Informacija koju sam do sada iznosio samo klijentima koji me angažuju, smatram da treba da bude javna. Ima zaista dosta auto placeva u Beogradu koji prodaju automobila stare 4,5 ili 6 godina koji mi NE DOZVOLJAVAJU da pregledam njihove automobile, ni lično, a kamoli sa majstorima. Naravno da mi NE dozvoljavaju da prebacim njihov auto o mom trošku, u najbliži servis pored placa, potrebna mi je dizalica, i osnovno mom majstoru i meni da pogledamo auto. Zašto mi NE dozvoljavaju? Ja nikada javno nisam naveo da neki plac vraća kilometražu. Nikada javno nisam naveo da neki placevi daju pismenu garanciju na kilometražu – iako je kilometraža vraćena. Nikada na mojim sajtovima nisam objavio spisak auto placeva koji NE poštuju garanciju koji su navodno u pismenom obliku dali kupcu. Postoje sudovi, ali osim što sudovi rade sporo, a advokati koštaju, problem je što neki placevi menjaju relativno često svoja imena. Dovoljna je mala izmena, u imenu, može glavni naziv placa da ostane isti, doda se ili oduzme nešto u nazivu, i eto vam novo pravno lice, Stalo pravno lice NE postoji, i može tu tužbu da okaćite mačku o rep, da se izrazim tako da me svako u potpunosti razume.
Priredio: Aleksandar Todorović
Naravno da većina vas s podozrenjem gleda na placeve. I itekako imate prava što se tako ponašate. Još je gora situacija sa preprodavcima, njima tek ne možet ništa, i oni se tek igraju vraćanja kilometraže na veliko. Isto je tako dobro poznato, da se kilometraža vraća, ali vi niste svesni da na automobilima koji su oglašeni sa receimo 175 000 km imaju pravu kilometražu od 550 000 km.
Zahvaljujem se svim placevima koji mi omoguvaju da nesmetano pregledam automobile za svoje klijente. Većina vlasnika tih placeva mi lepo prizna da su vratili 400 000 km ili više, i to na automobilima koji ima jako malo godina. Onda se neko od vas pita pa kako jedan auto može da pređe 200 000 km za samo jednu godinu. A da li vi mislite da jedan auto sme da vozi samo jedan vozač? I da li mislite da svi u Evropi kupuju kola kao vi, da bi ga gledali parkiranog sa prozora, i prali svaki dan iako je auto čist? Ljudi u Evropi rade, i voze, i kupuju automobil kada im zaista treba i kada ima automobil donosi novac.
Ne prelaze svi u Evropi 200 000 km za godinu dana, naravno da je tako. I znajte i u Nemačkoj, i u Holandiji, i u Francuskoj imate placeve koje drži Nemci, Francuzi, Holanđani koji su za ozbiljnim manama. I takvih automobila se brdo problema ima po placevima Evrope. A naši ljudi ih kupuju preko slike, isto kao što čini većina placeva po Srbiji. Zamisao da kupite nešto što ste videli na nekoliko slika, da to platite 10 000, 15 000 ili preko 20 000 evra je čisto kockanje, pa i gore od toga.
Zašto to činite? Dileri, placevi od toga žive, ne smatraju da je isplativo da se angažuju majstori. Osim toga u Švajcarskoj provera samo jednog automobila košta oko 150 franaka, pa vi računajte koliko je to novca ako proverite 10 ili 20 automobila.
Znajte i da velika većina vlasnika placeva, uopšte i ne zna kakve automobile prodaju. Kako je to moguće? Pa kupili su te automobile od dilera u Evropi koji su takođe običnu trgovci, da ne kažem prevaranti, jer u trgovini je leglano da nešto kupite za 3 000 evra a prodate za 6 000 evra. To se zove trgovina, i svakodnevno vas u bilo kojoj radnji prave idiotom, jer plaćate nešto tri ili četri puta više nego što realno vredi. Ali takve su cene, zna se ko zauzeo tržište, ko diktira marže.
