Kvyata je zamenio mnogo bolji Verstappen

Red Bull je upalio crvena svetla kada se pokazalo da Renault ima brzinu, i da je Renaultov motor opet konkurentan. Ono što u Red Bullu nije konkurentno, jesu vozači i šasija, koja nije više najbolja u Formuli 1. Logičan potez je usledio dovođenje vrhunskog vozača Verstappena iz sestrinskog tima Toro Rosso.

Testoviautomobila RS LOGO

Red Bull Racing je tim koji je od prvog dana menjao pravila igre u F1. Pre 10 godina Dietrich Mateschitz je postao vlasnik 2 F1 tima što ima uticaj i na sadašnja dešavanja u F1. Nekadašnji vozač Red Bulla David Coultard je danas izjavio da taj tim ima 4 odlična vozača na raspolaganju.

Objasnio je kako je to od prvog dana Red Bullova filozofija i ovu situaciju uporedio sa svojom prvom sezonom u Red Bullu 2005. Tada je Coultard bio jedini stalni vozač, a na mestu drugog vozača tima su se smenjivali Liuzzi i Klien. Od trenutka kad je Sebastian Vettel doneo prvu pobedu timu, pa do danas oni imaju jasnu politiku da se sve potčinjava pobedi i ne štede vozače koji im ne donose uspeh.

Daniil Kvyat je talentovan vozač sa manjkom sreće od početka sezone. Trku u Australiji nije ni započeo zbog problema sa bolidom, a u Bahreinu je završio kao sedmi. Trku u Kini je završio na podijumu kao treći. Trke u Kini i Rusiji su specifične jer je Kvyat imao udese sa Sebastianiom Vettelom na obe trke. Posle trke u Kini, Vettel nije štedeo reči i nazivao Kvyata torpedom  iako se mnogi slažu da je taj udes bio Vettelova krivica. U Rusiji se, na njegovu žalost, Kvyat već u prvom krugu dva puta sudario sa Vettelom, i trku završio kao 15. Tad je Kvyat bio nesumnjivo kriv, i takvi potezi se ne praštaju u Formuli 1. Ono što je  sve izvesnije, je da će ruski vozač izgubiti mesto na kraju sezone i u Toro Rossu. On jeste talentovan, ali nije nimalo napredovao poslednjih par godina, a Red Bullu trebaju vrhinski vozači, kao što je to na primer Max, jer Red Bull želi povratak na vrh, a sasvim je nebitno da li će to biti sledeće sezone sa Hondinim ili Renaultovim motorima.

Max Verstappen je još od pre zvaničnog dolaska u F1 počeo da diže prašinu. U Torro Rosso 2015. dolaze on i Carlos Sainz Jr. Obojica privlače pažnju jer su bili odlični vozači u slabijim kategorijama, ali pre svega jer su vozači sa trkačkim pedigreom. Max je na svojoj prvoj trci u šampionatu imao nepunih 18 godina i bio najmlađi vozač ikada da vozi trku F1. Zbog njega je uvedeno pravilo da ubuduće svi vozači F1 moraju biti stariji od 18. Tokom sezone 2015. oba Torro Rosso vozača su na sve načine pokazivala da im je mesto u F1. Od početka sezone 2016. Max je trenutno najbolji i najbrži vozač u F1. To će Red Bull itekako umeti da iskoristi! Setite se samo Vetella, ništa više vam nije potrebno.

Volvo