Mazda 3 ili A klasa?

Pitanje: Poštovanje gospodine Todoroviću, Čitam Vaše tekstove već dosta dugo i rešio sam da Vam se obratim za pomoć pri odabiru automobila. Ovo će biti moj prvi automobil, 27 mi je godina i želeo bih da pronađem mašinu koja će me solidno služiti. Svestan sam da je kupovina polovnog automobila uvek mačka u džaku, ali kao što ste već hiljadu puta do sada čuli, uslovi za kupovinu novog ne postoje još uvek i pitanje je da li će ikada postojati, ali hajde da budemo optimistični :).  Uvek sam voleo komforne automobile, iako nisam imao priliku da se često vozim u takvim modelima. Obično su me vozili u skučenim automobilima, ali šta sad da se radi. Može vrlo lako da se desi da i moj auto bude skučen, ali koliko para, toliko i muzike. Planove za kupovinu kujem otprilike godinu dana, možda malo više i konačno su se stvorili uslovi da mogu da krenem u potragu. Na raspolaganju imam oko 5000 evra. Auto bi bio pretežno vožen po gradu, ali planiram i putovanja po Srbiji, te eventualno i na more da idem sa njim. Nekako sam više fan dizelaša, a vidim da u poslednje vreme komentarišete da je mnogo bolje uzeti dizela, pa pretpostavljam da će se tako nešto i desiti. Po nekoj mojoj računici, planiram da godišnje prelazim između 10 i 15 hiljada kilometara. Auto mora da ima petoro vrata, da bude sa manuelnim menjačem, boja nije bitna. Zapremina gepeka nije nešto što bi presudilo. Sve vrste karoserija dolaze u obzir, osim karavana, ne dopadaju mi se uopšte. Kao što rekoh, komfor mi je bitan, brzina i konjaža ne toliko. Nisam ljubitelj prebrze vožnje, mada, nije na odmet da auto može da povuče kada zatreba, ali radije bih se odrekao toga, zarad nekih drugih stvari. Iskren da budem, najvažnije mi je da mi se auto dopada, da se osećam dobro u njemu, bezbednost takođe. Ne zbog statusa, nemam neki status i ne patim od toga, ja sam čovek koji uživa u vožnji i koji planira da provede dosta vreme za volanom, obilazeći Srbiju, rodbinu… Odrekao bih se i komfora, zarad te neke hemije.. Zvuči glupo, znam, ali šta da se radi. Prvi favorit mi je dugo bila Mazda 3. Verujem da sam pročitao većinu Vaših objavljenih tekstova o ovom modelu. Ponuda je tu i tamo, ima povoljnih varijanti, ali koliko su isplative, da li je moguće naći dobar primerak? U par navrata ste napisali da je to teško, da je servisna mreža posle gašenja Profila dugo bila loša. To su mašine koje su mahom prešle 150 000, dizelaši imaju DPF filter, plivajući zamajac, sve ono što je rak rana gotovo svim automobilima sa dizel motorima..Neki kažu Japanci su neprevaziđeni (donekle verujem u to), drugi kažu Nemci su „tate“, ni to nije mnogo daleko od istine rekao bih, šta Vi kažete? Onda je na red došla Tojota, ali moram Vam priznati gospodine Todorovicu, iako nema sumnje da oni prave zaista fantastične automobile, meni su njihovi modeli u mom cenovnom rangu poprilično dosadni, enterijer im je nekako bezličan, prosto, ne privlače me i ne mogu sebe da zamislim da vozim to, pa je i to otpalo. Zatim je na red došla Opel Corsa D. Drugar i koleginica je voze, što Vi kažete, auto je prosek proseka, ali to je u redu. Opeli se dosta voze po Srbiji, delovi su dostupni, održavanje nije preskupo, pa bi to bila možda simpatična investicija. Komfor i nije na nivou, tako mi kažu, ipak je to mali auto. Sviđa mi se što su ugradili Fijatove multijet motore, ne sviđa mi se što su ugradili i plivajući, no dobro. Multijet 1,3 je dosta hvaljen motor, potrošnja mu je odlična, 75 konja zadovoljavaju. Gledao sam Citroen C4, kažu mnogo udoban automobil, vredi više nego što košta i ne sumnjam u to. Enterijer bi mogao biti bolji, njihova instrument tabla je nekako čudna, ali moglo bi da prođe, čini mi se da je francuska škola nešto što bih mogao da prihvatim.

