Mazdi je bio cilj da napravi najlepši, najatraktivniji krosover, ali su japanski inženjeri zaboravili da je Euro NCAP kreš test ozbiljna institucija, i da modeli koji dobiju manje od 5 zvezdica na kreš testu, imaju lošiju prođu na tržištu. Pri tome morate znati, da nisu ni svi modeli koji dobiju 5 zvezdica maksimalno bezbedni, daleko od toga. Renaultov Kadjar je na primer prošao mnogo bolje, nudi bolju bezbednost, više komfora, a to će kupci više ceniti.
Iznenađenje predstavljaju najnoviji Euro NCAP rezultati Mazdinog novog krosovera, CX-3, i Mitsubishija L200, koji su dobili po četiri zvezdice.
Mitsubishi i Mazda zaboravljaju da Evropa nije Azija, i da kupci u Evropi žele maksimalno bezbedne automobile.
Mazda CX-3 nije sjajna, pogledajte video:
https://www.youtube.com/watch?v=mRyR6xghDYw
Euro NCAP je saopštio da je ovim modelima dodelio po jednu zvezdicu manje od maksimalnog broja pre svega zato što nemaju sve zahtevane bezbednosne sisteme u standardnoj ponudi.
Veliki problem kod Mazde CX-3 je što nasloni za glavu na zadnjem sedištu ne ispunjavaju ni miminum zaštite vratnih pršljenova, vidite da su na slici oni obojeni crveno, što je velika sramota za Mazdu!