Koji je najbolji auto za 5.000 evra?

Pitanje: Poštovani Aleksandre, od kako sam dobio dete, Punto sa 3 vrata i malim prtljažnikom mi pravi logističke probleme. Treba mi nešto veće.Nemam strogo određeno šta bih kupio, samo ideju da treba da bude veće ali ne suviše veliko (moja žena se teško snalazi sa npr Astra karavanom).Takođe, ne bih voleo previše slabe motore ili previše velike potrošače (Mislim da je 75-80 ks donja granica a 9L/100km po gradu gornja granica), van toga iako više volim da vozim dizelaše sasvim su prihvatljivi i benzinci, važniji mi je dobar odnos cene i kvaliteta/očuvanosti/troškova održavanja. Ono što sam ja gledao su Mazda 3, Fiat Bravo, Ford Fokus, Opel Astra, Opel Meriva, Fabia Karavan, Seat Kordoba, Hyundai i30, Kia Cee’d (Golfovi i Oktavije suviše drže cenu za moj budžet)

Pitajte Aleksandra Todorovića

logo-tst-hr

Pošto ne umem da ocenim ko laže uglavnom sam tražio automobile kupljene u Srbiji koji su još kod prvog vlasnika i koji su održavani u ovlašćenom servisu, ali takvih je vrlo malo u mom cenovnik opsegu.

Od uvoznih sa placeva naišao sam na ovu Astru ali veoma sam skeptičan prema kilometraži
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/#######/opel-astra-h-p

 

Ime i prezime: Darko
Mejl adresa: ############@gmail.com
Kada planirate kupovinu?: Što pre
Kakav auto kupujete?: Polovan
Koliko novca želite da potrošite?: max 5500, idealno manje od 5000
Šta trenutno vozite?: Punto 1.9jtd Sporting iz 2002.
Između kojih se automobila dvoumite?: Č segment ili mini mpv ili karavan iz b segmenta
Gde ste čuli za ovaj sajt?: Googlao sam vaše ime
Koliko kilometara godišnje prelazite?: 10000
Da li biste platili da vam pronađem auto?: Da

hyundai-i30-dscn2082

Odgovara Aleksandar Todorović: Znam koliko ima kilometara Astra koju ste gledali koju želite da kupite ali ne smem da vam napišem, iz mnogo razloga.
Mazdu 3 sigurno ne možete kupiti za 5.000 ili 5.500 e da je u dobrom stanju, ponuda je slaba, održavanje može biti užasno skupo, dobrih servisa za Mazdu u Srbiji realno nema.
Ford Focus II možete da kupite za 5.000 e ali morate imati vrhunske majstore pored sebe.  Opisaću vam detaljno mane i prednosti ovog modela.
Fabia i Cordoba pružaju ubedljivo najmanje bezednosti od navedenih automobila, i nude vašoj porodici jako male šanse da preživite. Što je veliki minus.
Nije mi sad jasan izbor Fabije karavan? To je jedini karavan kojo želite? Zašto? Zbog dužine? Pa kakve veze ima dužina automobila?
Vaša žena ne ume da parkira? Pa ako ne ume da parkira što je najlakše kako mislite da je pustite da vozi? Pa ona je jako loš vozač i samim smrtno opasna. Uplatite joj bar 30 časoca u auto školi. Nemojte reći da vas nisam upozorio.
Hyundai? Kia? Ponuda je relativno slaba, dileri ih ne uvoze jer ovi automobili nisu jeftini, a ipak nemaju kvalitet nemačkih automobila, i naravno zaostaju u odnosu na japanske automobile, pre svega Hondu, Nissan, Toyotu.
Nije mi jasno zašto ste obilazali placeve bez majstora? Šta ste time postigli? Gledate nešto, a ne znate šta gledate? Ne znate šta treba da gledate šta da procenite. Samo ste trošili vreme i sebe dovodli u još veću konfuziju.
Takođe, ako ste vi gledali već te automobile, ja ću morati da gledam iste te, jer ja gledam samo ponudu u Beogradu.
FIAT BRAVO sad može da se nađe ispod 5000 e da valja početkom ove godine nije bilo šansi. Jako dobro drži cenu, iako je FIAT.
Ja mnogo volim ovaj model, jer je izuzetno stabilan, ali je udoban. One je BEST BUY u vašem slučaju!
 Bravo može da se podiči vrhunskim dizajnom, avangardnim linijama i izrazito naglašenim sportskim nosem. I oslanjanje je, posebno u verziji Sport, takođe sportsko, ali i začuđujuće udobno. Uspeli kompromis između retro i modernih elemenata, kompaktnih i kupeovskih formi, odlično nastavlja priču koju započinje snažno srce – multijet agregat od 1,9 litara, 16 ventila i celih 150 KS. Još je pouzdaniji, i naravno štedljiviji 1.9 Multijet od 120 KS, koji sam ja imao u mojoj Alfi, 6,5 godina sam bio bez kvara, onda sam je prodao. Isti je dakle taj pouzdani motor u BRAVU!
 
Kupci polovnjaka prilično cene ovaj model, jer košta kao npr. Opel Astra, dakle – Bravo dobro drži vrednost, i radi se o daleko boljem automobilu nego što to germanofili pretpostavljaju. Nemački i britanski novinari utrošili su mnogo papira da nađu brojne mane Bravu i da ga na nekim tržištima gurnu u autsajdere. U Srbiji, kao i u Poljskoj, Turskoj i Italiji, FIAT Bravo uživa daleko bolji imidž, te mnogo vlasnika uživa u Multijet motorima i jako laganom, a brzom servo upravljaču Brava.
 
Mnogo moderne tehnike ispod “kože” čini ovaj model veoma konkurentnim, a kvalitetni materijali u putničkom prostoru i poželjnim. Finalna obrada je prilično dobra, raspored instrumenata takođe. Zahvaljujući multifunkcionalnom displeju, odličnoj poziciji za volanom i odličnim sedištima, u novom Fiatu Bravo je iznimno ugodno boraviti. Pozadi situacija nije tako sjajna, jer je mesta za kolena i glave putnika mnogo manje nego što bi se moglo očekivati od vozila sa međuosovinskim rastojanjem od 260 cm.
 
Šta Bravo nudi više od konkurencije?
 
Odlični elektro hidraulični servo upravljač pruža najmanji otpor u klasi zahvaljujući čuvenom Fiatovom City režimu, koji lepši pol prosto obožava. Ne treba zaboraviti da je upravo ovaj italijanski proizvođač 1999. godine prvi pokrenuo serijsku proizvodnju ovakvih upravljača, zbog čega ne treba da nas čudi što postavlja merila na ovom polju. Odlična interakcija između vozača i vozila ostvarena je i preko preciznog šestostepenog menjača, koji odlično pokriva pomalo divlji, “sirovi” karakter common-rail multijet agregata od 150 KS. Italijanski turbo dizel motor je elastičan i izuzetno snažan (sa karakterističnom turbo rupom), ali se odlikuje i prilično grubim radom – neznatno je tiši od VW-ovog TDI motora.
OVO JE SKRAĆENI ODGOVOR, KOMPLETAN ODGOVOR JE POSLAT DIREKTNO GOSPODINU NA MEJL.
Volvo