Najbezbedniji polovni automobili: Najboljiauto.com

U Srbiji na putevima svake godine pogine jako mnogo ljudi! Ginu i deca, zato je mudro da kupite najbezbedniji auto za novac koji imate. Za manje od 4.000 evra možete kupiti automobil koji nudi vrhunsku bezbednost. Polovan auto koji vam nudi veće šanse da preživite u sudaru nego da kupite novi Duster, ili recimo kineski MG ZS. Bezbedan auto nije samo onaj koji je dobio odlične rezultate na kreš testu, već i auto koji je stabilan, upravljiv, koji se jednako dobro ponaša na mokrom kao i na suvom putu. Piše: Aleksandar Todorović.

 

Ako ne možete sami da otkrijete, pronađete koji je to najbezbedniji auto za recimo 3.500 ili 5.000 evra, ja sam vam na raspolaganju. Poredim detaljno automobile preko dve decenije, a ono najvažnije prilikom upoređivanja bila mi je bezbednost, kako pasivna tako i ona aktivna.

 

Neke porodice žele da  kupe maksimalno bezbedan auto! Sve je više mladih roditelja koji su sa oduševljenjem dočekali rođenje svoje bebe, i žele da im se ona vozi u sugurnom automobilu! Nisu samo mame brižne, već i tate o tome vode jako mnogo računa. Da li želite bezbedan auto za 3.500 evra? Da li želite izuzetno bezbedan auto za 3.500 evra koji nudi više bezbednosti od recimo Volvoa V50 koji u dobrom stanju treba platiti hiljadu evra više? Na vaše iznenađenje taj automobile je FIAT Croma! Auto koji se bazira na SAAB-ovoj osnovi, kao i na platformi Opel Vectre C. Piše: Aleksandar Todorović urednik.

 

Poređenje automobila: uporedite bilo koja tri automobila

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Kako najbolje održavati automobil?

TESTIRALI SMO: Peugeot 301 1.6 HDi

Na kojoj kilometraži se menja ulje u automatskom menjaču?

 

 

Mnogi od vas misle da ne može da se kupi bezbedan auto za malo novca, i tu grešite! Ako vam je udobnost, bezbednost i pouzdanost motora na prvom mestu, onda ako je vaš limiti za kupovinu 3.500 evra dobro razmislite o modelu FIAT Croma. Svakako, možda 90% primeraka ovog modela niej u dobrom stanju ili ima skrivene mane, ali angažujete vrhunske mehaničare (ako vam ja nisam simpatičan, ili ako vam ne ulivam poverenje) i izbegnite lošu Cromu koja može biti rupa bez dna!

Croma je najbolji FIAT-ov model ikada! Ali pitanje je koliko je to FIAT, a koliko je SAAB. Druga generacija FIAT Crome pojavila se na tržištu 2005. godine, posle devet godina pauze od povlačenja iz proizvodnje FIAT Crome prve generacije (koja je delila platformu sa moćnim SAAB-om 9000). Model je razvijen zajedno sa General Motors-om – čitaj SAAB-om. Fiat Croma II je kao i njegovog prethodnika, dizajnirao je Giorgetto Giugiaro. Teško je naći stilske sličnosti između ova dva modela jer zapravo pripadaju različitim klasama. Croma je klasa za sebe, Italijani su napravili model koji je miniven (koji je to nije), ali je donekle i karavan (ali ima znatno veću visinu od karavana). Saznajte i zašto je Croma bezbednija čak od Volvoa S40/v50! Piše: Urednik Aleksandar Todorović.

Kupovina automobila procedura

Benzinci jedini izbor za tanji džep

Pitajte Aleksandra Todorovića

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Kako najbolje održavati automobil?

F.Stojković: Preporučujem Todorovića!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Da li da kupim C – Max ili Senic?

Najbolji auto je onaj koji kupac želi!

 

 

 

Fiat Croma II restilizovana je 2007.godište.  Spolja, prati stil jeftinijeg i manjeg modela Bravo. Croma je dobila potpuno novi izgled, novi efikasniji farovi, a izmenjen je i branik koji je konstrisan tako da može bolje da apsorbuje sile prilikom sudara. Zadnji branik je neznatno izmenjen. Unapređene su kočnice, ESP i ABS sistem je bolje podešen, ali je i upravljač postao direktniji i precizniji. Finalna obrada je dodatno unapređena.

