Mercedes-Benz je najinteraktivniji automobil na društvenim mrežama

Mercedes-Socijalne-mrezeMože se reći da Mercedes-Benz ima najaktivnije fanove, s obzirom na više od 12 miliona aktivnih korisnika na Facebook-u u drugom tromesečju 2014. Studija, koju je nedavno sprovela kompanija Social Bakers, najpoznatija po ispitivanjima tržišta koja se fokusiraju na društvene mreže, pokazala je da je uz nešto manje od dva miliona novih fanova ovaj prvoklasni brend iz Štutgarta takođe među najbolja 4 brenda automobila kada je reč o rastu u sferi društvenih mreža. To se ogleda u činjenici da je zajednica koju čine obožavaoci ove marke premašila 15 miliona u julu. Novi ključni pokazatelj koji beleži Social Bakers, a to je broj aktivnosti na 1000 obožavalaca, stavlja Mercedes-Benz na izvanredno drugo mesto među automobilskim brendovima na osnovu ostvarenog rezultata od 896 aktivnosti. Ista situacija je u Srbiji gde je Mercedes-Benz Facebook stranica sa više od 83 hiljade pratilaca zauzima ubedljivo prvo mesto u automobilskoj industriji, dok smart Srbija stranica ima više od 11 hiljada pratilaca.
U nedavno sprovedenoj Social Bakersovoj studiji, Mercedes-Benz zauzima drugo mesto na rang-listi za period od aprila do jula 2014. na osnovu koje se upoređuju svi brendovi globalno u pogledu interakcije koja se ostvaruje sa njihovim obožavaocima na Facebook-u. Samo su ljubitelji američke TV kuće Diskaveri imali više „lajkova“, „šerova“ i komentara. Iz kompanije Social Bakers prvi put su uveli novi pokazatelj. Aktivnost velikih i malih zajednica koje čine pratioci sada se može neposredno uporediti na osnovu „broja ostvarenih aktivnosti na 1000 pratioca“. Kao drugoplasirani brend, Mercedes-Benz na impresivan način pokazuje da velika zajednica koju ima na Fejsbuku intenzivno komentariše prikazani sadržaj.
Sa svojim 15-milionim obožavaocem na Facebook-u, Mercedes-Benz je u julu 2014. stigao do impresivne prekretnice u svom dugogodišnjem prisustvu na društvenim mrežama. Kako bi obeležio ovo dostignuće, nemački umetnik Tic napravio je jedinstveno umetničko delo pomoću papirnih vreća iz celog sveta koje su prethodno poslali obožavaoci. Zajednica je mogla da se pridruži i prati kreativni proces na mreži.
Takođe u julu 2014, kanal Mercedes-Benza na Instagramu dobio je svog milionitog pratioca. Ovu foto platformu u ime Mercedes-Benza vode fotografi i blogeri čija su tema automobili. Princip „od obožavalaca (profesionalaca) obožavaocima“ prihvaćen je od strane zajednice: svakog meseca na nalogu Mercedes-Benza na Instagramu zabeleži se oko pet miliona aktivnosti. Kako bi obeležio uspeh od milion okupljenih pratilaca, mladi Indijac Amšu Čuki, vizuelni i multimedijalni umetnik, stvarao je za obožavaoce. Fotografije izrade i završenog umetničkog dela biće prikazane javnosti tokom ovogodišnjeg St. Moritz Art Masters festivala od 22. do 31. avgusta, kao i preko društvenih medija, na globalnim kanalima Mercedes-Benza.
Mercedes-Benz na društvenim mrežama
Već više godina Mercedes-Benz se nalazi među najuspešnijim i najaktivnijim brendovima na internetu. Sveobuhvatne aktivnosti na internetu i preko društvenih medija predstavljaju sastavni deo ‘Digital Media House’ u okviru koje Mercedes-Benz predstavlja vrhunske sadržaje vezane za brend u novinarskoj formi i objavljuje ih preko svih digitalnih kanala. Mercedes-Benz se već godinama sistematski drži visokokvalitetnog „predstavljanja sadržaja“ u digitalnoj sredini, zbog čega je iznikao u izdavača koji predstavlja sopstveni brend. Od 2013. Mercedes-Benz u okviru dela Društveni oblak (Social Cloud) na internacionalnoj vebstranici www.mercedes-benz.com objedinjuje sav objavljeni materijal vezan za brend iz nezavisnih izvora kao što su blogovi, Twitter, YouTube, Facebook, Google+ and Instagram, kao i sa zvaničnih Mercedes-Benzovih kanala na društvenim mrežama. Društveni oblak predstavlja unapređenje „Mercedes-Benzove platforme za društvene publikacije“, koja je 2012. kreirana za blogere i onlajn novinare. Na ovom mestu svi članci objavljeni o Mercedes-Benzu na spoljnim vebsajtovima, blogovima i u digitalnim časopisima ili putem Twitter automatski se raspoređuju i isečci se pojavljuju u prikazu. Zbog toga portal predstavlja sveobuhvatan izvor informacija za blogere i novinare. Na osnovu iskustva u radu ove platforme i povratnih informacija koje nam upućuju korisnici, razvoj Društvenog oblaka (Social Cloud) usmeren je tako da bude pogodan za klijente i sve korisnike koji su zainteresovani za Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz na društvenim mrežama
www.mercedes-benz.com ili http://social.mercedes-benz.com
http://socialpublish.mercedes-benz.com,
www.facebook.com/MercedesBenz, www.facebook.com/MercedesBenzSrbijaiCrnaGora,
www.twitter.com/MercedesBenz, https://twitter.com/mb_scg,
www.youtube.com/MercedesBenztv, www.youtube.com/user/MBSrbijaiCrnaGora
www.google.com/+MercedesBenz, www.pinterest.com/MercedesBenz
www.instagram.com/MercedesBenz, www.foursquare.com/MercedesBenz
www.linkedin.com/company/daimler, www.mercedes-benz.com/xing
https://vine.co/mercedesbenz

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.