Na placu bolji automobili nego kupljeni u Srbiji?

Pitanje: Poštovanje Aleksandre,pošto redovno i odavno pratim vaše tekstove,komentare,odgovore na pitanja itd imam jedno pitanje gde bi vi pre tražili automobil pre na placu ili od prvog vlasnika iz Srbije? Pošto ste jednom rekli da su sva vozila tj velika većina iz uvoza sa nepoznatom i vračenom km a da vozila kupljena u Srbiji često izbegavate. šta onda kupiti ? Vaši tekstovi su inače brutalno iskreni i objektivni svaka vam čast ! Nadam se sledeće godine da čemo se čuti zato što želim vaš savet i mišljenje pre kupovine vozila a najverovatnije čete mi vi i tražiti vozilo.Srdača pozdrav i svako dobro vam želim !

Nisam znao da vi nalazite automobile g.Todoroviću

Ime i prezime: Branko Breka
Mejl adresa: ##########@yahoo.com
Telefon: 0601###
Kada planirate kupovinu?: sledeće godine
Kakav auto kupujete?: Polovan
Koliko novca želite da potrošite?: 3500-4000 evra
Šta trenutno vozite?: Fiat Punto actual 1.2 benzin
Između kojih se automobila dvoumite?: Grande Punto, Reno Clio
Gde ste čuli za ovaj sajt?: internet Testovi automobila.rs
Koliko kilometara godišnje prelazite?: 8000-10000
Da li biste platili da vam pronađem auto?: Da

 

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine Breka, hvala na zanimljivim pitanjima. Imam utisak, a imam i dokaze, jer dobijam jako veliki broj pitanja, koja ne mogu da objavim na sajtu, jer čitaoci tako zahtevaju, da Srbi više vole automobile vožene i kupljene u Srbiji. Srbi misle da sve što dolazi iz uvoza da je sumnjivo! Više veruju ovlašćenim servisima nego bilo kome drugom!

Srbi misle da ovlašćeni servisi ugrađuju ORIGINALNE DELOVE I DA SIPAJU ORIGINALNO ULJE! Ono što rade ovlašćeni servisi u Srbiji je dranje kože vlasnicima automobila, sa nenormalnim i neralnim cenama. Radni sati im koštaju papreno, a majstori su im loši!

Mislio sam da će se stvari promeniti na bolje, i da će servisi raditi kvalitetnije, profesionalnije, ali je situacija iz godine u godinu sve gora i gora, jer im je zarada na novim kolima mizerna, minimalna, pa pokušavaju na servisu da zarade.

Kupljena vozila u Srbiji, održavana u Srbiji su uglavnom jako loši automobili. Iako Srbi voze smešno malo, pa imate auto koji je 8 godina star, održavan u ovlašćenim servisima sa manje od 80 000 km, koji je u mnogo gorem stanju nego auto iz uvoza sa 250 000 km. Kako je to moguće?

Imamo lošije gorivo. To je tačno. Imamo lošije puteve, I to je tačno! Imamo mnogo gore servise, ulje lošijeg kvaliteta specijalno za naše tržište, ali problem svih problema je što naši ljudi dušu vade tim automobilima kratkim gradskim vožnjama! Srbi pređu 90% sa kolima u gradu. U Holandiji, Belgiji, Švajcarskoj to je manje od 40%, i zato su ti motori sa više kilometara u znatno boljem stanju.

Auto koji stoji propada! Motor koji ne radi redovno propada! Auto nije kuća, nije stan, pa da mu raste vrednost, mada i u kuću treba ulagati stalno. Automobil je brdo lima na četiri točka. Mnogo je važnija godina proizvodnje i gde je auto vožen, nego koliko kilometara ima.

Auto koji je napravio kilometražu na auto putevima ima u proseku odličan motor. Hladni start uništava motor, a hladni start je svaki start u prvih 20 minuta. Benzinci prelaze daleko manje kilometara od dizelaša, i to ljudi moraju da znaju.

Kad god pregledam neki vaš auto dragi čitaci, jer želim da vam pomognem u prodaji istog tog automobila, shvatim da vozite krš, i onda moram da odustanem od prodaje vašeg automobila! Svi vi tvrdite kako su vam kola super, i kako ste ih održavali, a kola su vam za otpad, i mislite da je održavanje zamena ulja.

Shvatam da su u Srbiji male plate, ali mi je prosto neverovatno, da je skoro svaki auto kupljen u Srbiji, posle 3 godine farban i udaran tri puta. Imam utisak da Srbi kola voze samo po gradovima.

Može se naći dobar auto kupljen u Srbiji, ali to je stvarno jako retko.

