (mislim enormna potrošnja ulja – koja ukazuje da je motor spreman za generalni remont – koji je kod turbo benzinaca papreno skup). Znajte da i najnoviji turbo benzinci imaju svoj “dpf” filter, da imaju plivajući zamajac, i da koriste motorna ulja koja su izuzetno skupa.
Kod Kadjara i Qasqaija dobijate puno napredne tehnologije
Qashqai II generacije je kontruisan izuzetno kvalitetno i ozbiljno. U enterijeru se nije nimalo štedelo. Finalna obrada bi mogla da postidi kompletnu nemačku konkurenciju, a cena ugrađenih materijala japansku. Sedišta su začuđujuće udobna, razlog: potpuno nova sedišta konstruisana su u saradnji sa vrhunskim ortopedima i NASA-om.
Sedišta Nissana zaista jesu veoma udobna, dobro profilisana: konačno i pozadi ima dovoljno mesta ali je kod Kadjara izdašnije
Modernom utisku o enterijeru doprinose maštoviti kokpit i centralna konzola, kao i atraktivna kombinacija sa automatskim klima uređajem i Connect navigacionim sistemom, koji, između ostalog, objedinjuje Bluetooth, USB i iPad/iPhone konekciju, sa ekranom osetljivim na dodir i Google™ “Send to Car” tehnologijom. Ova tehnologija omogućava vam da na kućnom računaru odaberete određenu rutu puta, te da je putem interneta prosledite navigaciji u automobilu.
Nissan Qashqai je na Euro NCAP kreš testu pre nekoliko godina postavio novi rekord za Nissan u ovoj klasi vozila: osim što je dobio maksimalnih pet zvezdica, čime sada može da se pohvali 90% novih modela, on nudi dobru zaštitu pri bočnom i frontalnom udaru za bukvalno sve delove tela. Pogledajte sliku sa Euro NCAP kreš testa i videćete da su svi delovi lutke obojeni u zeleno.
Šteta je što je Nissan dobio za zaštitu putnika pri udarcu od pozadi (Whiplash protection) skromna 2,4 poena. Vratni pršljenovi su dobro zaštićeni samo putnicima na zadnjem sedištu, pa se nameće zaključak da Nissan ovde može (mora) i bolje.
U odnosu na konkurenciju, Nissan ima napredniju tehnologiju aktivne bezbednosti, koja je jednako važna kao i pasivna bezbednost. Novi Qashqai ima tri bezbednosna sistema, koji su objedinjeni u takozvanom Nissan Safety Shield – sigurnosnom štitu.
Prvi od njih je Blind Sport Warning, koji je zadužen za nadzor mrtvog ugla. On funkcioniše sjajno i izuzetno vam mnogo pomaže u vožnji kroz Srbiju (upozorava vozača treptanjem ikonice u retrovizorima, a zatim i zvučnim signalom).
Lane Departure Warning je sistem koji vam može spasiti život: svaki put kada nagazite belu liniju bez uključenog migavca, ovaj sistem će se oglasiti glasnim zvučnim i vizuelnim upozorenjem – sjajno!
Najzanimljiviji je sistem Moving Object Detection, koji, uz pomoć četiri širokougaone kamere, integrisane na prednjem i zadnjem delu vozila i u bočnim retrovizorima, omogućava da okolinu vozila sagledate iz ptičije perspektive, pod uglom od 360 stepeni. Slobodno možete da se oslonite na sliku nadzornih kamera, koja se prikazuje na centralnom displeju. Treba naglasiti da novi Qashqai serijski ima usavršeni ESP (9. generacije – BESP), koji funkcioniše izvanredno, te pri naglom izbegavanju prepreke na putu spašava živote.
i-Key, dugme za pokretanje motora i komande na upravljaču
Nadzor nad novim Nissanom vrlo je jednostavan zahvaljujući komandama na upravljaču i inteligentnom i-Key sistemu, kojim na pritisak dugmeta otvarate vrata, pokrećete motor i polazite.
