Kakva je ova Honda Civic iz oglasa?

Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, kakvo je vaše mišljenje što se tiče ovih automobila, automobili sa oglasa su uglavnom benzinci ,interesuje kakvi su realno sa potrosnjom, kakvi su za odrzavanje – sto se tiče polovnjaka: veliki, mali servis, neke redovne-potrošne stvari koje se menjaju? Da li Mazda 3 može da se meri sa Civicom? Da li je neki od ovih automobila za preporuku? Zoran Marković.

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5964190/mazda-3

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5810110/honda-civic-18-sport-vidi-opis

http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/1797053_Honda_Civic_2011_god

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Markoviću, moram priznati da me prosto oduševljavate. Nikada mi se nije desilo u životu, da neko u tolikoj meri usvoji moje savete, predloge, sugestije, poput vas, posebno jer ste ljubitelj francuskih automobila, posebno sa dizel motorima. Svakako, i ja obožavam francuske automobile od Renaulta do Peugeota, od Citroena do Renaulta, ali kad prelazite malo kilometara poput vas, a nemate novca za nov automobil, a pri tome ne želida plaćate popravke od 2.000 evra kao na Laguni, onda morate da date prednost bennzincima, koji imaju mnogo manji obrtni moment, koji troše više, ali koji se manje kvari, i koji nemaju pluvajući zamajac, niti tako velike probleme sa diznama, a turbo punjač takođe nemaju. Imajte u vidu da je vaša Laguna II jeda jako udoban, prostran, i u proseku jako dobro opremljen automobile, tako da silazak u klasi niže, može za vas biti razočaranje.

Mazda 3 može da parira Civicu, možda Mazda nije toliko kvalitetna kao Honda kada su motori, i menjači u pitanju, ali je daleko iznad većine evropskih proizvođača automobila, uključujući i one iz Nemačke. Mazda se trudi, ima u Srbiji trenutno pristojnu servisnu mrežu, nadam se iskreno da će ona biti još i bolja. Honda, i Civic jeste da mogu da se pohvale vrhunskim kvalitetom, koji je čak i bolji od Toyote, ali statistike Toyotu stavljaju na vrh, dakle iznad Honde, i naravno Mazde. Toyota vrh osvaje ne samo dobrim kvalitetom, već i dobrom servisnom mrežom. Nisu svi Toyotini servisi u Srbiji na željenom nivou, ali iskreno, jesu bolji od proseka servisa, mislim na ovlaščene. Honda ima slabu servisnu mrežu, i slabiji lager rezervnih delova od Toyote, pa čak i od Mazde. Ali pošto vi živite u Beogradu, mislim da možete da se oslonite na Deltu, i Centar S, ovlašćeni Hondin servis u Boleču (20 km od centra).

Honda i Mazda jako retko ostavljaju vlasnike na putu. Nemaju probleme sa elektronikom, elektrikom, kompjuterom. Civic i Mazda 3 vam može stati ako razbijete hladnja, pa ne primetite da vam se motor pregrejao, ili da recimo ostane bez goriva. Vlasnici japanskih automobila imaju sasvim drugačiju percepciju na servis, kvarove, održavanje. Svakako, japanski automobili nisu neuništivi, i nisu bez mana, ali im je pouzdanost zaista vrhunska, posebno ako se opredelite za benzinske verzije.

Mazda 3 je automobil koji može meni da odgovora, ali ne i vama, ukoliko ste krupnije građe, i ukoliko ste navikli da prostraniji automobil.

Mazda 3 iz oglasa ima Peugetov motor 1.6 HDI, koji je jedva nešto pouzdaniji od Renaultovog motora 1.5 DCI. Da li želite Mazdu sa Peugeotovim motorom? Da li želite Mazdu sa Mazdinim agregatom? Znam šta ćete mi odgovoriti, ali sam vam postavio ova pitanja reda radi. Nemojte me pogrešno razumeti, volim ja Peugeotov motor 1.6 HDI, to je jedan jako štedljiv, i uglađen, tih motor, dovoljno elastičan, ali ne želim vama da preporučim da ga vraćate u život, kada pređe 150,000 km. Mislim da je ova Mazda 3 iz oglasa papreni skupa, jer za isti novac možete kupiti daleko veću, kvalitetniju, prostraniju i bezbedniju Toyotu Avensis 2.0 D-4D. Realna cena Mazde 3 iz oglasa je 8.000 evra, ali i onda dobro razsmilite, vama više odgovora benzinac, jer prelazite jako malo.

