Kupci u Srbiji izuzetno neobavešteni

Kupci automobila u Srbiji zaista misle da su toliko pametni i mudri da znaju kako odabrati model, motor, verziju i klasu automobila. Zapravo istina je mnogo drugačija, i mnogo skupa po njih.

Tekst: Aleksandar Todorović

Nezadovoljni kupci polovnih automobila

Kod kupaca polovnjaka u Srbiji je redovno prisutan bes, nepoverenje i razočaranje. Kupuju kola od šuraka, komšije, kolege. Znate oni “lebde” svojim automobilima po putu, oni kupuju “originalne” rezervne delove, oni su najpažljiviji vozači na svetu, a svi ostali su prevaranti.

accent-foto-todorovic

Šta ako komšija ili kum ne prodaju auto u datom trenutku? Ništa, Srbin će kupiti auto kupljen isključivo u Srbiji, jer taj kupljen u Srbiji mora biti mnogo bolji nego onaj kupljen u Italiji. Jer najvažnije od svega je da se kupi auto sa tačnom kilometražom. Može on biti sa lošim motorom, lošom opremom, farban pet puta, sve je to dozvoljeno, ali kilometraža mora biti prava.

Foto: Aleksandar Todorović

aca-alfa-159-foto

Istina, i dileri su krivi, posebno ovi prodavci “na ime”, a krivi su i proizvođači automobila, koji se nisu potrudili da zakomplikuju vraćanje kilometraže i njeno otkrivanje (retko su oni brendovi koji su nešto učinili na tom planu). Kod Toyotinih modela možete da vratite kilometražu 100 puta, i ovlašćeni servis to nikako ne može da utvrdi nigde u Evropi.

Kako je to auto iz Italije sa 250 000 km bolji od vozila iz Srbije sa 100 000 km?

Istina je da naši vozači, kupci automobila ne veruju nikom, osim svom komšiji, i naravno ženi. Da li su to vaš prave osobe od poverenja? Pitajte najbolje njih. Ono što jeste istina je, da je naše gorivo i dalje mnogo goreg kvaltita nego gorivo u Italiji, Francuskoj, Austriji. To svako ko je bio u tim državama svojim kolima zna. Ipak, većina Srba nije bila u Italiji, a u Crnoj Gori prodaju isto smeće od goriva kao u Srbiji.

Kako to loše gorivo uništava motor? 

Ovo je jako ozbiljna, i široka tema. Ali svaki majstor će vam priznati, da su autobili voženi po Srbiji u velikom problemu, jer im se brže zapušavaju dizne, stavara se mnogo više taloga na ventilima, DPF filter se u Srbiji zapuši bar dva puta brže. Naše katastrofalno loše puteve bolje i da ne pominjemo, jer moderni automobili sa sofisticiranim ogibljenjima realno i ne mogu da se voze po pola Srbije.

Foto: Branka Todorović

aleksandar-todorovic-testovi

Kupljen auto u Srbiji je jako loše održavan.  U startu ovlašćeni servisi, deo njih, ne koriste originalna ulja, originalne filtere, da to je itekako moguće, a kada naši vlasnik automobila izađe iz ovlašćene mreže servisa, a to učini što je pre moguće, onda kupuje najgore moguće kineske delove, filtere, ulja koja u 99% slučajeva nisu originalna, a noviji motori zahtevaju izuzetno kvalitetna i skupa ulja.

Na kraju, Srbima nikako nije moguće objasniti da je bolji, mngo bolji automobil iz Italije sa 300 000 km, nego auto kupljen u Srbiji sa 100 000 km, jer Srbi ne znaju kakve puteve i gorivo imaju Italijani.

To je prosto tako, i nikako drugačije. Želim vam srećnu kupovinu polovnjaka koji je naravno kupljen u Srbiji.

Testoviautomobila RS LOGO

Corolla Verso za 3 500 evra je krš?

Nezadovoljni kupci polovnih automobila

Zadovoljni kupci polovnih automobila

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.