Motor 1.6 DCI i šestostepeni menjač u harmoniji
Ovaj motor je i dovoljno elastičan, u čemu umnogome pomaže precizni i odlično usklađeni šestostepeni menjač koji iz ovog agregata izvlači maksimum. Naravno, ukoliko vaša očekivanja nisu prevelika. Međuubrzanja u trećoj i četvrtoj brzini su sasvim dobra, čak i odlična za ovu radnu zapreminu motora. Motor promptno, uvek bez oklevanja, reaguje na dodirivanje papučice gasa, radi jako tiho i uglađeno, bez otpora na visokim obrtajima, a ima i lep zvuk iako je dizel! Znajte da je 1.6 DCI motor jedan od najtiših u klasi (samo Honda ima tiši dizelaš – koji više NE proizvodi). Dizne koje se ugrađuju u Nissanov motor su kvalitetnije od onih koji se pakuju ispod haube Kadjara, iako ista fabrika pravi dizne, i za Renalt, i za Nissan. Renault ide niskom cenom, Nissan kvalitetom. Izbor je samo vaš!
Kadjar se proizvodi u Španiji. Kadjar je čistokrvni Renault, jer se tako ponaša u gradu, na autoputu, na regionalnim putevima. Ujedno je izuzetno tih, udoban, zabavan za vožnju iako nema tako precizno podešen upravljač kao Nissan. Ovaj krosover predstavlja jedan veoma uspeli kompromis između onoga što želite i onoga što vam je zaista potrebno.
Kadjar je mnogo bolji od Koleosa
Vlasnici Lagune ili Scenica će se odmah naviknuti na Kadjar. Puno toga podseća na Scenic, samo što je ovde sve to bolje. Bolji je i upravljač – precizan je, direktan i progresivan. Uživanje je i rukovati ručicom šestostepenog menjača, koja prosto klizi i nema duge hodove. Kadjar je jedan izuzetno dobro prilagođen automobil. Dovoljno je okretan i spretan u gradu, dovoljno je brz da dominira levom trakom autoputa i u državama gde se brzo vozi, a nije ni beskoristan u snegu ili na planinama, kada se siđe sa asfalta. Mnogo je bolji automobil od Koleosa.
Ergonomija Kadjara je odlična, ima za nijansu više mesto nego kod Qasqija tako da će i krupniji vozači biti više nego zadovoljni. Pošto je ovo francuski automobil, i osobe visoke 160 cm mogu bez problema naći idealan položaj za volanom. Ne može da parira većem X-Trailu. Zapravo, Renault se “ugurao” negde između ova dva modela kada je komfor u pitanju. Instrument tabla Kadjara je originalna, sa promenljivom grafikom i pozadinom u raznim bojama. Radi se opet o numeričkoj tehnologiji, koja uspešno imitira analognu, za razliku od Nissana. Bez sumnje interesantno i atraktivno, posebno u noćnoj vožnji, ali će pristalice klasične škole više voleti standardne kazaljke kod Qashqaija. Sve u svemu, ništa posebno novo i uzbuđujuće u dizajnerskom smislu, ali dobro zamišljeno i funkcionalno.
Sa Kadjarom se lako manevriše: volan je dovoljno lagan pri parkiranju, pedala kvačila pruža minimalni otpor, a ručica menjača prosto klizi u svim brzinama. Retrovizori su dovoljno veliki i dobro poziciniorani. Mnogo raduje odlično ogibljenje, koje jako dobro “pegla” ne samo šine i neravnine, već i ležeće policajce, a zbog temeljne izolacije odozdo, jako malo šumova dopire sa asfalta.
Mirnoća kojom Kadjar reaguje na nesavršenstva na putu, tačnije, brljavljenja naših putara za svaku je pohvalu. Qasqai je još bolji, ali te razlike primete samo iskusni vozači, i oni koji znaju da osete krajnje limite automobile. Dakle može vam se desiti da ne umete, ili ne možete da osetite razliku. Ovaj Renault dobro i efikasno koči. Nissan ima za nijansu kraći zaustavni put. Pedala kočnice je sama po sebi remek-delo: veoma se lepo dozira i izuzetno je precizna, te imate odličnu interakciju sa automobilom pre svega zahvaljujući činjenici da je sve tako dobro odmereno i u skladu sa potrebama vozača. Kod Nissan je ona osetljiva, ima za nijansu manji hod.
