Ko je bolji: Mondeo ili Insignia?

Poštovani gospodine Todoroviću, ipak sam se odlučio za D segmenta. Suzio sam izbor na dva modela. Zanima me odgvor na pitanje koji automobil je bolji: Mondeo ili Insignia? Janko Obućina.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Obućina, hvala vam na poverenju. Drago mi je što ste shvatili da se Mondeo ne može porediti sa manjim automobilima kao što su na primer Astra ili neki drugi model iz C segmenta, prosto razliak je prevelika. Kod poređenja polovnih automobila ima mnogo nepoznanica, i takva poređenja su jako nezahvalna i kompleksna.

U prvom redu, treba utvrditi šta je vama bitno. Zabava za volanom? Brza vožnja? Osećaj prilikom kočenja? Ubrzanja? Odziv upravljača? Motora? Udobnost? Bezbednst? Ili vam je najvažnija pouzdanost?

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

PROVERENI POLOVNI AUTOMOBILI: NAJBOLJIAUTO.com

Pronalazim za vas polovne automobile

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Ako želite auto sa što manje kvarova, što pouzdaniju limuzinu, auto koji će vam zadavati najmanje briga, onda ste na krivom putu, ili na idete ka pogrešnom zaključku. Mondeo. Insignia? Da li su to automobili koji su najpouzdaniji? Ako imate takve statistike, informacije, podelite to sa nama, bilo bi mi zaista drago da su Ford i Opel uspeli da napravi pouzdan automobil kao jedna Toyota.

Siguran sam da znate da Toyota proizvodi najpouzdanije automobile na svetu. Sigurno ste videli Avensis, i imali prilike da ga dobro pogledate. Upravo je Toyota Avensis limuzina koju najradije preporučujem. Problem sa Avensisom je što je ponudao ovog modela u Srbiji relativno slaba. Ponuda je slaba jer je dileri retko uvoze, a uvoze je retko jer ima jaku cenu.

Kod poređenja polovnog automobila najvažniji parametri su stanje automobila i cena. Dakle moramo da poredimo konkretan Mondeo sa konkretnom Insignijom. Možemo gledati i statistiku, ali statisika ume da prevari.

Ako poredimo Mondao sa Insignijom, kao modele u perfkektnom stanju, vozne osobine su definitivno na strani Forda. Gotovo sam siguran da vi niste vozili ove automobile. Da ste provozali Ford malo oštrije, bilo koji Ford, a posebno Mondeo, mogli biste da zaključite kako se dobro ponaša u krivinama, kako odlično koči, kako sluša sve zahteve vozača jako brzo. Kad u rukama držite volan Forda, shvatite šta znači dobar, precizan, direktan upravljač. To je ono što bi trebalo da imaji svi automobili! Odličan odziv, odlična preciznost, prava mera između sportskog i porodičnog, idealan odnos u tome koliko treba vibracija da se prenese, a koliko vibracija da se prikrije.

Ako uživate u vožnji, ako volita da vozite po krivinama, planinama, ako u vama i dalje ima nekog mladalačkog žara, da stisnete gas do poda, makar kada ste sami u kolima, i makar ponekad, onda je Ford za vas.

Opel je pokušao da napravi jedan sasvim drugačiji automobil. Insignia nije uspela da ozbiljno parira VW-ovom Passatu, jer nije imala ni taj kvalitet, a ni tu prostranost. Izostao je i sportski filing za upravljačem. To je dobar auto, dobar kompromis između dva ili tri sveta, ali Ford Mondeo je pravi vozački automobil. To je jasno već posle nekoliko krivina.

Svakom iskusnijem test vozaču postaje jasno da je Mondeo za celo koplje nadmašio glavnog konkurenta iz Nemačke, VW Passat, što pojedini domaći i nemački novinari odbijaju da javno priznaju. Naravno da je nadmašio i Opel. U odnosu na Insigniju i Passat, Ford ima i direktniji, precizniji i brži servo upravljač, koji vozaču šalje više povratnih informacija o tome šta se dešava pod točkovima. Pedala kočnice se kod Mondea lakše dozira i osetljivija je nego kod VW-a, ali je još važnija činjenica da se Mondeo pri brzini od 100 km/h zaustavlja za 36,0 metara, dok Passatu treba dva metra više, a razlika se povećava u korist Forda kako se kočnice zagrevaju.