Pitajte Aleksandra Todorovića

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Tražim najbolji polovnjak za vas!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

 

Osim Citroena, simpatičan mi je i Pežo 207, 308(za njega baš nemam budžet), 407. Renoi ne toliko, njh bih izbegao. I na kraju, gledao sam A klasu, W169. Nikada nisam o njoj razmišljao, dok me pre jedno dva meseca bivši kolega nije provozao u svojoj. Odmah sam promenio mišljenje, prosto neverovatno koliko je auto iznutra komforan, koliko su materijali dobri, to se vidi odmah, nema jeftine plastike, baš na nivou Mercedesa. I zaljubio sam se u taj automobil. Iako mu dizajn nije spektakularan, sebe definitivno mogu da vidim u drugoj generaciji A klase.

Posebno me raduje što Vi imate reči hvale za ovaj model i što ga preporučujete. Da li je moguće naći dobar primerak? Kakva je potrošnja ovih modela, u dizel varijanti? Da li potrošnja kod Opela benzinca objektivno prelazi 8l u gradu? Da Vas ne bih previše davio, izbor sam skratio na 3,4 modela, to su A klasa, koju bih najviše voleo, Opel Corsa D, kojom bih bio zadovoljan, uvek aktuelna Mazda 3 i eventualno Citroen C4, ali to baš u krajnjem slučaju.

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

 

Šta vi kažete, da li se isplati uzeti A klasu, 2004. 2005. Godište, sa pređenih ko zna koliko, ili neku Opel Corsu, koja može da se nađe nesumnjivo mlađa? Koliko je skuplje održavanje za A klasu od automobila koje sam naveo? Citroeni su takođe dosta povoljni. Nije mi u planu da Vam šaljem linkove automobila koji su mi se dopali, verujem da Vam to mnogo ne znači, ali ukoliko je to potrebno, ja ću to učiniti. Voleo bih da čujem Vaše mišljenje povodom svega ovoga. Imate li Vi možda neki drugi predlog? Sve što možete da mi napišete, biće mi od velike pomoći prilikom izbora. Ukoliko je moguće, odnosno ukoliko možete da ugrabite nešto od svog vremena i pomognete mi prilikom potrage, ja bih iskoristio tu mogućnost. S obzirom da sam ipak laik i da nemam mnogo iskustva, značilo bi mi da mi pomogne neko ko je stručan. Hvala unapred na odgovoru gospodine Todoroviću, P.s..Ukoliko Vam ne predstavlja preveliki problem, molim Vas za jedan potvrdni mejl. Molim vas moje ime nemojte objavljivati na sajtu.

  • Ime i prezime: Ime poznato redakciji
  • Mejl adresa: ###@gmail.com
  • Telefon: 064/#######
  • Kada planirate kupovinu?: U naredne dve, tri nedelje
  • Kakav auto kupujete?: polovan
  • Koliko novca želite da potrošite?: 5000
  • Šta trenutno vozite?: Ništa.
  • Između kojih se automobila dvoumite?: A klasa, Corsa D, Mazda 3
  • Gde ste čuli za ovaj sajt?: Internet, sam ga pronašao
  • Koliko kilometara godišnje prelazite? : Pretpostavljam 10-15000
  • Da li biste platili da vam pronađem auto?: Da

 

Foto: Aleksandar Todorović

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine hvala vam na poverenju, i jako zanimljivim, ali i veoma kompleksnim pitanjima. Biće mi čast što mogu da vam pomognem.