Kadjar je, ukratko rečeno, veoma dobar SUV. Treba priznati da se osetno drugačije ponaša od jednako dobrog Nissana Qashqai, ali ovo je ipak Renault, a ne Nissan. Iako dele istu platformu, to nikako ne znači da se ovi automobili slično ponašaju. Možda su Renaultovi inženjeri imali tu privilegiju da za osnovu u razvoju svog Kadjara koriste Nissan Qashqai, najbolji i najprodavaniji SUV. Nissan ima mnogo bolji imidž, bolje drži cenu, i lakše se prodaje. Kadjar se tek dokazuje. Ponuda na tržištu Srbije je slabija nego ponuda Nissana.
Bezbednost za decu je tek prosečna: 81% na Euro NCAP kreš testu je manje od Nissana Qashqai koji je dobio 83%. Za Safety Assist je dobio tek 81%, dok je Qashqai dobio 89%.
Zaštita vratnih pršljenova je marginalna na prednjim sedištima (tek 2,4 poena) – zašto nisu uzeli Nissanove odlične naslone za glavu? Samo jedan benzinski motor u ponudi pomalo razočarava. Na nekim mestima zaista jeftina i ružna plastika. Visoki utovarni rub u inače veliki gepek. Digitalni instrumenti neće oduševiti ljubitelje nemačkih automobila. Brži pad vrednosti nego kod japanske i nemačke konkurencije. Nešto teža dalja preprodaja. Osnovni paket opreme Life relativno siromašan. Glavni konkurent Kadjaru u Srbiji, Kia Sportage, nudi dužu garanciju. Sa klirensom od 19 cm, napadnim uglom od 18° i izlaznim uglom od 25°, ne možete baš da ga vozite po najtežim terenima. Toyota RAV4 ima bolji 4×4 prenos. Preglednost je slabija nego kod konkurencije. Nosivost je tek prosečna – tačno 523 kg. Manji rezervoar za gorivo od konkurencije – 55 litara (samo 4×4 verzija ima rezervoar od 65 litara).
Ono što vas zanima je da li će te biti zadovoljni sa izborom motora je najvažnije. Moj odgovor je nećete! 1.5 dci motor je za vas prslab, a 1.6 dci je tek početak, kad pomislite da će taj motor zadovoljiti vaše potrebe, posle 1h vožnje auto putem shvatite da su automobii sa 2.0 dizel motorima mnogo elastičniji, imaju više rezerve snage, da su stabilniji.
Za 16 000 evra možete kupiti puno SUV – ova, koji imaju snažnije motore, mnogo bolje performanse. Nissan pouzdanost ima, ali NE može da zadovolji vlasnike nemačkih automobila koji su navikli na više snage, više obrtnog momenta. Svako putovanje je zamorno samo po sebi, i svako putovanje nosi rizik. Zato je uvek bolje sedeti u bezbednijem, masivnijem, bržem automobilu.
KADA REŠITE DA ME ANGAŽUJETE, PREPORUČIĆU VAM SUV – MODELE KOJI ĆE VAS ODUŠEVITI, I KOJI ĆE PRUŽITI VIŠE PERFORMANSI, ODNOSNO ONO ŠTO OČEKUJETE.
PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com
Polovni automobili su naša realnost. Cene novih automobila su astronomske, a verzije koje se nude našem tržištu su slabijeg kvaliteta, sa manje opreme. Najveći problem je što gubite 25% posle godinu dana od vrednosti automobila, a u drugoj godini dodatnih 20%.
Ako prelazite manje od 40.000 km godišnje kupovina novog automobila nema puno smisla, osim ako zarađujete preko 2.000 evra i niste kreditno opterećeni. Polovni automobili nisu mačka u džaku, ako ih detaljno proverite. Danas dijagnostika nije svemoguća, ali je sve preciznija, što umnogome olakšava posao provere automobila.
