Peugeot 407 – Najčešći kvarovi

Peugeot 407 se odavno ne proizvodi, ali je još uvek čest gost na našim putevima. Ako ovih dana razmišljate o kupovini polovne limizine, sigurno ste primeili da 407 – ica ima veoma povoljne cene, jeftnija je čak i od Citroena C5 (i to osetno) istog godišta.  Cena polovnih automobila zavisi najviše od ponude i potražnje, ali i od imidža marke, kao i rejtinga modela. Peugeot je francuski automobil, a to na većini tržižta Evrope, nije nešto što je za preporuku. Ni Srbi, kao vozači nisu veliki poklonici francuskih automobila, bar je tako bilo dugi niz godina. Peugeot 407 nije kvalitetniji (naprotiv) od Lagune III, ali ima prihvatljiviji, dopadljiviji dizajn, i ostim toga 407 – ica je nasledila solidnu 406 – icu, koja imala dosta manje problema sa elektronikom od Lagune II, koju ni jedan plac u Beogradu neće da uzme u zamenu, niti će bilo koji ozbiljni diler da uveze ovaj model iz inostranstva. Ali vratimo se Peugeotu. Na tržištu se pojavio davne 2003., a proizvodio se punih 7 godina. Ovaj model nije poneo laskavu titulu automobila godine, ali je bio finalista izbora za auto godine 2005., što znači da ovaj automobil ipak čime da se podiči.

Priredio: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

 

Kod polovnih automobila svakavi kvarovi mogu da vas iznenade, pa zato obavezno angažujete vrhunske majstore u proceni ovog vozila, posebno je mudro da se posavetujete sa majstorima koji održavaju Peugeot, jer oni znaju bar većinu mana ovog modela. Istina, ni jedan majstor koji održava Peugeot, neće vas odvraćati od kupovine 407-ice, njemu je važni da kupite auto koji je skup za održavanje, i koji se realativno često kvari, da bi on kao majstor imao zaradu. Ne znam da li vam to zvuči logično, ali razmislite malo, dajte sebi dovoljno vremena. Ovo je model koji pripada D segmentu, i konkurisao je modelima kao što su Toyota Avensis, Renault Laguna, Citroen C5, Ford Mondeo, VW Passat.

Četiri benzinca i četiri dizela u ponudi su činili sasvim solidnu paletu motora. Benzinac od 1.8 litara se najviše muči sa ovom karoserijom u gradu prosečno trošo 11 litara, i zbog malog obrtnog momenta, traži od vas često pun gas, i vredno šaltanje brzina. Snažniji benzinac od 2.0 litra je nešto žedniji, ali lakše nosi poveliku masu ovog automobila, i u svakom slučaju je bolji izbor, posebno ako prelazite malo kilometara. Mnoge verzije u oglasima imaju već ugrađen gas, to je ekonomično rešenje po meri srpko džepa. Ako je gas ugrađen nestručno, imaćete silnih problema, kao uostalom sa bilo kojim drugim modelom.

Srbi ipak više vole HDI motore. Neki čak biraju onaj najslabiji 1.6 HDI koji je izuzetno štedljiv, ali realno on nije idealan izbor za ovako veliki Peugeot.

EGR ventil je kod njih često zapušen, a moguć je i problem sa diznama, posebno sa našim kvalitetom goriva. Dizne često mogu da se očiste, i to radite redovno, jer su nove dizne papreno skupe.  Često su problemi turbo punjačem. čiji remont košta od 350 e pa naviše ukoliko se na vreme javite. Ako čekate da turbina otkaže, može doći do gubtika ulja na njoj, a samim tim i na motoru, pa vam onda sleduje i generalna motora.