Poredite zaista različite klase automobila. Opel Corsa je zaista ne samo mnogo manji automobil od Citroena C4, nego je i mnogo tvrđe podešena, a nije nimalo skuplja za održavanje. Opeli, i nemački automobila nisu nimalo jeftini za održavanje. Delovi za VW su najskuplji, a ljudi u Srbiji i dalje misle da koštaju manje od konkurencije. Ovlašćeni Opelovi i VW-ovi servisu nisu nikako najjeftniji, već spadaju u grupu skupljih i najskupljih.

Poređenje A klase, koja je klasa za sebe, i sa Corsom D tek nema nikakvog smisla. Da li ima smisla kupiti lošu A klasu? Ja smatram da nema. Da li postoji bolji automobil od Corse D, za nekih 5.000 evra, u proseku postoji. Jedan od njih je Citroen C4. Toyote vam se ne dopadaju? Toyote su preskupe, teško je naći dobru Toyotu za 5.000 evra.

Shvatam da vam se Mazda 3 mnogo dopada ali potrebno je da skupite više novca, jako je teško naći dobru Mazdu 3 za 5.000 evra. Osim toga, delovi, posebno oni originalni za Mazdu mogu biti neprijatno skupi, pa čak i skuplji od delova za Mercedes. Imajte na umu da vi možete kupiti samo neku lošiju Mazdu 3, sa tim lošija, idu ruku pod ruku i kvarovi.

Mazda 3 je najpouzdaniji automobil u klasi, po svim mogućim statistikama, nemačkim i engleskim, ali i onim u Americi. Šta je to sve pouzdanije u Mazdi 3 od Citroena C4? Bolje je postaviti pitanje šta nije? Mazda je napravljena u Hirošimi, kontrola kvaliteta je vrhunska,  a takva je i izrada. C4 je prostraniji, udobniji, i osetno jeftiniji. Da li je bolje kupiti C4 sa manje kilometara i u boljem stanju ili lošu Mazdu 3? Šta vi mislite, šta je bolji izbor?

Mazda je skuplja u proseku za 1.000 do 2.000€ od Citroena C4, zato što bolje drži cenu, odnosno vlasnici Mazde 3 su zadovoljniji tim automobilom, i znaju dobro koliko vredi vozilo koje poseduju, a takođe znaju koliko su malo kvarova imali dok su je posedovali.

Svaki prodavac koji prodaje automobil koji se kvario više nego što je on to očekivao će spustiti cenu i ispod prosečne cene za taj model, samo da ga se otarasi. Naravno, ovo je samo grubo uprošćavanje kretanja cene polovnjaka, ali Mazda ima dosta bolji imidž od Citroena, u celom svetu.

Morate znati da se Mazda 3 kvari jako puno, ako je loše održavate, kao i svaki drugi auto. Mazda nema ni jedan ovlašćeni servisu u Srbiji koji je za preporuku. Ima solidnih servisa, ali odličnih baš i ne. Za Opel, Citroen, imate dosta dobrih servisa.

U oglasima gotovo i da nema u ponudi Mazde 3 sa motorom od 90 KS, koji jeste pouzdaniji, i koji nema plivajuću zamajac, mada onaj snažniji od 109 KS nudi bolje performanse. Kod Mazde je elektronika besprekorna, nikada nema problema sa kompjuterom, dok kod evropskih automobila to nije slučaj. C4 i ima, i nema problem sa elektronikom, sve zavisi koja je serija u pitanju, i kako je, i gde auto održavan. Ako nije održavan u ovlašćenim servisima, nego kod priučenih majstora, čemu se nadati onda?

Citroenovi, odnosno Peugeotovi benzinci su prilično pouzdani. Onaj od 1.4 litara je stvarno slab i anemičan, primetno je bolji onaj od 1.6 litara, ali su HDI motori mnogo elastičniji, bolje vuku, znatno bolje, a mnogo manje troše.

