Nissan Qashqai izuzetno cenjen u Evropi

Qashqai je zasenio konkurenciju, pa je to Nissanu omogućilo da postane japanski brend broj 1 u Evropi. Nissan je postao najprodavanija japanska automobilska marka u Evropi, preotevši prvo mesto od Toyote.  Japanski proizvođač prodao je najviše vozila na evropskom kontinentu od svih azijskih auto-kompanija.

TESTIRALI SMO: Nissan Qashqai 1.2 DIG-T

Testoviautomobila RS LOGO

Tokom prvih šest meseci 2015, Nissan je povećao broj isporuka u Evropi za 4,3% (sa 368.314 na 384.726), u poređenju sa istim periodom 2014. godine.

Najveći rast prodaje zabeležen je u Velikoj Britaniji (+34%), Španiji (+18%) i Nemačkoj (+11%).

Zahvaljujući dobrim prodajnim rezultatima u prvoj polovini godine, Nissan je stigao do 4,2% tržišnog učešća u Evropi a najveće zasluge za uspeh kompanije pripadaju drugoj generaciji krosovera Qashqai.

TESTIRALI SMO: Nissan Juke 1.2 DIG-T

TESTIRALI SMO: Novi Nissan X-Trail 1.6 DCI

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.