Poštovani Aleksandre,
Ako objavljujete tekst molim vas bez mojih ličnih podataka kao što su ime i prezime,mail adresa,i kontakt telefon.
Rado čitam vaše tekstove i svidja mi se to što ste ponekad britkog pera.Takodje prijateljima preporučujem da čitaju vaše zanimljive tekstove.Kao jednog mladog čoveka sa znanjem i iskustvom pitam vas i želim da čujem vaš komentar,sugestiju,savet…
Pre deset godina sam kupio novu Astru g,1,6,benzin.Kupljena u Autoprometu gde je i dalje održavam.Za sada je saradnja dobra.Još od momačkih dana sam vozio polovne zastave(101,128).Poslednji polovnjak je bila Kadet “suza”kupljena nesrećnih 90-ih iz uvoza,10 god. stara sa 100.000 km.Vrlo lepo je poslužila moju porodicu i mene još 10 god a ja sam je lepo održavao.
Pitajte Aleksandra Todorovića
Uvek sam bio izuzetno pedantan prema automobilu(ne rob)a on me je lepo služio.Sada razmišljam da kupim nov ili polovan a noviji i savremeniji automobil.Favorizujem opet Opel a razmišljam i o Toyoti.Kada govorimo o novom dopada mi se Astra k,1,4 turbo benzin i Mokka x takodje turbo benzin.Dve različite kategorije.Što se tiče Tojote tu je Auris atmosferac 1,6 132 ks kao i Corolla (mada je ona duža pa za grad malo nezgodnija)isto 1,6 132ks.Od polovnih sam malo posmatrao oglase za Astru J.Benzinaca sa 1,6 motorom ima malo,1,4 turbo još manje i još da su dobro očuvani i sa ne previše km.Veća je ponuda dizela mada dizel nikada nisam imao.Razmišljam o godištu imedju 2011-2014 god i ceni 7000-9500€.
Očekujem da performanse ne budu slabije od moje Astre koja ima 150 Nm obrtnog momenta.
Deca su porasla pa se uglavnom supruga i ja vozimo 60 %grad,40% auto- put.Vozim 130-140 ali volim i da pojurim kada ima uslova mada sad ova ograničenja i kazne….Sada prelazim 12-14000 km godišnje.
Toyota ima slabo kada su polovne u pitanju.Za novu je garancija 5 god bez ograničenja km.Što bi vi rekli”da li vam je to dovoljno”kada je kvalitet u pitanju.Za servise ne znam kakvi su,tu mi vi možete pomoći.
Automobil bih vozio bar 5-7 god.jer ih ne menjam često a nov 10-12 godina.Razmatram C segment zbog prostranosti,udobnosti i pasivne sigurnosti koju osećam u njoj.Znam i da za nešto više od 10.000 mogu da se kupe nova kola B segmenta kao sto je Opel Corsa ili Toyota Yaris.
Želeo bih da kao neko sa znanjem i iskusvom prokomentarišete ove modele i opcije novo-polovno.Želeo bih ne najmanje loš već dovoljno dobar auto kada je u pitanju polovnjak.Može li on sa npr 150.000 km da bez većih i skupih popravki služi još 60-80000 km tj šta kažu statistike a šta iskustvo?
Znači bio bi mladji i savremeniji od mog ali sa većom kilometražom.Kako ovi modeli podnose naše puteve,gorivo,kakva je izolacija kabine,potrošnja,servisi,cene rezervnih delova tj.održavanja, kakve su ove nove motorizacije,koliko su izdržljive turbine?Da li ukazati poverenje ovim trocilindarskim motorima?Kakva je elektronika posle 150.000 km?Šta kažu statistike?Koje ovlašćene a koje neovlašćene Opel i Toyota servise bi vi preporučili?Da li je bolje par god.stariji automobil a sa manjom kilometražom ili par god mladji a sa većom kilometražom?Vidim,neki(Nas car)nude izveštaj Dekre,SGS ili neke druge kuće(mada sve se da falsifikovati)S-auto nudi veliki servis na poklon i garanciju.Automobil bih kupio bez žurbe i nervoze u narednih 6 -8 meseci.Ako bih se odlučio za polovan a vi pristali da mi pronadjete auto i ta mogućnost je otvorena.Vi pretpostavljam imate pouzdane placeve sa kojima saradjujete.Koje bi mogli da preporučite?
Znam da ste pisali i da je nemerljiv užitak vožnje u bmw-u ili Audiju A3 ali ne znam da li bi bilo opterećujuće održavanje tih premijum modela pa nisam ni uzimao u razmatranje kupovinu ovih polovnih modela.Vidim Komnenović nudi jedan A3 1,6 benzin za nekih 6700€ sa nepunih 140.000 km ali 2008 god.
Slažem se sa vama da nov auto gubi vrednost brzo i dosta,polovan može da ima skup kvar.Kao što umete da napišete”ljubav je slepa a novac samo vaš” ja volim “svakog da saslušam a sebe poslušam”
Puno je pitanja i možda sam bio preopširan.Želim da čujem vaše mišljenje,komentar i predlog u kom pravcu je bolje razmišljati.Kakva bi bila kalkulacija u oba slučaja?Možda imate neki drugi predlog?Rado bih čuo vaše cenjeno mišljenje.Šaljem i nekoliko linkova kao primer šta se nudi.
Žahvaljujem vam na odgovoru koji ću dobiti.
Želim vam puno uspeha kako u radu tako i na privatnom planu.