Ponuda dizelaša na tržištu je mnogo bolja, pa od 100 dizelaša nađem dva da valjaju. A ponuda benzinca je sve slabija, pa od pet benzinaca nije lako naći jedan koji valja. Pri tome dizelaši malo bolje drže cenu, a mnogo se lakše prodaju. Benzince neće niko, jer na uzbrdici stenju, i neće da idu, sa uključenom klimom, pet putnika i punim gepekom, dok dizelaši vuku mnogo bolje a troše znatno manje, da ne pričam koliko je potrebno manje šaltanja kod dizelaša.

Što se Mazde tiče, Mazda ima solidne benzince, osnovni motor od 1.4 litara ne oduševljava naprotiv, dok onaj snažniji od 1.6 litara uz vredno šaltanje, može da pruži pristojne, ali ne i očaravajuće dobre performanse.  Mazdina slava nije “stara”,  Mazda je danas moćnija, i bolja nego ikada u svojoj istoriji.  Svakako, pošto sve svoje modele proizvodi  u Japanu za evropsko tržište, na njene modele se plaćaju carine u Evropi, a postoje i neka druga bescarinska ograničenja, ali su u Mazdi procenili i da je to bolje, od rizika proizvodnje automobila u Evropi, i naravno od rizika pada kvaliteta. Korozija se prisutnija kod Mazde 3 nego kod konkurencije, i tu je recimo bolji Citroen C3.

Mercedes A klase je klasa za sebe. Jako ste mladi, imate tek 27 godina, i niste svesni koliko održavanje polovnog automobila može da bude naporno, zamorno, i finansijski iscrpljujuće. Moj vam je savet da kupite najbolji auto za 4.500 evra, bez obzira na marku, model, i da ostavite minimalno 500 evra za eventualne popravke, mada će vam trebati i više novca. Ko ostavi novac sa strane prilikom kupovine polovnjaka on prođe solidno. Ko potroši sav novac za kupovinu polovnog automobila, on prođe jako loše, jer polovni automobili, zamislite traže česte popravke u servisima. Možete vi sebe da ubeđujete da je sve u redu, i da vozite auto i kada je za servis, ali to je već neka druga priča. Ako verujete u bajke i priče da postoji polovan auto za 5.000 evra koji ne zahteva ulaganja u narednih 5 godina onda se grdno varate. Na kraju, ostaje kao izbor C4, a moj vam je savet da dodate bar još nekoliko modela.

OVO JE SKRAĆENA VERZIJA ODGOVORA

Pitajte Aleksandra Todorovića

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Tražim najbolji polovnjak za vas!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović (ovo je novi račun od 17.feb 2023.god) 

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Poštovani gospodine Todoroviću,

Pre dve nedelje sam kupio Peugeot 308 koji ste mi našli.  Kupovina automobila preko vas je za mene jedno novo i drugačije iskustvo. Čitao sam vas godinama, i kada sam konačno skupio dovoljno novca, definitivno sam rešio da mi vi preporučite i nađete odgovarajući automobil. Muka mi je raznoranih prevaranata, i ne želim da kupim sumnjiv auto. Imao sam prilike konačno da doživim i vidim kako taj proces funkcioniše i hteo sam da sa Vama i čitaocima podelim to iskustvo, jer verujem da se mnogi potencijalni kupci lome da li da vas angažuju ili ne, sumnjičavi su prema internetu, i vole da biraju boju, opremu, i imaju hronični nedostatak poverenja. Svima predlažem da odvoje par meseci, pa i godinu dana, da zaprate objave urednika Todorovića na njegovim facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najbolji Auto, i da se uvere na koji način piše, deli savete, komunicira sa čitaocima. To je čovek kome je cilj da se prevarantima stane na rep, i novinar koji je meni, ali i mojim prijateljima svojim tekstovima razjasnio mnogo toga. Usluga košta, ali meni je Todorović uštedeo mnogo vremena, natezanja sa prodavcima, majstorima. Posle pet dana nestrpljivog iščekivanja, dobio sam slike, sve specifikacije najboljeg automobila koji je našao za mene. Dobio sam auto u boji koja mi nije omiljena, ali evo vozim taj auto par nedelja, sve funkcioniše besprekorno, ja sam prosto prezadovoljan!
Zašto sam nekom drugom prepustio odabir auta, a ne samom sebi?
 
