Ko ne bude stao pešaku, kazna 1.000€

Kažnjavanje vozača ne prestaje. Više se ne radi o kažanjavaju, ova nova odluka Vlade je silovanje vozača. Zna se kako se pešaci ponašaju u Srbiji, i kako pretrčavaju ulicu bez gledanja. Ovim potezom će nastati još veće gužve. A da vam pešaći plaćaju “registraciju” godišnje 200 evra što koriste trotoare i pešačke prelaze u gradovima?

Nova Lada Niva!

Norveška će zabraniti dizelaše i benzince

niva_urban

Strogo će se kažnjavati i vožnja dece na prednjem sedištu i upravljanje pod uticajem alkohola, što je opravdano.  Ali kazna od 1.000 evra ako nestane pešaku na pešačkom je preterana.

Od 1. januara kada stupi na snagu novi zakon o saobraćaju Srbije, vozači koji budu pravili najteže prekršaje moraće duboko da zavuku ruku u džep. Tako je kazna od 120.000 dinara, astronomska za naše uslove, predviđena za veliki broj prekršaja, pa će toliko morati da pripremi svako ko, na primer, vozi dete niže od 135 centimetara bez atestiranog dečjeg zaštitnog sedišta.

Vozači koji prekorače brzinu u naselju za više od 70 kilometara na čas platiće, takođe, 120.000 dinara kaznu, baš kao i oni koji voze van naselja više od 80 kilometara na čas u odnosu na dozvoljenu brzinu. Toliko će morati da izdvoje i vozači koji se u zoni usporenog saobraćaja kreću nedozvoljenom brzinom za više od 50 kilometara na čas, zatim oni koji se u zoni škole ili u zoni “30” kreću brzinom koja je za više od 60 kilometara na čas veća od dozvoljene. Drastično je pooštrena kazna za obilaženje vozila koje se zaustavilo na pešačkom prelazu radi propuštanja pešaka. I ovaj prekršaj naplaćivaće se 120.000 dinara.

Vozićemo izgleda mnogo sporije, kolone će biti mnogo veće, zagađenje takođe, više obolelih od raka, samo da država opljačka vozače što više može.

Ja jesam da se poštuju propisi i da se uvde red, ali nisam za to vozač mora da podigne kredit, zato jer je vozio 72 km/h u gradu, gde nema ni zgrada, škola, ničega. Ovo je direktno usmereno protiv prava vozača da stignu za normalno vreme tamo gde su naumili.

Dok u Budimpešti i Zagrebu imate ograničenje brzine od 70 km/h u pola grada, to u Beogradu ne postoji. U Beogradu ne postoji ne metro, i nikada neće biti ni izgrađen, jer ti pešaci, neće da plaćaju ni GSP, ili kartu u bilo kom javnom autobusu, a kamoli da žele da podrže izgradnju metroa, jer kako će se izdržavati metro, kad Srbi ne žele da plate kartu, a žele da se voze. Vrlo zanimljivo.

Ovo su najluđi dodaci za opremu automobila

Oznake na gumama

Da li je Auris bolji od Mazde 3 i ceed-a?

Dajte mi savet: Benzinac , dizelaš ili plin?

Šta kupiti: Alfu 159 ili Vectru?

Testoviautomobila RS LOGO

Volvo