U putničkom prostoru je izuzetno tiho – kao u Mercedesu C klase ili, da budem precizniji, samo 62 dB pri brzini od 100 km/h. Na primer, u Opel Insigniji CDTI ima 1 dB više buke, a kod VW Passata 2.0 TDI je za čak 3 dB bučnije, tačnije – nivo buke je kao u Mondeu 2.0 TDCi pri brzini od 120 km/h. U slalom vožnji, Ford je takođe najbolji sa prosečnom brzinom od 62,5 km/h u poređenju sa Passatom (60,0 km/h), Toyotom Avensis (59,0 km/h), Insignijom (59 km/h), Peugeotom 407 (57 km/h) i Hondom Accord 2.2i-CTDi (56 km/h). Audi A4 sa 58 km/h i BMW 320d sa 60 km/h takođe ne mogu parirati Fordu. Jedino mu se Mercedes C klase i Alfa 159 mogu dostojno suprotstaviti sa brzinom od 61 km/h, odnosno 61,5 km/h. Hendling Forda je takođe najbolji i jedino Passat ima bolju trakciju, kao i – razume se – modeli sa pogonom preko zadnjih točkova (Mercedes i BMW).

Mondeo nudi specifičnu fluidnu vožnju i poseduje sportski trim, koji je ujedno i dovoljno udoban, kao kod Honde Accord. Svojim ponašanjem na putu najviše podseća na Audi A4, ali je mnogo mirnije upijao neravnine na lošim delovima kolovoza autoputa – gotovo uspešno kao Mercedes C klase. Brzi menjač podseća na Alfu 159, a odlična finalna obrada u kombinaciji sa jednostavnim linijama enterijera na BMW serije 3. Mondeo je jedan originalni, ali uspeli kompromis dva sveta – komforne i sportske vožnje, što poslednjih godina jednako tvrdoglavo pokušavaju da postignu Mercedes, BMW i Audi, ali i ostale narodne marke automobila, u čemu ipak ne uspevaju jednako dobro kao ovaj “kinetički” auto.

Sa C klasom vožnja je izuzetno udobna, čak i izuzetno brza, ali i prilično “bezosećajna” i bez dovoljne interakcije. U BMW-ovoj seriji 3 adrenalina ima napretek, posebno u oštrim krivinama, ali vozačevi unutrašnji organi s razlogom odbijaju da zavole ovaj automobil, posebno pri vožnji u Srbiji. Passat, C5, Toyota Avensis: ovo su modeli koju nude zavidan komfor, ali su svi vozila sa izraženim porodičnim predznakom, bez značajnijih sportskih pretenzija.

Mondeo je sasvim drugačijeg “mirisa i ukusa” od “narodne” konkurencije i ovoga puta oduševljava ne samo vozače željne sportske vožnje, već gađa i one umerenije, prosečne kupce, koji će vrlo brzo poželeti da za volanom Mondea ovladaju svim tehnikama vožnje. Ovaj Ford bi se mogao smatrati “čudnom” sredinom između Accorda i Mercedesa C klase, sa osobinama koje se približavaju čas jednom, čas drugom modelu. Već samo stavljanje Mondea u kontekst sa najkvalitetnijim automobilima na svetu predstavlja veliko priznanje Fordu. Njegov su kvalitet očigledno dobro prepoznali i kupci, jer se Mondeo u celoj Evropi prodaje sasvim solidno.

Pouzdanost je sasvim druga priča. Jedno važi za Srbiju, sasvim drugo za Evropu. I Opel I Ford su solidni.

OVO SU SAMO NEKI DELOVI ODGOVORA KOJE SAM POSLAO GOSPODONU. ONO NAJVAŽNIJE NIJE OBJAVLJENO NA SAJTU. UPLATITE MI 3.000 DIN, POŠALJITE MI VAŠE PITANJE, I POSLAĆU VAM SVE INFORMACIJE NA MEJL, I OPIS MODELA SHODNO VAŠIM POTREBAMA. AKO VAM SE ŽURI I ŽELITE JOŠ VIŠE INFORMACIJA POZOVITE ME TELEFONOM, CENA JE 4.000 dinara. UKOLIKO STE VEĆ DONELI ODLUKU, ONDA VAM NISU POTREBNI MOJI SAVETI. MOJ CIL JE DA VAM PRUŽIM INFORMACIJE, A VI NARAVNO ODLUČUJETE KOJI AUTO JE NAJBOLJI ZA VAS.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Pitajte Aleksandra Todorovića

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

 

I možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina. Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

 

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen. 