Kupac je osuđen da uvke plati puno više nešto što ima skrivene mane. Još kada pri tome dodate brdo genijalaca koji za sebe misle da su eksperti za automobile, a isto tako misle za svog majstora, koji zapravo skida i montira delove, neki ih zovu monterima, onda nije ni čudo što su ljudi nezadovoljni svojim polovnim automobilima.
Mnogi od vas voze automobile koje imaju ozbiljne mane, nedostatke, i to ne znaju. Jer su im njihovi majstori rekli da su im kola dobra. Svratite u neki dobar ovlašćeni servis sa svojim kolima, ako smeta pa proverite. Iako će vam tamo naći samo deo mana, jer im majstori nisu motivisani i jako su bedno plaćeni.
Možda bi ste trebali da verujete tim placevima koji ne dozvoljavaju proveru automobila u servisu, vama možda i dozvole! Računaće da nemate dovoljno znanja, i potkupiće lako vaše majstore. Ne mogu više po placevima da gledam vaše majstore koji za 100 evra koje uzmu, tvrde svom klijentu da je auto dobar. Pa nađite stvarno dobar auto pa naplatite svom klijentu i 200, 300 evra. Znanje se plaća. Lepo recite tafiru i radite pošteno.
Ja ću uvek imati veliki broj ljudi koji su prevareni na placevima, u servisima, kojima ću ja moći da pomognem, i da ih spasim većih problema.
Ja od babe NE mogu da napravim devojku. Niti umem, niti je to izvodljivo. Ja mogu da vam samo nađem polovni auto sa manje mana nego što bi ste to vi sami učinili. Mogu da vam obezbedim dobre majstore, koje ja kontrološem, i mogu da vam pomognem oko prodaje vašeg automobila koji ste kupili uz moju pomoć. Naravno da mogu i da vas posavetujem oko izbora motora, modela.
VELIKO HVALA SVIM DILERIMA PLACEVIMA koji mi NE dozvoljavaju da pogledam njihove automobila. Ne dozvoljavaju mi da im dovedem kupca za njihova kola. Radite i muljajte i dalje tako. Takvi kakvi ste vi, takvi su u vaši kupci. Zato se i kaže svaki trgovac ima svoju klijentelu, i svaka roba ima svog kupca.
G.Todoroviću pojasnite mi kako tražite polovnjake
Pitanje: Poštovani gospodine Todoroviću možete li malo konkretnije da pojasnite kako tražite polovne automobila. Vi imate znanje i valja ga unovčiti. Podržavam u potpunosti. Pročitao sam puno vaših odgovora na pitanja čitalaca, puno saveta na vašim portalima, ali me zanima šta sve vaši majstori konkretno gledaju, koliko su to sigurni placevi gde proveravate automobile, da li je papirologija u redu? Da li ti automobili imaju DPF, katalizatore? Da li mi diler daje garanciju, ili vi? Nenad Milutinović.
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Milutinoviću, itekako je važno pre kupovine detaljno proveriti automobil, ali ne samo onaj koji vam se najviše dopada, već desetak, ili ako je moguće 20, 30 automobila. Zašto? Pa zato što je polovan auto pre svega polovan auto, dakle istrošen u nekoj većoj ili manjoj meri. Morate znati do koje kilometraže je isplativo kupiti koje modele, motore. Turbo benzinci prelaze jako male kilometraže pre generalnog remonta. Benzinski motori sa 16 ventila su skuplji za generalnu od onih sa 8 ventila, u proseku. Neće Renaultov motor preći do generalne isto kao onaj u Mercedesu i BMW-u, ili Hondi na primer.
Svi automobili koje ja gledam imaju DPF, i naravno benzinci imaju katalizatore. To može da proveri i vaš majstor kad vam nađem auto, jer nije problem da auto pregledati na dizalici, to vam sve ja obezbeđujem, kao i redovne kontrole, besplatne kod mojih majstora, i pomoć oko dalje prodaje tog automobila, dajem vam beslatno savete oko održavanje automobila, izbora guma, ulja. Dakle naša saradnja počinje tek kada vam nađem automobil koji vi kupite.
Postoje dileri koji rade profesionalno, odgovorno, ali i na njihovim placevima itekako možete naći automobile koji nisu za preporuku. Meni će diler reći koji auto da zaobiđem, vama ne. Meni će diler otkriti šta je na automobilu rađeno, što moj majstor provera konkretno kod majstora kojeg je diler angažovao, vama sigurno neće.