Kao i svaki prosečan Srbin, volim lep izgled auta, komfor… Još i ako on podiže društveni status, apsolutno onda znam šta bih birao. Ali pošto sam svoj prvi auto imao Renault, odlučio sam se da se još malo zadržim na ovo, brendu jer mi pruža udobnost a i imali su dobre benzince. Barem sam ja dobrog našao. Samo što taj auto sada ima 20 godina. Moj prvi odabir je bio Renault Megane 1.6 benzinac, godišta negde oko 2010, jer mlađi nisam mogao da nađem. Korona i ratovi su poremetili sve, tako da je odabir auta sada mnogo teži nego što je bio.
Nisam uspeo da nađem model koji mi odgovara jer to što sam tražio, brzo se prodalo. Kad sam krenuo da tražim alternativu, vidim da ta podela na benzinac/dizelaš nije uopšte više tako jednostavna. Ovi novi turbo-benzinci su jednako složeni i ništa jeftiniji za popravku od dizelaša. Vozio sam benzinca sa mišlju da su popravke jeftinije a sada pojma nemam šta je jeftinije.
E onda kad ne može kako ja hoću, sad ću iz inata da uzmem za te pare nekog matorog BMW-a ili Audija i obavezno limuzinu sa puno opreme i sebi oči povadim posle šta sam uradio. Naravno postoji velika verovatnoća da je taj auto dušu ispustio i da od tog auta više nikad ne bih napravio POUZDAN AUTO.
U stvari to me je nateralo da razmišljam. Šta ako sad uložim sav ovaj novac u tako neki auto i on se ispostavi kao kompletan promašaj? Pokvari se dok sam ja vlasnik, i sad ne mogu ni da ga prodam za te pare a još i treba da ga popravim. A ja podigao keš kredit. I sad ostajem sa kršem od auta koji jedva mogu da prodam a za pare koje mi ostanu od prodaje mogu samo skuter da kupim. A rata kredita ide još 6 godina.
 6 GODINA KREDITNOG ROPSTVA da bih ja uživao jedva mesec dana u svom superiornom statusu neke kao face u gradu. Neće ovo ići. Ja ne mogu da se odrekem pogodnosti auta. Da stižem od tačke A do tačke B kad god želim i da ne mislim da li ću stići. Ja moram da stignem tamo gde želim. To je potreba i život 21. veka. Kakav god da je auto. Ma i da je najružniji, ipak meni treba da on ide, da se vozi…
Moj izbor je definitivno Aleksandar Todorović

Čovek radi već dugo vremena. Ima bezbroj tekstova na internetu. Ja sam lično za njega čuo pre 7-8 godina. I još tad sam sebi rekao da bih ga mogao angažovati kad skupim para za neki ozbiljniji auto. Evo sad prilike. Ne znam šta više mogu da izgubim. Čovek kaže pouzdanost i bezbednost na prvom mestu! Apsolutno se slažem.

Ono što sve kupce zanima je taj prvi kontakt. Što sad ja njemu da platim a ne znam ni šta ću dobiti? Pa isto je i kad odeš kod doktora prvi put. Danas više ni ne znaš da li je to možda mesar sa one strane koji je samo kupio diplomu. Mislim neko poverenje mora da postoji. Ili imate poverenje ili ga nemate.