 

 

Croma je napravljena na istoj tehničkoj osnovi kao SAAB 9-3. Neke komponente deli sa modelom Opel Signum. Croma 2 deli platformu i da modelima kao što su Alfa Romeo 159 i Opel Vectra C. Od pobrojanih modela, italijanski auto ima najmeške i najudobnije podešeno ogibljenje. Croma je napravljana za duga ugodna putovanja, ali je volan dovoljno lagan za gradsku vožnju! Croma ima manju širinu od svih minivenova na tržištu, ili karavana D segmenta, upravo zbog tesnih italijanskih gradova, ali joj je stabilnost odlična – naravno – za klasu kojoj pripada.

 

 

Na 4,75 metara dužine, 1,77 m širine i 1,60 m visine Fiat Croma je u nekoj svojoj klasi. FIAT nudi odličan kvalitet izrade i odličnu ponudu prostora. Sedišta su veoma udobna, i dobro profilisana, a pozadi se sedi kraljevski. Ovaj auto je nov koštao 25.000 evra, bio je preskup, jer je FIAT želeo da se kvalitetom nametne na tržištu, a osim toga,najviše komponenti je preuzeo od SAAB-a, koji je ipak bio premium brend. Na zadnjem sedištu putnici mogu uživati sa otvorima za klima uređaj, odnosno imaju grejaje. Zvučna izolacija je odlična, tako da je putovanje ugodno tiho. Međuosovinsko rastojanje od 2.83 metara trebalo bi da znači udobnu vožnju. Paleta motora je dovoljno bogata. Nudili su kupcima šest motora. Uključujući tri benzinska motora 1.8 16V sa 130 KS, potom 1.8 16V VVT od 140 KS i 2.2 16V 150 KS. Ljubitelji dizelaša su mogli da biraju između: Multijet Turbo diezela 1.9 sa 120 KS , odnosno 150 KS i 2.4 sa 200 KS.

 

 

Niko u Srbiji ne primećuje da novinari u auto testovima gotovo da ne navode mane automobila.  Čitaju samo testove automobila koje se njima dopadaju, unapred donose zaključke, pa im možda navedene mane samo “zamagljuju” oduševljenje. Meni je cilj da vam racionalno uporedim automobile, sa svim prednostima i manama. Ako  želite da kupite najlepši automobil, odnosno Croma možda nije za vas! Ona je pravi izbor za tate i mame kojima su deca na prvom mestu, pre svega zbog odlične bezbednosti. Croma može da se pohvali sa jako pouzdanim dizel i benzinskim motorima. Mnogo opreme, odličan kvalitet čine da Croma bude pravi Best buy! FIAT Croma ima zaista najkvalitetniji enterijer u ovom cenovnom rangu vozila za oko 4.000 evra.

croma-enterijer

Kod poređenja automobila ipak moraju da postoje neka pravila, neka merila.  Možete vi porediti sve moguće automobile, ali kakvog smisla ima porediti Mercedes B klase (koji je najsličniji modelu Croma) i FIAT Cromu, kada je Mercedes mnogo skuplji (a znatno je skuplji i za održavanje). Za relativno malo para može da se kupi i odličan Volvo V50, pa sam proteklih desetak godina dobijao i pitanja sa željom da uporedim ovaj model sa Cromom. Kupci su gledali koje porodične automobile mogu da kupe, za relativno malo novca, i nailazili su na ova dva modela koji koštaju puno manje od recimo Passata koji nudi mnogo manje i bezbednosti i manje kvaliteta (mnogo je pouzdaniji JTD motor od TDI – PD motora, mnogo je pouzdaniji Opelov benzinac 1.8 16V od VW – ovih TSI motora).

FIAT Croma ima povoljne cene na tržištu polovnjaka. Doduše svašta se nudi, krševa, kako to naš narod voli da kaže ima jako puno, prevaranata takođe, ali i dilera koji vrate sa 500 000 na 180.000 km bez pardona. Zapravo 99% dilera u Srbiji, regionu vraćaju kilometražu. Možda je mudrije da kupite benzinac (Opelov motor 1.8 16V je jedan od najpouzdanijih) jer oni su sa mnogo manje kilometara. Veliki i snažan motor može da pređe puno pre generalne jer je vožnen uglavnom na pola gasa (ima mnogo rezerve snage), a dokazao se i kod taksista širom Srbije. Znajte i da je bezbednost Crome vrhunska, ne samo da ima veliku masu, velike zone deformacije, maksimalnih 5 zvezdica na kreš test (nemojte poredit 5 zvezdica recima Pola ili Clia – jer imaju manju masu i kad ih udari Croma odbaci ih sa puta) već i odlične rezultate u boćnom sudaru! Pogledajte dole sliku. Rezultati su joj bolji nego za Volvo V50!

