Novi Peugeot 508 za 2015.godinu

Peugeot 508 se već četiri godine uspešno bori sa konkurencijom, ali samo na domaćem francuskom tržištu. Peugeotu to nije dovoljno, pa je svoju 508-icu za predstojeći sajam automobila doterao, i unapredio sa modernijim i efikasnijim motorima. Peugeot je osvežio sve tri verzije iz game 508: karavan, limuzinu i RXH koji spada u klasu “krosovera”. Dizajneri uvek dorađuju masku hladnjaka prilikom fejsliftinga, pa je omda sada podignuta i naglašena proširenim hromiranim okvirom. Preoblikovana je i hauba, kao i farovi i branik, dok je amblem marke Peugeot premešten sa haube na centralni deo prednje maske.  Priredio: Aleksandar Todorović.

peg 508Danas su u modi LED svetla, pa su stilisti Peugeota prosto morali da ih ugrade konačno i na 508-icu. Limuzina ima i izmenjen zadnji odbojnik i redizajniranu zadnju svetlosnu grupu.

pežo 508Potencijalne kupce je odbijala centralna konzola se previše tastera: to sada izmenjeno – ima ih manje. Neke komande su premeštene na ekran multimedijalnog sistema od 7 inči.

kokpit pezoPeugeot je uvek imao tehnološki gledano dobre motore. Nova 508-ica dobija novi 1.6 THP benzincem. Ovaj Euro 6 motor razvija maksimalnu snagu od 165 ks, i zamenjuje “zastareli” 1.6 litarski Euro 5 THP agregat sa 156 KS. Novi motor opremljen je Stop&Start sistemom, zahvaljujući kome ima i manju emisiju ugljen-dioksida (129 g/km), a može biti uparen sa šestobrzinskim manuelnim ili automatskom menjačem.

Peugeot 508 će i dalje moći da se kupi sa 1.6 litarskim VTi 120 Euro 5 motorom koji je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem, ali u Srbiji za ovu verziju sasvim sigurno neće biti kupaca. Turbo dizelaši su takođe Euro 6: 2.0 BlueHDi motori sa 150 ks i 180 ks.

Sajam automobila u Parizu, početkom oktobra, pokazaće koliko će kupcima biti zanimljiva doterana 508-ica, automobil koji zaslužuje mnogo bolju prođu na tržištu Evrope. Ali veliki Peugeoti se na starom kontinentu nikada nisu dobro prodavali, prosto Peugeot mora da napravi bolji automobil od BMW-a, Mercedesa ili Audija, kako bi ga kupci shvatili ozbiljno. U cenovnom razredu gde je sada, a ispod premijum brendova, nema šta da traži pored Mazde 6, Honde Accord i VW-ovog Passata. Tržište je veoma surova, i nije dovoljno imati samo odličan automobil, morate biti najbolji da bi ste opstali kao brend, jer konkurencije iz Japana i Nemačke nikada ne posustaje.

Koji polovan auto kupiti: Megane II 1.9 dCi, 307 2.0 HDI ili Golf IV 1.9 TDI?

Postavi pitanje!

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.