Znajte da dileri koji posluju desetak i više godina, uglavnom rade korektno i ponašaju se profesionalno prema kupcima. Postoje i placevi koji mi ne dozvoljavaju da prebacim auto šlepom na proveru u servisu. Njihove automobile ne mogu detaljno da proverim, i samim tim ne smem niti hoću da ih preporučim.
Najteže je ustanoviti stanje motora. Dijagnostika pokazuje da je sve u redu, da je DPF čist, a nije uvek baš tako. Tako kratka probna vožnja moža značiti puno. Meni će omogućiti tu vožnju, vama vrlo verovatno neće. Hoće u mom prisustvu. A zašto? Zato što ja kada pogleda, provozam dobar auto, ja ga kaparišem i prodam. Diler zna da mu je NE oduzimam vreme, i zna da ako je auto za preporuku, da mu ja koliko sutra dovodim kupca. Ako vama vlasnik automobila ispuni želju, i omogući vam testnu vožnju, koja je šansa da ga vi kupite, kada planirate da obiđete još 30 placeva? Gledate automobile a ne znate šta morate da proverite, i ne znate kako taj motor radi sa 150 000, kako sa 300 000 a kako sa 600 000 km.
Naravno da je na skoro svim placevima vraćena kilometraža, ja ću vam za neke automobile reći tačno koliko je vraćena, jer mi dileri to kažu, a na nekim modelima ću vam dati okvirno procenu. Neki dileri lažu sami sebe, i ubeđuju kupce da nije vraćena kilometraža samo zato što je oni nisu vratili. Ali tu kilometražu jeste vratio i to nekoliko puta diler u Nemaćkoj, Francuskoj, Italiji.
Naravno mogu vam obezbediti i automobil sa pravom kilometražom, ali to su automobili stari 6, 7 godina ili mlađi, i za te automobile mnogi dileri daju garanciju u proseku od godinu dana na blok motora. Na blok motora dobijete garanciju i kada kupujete NOV auto. Kada kupite nov auto nemate garanciju na dizne, karike, ventile, imate samo na blok motora.
Ako kupujete auto stariji od 10 godina ni jedan ozbiljan diler vam neće dati garanciju besplatno, već doplaćujete određeni iznos. Ako želite da vam ja lično dam garanciju na motor od 6 meseci, ili 12 meseci, morate veliki servis da odradite onda u ovlašćenom servisu, morate da ga tamo kontrolišete na 3 meseca, vi plaćate te kontrole, i morate sve da popravljate što vam u servisu kažu. Ne sme taj auto da gleda ni jedan majstor van ovlašćenog servisa, niti da obavljate popravke van ovlašćene mreže. Ovu politiku sam preslikao od kuće Centar Boban, jer mislim da je to jedini odgovor na nenormalni zakon, koji namće dileru da pruži kupcu garanciju od 2 godine na motor, iako auto ima 10 ili 15 godina, a fabrika je dala za taj auto garanciju od 2 godine. Dakle država traži da kupci garantujete za nešto, što fabrika odavno ne može?
Naravno, nije sve tako crno. Ako se desi neki kvar, popraviće ga moji majstori efikasno, brzo uz najmanji mogući troška. Voleo sam da se hvalim da se za 20 godina, nikada nije desilo da strada motor na automobilu koji prodam. Ali deseilo se nedavno na automobilu koji ima 15 godina, koji je koštao 2500 evra, i sada popravku u celosti snosima ja, diler i moji majstori, ali NE i kupac. Iako je kupac potpisao dileru, da kupuje auto bez garancije. Jer je to uobičajeno kod velike većine dilera koji rade sa starijim automobilima. Oni koji daju garanciju navodno za kola stara 15 godina, posle par godina promene samo ime. Ako diler promeni ime, vi NE možete da ga tužite, to je neko sasvim drugo pravno lice, iako u nazivu ima deo starog naziva.