Zašto je bezbednost toliko bitna? Zato što u Srbiji imamo jako loše puteve, vozače koji voze pijani, neiskusne vozače koji lako prelaze na suprotnu, vašu stranu puta, i jer se mnogo gine. Nadam se da su to dovoljni razlozi.

Srbinu je bitno da leči komplekse kupovinom polovnog automobila. Zato dileri farbaju kola “u krug” u prevodu farbaju ceo auto. Zato kada kupujete polovnu Cromu, proverite da nije bila havarisana! Obično one koje izgledaju kao da su izšale iz fabrike (bez ogrebotina) to jesu! Ponekad auto samo dobro ispoliraju, ofarbaju branike, zamene sedišta, upravljač, ručiću menjača, obloge na papučicama. Važno je da to izgleda skoro kao novo, nema veze što je sve ostalo na izdisaju. Računajte da dizelaši u EU prelaze oko 40.000 km godišnje a benzinci 15.000 km.

Kada kupujete polovan automobil za oko 4.000 evra, valjda glavni cilj treba da vam bude da pronađete auto koji je u najboljem stanju, i auto koji će ispuniti sva vaša očekivanja, ili bar veći deo njih.

Manje je bitna marka automobila, oprema automobila, ili boja. Ako imate mnogo para, i imate novca za nov auto, naravno da sebi možete ugađati, ali i tada možete napraviti veliku, i itekako skupu grešku.

 

Pogrešno je mišljenje da se benzinci ne kvare,  a da ste sigurni od skupih kvarova ako kupite auto sa benzinskim motorom. Oni sa ugrađenim gasom imaju jako mnogo kilometara iza sebe! Zato poveedite iskusnog mehaničara, i to za Opelove automobile, ako kupujete Cromu benzinca (jer ima Opelov VVT motor 1.8). Ja sam često pisao da su dizelaši skuplji za održavanje, da su im kvarovi skuplji, ali to ne znači da generalna za benzinac  malo košta (istina košta znatno manje nego za dizelaš – to treba priznati). Neki benzinski motori su jako loši, jer troše mnogo ulja već posle 100.000 km, kod dizelaša tako nešto nije zabeleženo. Problem je što ne možete naći dobar dizelaš za 4.000 evra, a dobar benzinac možete! Dakle sve je pitanje za koliki budžet kupujete auto!

 

  • Volvo S40/V50 i FIAT Croma su mnogo bezbedniji od Passata ili Golfa. Treba misliti i o tome, jer ako možete kupiti siguran auto za relativno para, da li je mudro da tako nešto propustite? U Frontalnom sudaru, Volvo je dobio 13 poena (vidi dole sliku) , a FIAT Croma čak 14,7 poena!!! Kako je moguće da je FIAT bezbedniji od Volvoa? Pa prosto, Croma je na platformi švedskog SAAB-a 9-3, a FIAT je dodatno unapredio svoj model! Čak joj je kontakt prava kao kod SAAB-a, kod ručne kočnice! Osim toga Croma se ne krade, a skoro sve imaju serijski ugrađene parking senzore, bar u restilizovanom modelu. 

 

Zapravo, vaš cilj je da nađete dobar auto, a bez pomoći stručnjaka u tome nećete uspetu, jer ima jako malo solidnih automobila u moru isluženih vozila.

Oni koji se ne razumeju u automobile, a imaju novca kupuju nov auto. Oni koji nemaju novca, kupe polovan, i narednih 10 godina rade za “majtora”  i delove.

Ja ne bežim od ljudi, niti želim da vama uskratim svoj znanje, i mogućnost da vam pronađem auto, ali bih više voleo da platite vašeg majstora da vam on nekoliko dana, ili nedelja traži automobil, naravno ukoliko u njega imate poverenja.