Pronalazim za vas polovne automobile

 

1.6 HDi sa 110 KS,  ima problema sa podmazivanjem, i to svi iskusniji majstori istuču. Kod ovogo motora morate da menjate ulje  na 10.000 km, i to ono koje je propisala fabrika. Ako sipete ulje koji nije originalno, vaš motor neće dugo trajati.  Neki majstori preporučuju da se pri svakoj drugoj zameni, dakle  na 20.000 km očisti sito ispod pumpe ulja. Ako to ne uredite blokira se protok ulja, usled taloženja katrana pa najpre strada turbo punjač, potom i motor (gore sam to već opisao). Pošto Srbi retko sipaju originalno ulje, posebno ne na 10.000 km, izbegavajte primerke vožene u Srbiji, a ako je iz uvoza, dobro prekontrolišite motor.

Fabrička greška je primećena na provodnicima goriva koji su propuštali dizel gorivo, a opoziv je uključivao i 206-ice i 307-ice. Opoziv je registrovan oznakom R/2005/047.

Imao je problem sa sottverom: softver je slao signal električnom pokretaču motora, koji je pokretao motor čak i bez ključa u bravi. Ukoliko je automobil bio “u brzini”, počeo bi se kretati. Serviseri su rešili problem instaliranjem novog softvera, a opoziv je registrovan oznakom R/2005/164. Ovo je bio jako opasan problem.

Provodnici goriva koji su bili blizu senzora pritiska bili su preuski, čime se sprečavalo uobičajeno snabdevanje sistema gorivom. Štaviše, gorivo je i curilo na sastavima provodnika. Na opozvanim primercima zamenjeni su neadekvatni provodnici, a opoziv je registrovan oznakom R/2006/213.

Česti su i problemi sa električnim motorom ventilatora rashladnog sistema koji se pregrevao i  tako mogao izazvati požar ispod poklopca motora. Motor je zamenjen na svim opozvanim primercima. Opoziv je registrovan oznakom R/2007/039.

Čest je problem je bio izražen na kočionoj vakumskoj pumpi (kod skoro svih Peugeota), a manifestovao se kroz veći otpor papučice kočnice i smanjenu efikasnost kočnica. Opoziv je registrovan oznakom R/2008/015.

Često dolazi do curenja kočionog ulja iz sistema. Ulje curi na ventilu kočionog servo uređaja, a samim tim se smanjuje kočiona sila.

Sredinom 2008. godine opozvano je 7.360 primeraka modela 207, 307, 407, 308 i Partner proizvedenih od 27.02.2008. godine do 09.06.2008. godine. Peugeot je naredio svim servisima zamenu kućišta kompjutera koji upravlja radom svih elektronskih sistema u automobilu. Naime, kućište nije napravljeno prema odgovarajućim specifikacijama, što je dovodilo do otkazivanja funkcionisanja dodatne opreme. Opoziv je registrovan oznakom R/2008/094.

Problem je bio i sa provodnicima dizel goriva koji nisu bili adekvatno učvršćeni. Vibriranje je dovodilo do oštećenja provodnika goriva, koji su ispuštali dizel gorivo. Na opozvanim primercima provodnici su učvršćeni, a oštećeni delovi su zamenjeni. Opoziv je registrovan oznakom R/2008/106.

 

Znajte da 2.0 HDI i 1.6 HDI motori loše podnose Chip tuning, tako da ako je on rađen na ovim motorima, takav primerak preskočite odmah!

Problemi sa vešanjem nisu retki, što je posebno izraženo u vožnji neravnim putvima,. Zbog toga o tome treba posebno povesti računa kod kupovine  polovnjaka. Dakle: potreban je pregled na dizalici, a tada, uz vešanje, treba temeljito pregledati stanje poda, prednje kočione diskove i naravno pogledajte stanje izduvnog sistema.

  • Ja volim uvek da pregledam automobile na dizalici, jer mi taj pregled mnogo govori i o automobilu, ali i  o samom vlasniku. Prosto, najbolje možete procenite kako je auto održavan ako proverite kakvo je stanje poda automobila, odnosno da li je samo menjao oni što mora, ili je temeljno i lepo održavao auto. 