Znači ako je neko napisao stotine tekstova o automobilima a ja nijedan u životu, ja ne znam zašto bih ja bio bolji u odabiru auta od čoveka koji se bavi ovim u kontinuitetu? Znači ja sam odlučio da ipak verujem više gospodinu Todoroviću nego sebi. Zato sam uplatio 6000 dinara jer čovek ne zna jesam li ja ozbiljan ili nisam. Njemu pišu desetine ljudi dnevno. On čovek živi od toga. A 50 evra naspram uloženih 7000 evra nije ništa. U prvom mejlu sam gledao da budem što kraći i konkretniji. Vozio sam to i to, želeo bih to i to. Imam budžet toliko. Auto mi treba jer za to i to jer prelazim toliko i toliko godišnje.

Mislim da gospodin Aleksandar Todorović iz tih informacija izvuče jako dobro vaše potrebe i stil života. Mislim da je sjajan u proceni toga šta Vama treba. Samo treba rešiti to sa samim sobom. Ili hoću da mi neko drugi traži auto ili neću. Ne razumem odluku da mu platim 6.000 din ili čak 18.000 dinara a da nisam spreman da prihvatim činjenicu da je taj moj auto iz snova, ta prelepa školjka iz spolja zapravo jedna kršina iznutra koja će me zakopati za dugi niz godina… Znači trenutak kada mi se saopšti ta ružna istina, ja odustajem i odlazim nezadovoljan a samim tim i gospodin Todorović ostaje nezadovoljan jer Vam nije pomogao a niste ni Vi sami sebi pomogli. I potpuno mi je jasno zašto u svim njegovim tekstovima stoji ili imate poverenje i dajte mi odrešene ruke da Vam nađem auto ili nemate poverenje i bolje ne ulazite u ceo ovaj proces jer se neće završiti nikako dobro.

Ja sam popodne uplatio iznos koji se vezuje za moje pitanje i dobio odgovor veoma brzo. Gospodin Todorović je prihvatio da mi pomogne u pronalaženju auta i rekao svoje uslove.

PRVI PAKET: Imam opciju da dobijem savete i da sam tražim auto.

DRUGI PAKET: Imam opciju da njemu prepustim da mi nađe auto. A to znači da ću dobiti u izboru bar tri automobila koja su na tržištu dostupna i ispunjavaju kriterijum pouzdanosti i bezbednosti koji gospodin Todorović drži kao osnovni.

TREĆI PAKET: Imam opciju da doplatim taj drugi paket i da tražim isključivo model koji ja želim. Ova treća opcija za koju se odluči oko 70% ljudi mi je apsurd. To Vam je kao da ja platim čoveku da mi dojavi rezultate utakmice. Na primer platiću čoveku dojavu za utakmicu Francuska – Argentina. Ali kad mi on bude rekao da će Argentina pobediti i da uplatim komotno pare na pobedu Argentine, ja kažem ne. Neću tako. To se meni ne sviđa. Ja volim kad Francuzi pobede. Ja hoću da Vam platim da Vi meni kažete da će Francuska pobediti (iako se to na primer verovatno neće desiti). Znači Vi hoćete da platite stručnjaka da Vam nađe dobar auto koji ste Vi odabrali da ne bude nikad dobar. Eto… Nemam šta da kažem dalje…

Ja sam u sebi prelomio i u roku od tri sata od prve uplate od 6.000 dinara, ja sam gospodinu Todoroviću uplatio ceo iznos koliko košta DRUGI PAKET usluge. Odmah sam odlučio da idem sada do kraja sa ovim. Siguran sam da će mi pronaći auto koji je dobar. Ako je baš toliko ružan, voziću ga kratko pa ću ga prodati. Barem je dovoljno ispravan da se može prodati. Bio sam siguran da ću dobiti poprilično ispravan auto, a za ostatak jednostavno moram verovati čoveku koga sam sam birao. Ja sam njega birao. Znači niko meni nije iznudio pare. Ako sam ja birao onda ću ovo sprovesti do kraja. Znači želim uži izbor najboljih polovnih automobila u Srbiji koji zadovoljavaju neke osnovne kriterijume pouzdanosti u budžetu koji imam. Moja jedina želja je bila komfor. Eto. Ako već ne mogu da biram koji je to model auta, želim da ima komfor, udobnost na kakvu sam navikao.