 

 

Od početka 2006., Fiat Croma ima u ponudi 1,8 – litarski benzinski motor sa 140 KS. Motor 1.8 16V (4 cilindra, 1796 ccm, 103 KW / 140 KS pri 6300 o/min, 175 Nm pri 3800 o/min) koji je veoma izdržljiv, i nudi najbolju elastičnost u svojoj klasi (benzinci od 1.6 litara), troši u proseku  8,5 litara na 100 km i redak je na tržištu. Odlično podnosi gas, pa su ga taksisti često birali. Motor 1.8 sa 140 KS je pogodan za gradsku vožnju, jer ima blagu krivu obrtnog momenta i veliku elastičnost.

2.2 benzinac troši više u proseku 10,5 litara i ima problema sa podmazivanje lanca, što ubrzava habanje lanca. Zato ga zamenite čim kupite polovnjak (1.8 VVT ima zupčasti kaiš). U ekstremnoj situaciji, lanac može pući. Motor 2.2 16V (4 cilindara, 2198 ccm, pruža147 KS pri 5800 o/min radilice, i maksimalni obrtni moment od 203 Nm pri 4000 o/min) ima dve bregaste, ali u poređenju sa 1.8 i par ravnoteže vratila. Ovaj motor biraju oni koji žele dovoljno rezerve snage, dobar zvuk i dobra ubrzanja!

Dizel motori JTD su ponuđena u tri verzije, dva četvorocilindrična motora 1.9 sa 120 KS, 1.9 sa 150 KS i jedan petocilindrični 2.4 20V sa 200 KS. Problem je što Crome sa 15 godina, imaju u proseku preko 400.000 km, što niej puno, ako je motor solidno održavan, ali ako nije, imaćete brdo problema.

Fiat Croma 1.9 8V MultiJet

Dizel 1.9 8V MultiJet je izuzetno pouzdan ima malu potrošnju goriva, radi kultivisano, prosečno je elastičan, ali je ekonomičan. Dobar kompromis između performansi i snage, 1.9 8V MultiJet (4 cilindara, common rail sa turbinom, 1910 ccm, 88 KW / 120 KS pri 4000 o/min, 280 Nm pri 2000 o/min, 0-100 km/h za 11.3 sec, 195 km/h, prosečna potrošnja je 7,0 litara. Vlasnici su uglavnom zadovolji ovim motorom.  Najmanje se kvari i nešto je jeftiniji za održavanje zbog jednostavnije konstrukcije (glava motora sa 8 ventila, bez varijabilne geometrije turbine, manje opterećuje kvačilo) od popularnijeg motora sa 150 KS (1.9 16V Multujet). Slabiji 1,9 motor nudi slabije performanse ali dobru ekonomičnost. Solidno vuče već od niskih okretaja i ima prosečna među ubrzanja za klasu kojoj pripada. Croma je inače veoma udobna   na autoputu kao i na regionalnim putevima, ona nije sportski auto, pa joj ovaj motor pristaje. Naravno da benzinac od 140 KS nudi bolja ubrzanja, veću maksimalnu brzinu, i bolju stabilnost u krivinama (bolji raspored mase, jer je benzinski motor lakši oko 100 kg od 1.9 JTD motora) ali i troši više goriva. To delimično nadoknađuje sa manjim troškokovima održavanja, i činjenicom da benzinci u proseku imaju 200.000 km, a dizelaši preko 400.000 km.

Fiat Croma 1.9 16V MultiJet

Jača varijanta 1.9 16V MultiJet (4 cilindra, common rail sa turbinom, 1910 ccm, 110 KW / 150 KS pri 4000 o/min, 320 Nm pri 2000 o/min, 0 – 100 km/h in 9.6 sec, 210 km/h, prosečna potrošnja: 7.5 – 8,0 litara ) je manje pouzdana, voše se kvari, i skuplji je motor za popravke. Tako da ako ste sa malim budžetom za kupovinu polovnjaka, ovo je motor koji bi možda trebalo da izbegnete, ukoliko niste spremni na malo skuplje popravke! Dovoljno snage i veliki obrtni moment, uz ne preterano izražen efekat turbo rupe, garantuju brza preticanja, što je itekako važno kada je bezbednost u pitanju, i stres u vožnji. Benzinac 1.8 VVT (140 KS) je tačno na sredini, između 1.9 JTD (120 KS) i 1.9 MJTD (150 KS) motora što se ubrzanja i preticanja tiče (ima manji obrtni moment ali i 100 kg manju masu).

