Ford je u prvih pet meseci 2015. godine prodala 541.900 vozila na tržištu zapadnoevropskih zemalja, što predstavlja skok od 9,3% u odnosu na isti period 2014.
Foto: Aleksandar Todorović
Od početka godine do kraja maja, tržišni udeo Forda u Evropi porastao je za 0,2%, dostigavši 8,1%. Time je Ford zadržao status druge najprodavanije marke, iza Volkswagena.
“Naši novi proizvodi, pre svega Mondeo i Transit, umnogome su doprineli povećanju prodaje u 2015, a očekujemo dalji rast jer ćemo u toku godine lansirati još nekoliko modela“, izjavio je Roelant de Waard, potpredsednik kompanije Ford Evropa. “U prodajnim salonima očekuju dolazak novog Forda S-MAX i restilizovanog Forda C-MAX, zatim premijum modela Mondeo Vignale i dugoočekivanog Mustanga”, dodao je on.
Na dobre prodajne rezultate Forda u prvih pet meseci 2015. naročito je uticala veća potražnja za novom generacijom Mondea. U poređenju sa istim periodom 2014. godine, prodaja Mondea skočila je za 75%.
Redizajnirani Focus je takođe naišao na dobar odziv kupaca, što potvrđuje podatak da je broj porudžbina u maju skočio za 45%, u odnosu na isti mesec 2014.
Ford Fiesta je u maju privukla 23 odsto više kupaca nego što je to bio slučaj u istom mesecu prethodne godine. Kada je reč o komercijalnim vozilima, prodaja Fordovih modela u maju je uvećana za 16%, a u prvih pet meseci tekuće godine za 36%, u poređenju sa istim periodnom 2014. Najveće zasluge za to pripadaju novoj i proširenoj porodici Transita, uključujući Transit, Transit Custom i Transit Courier.