Kakav je C3 Picasso?

Poštovani Aleksandre, evo, živ sam. Možda me se sećate, pre ne znam tacno ni koliko, kontaktirao sam vas u vezi kupovine Fiata 500l. Imam opel Corsu D. Pa se razboleh. Sada sam znatno bolje, mada zdrav jos nisam, a necu ni biti do kraja zivota, ali… Zivot ide dalje. Nije to ni bitno.
I dalje se guzvam u Corsi. Ciji savet da potrazim? Od koga cu dobiti najbolji savet? Pa, naravno, od vas! Molim vas samo da ne spominjete moje pravo ime kada ovo budete objavili, zbog supruge, kao i prosli put. Videcete na uplati moje ime i prezime, ali javno, molim vas, neka budem Davor Radenkovic, recimo. Sta cu?

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA (KLIKNITE OVDE)

Bilo bi dobro da prodam moju Corsu D 2008 godi., 5 vrata, 105000 km, benzin+gas i kupim neki mikro ili mini ven. Video sam na placu i sedeo u tom automobilu, prostran je, imam mesta, i glava mi nije savijena kao u Corsi. To je Citroen C3 Picasso. Evo linka: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7703625/citroen-c3-picasso-14.
To je benzinac. Cena je 6500 evra, 2009 godiste. To mi je preskupo, ali vi znate bolje. Dopada mi se i renault Modus, odnosno Grand Modus, 2008, 2009. I on ima mesta dovoljno. Lepo sedim. A i deca. I oni su probali. Isto i u Citroenu. Ni jedan ni drugi nisu preveliki, tako da bi i supruga bila zadovoljna.

Mene interesuje Vase misljenje: Kakvi su Citroeni benzinci, konkretno taj motor? Cena odrzavanja? Kompletna ocena, Vase misljenje o ovom automobili u odnosu na Renault Modus?

Na kraju, da li da razmisljam o dizelima? Mada, bojim se dizela i skupih kvarova.
Nadam se da nisam trazio mnogo. Novac, sam naravno, uplatio. Jer Vasi odgovori vrede puno, puno vise!!!
Hvala i pozdrav!

Ime i prezime: ########
Mejl adresa: ra###@gmail.com
Telefon: 06926##
Kada planirate kupovinu?: Sto pre
Kakav auto kupujete?: Polovan
Koliko novca želite da potrošite?: 6500 evra
Šta trenutno vozite?: Opel Corsa D
Između kojih se automobila dvoumite?: C3 Picaso i Renault Grand Modus
Gde ste čuli za ovaj sajt?: Kolege
Koliko kilometara godišnje prelazite?: 20000
Da li biste platili da vam pronađem auto?: Da

 

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine, hvala vam na poverenju. Žao mi je što niste još kupili automobil, jer ili vam ja nisam rešiov vaše neodoumice, ili vi želite da kupite samo auto koji vam se dopada, a tada često shvatimo da nam nedostaje novac. Vaša sreća je što vam auto nije preko potreban, pa niste morali da vozite nešto što vam se ne dopada.

Najvažnije je da vi rešite da kupite auto. To vam je kao sa ženidbom, kad muškarac reši oženi se za mesec dana, pa nevidim razlog zašto bi bilo drugačije sa kupovinom automobila? Na kraju, ništa nije strašno, ako vam auto ili žene ne odgovara, možete da je promenite, zar ne? Šala na stranu, ali ako zaista volite automobile, i žene, shvatićete da svaki auto, i svaka žena nudi mnogo toga lepog, što može da vam ponudi. Ja volim da vozim skoro sve automobile, pa nalazim često, i kod automobila koji imaju slab motor, slabije performanse, dovoljno radosti u vožnji. Nikad ne sudite o automobilima i ženama, samo po spoljašnjem izgledu, mada ruku na srce, mi muškarci volimo samo lepe žene i lepe automobile, ostalo su sve iznuđeni kompromisi.

