Kadjar ili nešto drugo?

Poštovanje,

Potrebna mi je Vaša pomoć.

Vozim Opel Corsu 1.3.Čekamo jos jednu prinovu u porodici pa se pojavila potreba za većim automobilom.
Opcije koje su u igri su:
1. Kia Sportage – demo vozilo staro 5 meseci
https://www.kia.rs/polovna_vozila/details/kia-sportage-16-gdi-ex-fresh-m-t-2wd-18744/
2. Hundai Tuckson 1.6 benzin, Premium paket-Redovna cena- 20 700 EUR
3. Renault Kadjar 1.6. benzin- full (brose) paket po ceni od 20 610 EUR.

Novac cu Vam uplatiti u toku telefonskog poziva ili pre istog ali mi je bitno da se čujemo pre same uplate. Čitao sam vaš test Kadjara, ali verzije 1.6 DCI 4 x 4 i njega ste baš nahvalili.

Hvala unapred. Dejan.

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani g.Dejane, hvala na zanimljivim pitanjima. Ja nemam call centar, i ne možete me pozvati onog minuta kad zaželite. Dobijam preko 200 pitanja dnevno, odgovaram samo na ona pitanja, kada mi admin potvrdi da je prošla uplata. Kada to utvrdimo, šaljemo vam u roku od 24h, često  i puno manje, nekoliko termina kada možete usmeno razgovarati sa urednikom, ali morate potvrditi koji ste termin odabrali. Hitan odgovor je 2.500 din pismenim putem, u roku od 24h. Pismeni odgovori su namenjeni onima koji žele i da me angažuju za traženje automobila, jer samo tada dajem preporuke za neke druge modele, koje niste imali u vidu.

Želim vam svu sreću na ovom svetu i čestitke za buduću prinovu!
Svaka čast!
Deca su najvažnija!
Svi termini za razgovor su mi danas popunjeni. Žao mi je .
PS.
ako mislite da nije isplativo da mi uplatite 4 000 din za moje savete
onda nemotje to učiniti
ja verujem da moji saveti vrede
daleko
daleko više
već vam je uži izbor modela jako loš

Moji majstori traže automobile za vas!

Kadjar 1.6 DCI 4 x 4 jesam nahvalio, i to je jedini Kadjar koji ja mogu da preporučim. U vreme pisanja teksta, bio je bolje plasiran u odnosu na konkurenciju nego ove 2019.godine jer se pojavili neki drugi, konkurentniji modeli.

TESTIRALI SMO: Renault Kadjar dCi 130 4 x 4 Bose Edition

Osnovni motor 1.6 u Kadjaru je ponuđen reda radi, i retko koji kupac bira slabašni osnovni motor, koji nema dovoljno obrtnog momenta ni za mnogo manje automobila sa manjom masom. Shvatam da vi želite najbolji mogući SUV za 20.000 evra, ali bez 35 000 evra, ja ne vidim SUV za preporuku, pa vam je moj savet da odložite kupovinu.


FOTO: ALEKSANDAR TODOROVIĆ UREDNIK TESTOVIAUTOMOBILA.RS i NAJBOLJIAUTO.COM

 

DSC_7878

Testoviautomobila RS LOGO

 

DIMENZIJE : SPECIFIKACIJE
Dužina: 4.449 mm
Širina: 1.836 mm
Visina: 1.613 mm
Međuosovinski razmak: 2.646 mm
Prtljažnik: 472/1.478 l
Težina: od 1.536 kg
Nosivost: 523kg

MOTOR : SPECIFIKACIJE
Zapremina: 1.598 ccm
Snaga: 130 KS pri 4.000 o./min.
Obrtni moment: 320 Nm pri 1750 o./min

PERFORMANSE : SPECIFIKACIJE
Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 10,5 s
Maksimalna brzina: 189 km/h
Potrošnja (fabričko obećanje): 4,9 litara *prosek
Potrošnja na testu: 5,8 litara
Euro NCAP kreš test: 5 zvezdica

HIT AUTO

testoviautomobila-rs

TESTIRALI SMO: Renault Captur 1.5 dCi

TESTIRALI SMO: VW Passat 2.0 TDI

TESTIRALI SMO: Renault Clio IV 1.5 DCI

TESTIRALI SMO: Nissan Juke 1.2 DIG-T

TESTIRALI SMO: Novi Nissan X-Trail 1.6 DCI

TESTIRALI SMO: Honda Civic Tourer 1.8

 

 

TESTIRALI SMO: Renault Kadjar dCi 130 4 x 4 Bose Edition

Kadjar je čistokrvni Renault, jer se tako ponaša u gradu, na autoputu, na regionalnim putevima. Ujedno je izuzetno tih, udoban, zabavan za vožnju. Ovo je, bez sumnje, najbolji Renault u ovom trenutku. Ovaj krosover predstavlja jedan veoma uspeli kompromis između onoga što želite i onoga što vam je zaista potrebno.

Zahvaljujući ljubaznosti najuspešnijeg Renaultovog dilera u Srbiji, HIT Auta, koji mi je ustupio Kadjar na test, saznaćete koje se sve prednosti, ali i mane kriju iza elegantnog “odela” udobnog Renaulta. Iako ima radnu zapreminu od 1,6 litara, unapređeni Renaultov dizelaš se sa lakoćom nosi sa snažnijim dizelašima od 2,0 litra radne zapremine.