Fiat Croma 2.4 20V MultiJet

Motor 2.4 Multijet 20V je uparen sa automatskim menjačem (5 cilindara, common rail sa turbinom, 2387 ccm, 147 KW / 200 KS pri 4000 o/min, 400 Nm pri 2000 o/min, 0 – 100 km/h za 8.5 sec, 216 km/h, kombinovan potrošnja: 9,5 litara), 200 konjskih snaga turbo dizel je predlog za vozače koji žele da uživaju u velikoj rezervi snage, a istovremeno prihvatiti povećane troškove koji nastaju povećanom potrošnjom goriva ( 8-9 l / 100 km) i većim računima za usluge servisa. 2.4 dizel je išao u kombinaciji sa automatskim menjačem. 2.4 Multijet je standardno opremljen filter za čestice i pri velikoj kilometraži javljaju se problemi sa menjačem. Rezervni delovi su skuplji nego za motor 1.9.
Život 2.4 JTD motora je počeo još devedesetih godina, kada je izveden iz četvorocilindraša 1.9 i dodat mu je peti cilindar.

 

Fiat Croma 2 kroz godine:

2005. : Premijera druge generacije Fiat Croma 2.2 16V sa 108 KW, 1.9 JTD 88 KW i 1.9 JTD sa 110 KW i 2.4 JTD sa 147 KW (petocilindraš).
2006. : Novi benzinski motor 1.8 16V sa 92 KW.
2007. : Ristajling modela (uglavnom promena prednjeg dela automobila).
2010. : Završetak prodaje u Evropi.
2011. : Završetak prodaje i proizvodnje u Italiji.

Fiat Croma – problemi i kvarovi

FIAT Croma iam problem sa graničničkom, škripom vrata (20 evra košta deo) i bočnih panela, brzo brisanje kože na volanu. Hoće da otkaže centralna brava (ali ne tako često kao kod VW-ovih automobila), protokomer ili EGR ventil (kod dizelaša). Protokomer i EGR ventil vremenom zahtevaju čišćenje, a ponekad i zamenu (kod dizelaša)

Mogu nastupiti problemi vezani za struju, ali također u nešto manjem obimu nego što nas je Fiat navikao, jer su mnogo toga preuzeli od SAAB-a. Treba imati na umu da je Croma krcata sigurnosnom opremom i raznim električnim uređajima, pa se kao pravo mesto potencijalnog kvara može se navesti struja, ali je to relativno retko. Ako nađete ipak modela sa tim problom, preskočite ga,  osim ako vam je odličan električar vaš najbolji prijatelj 🙂

Kod benzinca 2.2i 147 KS mogu nastati problemi sa modulom paljenja, pad pritiska ulja i lambda sondom, tu je i problem sa lošim podmazivanjem pogonskog lanca, što može u najgorem slučaju da dovede do istezanja pa čak i  pucanja pogonskog lanca.

Problemi kod dizela mogu biti oštećena pumpe za vodu (1.9 TDI sa 110 KW i 2.4 JTD ), problem sa protokomerom, začepljen DPF filtera( dizel motori , često 2.4 JTD ), plivajući zamajac ili EGR ventil.

Kod Fiat Croma dizelaša može doći do problema sa turbo punjačem, pogotovu na otprilike 200.000 kilometara, posebno ako ste vukli nešto sa kolima. Remont turba nije dovoljno, treba uložiti i u remont motora (delimični).

Kod 2.4 JTD motora kvarovi su plivajući zamajac, turbo kompresori , pumpa ubrizgavanja goriva i brizgaljke. Dakle, svi oni problem koji muče savremeni turbo dizel , stim da je pouzdnost ovog motora bolja od proseka, odnosni manji je broj kvarova nego kod TDI – PD motora.

Kod svih dizelaša problem može biti trzanje motora , oklevanje pri ubrzanju na 1800 – 2000 o/min, moguće da EGR ventil ne radi ispravno.

Svi modeli sa DPF-om mlađi od 2006 mogu imati problem sa njim. Kontrolna lampica pritiska ulja motora blinka, Ecu motora pali kontrolnu lampicu pritiska ulja motora u trenutku kada je potrebno zameniti ulje i filter ulja koji su postali kontaminirani regeneracijom filtera čađi čestica. Maksimalni interval između zamena ulja zavisi o mnogo uslova. Lampica pritiska motornog ulja može se resetovati odgovarajućom dijagnostičkom opremom.