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni,  i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste.  Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.  

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao  i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.

  • Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite. 

Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo. 

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

  • Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijateljiv, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!

 

VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:

Ljiljana Stojanovic Od A do Š. Automobili me ne interesuju, četiri smo kupili posle 15min gledanja. Dobro je ispalo, koliko se ne razumemo.
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
  • Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…

 

Никола Стевановић Ne mora da znaci da ce diler koji posluje dugi niz godina imati dobra vozila, drug kupio tourana od jednog dugogodisnjeg prodavca i posle par meseci kad je pocela korozija da izbija videlo se da je samo nasminkan auto za preprodaju. Naravno da za garanciju nisu hteli da cuju posle reklamacije, a da stvar bude jos gora u medjuvremenu crkne i menjac… zato, ne 2 majstora nego 22 da gledaju auto i opet ce se nesto naci…
Najbolji Auto Uvaženi gospodine Никола hvala na komentaru. Ja nisam rekao da su svi dileri koji rade puno godina za preporuku. Jer nisu. Isto tako. Na svakom ozbiljnom placu imate i lose automobile, pored dobrih automobila. Da nije tako, onda bi moja ponuda bila smešna. Ja imam dobru volju da pomognem skoro svakom, ako fizički mogu da postignem. Ali ne mogu ja nekog da ubeđujem da imam više znanja od njegovog majstora, to je udar na sujetu. Samo meni nije jasno, zašto meni ljudi koji imaju majstora od poverenja, šalju meni pitanja sa upitom koje su mane kod modela, zašto ne pitaju te svoje majstore? Isto tako ja 20 godina procenjujem dilere i na osnovu ophođena prema kupcima. Ako znam za nekog dilera, da će uvek naći rešenje sa kupcem, ja smatram da tamo treba da pregledam automobile, posebno kad mi diler kaže gledaj koliko hoćeš šta hoćeš, i kad mi diler o svom trošku prebaci auto u moj servis. Čim neko neda da auto ide u servis, tu nešto smrdi. Ima i dilera koji dozvoljavaju pregled u servisu iako znaju da im auto krš. Dakle, moj posao je da provaram tačnost navoda dilera. Ako nekom to treba tu sam sam. Svako ko ima više znanje, iskustva od mene, sigurno neće mene angažovati. Srećna vam nova godina i sve najbolje!
———————–
Pedja Lazarevic Uz Acinu pomoć i preporuku kupili Mercedes A150 i prezadovoljni smo i supruga i ja! Sve pohvale za Acu i pomoć koju nam je pružio pri kupovini i odabiru automobila kao i savete koje svakodnevno možemo da pročitamo na ovom portalu!
Najbolji Auto Hvala Pedja Lazarevic Ti si jedan od RETKIH koji imenom i PREZIMENOM smeš da kažeš da si kupio auto! 95% njih traži da budem diskretan. I da nigde ne objavljujem njihova imena. Ja to poštujem. Ali mi je drago, kad neko sme da napiše da je kupio auto, a posebno kad sam se ja potrudio da mu nađem i preporučim model 🙂 Veliki pozdrav za tebe Peđa i tvoju porodicu!

————————————————————————-

Marko Raskovic ako se baviš testiranjem ne bi trebao da obavezuješ nikoga na tvoj veliki servis, nije korektno
Najbolji Auto Dešavalo se da ljudi ne odrade Veliki servis kod svog majstora. Posle 3 meseca im pukne zupčasti kaiš, i onda se napravi havarija od 1500 evra. I onda šta? Ko je kriv? ja tada nisam kriv. Ali mene pljuje vlasnik tog automobila. A ja sa ovo radim da bi se reklamirao. A ne da bi imao kritike i pljuvanje. Što da za 200 e zarade mene neko pljuje? Onda sam shvatio da 95% majstora NE ZNA u srbiji da zameni zupčasti kaiš kako treba, jer se dešavali problemu sa novim kaišem posle 5000 km, i to kod majstora koji imaju klubove, da ih sada ne navodim. Dakle neznanje je rašireno u Srba. ja radim maksimalno profesionalno ili nikako. Veliki servis radi svaki normaln čovek po kupovini.

Volvo