Tekst i foto: Aleksandar Todorović

TESTIRALI SMO: Renault Clio IV 1.5 DCI

TESTIRALI SMO: VW Passat 2.0 TDI

Testoviautomobila RS LOGO

Ovde su nagađanja potpuno suvišna. Kadjar nije Nissan. Kadjar nije terenac, ali jeste bolji od kompletne evropske konkurencije. U celini, Kadjar je limuzinski udoban poput Nissanovog Qashqaija. Novi best buy SUV je pred vama. Uspeh mu je zagarantovan, a ima i veoma konkurentnu cenu.

Kadjar je SUV koji ćete voleti

Potpuno su u pravu oni koji tvrde da čovek nikada potpuno ne odraste. Bar najmanji delić mozga ostane sklon igrama i igračkama. Mi smo muškarci prosto takvi, i fer je da to priznamo. Na žalost, odluka čime će ko da se “igra” nije uvek u njegovim rukama.

aleksandar-todorovic

Retki mogu sebi da dozvole BMW X5. Ali Renault je uspeo da konstruiše jednu veoma dobru “igračku”: Kadjar po mnogo nižoj ceni. Ovaj SUV prožima harmonija udobnosti, moderne tehnike, bezbednosti i prilično dobrih performansi. Čak nije nužno da budete vični vožnji van asfaltiranih puteva, jer vam elektronika u velikoj meri pomaže i čini da često pomislite kako ste preko noći postali mnogo bolji vozač.

Renaultov 1.6 dCi motor je uglađen, tih i prefinjen poput Mercedesovih dizelaša od 2,2 litra. Cena je jednako prijatno iznenađenje i startuje već od 17.590 € za verzije sa benzinskim motorima. Nije konkurencija Nissanu, ali jeste VW-u, Peugeotu, Citroënu i Mazdi CX-5. Bilo je pravo zadovoljstvo testirati Kadjar, a saznaćete i zašto. Kadjar je pravi francuski automobil, ali ovoga puta bez previše avangardnih rešenja. Dovoljno je originalan, prepoznatljiv i svež. Izgleda skuplje nego što jeste: najskuplji paket opreme, koji sam imao na testu (Bose Edition), ima mnogo više opreme od nemačke konkurencije.

Pored toga što je udoban, prostran i atraktivan, Kadjar je i dovoljno brz, ali i siguran. Zabavan je za vožnju, iako nije ni sportski automobil, niti nudi performanse od kojih se pada u nesvest. Ali, sve je tako dobro i precizno podešeno na ovom krosoveru. Ovo je gotovo savršeni SUV, ili možda najbolji primer zašto kupci sve češće beže od limuzina u ovu klasu vozila. Pregršt prostora, dovoljno visoka pozicija sedišta koja vam pružaju i dobru preglednost, kao i moćan osećaj masivnosti i snage, vole svi. Kadjar nudi zaista mnogo.

palac-goreZabavan i udoban SUV za vožnju. Odlična ergonomija, veoma udobna sedišta i gotovo idealan položaj za volanom. Kao stvoren za duža putovanja od 1.000 km. Mnogo kvalitetniji materijali nego kod Captura i Lagune. Odlična finalna obrada. Dopadljiv, evropski dizajn koji će bar još dugo biti u skladu sa novim trendovima. Odličan, štedljiv, elastičan i uglađen 1.6 dCi turbo dizelaš od 130 KS, koji je dovoljno snažan za autoput. Odlična međuubrzanja i pristojna maksimalna brzina od 190 km/h koju bez problema održava. Ogibljenje zaslužuje čistu desetku – pravi kompromis između sportskog i udobnog oslanjanja. Odlična ponuda prostora, mesta ima puno i na zadnjem sedištu. Veliki prtljažnik od 472 litara koji obaranjem klupe i suvozačevog sedišta može da primi predmete dugačke 2,5 metra – impresivno! Već je srednji paket opreme Xmod veoma bogat. Konkurentna cena, umerene cene servisa. Dobra pasivna bezbednost. Izvrsna elektronska kontrola šasije znatno unapređuje stabilnost automobila. Napredno sigurnosno kočenje može da vam spasi život. Moćni farovi nude širok i dubok snop. Vrhunski kvalitet audio uređaja Bose – ovako nešto morate imati bar jednom u životu. Izuzetno efikasne kočnice (pri brzini od 100 km/h do zaustavljanja pređe samo 35,5 m). Mnogo bolji krosover od VW-a Tiguan, Škode Yeti i Kije Sportage.

mane-palac-doleKadjar ima teško breme – nasleđuje neuspešni Koleos. Bezbednost za decu je tek prosečna: 81% na Euro NCAP kreš testu je manje od Nissana Qashqai koji je dobio 83%. Za Safety Assist je dobio tek 81%, dok je Qashqai dobio 89%. Zaštita vratnih pršljenova je marginalna na prednjim sedištima (tek 2,4 poena) – zašto nisu uzeli Nissanove odlične naslone za glavu? Samo jedan benzinski motor u ponudi pomalo razočarava. Na nekim mestima zaista jeftina i ružna plastika. Visoki utovarni rub u inače veliki gepek. Digitalni instrumenti neće oduševiti ljubitelje nemačkih automobila. Brži pad vrednosti nego kod japanske i nemačke konkurencije. Nešto teža dalja preprodaja. Osnovni paket opreme Life relativno siromašan. Glavni konkurent Kadjaru u Srbiji, Kia Sportage, nudi dužu garanciju. Sa klirensom od 19 cm, napadnim uglom od 18° i izlaznim uglom od 25°, ne možete baš da ga vozite po najtežim terenima. Toyota RAV4 ima bolji 4×4 prenos. Preglednost je slabija nego kod konkurencije. Nosivost je tek prosečna – tačno 523 kg. Manji rezervoar za gorivo od konkurencije – 55 litara (samo 4×4 verzija ima rezervoar od 65 litara).

Cena: od 17.590€

Volvo