Peugeot 308
 

Kao što gospodin Todorović kaže, kod Golfa se plaća ime. Golf 6 je bio nekako moj prvi izbor. I bilo ga je u ponudi ali mi ne pruža svaki Golf tu udobnost i komfor koji sam tražio. Nemaju svi naslon za ruku koji sam ja tražio.  Plus na to sve je skuplji samo zato što je popularniji. A i udobnost francuza je već dugo poznata. Definitivno je preporuka da idemo na francuza. Pežo 308 nisam nikada imao prilike da vozim. Čak nikada nisam vozio ni jedan Pežo osim nekog službenog pikapa na kratko vreme. Ali nikada nisam vozio neki porodični auto marke Pežo. I logično je da ga možda i ne bih birao čak ni među prva tri auta. Opet bih odlutao na stariji raskošniji auto nego na njega. I pogrešio bih.

Upravo sam prešao oko 400 kilometara sa ovim Pežoom 308. Svidela mi se ta utegnuta unutrašnjost. To je sve čvrsto. Ona plastika ne škripi nigde. Sve je uklopljeno kako treba. Jako lep materijal unutrašnosti. Udobna sedišta. Jako pregledan auto. Imam čak i panorama staklo. Odlična je vidljivost iz auta. To mi se jako sviđa. Gospodin Todorović me je pitao za kvačilo, da li je meko. Sedeo sam na parkingu a auto još uvek nije bio skroz ugrejan. Mislio sam da je tvrđe od mog Renoa, međutim pogrešio sam. Izuzetno meko kvačilo. Samo je trebalo malo da se krene u vožnju sa autom i sve je nekako postalo meko i udobno. Nivo izolacije je sjajan. Ja sam često na otvorenom putu imao prilike da čujem udarce guma preko rupa i neravnina. Sad kod 308-ice ne čujem ni da li sam pokupio neku rupu. Zaista dobra izolacija. Među najboljima koje sam imao prilike da vidim, to jest čujem. Jedan opšti utisak je da me je osvojio. Brzo sam se jako navikao na njega. Oprema u autu je sjajna. Dobio sam model sa možda 90% opreme koju taj model pruža. Dobio sam i parking senzore koji mi nisu bili prioritet. A naravno da sam ih želeo. Bio sam spreman da se odreknem tempomata ali sam i to dobio. Jako mi se sviđa retrovizor koji ima antirefleksiju. Jednostavno auto me je kupio komforom i udobnošću.

Definitivno dobar izbor. Izbor kakav ja sam ne bih napravio, a ipak sam se odlučio na njega. A i logično da ne bih, kad ga nikada pre toga nisam vozio. Zato nekad treba slušati savete iskusnijih.

Za kraj

Ovaj način poslovanja gde ja moram da verujem čoveku koga nisam nikada upoznao uživo, i da on posle veruje meni da ću se ja pojaviti kada on kapariše auto koji sam ja pristao da kupim, ne može opstati bez poverenja. I ja se nekad čudim kako je gospodin Todorović uspeo sve ove godine da posluje sa našim mentalitetom ljudi.

Kada sam prvi put uplatio ceo iznos pomislio sam: „Da li to znači da ću sad dobiti šleper sa prikolicom?“ Pošto tražimo najbolji auto, a ono se pojavio izuzetno pouzdan kombi hladnjača i jako pouzdan šleper sa prikolicom. Malo se šalim ali tako čovek danas razmišlja. Naravno da se ne traže vozila koja nisu u segmentu koji tražite. Mislim da je gospodin Todorović jako dobro razumeo moje zahteve. Tražio sam hečbek ili limuzinu. Nisam hteo karavan, niti šleper sa prikolicom i on mi to nikada nije ni nudio. Jednostavno je kroz moje poruke shvatio moj posao, moje potrebe, moje kretanje autom, porodični status koji je jako važan.  Važno je da li imate porodicu ili je planirate. Ta porodica mora biti bezbedna a auto pouzdan što je više moguće.