Ja imam dobro volju da vam nađem najbolji mogući auto za vaš novac, ali nemojte od mene očekivati da budem čarobnjaka, i da od “babe” napravim “devojku”. Niti je to nekom pošlo za rukom niti će poći.
Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Imam jako puno uskustva, znam sve dilere jako dobro, imam odlične majstore, mogu da vas u dovoljnoj meri posavetujem, kako da izbegnete skupe kvarove, da vas preporučim motor, model automobila, ali ne da i od polovnog vozila napravim novo!
Nov, nov, nov a polovan ne postoji! To možda samo kod nekih prevaranata koji su se dosetili kako da prevare osiromašeni narod. Isto tako polovan auto bez ulaganja NE POSTOJI. Na polovnom automobilu su potrebne stalne kontrole, i stalno ulaganje.
Alternativa je kupovina novog automobila, onda ste mirni nekoliko godina, ali na automobilu od 20 000 evra, gubite 5000 evra u prvoj godini. U drugoj godini gibite još 3 000 era. I to se isplati samo ako prelazite preko 50 000 km godišnje. I naravno da je NOV auto pre svega NOV AUTOMOBIL i ako imate velika primanja da je to najbolje rešenje. Ako vozite retko, ili malo. Idete kolima samo dva puta godišnje na duži put, nov auto je preveliki luksuz, posebno ako nemate para za dobar nov auto, nego kupujete neko smeće koje je namenjeno siromašnim tržištima, mali automobili koji ima malu masu, i samim tim malu bezbednost. Zar vaša deca ne zaslužuju šansu da stignu čitava na planinu, more ili bar selo?
Pre kupovine, vas slikam svaku ogrebotinu na automobilu, svako oštećenje. Sve što je farbano vam bude rečeno, i sve što nije u odličnom stanju.
Veliki servis, i naravno malo servis moraju da odrade moji majstori, jer ja u vaše majstore nemam nimalo poverenja, ne jer su oni lošiji od mojih majstora (možda su i bolji), ali nisam siguran da imaju dobru volju, da odrade sve kako treba, i da zamene sve potrebne delove. Jer u Srbiji se veliki servis radi ofrlje, neki čak ne zamene ni pumpu za vodu. To je meni neshvatljivo, ali vi idete tamo gde je cena niža za 50 evra.
Nemojte birati, kupovati jeftnije automobile, jer je taj najjeftniji zapravo najskuplji, on se više kvari, duže je u servisima, brže dođe do generalne, koja je paprena. Zato angažujete vrhunske majstore, platite ih dobor, ako ih ne platite, verujte mi neće se potruditi, i neće vam objašnjavati zašto nisu neki auto detaljno prekontrolisali. Naravno da vam dobar, iskusni majstor neće dati nikakvu garanciju, procenu za polovan auto, polovan motor, ali vam hoće reći koji je u najmanje lošem stanju. To i ja činim, jer odličan auto je samo nov auto. To morate znati, i angažujte me samo ako u mene imate maksimalno poverenj!
Srdačno
Aleksandar Todorović urednik testoviautomobila.rs i najboljiauto.com
Da bi razmatrao uopšte da li nekom tražim auto ili ne, potrebno je da odgovorim na pitanja čitalaca. Kad on dobije moje odgovore, preporuke za možda neke druge modele, postavlja mi nova pitanja, a sve to ide brže usmenim putem. Ako su vaši zahtevi nerealni, recimo hoćete Golf / za 6 000 e, ja vam ne tražim auto.
- Nemojte dozvoliti da vas prevare. Nemojte kupovati mačku u džaku. Postoji i dobar polovan auto, za više novca postoji i odličan polovnjak, ali morate imati malo strpljenja i puno znanja, ako nemate dovoljno isksustva sa najmodernijim automobilima, postoje majstori koji vam mogu pomoću, zajedno samnom.
Ako je ponuda nekog modela loša kako mislite da vam ja nađem auto? Da ga nacrtam? Ja gaospodine treba da garantujem da je taj i taj auto dobar, a to činim sa zaradom od 100 ili 200 evra malo bi bilo mnogo zar ne? Nakon što uplatite 4000 din za usmeni odgovor, procenjujemo da li vredi da vam pomažem ili ne. Ako rešite da me angažujete uplaćujete za moje majstore 18 000 dinara unapred. to su troškovi za njih.
Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!
Kad kupite auto, meni plaćate honorar od 100 evra (za kola do 4500 e) 150 e (za kola do 8000 ev) 200 e za kola do 10 000 evra, 250 e za kola do 15 000 evra. Naravno, lepo pišem, nemam nameru da vam tražim auto ako nemate u mene maksimalno poverenje. Što znači ako ne kupite auto ja sam radio besplatno a ja to ne želim. Obezbeđujem vam VELIKI SERVIS kod mog majstora, i održavanje kola kod mog majstora, Preventivni pregledali na 6 meseci su poželjni, ako to ne želite nemojte mi se javljati zbog problema.
Dodatno pitanje g.Petrovića:
-
Najbolji Auto Jovan Petrovic Pa još bolje od toga gospodine Jovan Petrovic . Ja vas sačekam na placu da pogledate ta kola, ako je ikako moguće i da ih provozate na vaš rizik (znate da nije moguće izvaditi dva puta probne tablice na jednom automobilu, debilan zakon R.Srbije) . Ako kupujete auto, odmah ga plac prebacuje kod mog majstora na Veliki servis! Obezbeđujem vam tehnički pregled, sve papire za registraciju, ako mogu i odlazak u MUP organizujem, tako da vas do kraja dana čeka auto sa urađenim VELIKIM SERVISOM i tablicama. Ali moj majstor provera i trap, i sve ostalo. Dakle ako treba još nešto da se zameni pored velikog servisa on menja, cenu tačno u dinar dobijate pre servisa. Za kola starija od 6 godina preporučujem preventivni servis kod mog majstora na 5-6 meseci. Ako niste iz Beograda, onda je to teško da ispunite, ako jeste, morate, inače vam ne tražim auto.jer meni je bitno da vas AUTO DOBRO SLUŽI! Ako vi imate iste takve cilje onda smo se dogovorili. PS.pošto ste mi postavili jako dobra pitanja gospodine Petroviću za vas je odgovor od 3000 din besplatan, ali morate platiti 18 000 dinara jer mene često majstori koštaju i više ( ne može besplatno pitanje bez uplate 18 000 din, ali ne mora 3 000 din + 18 000 din).
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
-
Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…——————————————————————————————————
-
Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!
Pronalazim za vas polovne automobile
Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….
jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce
Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……
Priredio: Aleksandar Todorović
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.
i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina
Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.
Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.
Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.
ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!
Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.
Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.
Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.
Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte
I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.
Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen.
Priredio: Aleksandar Todorović
Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni, i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste. Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!
Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.
Pitajte Aleksandra Todorovića
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.
- Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite.
Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo.
Pitajte Aleksandra Todorovića
- Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!
– I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….
Dragi moji čitaoci…
Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja
Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 1h ili 2h razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora. Preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.
Svi vi koji čitate besplatno moje Testove, Odgovore i kupite auto, na osnovu toga, a NE želite da mi platite pišljivih 4 000 din, pravite grešku, jer NEMATE PRAVE informacije
Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO
U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..
Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu
Što se mene tiče, zadržite svojih 4000 din
ionako jedva postižem da se čujem i sa ljudima koji žele da toliko plate, da dobiju usmeni odgovor
Ali da ja kupujem auto, i da nisam lično testirao sve te autombile, ja bi platio itekako Acu Todorovića 4 000 din, da me usmeno posavetuje…
a vi kako hoćete
Ako mislite da su rastrošni ljudi koji mi plate 4000 din za odgovor, 300 evra za traženje kola
da su to “glupi” ljudi, verujte mi varate se, to su ljudu koji su vrlo inteligentni, sposobni, školovani, i ljudi koji dobro zarađuju, ali cene svoj novac, i za svoj novac dobiju maksimalno
Svi ostali koji se stidite da kažete prijatelju da ste uplatili Aci Todoroviću 4000 din za savete, znajte da se družite sa ljudima koji jako malo znaju, i o automobilima, i o životu
Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja
Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni
Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…
Dok političari kradu, a ljudi još glasaju za njih.