Trap je veoma lako proveriti. I moram vam priznati da automobili koji dođu iz Belgije, Holandije, Nemačke, Francuske, Italije imaju oslanjanje u veoma dobrom stanju čak i kada ti automobili imaju 300.000 km, dok vozila vožena po Srbiji sa samo 50,000 km izgledaju kao da imaju milion kilometara. Nonsens je da su na ceni vozila kupljena u Srbiji, jer to je minus, a ne prednost. Svakako, narod se boji vraćanje kilometraže, ali i to je proverivo, posebno kod mlađih primeraka. Ako je kilometraža vraćena, cena je daleko niža, ali i takav automobil može itekako imati dobar motor. Sasvim je suvišno pričati da je Mercedes kvalitetniji od Renaulta, ili da je Volvo bezbedniji od Kije, odnosno BMW od Opela.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Da li ćete vi za vaš novac kupiti neki odličan, proveren polovan automobil koji nudi maksimalanu bezbednost, ili ćete kupiti mali nov auto, sa bednom opremom i osnovnim nejakim motorom, izbor je samo vaš, ali budite malo odgovornije prema svojoj porodici i prema svom budžetu. Svakako, ako imate 5.000 e, od kupovine novog automobila nema ništa, morate da razmišljate o polovnim auotmobilima, ali nije kraj sveta, nećete kupovti mačku u džaku, jer će moji majstori detaljno pregledati automobile koje vi želite da kupite. Uradićemo vam i Veliki servis, i proverićemo sve što možemo na automobilu, da biste vi i vaša porodica bili bezbedni.
Ko ima novca za novi Mercedes ili BMW od 40,000 evra, svakako mu savetujem da kupi nov Mercedes! Henri Ford je tvrdio da je najbolji auto nov auto, ali on je prodavao nove automobile, to je bio njegovog marketinga. Ja nisam kriv što Dacija ili FIAT danas 2019.godine proizvode nekoliko puta nebezdnije automobile nego BMW ili Mercedes pre desetak godina. Normalno je da neko ko putuje u Minhen tri puta mesečno i prelazi 50,000 km da mu je rentabilnije da kupi nov auto. Ali pristojan, solidan nov automobil sa solidnom opremom i dobrim motorom, koji može da prati ritam modernih automobila je oko 20.000 evra (nemojte upirati prst u Turke, jer voze neuporedivo bolje od srpskih vozača, i jer imaju dobre automobile, koje realtivno brzo ali i bezedno voze). Jako su nam male plate, a troškovi su veći nego u nekim mnogo bogatijim državama.
Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.
Bukvalno je narod prinuđen da kupuje polovne automobile. Srbi pokušavaju da veruju da postoje polovni automobili koji su bez ulaganja. Tako nešto ne postoji! Zato je važno da kupite pre svega auto koji možete da održavate, i automobil koji je u dobrom stanju, jer loš polovnjak ima da vam pojede godišnju platu za nekoliko meseci. Tako da polovan automobil nije mačka u džaku, polovan automobil je katastrofa za Vas, i vaš kućni budžet posebno ukoliko se rukovodite idejom, ako imam sreće imam, ako ne, nemam. Na sreću se oslanjaju samo kockari, i neznalice? Da li ste vi kockac? Da li imate dovoljno informacija, i da li možete bez stručne pomoći da procenite stanje automobila? Ja to ne mogu, zato imam tim majstora koji mi maksimalno pomažu u proveri automobila. Ono što je sigurno, to je da ćemo vam pronaći osetno bolji automobil nego što to vi možete sami. Ako imate majstora od poverenja, preprodavca od poverenja, obratite se njima, jer oni su valjda to poverenje kod vas stekli prethodnih godina. Mi vam tražimo automobil samo ako su vaši zahtevi realni, i ukoliko pristajete da vam moji majstori odmah po kupovini urade Veliki servis. Znam da je za neke od vas ovo “čudan” zahtev zato što većina vas po kupovini automobila nije zamenila ni ulje, a kamoli uradili “veliki servis”, ali znajte da su moderniji automobili mnogo skuplji za popravke, i da vas sada pogrešan izbor modela može koštati daleko više nego pre nekoliko godina.
