Najbolji auto za 12.000 evra

Pitanje: Poštovani Aleksandre, Planiram da prodam stara kola i da kupim nova/polovna. Trenutno vozim Renault Scenic 1.9 DCi 2002 (prešao skoro 180.000). Za vas imam nekoliko pitanja, nadam se da mi možete pomoći. Da ukratko objasnim situaciju. Visok sam 198cm, tako da mi prijaju velika kola, ali trenutno razmišljam da se sa monovolumena vratim na manji auto.

Ne provodim previse vremena u kolima, tako da sam spreman da žrtvujem malo luksuza u vožnji, zarad bezbednosti, kompaktnosti, cene, ekonomičnosti, itd. Ali opet bih birao kola koja imaju vise prostora za vozaca (za glavu pogotovo). Takodje, primetio sam da su se kod novijih monovolumena povećale dimenzije, sto bi mi predstavljalo i problem kod garaznog mesta, koje jedva prima Senika (koji je dosta uzi od savremene konkurencije). Zbog dimenzija me ni karavani ne interesuju. Fundamentalno pitanje za mene je da li ići na polovni, ili nov auto?

Broj računa je: 285233504000148510 Sberbank

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako bih uzimao polovna kola, išao bih na nešto sto nije starije od 5, ili max 6 godina i da nije prešao puno, a ne znam koliki mi je izbor u toj kategoriji u Srbiji. Za polovna kola ne bih išao preko 10.000 nikako. Ako bih išao na nova kola, da računam ustedjevinu, plus prodaju starog, plus kredit do 3 godine, mogao bih da ciljam izmedju 10 – 12.000EUR . Kola vozimo i zena i ja, a ona je vozac početnik, tako da me tu malo plaši izbor novih kola. Sto se odabira modela tiče, do sada sam vozio samo Renoe (21 ’86 godiste, Clio II ’98 i sad Senik), tako da bih rado malo promenio proizvodjaca, pogotovo sto sam na svakom od ovih modela imao iritantne probleme sa elektronikom.

Mada nova Renoova linija, pogotovo posle vaših testova, deluje primamljivo, tako da ne bih imao problem da preskočim eksperimentisanje, ako postoje dobri razlozi za to. Kod odabira modela imam nekoliko prioriteta: • performanse (ne planiram da se trkam, ali da može da „povuče“ i da može komotno da ide na 130, 140km/h, jer u proseku jednom godišnje idem na duža putovanja kolima (2-4.000km), • komfor (sto manje buke, sto vise prostora), • dimenzije (ne siri od 1.75m, ne duzi od 4.2m, ako je moguće). Gledao sam dosta modela, ali mi je jako teško da nadjem neki koji ispunjava sve kriterijume. Za sad mi novi Citroen C3 deluje najinteresantnije (naglasili ste da ima vise prostora za visoke ljude od konkurencije u istoj kategoriji).

Gledao sam još i C4 (nov mi je van cenovnog ranga, doduše), Ford Focus (prevelik), Seat Alteu, Fiat 500L. Gledao sam takodje i Clio i Megan IV. U kola iz Azije se ne razumem i nisam previse gledao, ali bih rado poslušao vasu preporuku. Ja bih sto pre i krenuo u pronalaženje kola, u skladu sa vašim savetom, ali bih prvo morao da prodam stari auto (sto nisam nikad radio do sad). U uputstvima za uplate navodite da u nekim slučajevima možete pomoći i u prodaji kola, tako da bih Vas samo zamolio da mi kazete kako bi to išlo (ukoliko ste zainteresovani). Ili da sačekam da prodam kola, pa da Vam pišem ponovo oko kupovine? Unapred zahvalan, Milos

 

  • Ime i prezime: Milos Lazovic
  • Mejl adresa: ##########@outlook.com
  • Telefon:
  • Kada planirate kupovinu?: Sto pre/april
  • Kakav auto kupujete?: nov
  • Koliko novca želite da potrošite?: 10 – 12.000 EUR
  • Šta trenutno vozite?: Renault Scenic 1.9 DCi 2002
  • Između kojih se automobila dvoumite?:
  • Gde ste čuli za ovaj sajt?: danas.rs
  • Koliko kilometara godišnje prelazite? : do 15.000km
  • Da li biste platili da vam pronađem auto?: Da

 

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Lazoviću hvala vam na zanimljivim pitanjima. Na pravom ste mestu. Nije mi nimalo lako da vam pronađem polovan auto koji je u besprekornom stanju, ali mogu da pokušam. Nov auto je nov auto, i dobro znate da ja uvek glasam za nove automobile, ali imajte na umu da je C3 mali automobil, on nudi u proseku za glave 1 cm više od konkurencije, ali što se tiče prostora po dužini tu je tačno u proseku klase, što znači da nema dovoljno mesta na zadnjoj klupi. Osim toga benzinac nema dovoljno veliki obrtni moment, a dizelaš košta više od 12.000 evra. Ako poželite malo bolju opremu, metalik boju cifra se penje. Imajte na umu da u prvoj godini, auto gubi na vrednosti oko 20%, a svake naredne godine oko 10%, ali realno vi nećete prodavati novi auto posle 2 godine. Za oko 12.000 evra možete kupiti FIAT 500L, doduše sa benzinskim motorom 1.4 od 95 KS, to nikako nije loš motor, ali nema “višak” snage, a obrtni moment mu je mali kao i kod svih benzinskih motora te snage.

OVO JE SAMO UDOVNI DEO ODGOVORA. KOMPLETAN ODGOVOR JE POSLAT GOSPODINU NA MEJL. NEMOJTE NA OSNOVU MOJIH DELIMIČNO OBJAVLJENIH ODGOVORA DONOSITI ZAKLJUČKE, JER ĆETE NAPRAVITI VELIKU GREŠKU. POŠALJITE VAŠE PITANJE, POŠALJITE SKEN UPLAT I DOBIĆETE ODGOVOR, KOJI ĆE VAM POMOĆI DA IZBEGNETE VELIKU GREŠKU.

 

Broj računa je: 285233504000148510 Sberbank

Pitajte Aleksandra Todorovića

Volvo