 

Znači ja sam bio najviše za varijantu hečbeka i to sam odmah i dobio. Sve varijante su bile u tom segmentu. Svaki dinar je bio isplaniran. Znači do te mere smo dobro isplanirali kupovinu da sam potrošio tačno koliko sam planirao, računajući put do Beograda, mali i veliki servis i cenu vozila.

U roku od tri dana sam imao auto za kupovinu. Dalje ne moram da Vam pričam. Sve sam već rekao. Samo mogu da se zahvalim gospodinu Todoroviću na odabiru auta. Mislim da sam ovim odabirom sačuvao novac. Svakako da će polovan auto uvek tražiti neko ulaganje ali sam rizik smanjio na minimum.

Na kraju je zaključak da me je cena ove usluge koštala oko 7% od vrednosti auta, što u poslovnom svetu uopšte nije velik procenat. Da Vi dobijete uslugu konsultacije i na kraju realizacije za manje od 10% cene je po mom mišljenju sasvim korektno, čak i povoljno. Pogledajte samo usluge agencija koje kupuju i prodaju stanove ili sajtovi na internetu preko kojih se vrši prodaja usluga. Sve te ptovizije idu u tim granicama a negde čak i mnogo skluplje. Znam ljude koji su kupovali automobile u vrednosti od 6.000 evra i već prvog meseca imali havarije od 2.000 evra. To je čak 30% štete. Bačene pare, stres… Možda sam ja lud što sam dao pare da bi mi drugi odredio šta ću voziti, ali ja sam svoju misliju ispunio. Ja se pred same praznike vozim bez puno brige od tačke A do tačke B. Dostupan sam svima i mogu da stignem gde god želim a to je ono što sam tražio i to sam i dobio. Znači moja preporuka je stavite sve na papir i recite sebi koji su zaista Vaši kriterijumi i šta Vi zaista želite od tog auta. Da li želite auto u garaži i da ga provozate samo po selu i da koke padaju na kolena ili želite auto da ide i ide i ide dokle god Vam ne dosadi a on ide ide i ide…? Veliki imali servis je odradio Todorovićev mehaničar Vukašin, i sada sam bezbrižan. Nije mi bilo isplativo da jurim nekog majstora, ionako u majstore koje znam nemam dovoljno poverenja, a ovlašćeni servis Peugeota nije za moj džep. 

Hvala gospodine Todoroviću na uspešnoj saradnji i daj Bože još budućih saradnji. Srećni praznici i želim Vam pre svega bezbedno putovanje a na kraju i fantastičnu udobnost.

Srdačan pozdrav

Bojan Tokić

 

 

Najbolje polovne automobile tražim za vas

Uštedite novac, izbegnite loše automobile, iskorististite besplatne preporuke modela ako me angažujete! Kupovina automobila je druga najveća investicija nakon kupovine nekretnine. Šansa da kupite polovan auto sa skrivenim manama, koje će vas kasnije, a vrlo brzo koštatiti više od samog automobila je izvesna. Zašto da rizikujete? Zašto da sami donosite odluku? Da li je mudro da kupujete auto na “oko”? Svesni ste da vaš prijatelj koji vam pomaže oko izbora, kupovine automobila ima znanja koliko i vi? Da li je to dovoljno da uložiti sav svoj novac u neproveren polovni auto? Da li ste svesni da originalna kilometraža nikako ne garantuje da je motor dobar? Preko 20 godina postoji rubrika Pitajte Aleksandra Todorovića, i jednako toliko dugo proveravam automobile na placevima širom Beograda. Obezbeđen vam je servis kod mojih majstora i besplatni pregledi na 4 meseca u prvih godinu dana. Besplatnu pomoć imate oko prodaje automobila koji vam nađem. Trudnice, porodice sa malom decom imaju posebnu prednost! 

Piše: Urednik Aleksandar Todorović

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

Tražim najbolji polovnjak za vas!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Volvo