Modeli stariji od 2008. godine, imali su problema sa nedovoljno izolovanim električnim instalacijama centralnog displeja na konzoli. Naime, velika temperatura koja se stvarala iza centralnog dela konzole dovodila je do topljenja izolatora i stvaranja kratkih spojeva na trakastim električnim vodovima, što je onemogućavalo normalan rad displeja. Jedini način saniranja oštećenja je potpuna zamena displeja i ožičenja.

Ako želite da vam ovaj model uporedim, sa nekim drugim modelom ove klase, pošaljite mi pitanja na www.najboljiauto.com/pitajte/

Pre kupovine, izbora polovnjaka, ne bi bilo loše da se podsetite kolika vam je plata, i koliko su troškovi vašeg domaćinstva, jer vam se može učiniti da zbog povoljne cene 407-ice, možete sebi priuštiti ovu limuzinu, koja nije nimalo jeftina za održavanje, a ni kvarovi nisu tako retki. Znajte da su kvare i Honde, i Toyote, i da su delovi za ove japanske automobile u proseku skuplji, i da nema savršenog polovnog automobila, pa spisak problema ovog modela shvatite kao upozorenje, šta sve može da vam stvare probleme. Naravno da se kilometraže često vraćaju, pa stoga nikak nemojte kupovati automobil samu.

Stroža pravila na tehničkom put do bezbednije vožnje!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Kupite pametno – Biram za vas najbolji auto!

Konačno ste skupuli novac, ili uzeli keš kredit, napravili ste uži izbor automobila, ali vaš majstor nema vremena za vas, i ne sme da vam preporuči ni jedan auto sa placa. Šta činiti? Da li je pametno da se vratite u banku po više novca, i kupite nov auto? Da li da uzmete lizing? Posle godinu dana vaš novi auto vredi za četvrtinu manje. Dakle ako ste kupili auto za 10 000 e, posle 12 meseci on vredi 7.500 evra. Naravno, vi možda planirate da ga vozite 10 godina. Ali da li je mudro da se mučite u malom automobilu, sa najslabijim motorom 10 godina? Polovni automobili jesu mačka u džaku. Budimo iskreni. Na auto placevima su automobili koji imaju vraćenu kilometražu nekoliko puta. Isti je slučaj ako kupujete od fizičkog lica. Prevare na svakom ćošku, a vama novac niko nije poklonio, i želite da u tom automobilu vozite ženu i decu. Želite da vas taj auto odlično služi iako je polovan? Da li je to realno, i da li je to moguće?

Piše: Aleksandar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i najboljiauto.com

Oko 20 godina pišem testove automobila i ono najvažnije savete za kupovinu polovnih vozila, ali i odgovore na vaša pitanja. Rubrika se nije odmah zvala Pitajte Aleksandra Todorovića, ali ste moje odgovore mogli da čitate pre nekoliko decenija na raznima portalima. Pisao sam analize i poređenje modela koji vas zanimaju apsolutno besplatno. Ali shvatio sam da kupovina polovnog automobila jeste jedan veliki rizik za svaku prosečnu porodicu u Srbiji, i da je potrebno da vam osim odgovorima pomognem i razgovorom, jer nije dovoljno samo odgovoriti na pitanja koja vas muče u datom trenutku. Jer retko ko od vas ima sve informacije o modelima koje želi da kupi. Osim toga ne postoje dva majstora koji imaju identično mišljenje o jednom automobilu, motoru, pa vas i to može dovesti u zabludu. Retko ko se trudi, da sasluša vaše potrebe, i da vam opiše te polovne automobile iz vašeg ugla gledanja. Ja sam se zaista trudio. Svake godine sam pronalazio nove načine, ideje kako da ti odgovori budu direktniji, objektivniji.

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Neki od vas me čitaju decenijama. Mnogi su primetili da su se moja mišljenja o nekim modelima promenili, kod nekih automobila i drastično. Glavni razlog tome je što sam imao nekada poverenje u nemački ADAC i TUV, ali danas ga nemam! Nemci, su u stanju da sve moguće statističke podatke prikažu tako da bi ispalo kako su njihovi automobili najpouzdaniji, naravno posle japanskih. Tako velika solidarnost sa japanskom auto industrijom je prosto neverovatna. I sam sam pomislio da su Toyote, Honde, Mazde automobili bez mana i grešaka, a nije tako.