Kvarovi:

  •  1.4 benzinski motor dolazi do propadanja dihtunga glave motora, što dovodi do mešanja rashladnog sredstva sa uljem.  Zato uvek pogledajte “čantru”. Pripazite na beli dim iz auspuha, i na ulje u posudi sa rashladnom tečnošću. Primećeno na motorima sa preko 100.000 km.
  • Kod dizela moguće curenja goriva oko ležišta injektora, oseća se miris dizela. Najčešće je neophodno dotegnuti dizne.
  • Kod nekih vozila sa benzinskim motorima postoji pukotina u posudi rashladne tečnosti.
  • U radu, klima uređaja za vozila proizvedenih do početka 2011. godine zbog neadekvatnog nosača kompresora stvara se neprijatan zvuk, ali klima dobro radi.
  • Vlasnici dizela se suočavaju sa problemima sa DPF filterom zbog dominantne vožnje u gradu, problemi sa   plivajućem zamajcem su sporadični. Obratite pažnju na gubitak snage, dim ili buku i trešenje prilikom kretanja i ubrzanja.
  • Amortizeri su rak rana, brzo procure
  • Retki slučajevi pregorevanja bombina prerano kod benzinskuh  motora 1,4 75.
  • Svetli kontrolna lampica temperature rashladnog sredstva motora. Napuknuto kućište senzora temperature rashladne tečnosti (ECT), ugrađen neispravan senzor temperature rashladne tečnosti (ECT). Pristupite memoriji grešaka ECM i obrišite kodove grešaka. Proverite stanje senzora temperature rashladne tečnosti (ECT). Zamenite ako je potrebno. Proverite dali je ispravan tip senzora temperature rashladne tečnosti (ECT). Zamenite ako je potrebno.
  • Nepravilni zvuk iz prostora zupčastog remena. Ulazak vode u poklopce zupčastog remena uzrokuje koroziju. Zamenite zupčasti remen zajedno sa remenicom zatezača.
  • BENZINCI 1.4 8V – Neispravan rad na praznom hodu, gubitak snage, nepravilno paljenje, motor radi na 3 cilindra. Ulazak vode u električnu instalaciju brizgaljke iz mlaznica za pranje vetrobranskog stakla. Pristupiti memoriji grešaka ECM i obrisati kodove grešaka. Ugradite modifikovane brizgaljke za pranje vetrobranskog stakla.
  • Ponekad buka iz pogonskog kajša HDI 1.4, često zbog napetosti istog kaiša. Proveriti i podesiti pogonski kaiš.
  • Neispravan rad na praznom hodu, oklevanje/prekid rada. Neispravni priključci davača položaja radilice (CKP). Proverite kod datuma proizvodnje na davaču položaja radilice (CKP). Ako je kod datuma 3156 ili veći, davač CKP je verovatno ispravan, ali ga naravno i tad proverite.

Dizelaši jesu malo skuplji za održavanje, ali troše znatno manje, nude veći obrtni moment, u prevodu pružaju daleko opušteniju vožnju. Kad vozite benzinac imate utisak da uvek može da vas ostavi na cedilu prilikom preticanja.  Ako putujete uglavnom auto putem, odna i benzinac može da zadovolji vaše potrebe ako vozite do 140 km/h.

Ponuda dizelaša je daleko bolja, pa je naravno, mnogo veća šansa da nađete Citroen sa dizel motorom u dobrom stanju nego benzinac. Benzinci imaju manje kilometraže ali projektovan životni vek im je 250 000 km a kod dizelaša je to znatno više.

Renault Modus i Grand Modus su odlični automobili, i zapravo ovaj mode jeste glavni konkurent Citroenu. Znajte i da….

OVO JE UVODNI DEO ODGOVORA KOMPLETAN ODGOVOR JE POSLAT GOSPODINU NA MEJL

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA (KLIKNITE OVDE)

Volvo