Ja “razumem” da vam je mnogo da platite savet 35 evra, kada kupujete auto za 6 000 ili 10,000 evra. Mnogo je 35 evra, treba da se uštedi.
Isto tako mislite da je glupost raditi veliki servis, zamenite samo ulje i terajte, tako ste oduvek radili, tako planirate i dalje da radite….
Mislite da znate puno o automobilima
Mislite da znate da odaberete automobil
Ali da li je zaista tako? Biću pristrojan i neću odgovoriti na ovo pitanje.
- – – – – ————– ————————————————————-
VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:
————————————————————————-
I ko snosi troskove all dodje do kvara na kolima ?
Elem, ako je ”greh” promeniti ime placa i lokaciju, zašto ne pišeš sa jednog sajta, nego sa više sajtova i stranica
-
Najbolji Auto Gospodine Srećna vam nova godina i Božić! Imam dva sajta testoviautomobila.rs i najboljiauto.com a imam i facebook stranice tih sajtova. zašto dva sajta? zato što nisam mogao da se odlučim koji je bolji naziv, koji je bolji dizajn. Odgovori zavise od vaših potreba, od izbora modela. Ako neko prelazi 40 000 km, preporučiću mu dizelaša, ako prelazi 8.000 km benzinca. Ako neko kupije auto star 6 godina preporučiću dizelaša. Ako neko kupuje auto star 18 godina preporučiću benzinca, ukoliko čovek ima platu 40 000 din. Ovo su samo primera radi primeri. Zar vi mislite da je tek tako naplaćujem 3 000 din za odgovor? Gospodine ja svoj posao obožavam. Volim da pomognem ljudima, i volim što imam dovoljno znanja i iskustva. Ali ne volim da radim i pišem besplatno. Pa ja gledam automobile na 40 placeva. Da pomeneme tih 40, i da pomenem još 40 placeva koji ne dozvoljavaju da se kola prebace u servis? Što bi ja neke placeve reklamirao a neke kritikovao? Da li je to moj posao? ja neću da se bavim ocenama placeva, jer na skoro svim placevima imate i odlične automobile i krševe.
-
Najbolji Auto Prvo g.Kauriću Aleksandar Kauric iz Novog Itibeja, želim vam srećnu novu godinu i >Božić.
-
Najbolji Auto g.Kauriću Aleksandar Kauric ja sam urednik, novinar, imam mnogo više obrazovanje i znanja od majstora, ali jako cenim majstore, naravno one koji su profesionalci u svom poslu. Oni mi pomažu u proveri automobila koje je pronađem, i sa njima delim odgovornost za auto koji vam nađem, koji kupite, a delim ga i sa dilerom koji vam taj auto proda. ne želim da uzdižem sebe na bilo koji način. Ja jesam testirao preko 600 automobila u svom životu, detaljno testirao, puno tih testova je objavljeno na internetu i mojim sajtovima, i ako vam je mali broj od 10 000 odgovorenih pitanja. raznoraznim čitaocima, i moje iskustvo od 20 godina, onda ja nisam dovoljno dobar za Vas cenjeni g.Kauricu. Neka vama traži i održava auto vaš majstor, koji je takođe detaljno testirao i opisao 600 modela. Mene ionako angažuju uglavnom progrmeri, oko 80%, kao što je izuzetno cenim njih, tako oni cene mene. Ja nema da li u N.Itibeju ima programera, ali znam sigurno da nikom od vaših sugrađana nisam pisao savete, odgovore, niti nalazio automobil. Na kraju, ja biram kome tražim auto. AKO VAŠI ZAHTEVI NISU REALNI JA VAM NE TRAŽIM AUTO. HVALA NA PITANJU!
Pitajte Aleksandra Todorovića
Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 4 000 dinara.
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte
A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto.
Za 3 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja. Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs. odgovor od 6.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Ako vam i tražim auto, onda uplatite i 12.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore. Zašto? Pa zato što ako neko plati 3000 din dobije jednu vrstu odgovora, a ako neko plati 15 000 dinara, realno je da dobije precizniji i kvalitetniji odgovor. Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći. – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra, ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne? Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
Za korisnike iz Srbije:
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce, Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 3 000 din, i sačekati odgovor. Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora, ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.