Moderniji automobili jesu bezbedniji, imaju više opreme, ali si komplikovaniji i mnogo skuplji za održavanje, zato je danas potrebnije više nego ikada pre da angažujete vrhunske stručnjake i iskusne majstore, i da ih platite, jer u suprotnom imaćete situaciju da vaš majstor otvori haubu, baci pogled i da kaže: dobro je ovo, kupuj. A da li je njemu stalo da vam se auto više kvari ili ne? On želi da ga vi redovno posećujete ili ne? Morate imati dobrog majstora, bez njega NE KUPUJTE POLOVAN AUTOMOBIl! Ako nemate majstore obezbediću vam ja moje majstore, i održavaju ja vaše automobile ukoliko vam ja tražim automobil. Zapravo to je i uslov da vam pomognem u nalaženju automobila. Jer meni je stalo da vas auto dobri služi. Ako su i vaši ciljevi isti, onda možemo napraviti saradnju.
Urednik Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Pitajte Aleksandra Todorovića
Ako želite da kupite pouzdan i proveren polovni automobil na pravom ste mestu. Ukoliko ne znate koji je najbolji model u klasi, koji motor najviše odgovara vašim potrebama, odgovore i savete dobijate besplatno putem e mail-a ukoliko me angažujete! Ukoliko želite samo odgovore na vaša pitanje, poređenje modela (do 3 automobila), plaćate PISMENI odgovor, cena je kao i do sada 6.000 dinara.
- Za sve ostale van Srbije je 60 evra preko W.Uniona. Podaci za uplatu su Aleksandar Todorović, Beograd, Srbija. Samo mi u pitanju navedite i MTSCN broj (neko ko radi u Švedskoj, Nemačkoj, Austriji ne može da dobije odgovor po diskontnoj ceni kao vozači u Srbiji).
Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas. Detaljne odgovore pišem samo onima koji me angažiju i to besplatno. i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 12 000 dinara – za USMENI ODGOVOR – NISTE u obavezi da me angažujete – dužima razgovora je 30 minuta. Ako želite da razgovaramo duže, recimo 1h, cena odgovora je 18 000 dinara. To je uvedeno, jer većina vas utroši mojih 2h, ili 3h, i na kraju me ne angažuje.
Informacije koje vam dajem jesu zlata vredne, zato su i cene takve. Ukoliko smatrate vam nije potrebno moje znanje, iskustvo, i informacije sa tržišta iz prve ruke, mogu samo da vam od srca poželim SREĆNU KUPOVINU AUTOMOBILA. Jer ovo što ja nudim je izuzetno komplikovano, zahtevno, uz simbiličan honorar, u odnosu na cenu automobila, i ritike koje nosu kupovina kola bez detaljnih provera.
Dobro je poznato da vrhunski majstori neće da vam izađu u susret i nemaju vremena da vam pogledaju željene automobile na placu. Ja vam nudim vrhunske majstore i nakon kupovine, da vam odrade obavezni veliki i mali servis.
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte
A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto.
Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više). NE DOBIJATE MOJE PREPORUKE ZA TAJ NOVAC. Osim u banci, možete uplatu izvršiti i u pošti ali je tada uplata vidljiva za 24h , a ne za 1 minut.
Ako želite da vam usmeno odgovaram cena je 12.000 din (u roku od 24h od kada vidim uplatu radnim danima – osim kada sam na odmoru – tada može biti za 2 ili 3 dana).
Ako vam tražim auto, ODGOVORI SU BESPLATNI, kao i PREPORUKE MODELA, MOTORA u tom slučaju uplatite i 18.000 dinara (za troškove goriva i provere najboljih automobila koje nađem od strane mojih majstora) i pripremite sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto).
Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?
Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći. – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 25 evra, ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne? Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
Za korisnike iz Srbije:
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce, Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 18 000 din (ako želite i usmeni odgovor onda 22 000 din), i sačekate odgovor. Ako niste dobili bar uvodni deo odgovora za 24h, onda ja vaše PITANJE NISAM DOBIO! Pošaljite ga ponogo preko sajta i mojih facebook stranica. Zamolite da vam to učini neko ko redovno koristi računar, ukoliko je vama to komplikovano. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora, ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete. Provera automobila košta 18 000 din, i nju nije uključen moj honorar.
Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu. – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE!
Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 80 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?
Usmeno odgovaram samo KLIJENTIMA KOJIMA TRAŽIM AUTO. Majstore morate vi platiti, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.