Dizeli sa automatskim menjačem, okleva pri ubrzanju nakon usporenja, greška softvera ECU motora, potrebna je nadogradnja softvera.

1.9 JTD tokom vremena moraćete da zamenite plivajuči zamajac, filter čestica čađi i turbinu. Delovi su jeftiniji nego kod konkurencije.

Fait Croma 1.9 TDI ( 110 KW) i 2.4 JTD motori imaju problema sa krilcima u usisnoj grani koji usmeravaju protok vazduha, krilca mogu da otpadnu, upadnu u motor i oštete motor, problem se javio na početku proizvodnje, problem je rešen od 2008.

2.4 JTD na većoj kilometraži nisu retki ili preterano dotrajali injektori slabiji – potisak, povećana potrošnja.

 

Pre kupovine vredi da se proveri stanje upravljačkog mehanizma, kao i kod svakog modela  – popravke su skupe, a kvarovi nažalost nisu neuobičajeni.

Mehaničari upozoravaju da su kod Crome problem zadnje uporne spone, zbog težine FIAT Crome, ali i njegove sekundarne namene (Pun gepek! Auto za duga putovanja!). Zadnje uporne spone su pod velikim opterećenjem. Sledi još jedan čest problem, a to su gumice balans štangle, pa i njih svakako treba proveriti pre kupovine.

Kod Fiat Croma treba proveriti instalciju ABS senzora na zadnjoj osovini jer se često dešava da kablovi usled vlage koja se oko njih skuplja istrule, a onda dolazi do problema sa elektronikom ABS-a, pa ovaj uređaj prijavljuje kvar.

Lampica ABS svetli stalno ili povremeno problem je u prodoru vode u konektore senzora okretanja prednjih točkova, potrebno je odspojiti konektore senzora okretanja prednjih točkova i očistiti konektore , osušiti ih spojiti konektore i zaštititi konektore termo bužirom.

Elektro problemi kod Fiat Croma mogu biti podizači prozora, problemi sa radiom ili sa klimom.

Može se desiti da alarm radi samo sporadično.

 

S vremena na vreme može doći do greške kratkog spoja na grejaču ventilatora ( prva godine proizvodnje ) , koja ne treba potceniti zbog rizika od paljenja celog vozila .

Pozicija kontakt brave u Fiat Croma je preuzeta iz SAAB-a – nalazi se centralnom stubu, u blizini ručice menjača, i ne samo to. Mnoge komponente Croma deli sa modelom SAAB 9-3, zato je ovo najkvalitetniji FIAT ikada! Ali oprez, mnogo je loših primeraka na tržištu! Alfa Romeo 159 deli platformu sa Cromom, ali su to dva veoma različita automobila. Ubedljivo najpuzdaniji motor je 1.8 16V VVT, ako ste primetili nije navedena ni jedna mana, problem sa tom verzijom! Ako ne volite da često idete u servis, odaberite nju! Troši više od dizelaša, ali nemate remont turba, remont dizni, nemate skidanje i čišćenje DPF-a i EGR-a, posebno ako prelazite manje od 10.000 km.

 

 

 

Vraćanje kilometraže u Srbiji na placevima

TESTIRALI SMO: BMW 316d

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Benzinci jedini izbor za tanji džep

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

Koji polovan auto odabrati: Scenic ili Accord?

Alfa Romeo 159 nije Best Buy – Scenic možda jeste

Koji auto preporučujete za 3.500€?

Da li preporučujete 406 Coupe sa dizel ili benzinskim motorom?

Grande Punto ili Ford Focus?

Testoviautomobila-RS-LOGO

TESTIRALI SMO: FIAT 500L 1.4 16V

TESTIRALI SMO: Opel Adam 1.4

TESTIRALI SMO: Renault Twingo Sce 70

TESTIRALI SMO: Great Wall H6 2.0 TCI

Šta da kupim: Logan, Fabiju ili Merivu?

Najbolji auto za 10.000€: šta preporučujete?

Nalazim automobile po vašoj želji

Prodajem vaš automobil

Najbolji provereni polovni automobili u Srbiji

 

Volvo