Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, dopada mi se Chrysler 300C. Nisam od onih koji kupuju automobil samo zbog dobrog izgleda. U nekoliko navrata sam imao prilike da vozim ovaj auto na realaciji Beograd – Beč, i ostao sam zapanjen koliko je čovek svež nakon putovanja u ovoj limuzini. Nemam para za nov auto, ali često putujem, često za Beč, Prag, zbog posla i par puta nedeljno. Nov auto koji bi ispunio moje potrebe je preskup, a vidim u oglasima povremeno Chrysler 300C po veoma povoljnim cenama. BMW i Mercedes su primetno skuplji. Dopada mi se i BMW 530d (E6o) 2005. Video i sam par Chryslera u oglasima sa ugrađenim gasom, a pošto imam Citroen C5 2.0 benzinac u koji sam ugradio gas, i nemam nikakvih problam (posle 35,000 km), verujem da ih neću imati ni sa Chryslerom? Da li je pametniji da kupim Mercedes, ili možda Audi. Unapred hvala. L.Jarić.
Odgovara Aleksandar Todorović: Poštovani g.Jariću, hvala na vam pitanju, i hvala vam na poverenju. Chrysler 300C je konstruisan na platformi Mercedesove E klase, iako se radi o starijoj Mercedesovoj platformi, ona je prosto izvrsna. Dizel motori u Chrysleru su takođe Mercedesovi, i oni su moderni common-rail agregati, koji su izuzetno elastični, i štedljivi, pa ih preporučujem.
Benzinac 3.5 je američke proizvodnje, prosečan motor u svakom pogledu, ne znam kako, i koliko dobro reaguje na plin. BMW je priča za sebe, posebno serija 5, koja je vrhunac onoga što postoji u modernoj auto industriji, ako vam je uživanje u vožnji na prvom mestu. Audi A6 mi nedeluje previše ubedljivo pored BMW-a, i ne znam zašto biste odustali od serije 5? Mercedes je već neka druga priča, najkomforniji automobil u klasi, sa dovoljno mesta, i sa više nego dovoljno kvaliteta za duže staze. Možda je najracionalniji izbor kupovina Chryslera 300C, koji možete kupiti za osetno manje para, a može vas služiti relativno dobro, jer je automobil veoma udoban, i brz.
Chrysler 300C svojom dužnom od preko pet metara podseća na američke krstarice iz nekih drugih vremena, a vrlo dobra izrada na prisne rodbinske veze sa Mercedesom. Prefinjeno dizajnirani enterijer, koji predstavlja kompromis između britanske i nemačke filozofije poimanja luksuza, obara sa nogu.
Kompletna i izuzetno bogata serijska oprema samo nadopunjuje utisak da se radi o dekadentno luksuznom automobilu, koji svojom pojavom gotovo ponižava konkurenciju. Već je sada sasvim jasno da će model 300C ući u anale svetske auto-industrije kao model koji je uspešno uzdrmao nedodirljivu veliku trojku, koju čine Mercedes, BMW i Audi. Sudeći po broju prodatih modela kod nas, Chrysler je par godina držao vicešampionsku poziciju u E segmentu na smenu sa bratskim Mercedesom.
Meni se Chysler 300C veoma dopao, ali sam ga samo jednom u životu detaljno testirao, i mogu vam reći da sam jako često mislio na ovaj automobil, iako je krou moje šake prošlo puno dobrih, i skupih automobila. Ovo poslednje procenite kako je vama volja, ali da, preporučujem vam svakako da kupite Chrysler 300C, da ga nisam detaljno testirao, verujem da vam nikada ne bi preporučio kupovinu američkog automobila, umesto neki od modela nemačke trojke. I na kraju, da kupovinu Mercedesa E klase uvek podržavam, jer Mercedes ume da napravi udobna kola koje se mogu voziti jako brzo sa lakoćom, a ja jako cenim, obe navedene karakteristike.
OVO JE SAMO SKRAĆENA VERZIJA ODGOVORA, KOMPLETAN ODGOVOR JE POSLAT G.JARIĆU NA MEJL.
POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).