Ako ste iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 60 evra, a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 100 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 160 evra.
Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
Pronalazim za vas polovne automobile
Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….
jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce
Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……
Priredio: Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.
i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina
Vaše pravo je da kupite loš auto!
Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.
Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.
Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.
Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto.
ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!
Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.
Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.
Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.
Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte
I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.
Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen.
Priredio: Aleksandar Todorović
Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni, i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste. Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!
Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.
- Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite.
Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo.
TESTIRALI SMO: Honda Civic 1.0 VTEC TURBO
Pitajte Aleksandra Todorovića
- Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!
– I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….
Dragi moji čitaoci…
Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja
Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 1h ili 2h razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora. Preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.
Svi vi koji čitate besplatno moje Testove, Odgovore i kupite auto, na osnovu toga, a NE želite da mi platite pišljivih 4 000 din, pravite grešku, jer NEMATE PRAVE informacije
Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO
U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..
Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu
Što se mene tiče, zadržite svojih 4000 din
ionako jedva postižem da se čujem i sa ljudima koji žele da toliko plate, da dobiju usmeni odgovor
Ali da ja kupujem auto, i da nisam lično testirao sve te autombile, ja bi platio itekako Acu Todorovića 4 000 din, da me usmeno posavetuje…
a vi kako hoćete
Ako mislite da su rastrošni ljudi koji mi plate 4000 din za odgovor, 300 evra za traženje kola
da su to “glupi” ljudi, verujte mi varate se, to su ljudu koji su vrlo inteligentni, sposobni, školovani, i ljudi koji dobro zarađuju, ali cene svoj novac, i za svoj novac dobiju maksimalno
Svi ostali koji se stidite da kažete prijatelju da ste uplatili Aci Todoroviću 4000 din za savete, znajte da se družite sa ljudima koji jako malo znaju, i o automobilima, i o životu
Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja
Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni
Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…
Dok političari kradu, a ljudi još glasaju za njih.
Ja “razumem” da vam je mnogo da platite savet 35 evra, kada kupujete auto za 6 000 ili 10,000 evra. Mnogo je 35 evra, treba da se uštedi.
Isto tako mislite da je glupost raditi veliki servis, zamenite samo ulje i terajte, tako ste oduvek radili, tako planirate i dalje da radite….
Mislite da znate puno o automobilima
Mislite da znate da odaberete automobil
Ali da li je zaista tako? Biću pristrojan i neću odgovoriti na ovo pitanje.
- – – – – ————– ————————————————————-
VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
-
Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…
-
Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto.
————————————————————————-
I ko snosi troskove all dodje do kvara na kolima ?
Elem, ako je ”greh” promeniti ime placa i lokaciju, zašto ne pišeš sa jednog sajta, nego sa više sajtova i stranica???
-
Najbolji Auto Gospodine Srećna vam nova godina i Božić! Imam dva sajta testoviautomobila.rs i najboljiauto.com a imam i facebook stranice tih sajtova. zašto dva sajta? zato što nisam mogao da se odlučim koji je bolji naziv, koji je bolji dizajn. Odgovori zavise od vaših potreba, od izbora modela. Ako neko prelazi 40 000 km, preporučiću mu dizelaša, ako prelazi 8.000 km benzinca. Ako neko kupije auto star 6 godina preporučiću dizelaša. Ako neko kupuje auto star 18 godina preporučiću benzinca, ukoliko čovek ima platu 40 000 din. Ovo su samo primera radi primeri. Zar vi mislite da je tek tako naplaćujem 3 000 din za odgovor? Gospodine ja svoj posao obožavam. Volim da pomognem ljudima, i volim što imam dovoljno znanja i iskustva. Ali ne volim da radim i pišem besplatno. Pa ja gledam automobile na 40 placeva. Da pomeneme tih 40, i da pomenem još 40 placeva koji ne dozvoljavaju da se kola prebace u servis? Što bi ja neke placeve reklamirao a neke kritikovao? Da li je to moj posao? ja neću da se bavim ocenama placeva, jer na skoro svim placevima imate i odlične automobile i krševe.
PITANJA ŠALJITE OVDE KLIKNITE NA LINK DOLE i pripremite sken uplate!