Neki mudriji, iskusniji i bolji poznavaoci automobil od mene su znali da kažu: postoji samo dobar i loš auto. Nije toliko važna marka, model….I moram dobrim delom da se složim sa njima. Ali potrebno je i odabrati pravi model, ali i motor, koji ispunjava vaše potrebe. Ako kupite auto koji mnogo troši, vozićete ga manje, a nije cilj da vam auto stoji ispred kuće, nego je ideja da vam automobil uštedi vreme, i da vas služi, da vaše zdravlje koliko toliko sačuva. Dobro, mnogi od vas kupuju automobile zbog komšiluka, i to je sasvim u redu, svako ima neke svoje želje, snove, pa ako hoćete i komplekse.

 

Ako već komšija ima lepšu i ženu i švalerku od vas, možete valjda vi imati veći i bolji auto, zar ne? Šalim se naravno, ovde je glavna tema polovan auto, ali znajte da svi mi, pa i ja, prililom odluke o izboru automobil razmišljamo o mnogim stvarima. Neki od vas zaista ne vole automobile, i njima je važno samo da ih auto dobro služi. Ali oni koji vole da voze, koji vole lepe automobile, nikako ne mogu da se pomire sa činjenicom da voze automobile koji im se ne dopadaju. Najbolje je napraviti neki kompromis, to svima savetujem.

Učim od svih vas dragi moji čitaoci preko 20 godina. U svakom pitanju možete da pronađete nešto zanimljivo. Svako od vas ima neka svoja poređenja, svoje poglede na svet automobila, kupovine, novca i servisa. Moj posao je jako zanimljiv, ali i odgovoran. Problem je što ja ne mogu da ispunim nerealne želje i da ne mogu da vam nađem polovni automobil koji se neće kvariti narednih 10 godina, jer to ne smeju da garantiju ni proizvođači automobila.

Shvatio sam da nije dovoljno da vam nađem, proverim automobil koji vam preporučim i prodam, već moram i da se brinem o tom automobilu. Neki od vas nemaju živaca da traže dobre majstore, čekaju da vas oni najbolji prime nekoliko nedelja. Ako je tako, i ako sebe pronalazite u ovom rečenicama, ja mogu da vam pomognem. Istina ni moji majstori meni nisu 24h na raspolaganju, ali su vam dostupni svakog dana u radno vreme, za sve probleme koje možda budete imali sa automobilom koji sam vam ja rezervisao i prodao. Svi sitni kvarovi će biti besplatno, ili skoro besplatno otklonjeni. Oni krupniji ne bi smeli da se dogode, i nikada se nisu ni dogodili za mojih 20 godina, ukoliko su moji majstori odradili VELIKI SERVIS! 

Piše se po forumima, kako A.Todorović prodaje zapravo velike servise.  Zanimljivo je to, ali neka se piše i tako, jer ja mislim da je taj veliki servis nužni servis. To je ono minimalno, zamena španera i zupčastog kaiša, pumpe za vodu, svih filtera i ulja. Zar je to pogrešna investicija? Pa zar ne želite da vas auto dobro služi? Zar nije lepo da budete mirni narednih 5 godina ili 80 000 km? (moji majstori rade veliki servis na 80 000 km, osim kada motor ima lanac).

Priznajem da mnogi od vas imaju više znanja od mene, ali je pitanje, da li imate na raspolaganju toliki broj majstora kao ja. Da li će vam vlasnici placeva priznati koliko su kilometara vratili, kao što meni priznaju? (naravno da meni tvrde da su vratili 80 000 km,  ja utvrdim da je to ipak više, ili mnogo više). Ali za mene je svaki auto plac korektan, koji mi dozvoli da detaljno i temeljno proverim automobil!