Mazda 3 sa benzinskim motorom od 1.6 litara i 109 KS je bolja kupovina od Mazde 3 sa dizel motorom iz oglasa, ali nemojte ovaj motor mešati, porediti sa Toyotinim agregatom 1.6 od 132 KS, jer Mazdin motor ne može da mu parira, ni po snazi, ni po elastičnosti. Nije sramota izgubiti od Toyote, pošto Peugeot, Opel, Fiat, Renault, Ford zaostaju još i više. Mazdin motor još više zaostaje za Hondinim agregatom od 1.8 litara i 140 KS, koji tako lako podiže obrtaje, i koji je toliko kvalitetno napravljen, da će biti pravo čudi ako počne da troši ulje pre 300 000 pređenih kilometara. Svakako, i Honda može itekako da se uništi lošim održavanje, lošim ulje, ako Honda nije održavana u ovlašćenom servisu onda kupujete “mačku u džaku”, posebno jer ima jako malo dobrih servisa u Srbiji za Hondu, koji nisu ovlašćeni. Honda daje puno, ali traže originalne rezervne delove, koji nisu jeftini, u proseku su skuplji za trećinu od onih za Toyotu, ili Renault na primer.

Foto: Mojauto.rs

civic-mojautoObe Honde u oglasu vrede traženi novac, pod uslovom da je sve zaista tako kako piše u oglasu. Dakle, ograđujem se, nisam lično pogledao, i provozao ove automobile.

Naravno da je bolje kupiti mlađi Civic 1.4 Sport, posebno jer Honda stara samo 4 godine je gotovo kao nova, prešla je samo 44,000 km, dakle motor još nije ni razrađen. Snaga motora ne mora puno da vas brine, jer motor ima oko 110 KS, a ne 99 KS, kako Honda navodi, zašto je Honda skromna, o tome neki drugi put. Ovaj motor ima mali obrtni moment, ali ga spašava savršeni šestostepeni menjač. Odličan je i onaj na Mazdi 3, ali Hondin je san za svakog vozača koji voli šaltanje. Zapravo Civic je toliko dobro podešen automobil, toliko stabilan, upravljiv, da ćete mu oprostiti slabija ubrzanja. Naravno da je prava stvar motor 1.4 od 140 KS, to je automobil koji bih ja voleo da vidim u svojoj garaži, ali prvo se preispitajte da li uživate u vožnji od 200 km/h, poput mene. Jer ako ste vozač umerenijih prohteva, zadovoljićete se i sa Civicom 1.4, ali ćete morati mesecima da se navikavate posle vašeg 1.9 DCI motora, koji ima višak obrtnog momenta.

Dakle, oba Civica su itekako za preporuku. Mazdu 3 prepustite nekom ko ne čita moje sajtove. Ukoliko pronađete još neke linkove, slobodno mi ih pošaljite da ih proanaliziramo. Svakako, Toyota Avensis je realno automobil koji će ispuniti vaše potrebe, za komforom, potrošnjom, i opremom.

Civic 1.4 troši u proseku oko 7,0 litara, u gradu (mislim na Beograd) oko 8,5 litara. Civic 1.8 sa 140 KS traži na svakih 100 km, oko 8 litara benzina, a u gradu skoro 10 litara, ali potrošnja može biti i veća, ako poželite da “mazite” crveno polje na obrtomeru, čemu nije nimalo lako odoleti, jer motor traži gas do poda, priziva vas svojim lepim, metalnim zvukom.

Mazda 3 1.6d troši skuplje gotivo (benzin je sada jeftiniji), ali je prosek samo 5,5 litara, u gradu 7, ali ove verzije sa 109 KS uglavnom imaju DPF filter, a ne želite još time da se bavite, verujem da i ovako imate dovoljno problema u životu.

Dakle, pošto prelazite samo 15,000 km, pošto ne volite da ostavljate bogatstvo u servisu, kupite Avensis 1.6, ili Civic 1.8, ukoliko ste rešili da vozite mnogo umerenijie nego do sada, onda će vas i Civic 1.4 oduševiti. Mazda 3 nije automobil za vas, prosto će vas razočarati u svakom pogledu, posle Lagune II. Da ne bude zabune, ja Mazdu 3 jako cenim, i rado bih je kupio, ako imate naravno pravu cenu, i ako je to benzinac 1.6 (Mazdin benzinac 1.4 radi kao da je preživeo “malariju”, totalno je “malokrvan” i lenj poput “babe”.

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

Plivajući zamajac: sve prevare 

Pitali ste A.Todorovića: Grande Punto 1.2 Vs Clio 3 1.2 16V?

Renault Capture ili Škoda Yeti?

Remont plivajućeg zamajca

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Kupujem polovan automobil: šta da kupim Peugeot 406 ili Lybru?

Polovni automobili: G.Todoroviću uporedite mi Accord 2.0 i Octaviju II 1.9 TDI

Testoviautomobila-RS-LOGO

Volvo

1 komentar

  1. Nebojsa Djurdjevic

    Postovani gospodine.Vozim opel vectru c iz 2005 godine 1.9 cdti od 120hp.kako vi rekoste u tekstu dosta mi je DPF-ova plivajucih zamajaca i tako dalje…..razmisljam o kupovini honde civic 2008 god pa me zanima sta vi preporucujete imedju 1.4 ili 1.8 ima li razlike u ceni izmedju velikog ,malog servisa da li moze da se ugradi plin na bilo koji od motora,gde ga najbolje udraditi?Hvala Vam i unapred zahvalan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.