Srdačan pozdrav
Ime i prezime: | ### ####### |
Mejl adresa: | i######@gmail.com |
Telefon: | 064/############ |
Kada planirate kupovinu?: | U narednih 6-8 meseci |
Kakav auto kupujete?: | Polovan |
Koliko novca želite da potrošite?: | 7000-9500€ |
Šta trenutno vozite?: | Opel Astra G 1,6 benzin |
Između kojih se automobila dvoumite?: | Astra J, Toyota Auris,Corolla |
Gde ste čuli za ovaj sajt?: | |
Koliko kilometara godišnje prelazite?: | 12000-14000 km |
Da li biste platili da vam pronađem auto?: | Da |
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine, hvala vam na poverenju! Biće mi zadovoljstvo da vam odgovorim na sva vaša pitanja. Nov auto je nov auto, ali ja vam preporučujem neki model za 20.000 e, na primer Hondu Civic, koja je bez konkurencije, u svakom smislu te reči. Ako kupujete nov auto za 10 000 e, da biste kupili model sa najslabijim motorom, sa nekom slabom opremom, koji će vas razočarati već posle prvog sata vožnje, nije nešto što mogu da vam preporučim. U našoj zemlji ima puno vozača, koji su kupili dozvolu, i vozača koji se protive ograničenje brzine od 130 km/h, ali videćete da će narednih godina biti ukinuto merenje srednje brzine, i da će se prosečna brzina biti oko 150 km/h, na našim auto putevima, kao što je u Hrvatskoj. Neke deonice nisu sjajne, ali neke jesu, na primer Novi Sad – Subotica, Hrvati nemaju tako dobru deonicu, na toj deonici nema potrebe ni za kakvim ograničenjem brzine. Zašto vam ovo pišem? Pa pre svegaj, jer ako želite da držite tempo od 150 – 160, km/h, ako želite da ubrzate od 90 km/h do 150 km/h treba vam malo snažniji motor, i malo bolji automobil.
Dakle gledaje da kupite auto čija je maksimalna brzina 200 km/h, jer takvom automobilu nije naprezanja brzina od 150 – 160 km/h. Na kraju izaći ćete valjda iz Srbije? Ako idete preko Bugarske za Grčku, što vam toplo preporučujem (jer su u Makedoniji radari, i vrlo su neprijatni prema našim vozačima) ograničenje je 140 km/h, ali možete voziti 200 km/h, niko vas neće dirati. Bugarski auto putevi su uživanje za vožnju, poput onih u Hrvatskoj.
Civic je auto decenije a ne godine!
Nije lako preneti na papir osećanja. Novinari imaju različite ukuse, afinitete, u proseku su znatno slabiji i lošiji vozači od fotografa, snimatelja (štoperica na stazi ne laže) pa možda i od prosečnih vozača (novinarstvom se danas baš svako bavi, kao i čišćenjem klozeta, u proseku novinari su sami sebe spustili na nivo fekalija). Ali je veliki greh, ne priznati Hondi, da je ovo ubedljivo najbolji automobil u klasi, i ne samo u glasi, u godini, i ne samo u godinu, u ovoj deceniji! A zašto?
Civic pruža najviše zadovoljstva u vožnji u odnosu na celu konkurenciju. Takođe (a nekima neočekivano) pruža najviše komfora, nudi najviše mesta za putnike i ima najveći prtljažnik u klasi. Sem toga se može pohvaliti najštedljivijim benzinskim i najsofisticiranijim turbo benzinskim motorima.
Civic ima najmoderniji i najzanimljiviji enterijer i najpregledniji kokpit u kompakt klasi. Konkurencija u Srbiji ne mora se mnogo zabrinuti – Hondu Civic će kupovati samo oni koji se razumeju u automobile, cene vrhunski kvalitet i žele automobil koji se najmanje kvari, a takođe su u potpunosti ovladali vozačkom tehnikom. Takvih vozača je u Srbiji veoma malo, nedovoljno da pređu “cenzus”, zbog toga se bojim da će prodajni rezultati ovog “savršenstva” iz Japana biti skromni kod nas. Ali biće skromni i u Evropi. Gebels je za nemačke novinare u poslednjih par decenija mala beba. I ne samo nemački novinari, jer dok čitam napise mojih kolega iz Engleske, Francuske, jasno shvatam da im nije dozvoljeno da prenesu realne utiske o ovom automobilu, koji je savršenstvo.
Ako želite polovan Civic za 10.000 e, moj odgovor je preskočite ga. Nema nikakve veze sa najnovijim testiranim Civicom, razlika je kao nebo i zemlja, jer atmosferski benzinci imaju jalo mali obrtni moment, na visokim obrtajima, to prosto nisu motori su porodične ljude, traže gas do poda, i sportsko brzo šaltanje. Bolje kupite pristojan automobil, polovan sa dovoljno obrtnog momenta, neki dizelaš, ali za tako nešto vam trebaju vrhunski stručnjaci. Majstori će teško moći da vam pomognu, jer oni najbolji majstori u Beogradu, imaju jako mnogo rupa u znanju. U proseku znaju da pljuju kolege koji rade u ovlašćenim servisima, a nisu prošli njihovu obuku. Majstori pak iz ovlašćenih servisa, nemaju iskustva sa automobilima koji imaju preko 200 000 km, i sve se vrti u krug. Ja vam mogu pomoći, ali samo ako se uverim, kako i gde imate nameru da održavate automobil, jer je to ono najvažnije.
OVO JE SAMO UVODNI DEO ODGOVORA!
POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).