Ima dobrih ovlašćenih servisa u Srbiji. Ima, ali si retki! Ja mogu da preporučim Deltu, servis 6+, stvarno vrhunski servis! Svi ostali BMW servisi u Beogradu su za njih amateri. Porodični BMW ima 15 godina, ali ga ja održavam u Delti, jer su ljudi eksperti. Naravno da neke stvari zamenim sam, i da neke stvari popravljam sam,  nisam toliko bogat da sve mogu da odradim kod njih. Svakako da BMW koji ja vozim nije nov kupljen u Srbiji, i dobro je da je tako,  do prošle godine se kotrljao po Holandiji. I ne postoji BMW kupljen u Srbiji, vožen u Srbiji, koji ima 15 godina koji je u sličnom stanju kao moj BMW. Svi koji se razumeju u automobile, znaju da dobar auto košta, i znaju da se u Holandiji, Belgiji, Švajcarskoj automobili mnogo bolje održavaju. Najbolji automobil koji sam imao bio je uvezen iz Italije. Alfa 156 1.9 JTD kod mene je bila 6,5 godine bez ijednog kvara. Dakle nemojte robobati predrasudama. I nemojte se bojati velike kilometraže, proverite kakav je motor. Bolje je kupiti auto koji ima 400 000 km ako je motor u odličnom stanju, nego auto sa 200 000 km ako je motor loš. Uvek dolazite rano ujutru, i uvek startujte hladan motor. Uvek angažujte bar tri majstora, jer više ljudi vidi više.

Kod polovnog automobila vam ipak treba i malo sreće, jer najbolji majstor na svetu vam ne može reći koliko je života ostalo u nekom od motora, ali vam može reći da li u datom retnutku radi skoro kao nov motor, ili je za generalnu.

A to kako će vas auto služiti najviše zavisi od toga, kako ga vozite, kakve delove mu ugrađujete, i naravno zavisi od vašeg majstora, servisa! Najbolje je da kupite auto koji možete da održavate! Sve ostalo je igra bez granica, u kojoj vi gubite!

Ja nisam genije, niti su moji majstori genijalci, ali verovatno znamo bar malo više od vas dragi moji čitaoci. Uvek vam preporučujem da angažujete svoje majstore za traženje automobila, a ne mene. Jer je najnezahvalnija stvar u životu provera polovnih kola, i traženje polovnih automobila. Ako baš niko neće da vam pomogne, ja ću vam izaći u susret, pod uslovom da uradite servis u nekom od servisa koje je preporučujem, i da proveravate auto u servisu tri puta godišnje ako je auto stariji od 10 godina, odnosno 2 puta za mlađe automobile.

Je jesam zagovornik dva tehnička pregleda, jer će tako vaša porodica biti bezbednija. Ali Srbi pljuju Vladu Srbije što je tako nešto pokušala. Jako je teško Srbima objasniti neke osnovne stvari. Ja sam svestan da se 99% Srba bolje razume u automobile od mene, i ja priznajem da su svi oni bolji eksperti od mene, i da su testirali veći broj automobila od mene (ja sam stao na cifri od 623 🙂 )

Ja samo samo jednom kupio auto, kupljen u Srbiji. PSC Komenović je u pitanju, sa pravih 67 000 km. Proveo sam se kao bos po trnju. Alfu 156 1.9 JTD sam kupio sa 244 000 km i prešao još 167 000 km bez problema. Automobil je bio iz Italije. Budite uvereni da nikada u životu neću kupiti  auto vožen i kupljen u Srbiji! A posebno ne test vozila sa 6 meseci i 30 000 km, koja su za otpad posle test vožnji!

I jedna šala, ali samo ako dozvoljavate! Automobil je kao žena, što ga/*je više koristite, to je bolji! Znate i sami kakva je žena koje ne doživi orgazam bar jednom dnevno, i znate koliko žena može da zvoca i koliko može da je boli glava. Zato vozite automobile svaki dan, i volite svoje žene svaki dan, onako kako je dragi Bog osmislio! Borite se protiv bele kuge, da ne bismo kao nacija nestali, nacija kojoj je bio cilj, da kupi auto, kupljen u Srbiji. Naravno da niko od vas neće poslušati moj savet, dobro znam kakvi smo mi Srbi. Oni koji se razumeju u automobile, a takvih je realno malo, znaju da sve što sam napisao jeste istina, i ništa manje, i ništa više od toga! Ali kome je u Srbiji danas do istine? Zar vi smete da kažete svom prijatelj da ga žena vara? Jer on je najmudriji, i on ima šverku, i misli da njegova “glupa žena” to ne zna. Bojim se da smo mi kao narod na stranputici, da smo se odvojili od Boga, više nego za vreme Komunizma, i da najviše mrzimo one koji pišu, i govore istinu. Razmislite kakvi su i koji su novinari omiljeni u Srbiji, i biće vam sve jasno. Hvala Bogu ja nisam među tim najpopularnijim novinarima.

I na kraju dragi moji čitaoci, vozite kola svaki dan, i vodite ljubav svaki dan, pravite decu! Ako ne vašoj ženi, onda onoj dami koja vas voli i ceni, takva vas uvek negde čeka, to znamo i ja, i vi! Deca su ono najvrednije! Automobili su apsolutno nebitni! Uglavnom su ispunjenje nekog hira.

Zadovoljni odgovorom gospodine Breka? A šta kaže vaša cenjena lepša polovina?

Ako vi smatrate da je bolje da kupite polovni auto kupljen u Srbiji, vi tako učinite. Ja ću lično za sebe i svoju porodicu uvek kupovati kola iz uvoza.

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nov ili polovan?

Koliko košta da mi pogledate auto?

Kad 7 majstora ne može da reši problem

Grčka/Hrvatska: Potrebna dokumenta

Lažni presretači haraju Srbijom

Volvo