Mnogi u Srbiji i ne znaju da se naši auto placevi više ne bava vraćanjem kilomtraže. To čine dileri  u Nemačkoj, Italiji, Holandiji. Svuda u Evropi se masovno vraća kilometraža. I to je vraćaju Nemci, a ne tamo neki Turci, Hrvati ili Srbi. Znajte da ako je auto iz Nemačke to nije garant da je auto dobar. Neće Nemac da proda auto ako je odličan. Pa to je svima jasno, ili skoro svima.

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

  • Prevaziđite neodlučnost i otpor da pozovete angažujete vrhunske majstore, ili mene. Trudim se da vam pomognem, imam jako puno znanja, znam koji auto plac kako posluje (mislim na ove koji su dugo na tržištu). Nemojte biti negativni prema prodavcima automobila, oni su trgovci, pa iako često znaju realnu vrednost automobila koji prodaju, znajte da oni nisu vrhunski majstori niti inženjeri. I da je njima najvažnija zarada, ali im je ipak važno da vi budete zadovoljni automobilom koji kod njih kupite. Oni vas ne uslovljaju velikim servisom poput mene, ali meni je rizik veći.

Meni se kao uredniku sajtova testoviautomobila.rs i najboljiauto.com ne isplati da vam prodam loš automobil, kad mogu da vam prodam dobar automobil, Moja VELIKA prednost je što mogu da gledam automobile na svim placevima, naravno u Beogradu, i da vam rezervišem onaj najbolji.  Jedan auto plac može da vam proda samo kola koja on ima, neće vas sigurno poslati kod konkurencije. Ako na prodavca na placu u startu gledate kao prevaranta, on će to primetiti, i verujte mi da vam neće mnogo pomoći, reći će vam dovedite svog majstora, ili vozite ga u servis gde god želite.

Kod provere automobila u servisu, morate znati da puno toga može da se vidi, proceni, ali ne sve. Nije lako utvrditi koja je realna kilometraža, ali možemo utvrditi u kakvom je stanju turbina, zamajac, motor. Možemo ustanoviti da li je sa elektronikom sve u najboljem redu.

Ono što je meni zanimljivo i poslednje dve godine, da više problema i skupih nedostataka pronalazim na automobilima koji su stari 4 ili 5 godina, nego kod onih koji imaju 10 godina. Valjda su automobili iz godine u godinu sve nežniji, komplikovaniji, a možda je prosto i ono da se u Srbiju uvoze lošiji automobili. Jer oni najbolji koštaju papreno, i ne mogu da se po tim visokim cenama prodaju u Srbiji. Automobili koji imaju 10 godina su gotovo svi jeftini, i loši i dobri, i razlika u ceni je ipak znatno manja. Pa možda dileri kada uvoze polovnjake stare 10 godina više vode računa o tome šta uvoze.

 

Servisna knjižica je poželjna! Ali ona vam nije nikakav garant! Ona vam je kao zdravstvena knjižica. Odnosno piše šta se sve kvarilo na automobilu, a ne šta će se pokvariti. Osim toga u Srbiju dolaze falsifikovane knjižice u 90% slučejava. To i sami znate. 

 

Čitajući vaše komentare na moje tekstove, najzanimljiviji su mi oni kada tvrdite ko pita za kilometražu taj se ne razume u automobile. Kad nekoliko puta pročitate ovu rečenicu, shvatite da u njoj ima itekako puno istine. Nailazio sam na loše motore koji imaju samo 60 000 km i na odlične motore sa 400 000 km. Ne tvrdi urednik Todorović da je motor sa 400 000 km uvek bolji od motora koji ima 60 000 km, ali tvrdim da je čak i to moguće.

Znajte da u Francuskoj, Nemačkoj, Holandiji imaju mnogo, ali mnogo bolje puteve, gorivo, servise.

Znam da ste ogorčeni kad vam napišem da su putevi u Srbiji katastrofalno loši, da nam je gorivo smeće, ali tako je. Naše inspekcije ne rade gotovo ništa. Ko ispituje kvalitet goriva u Srbiji? Mirko Alvirović? Kad stigne? I dok je bio živ…Ko još?

 

Ono što vam ja nudim, je da vas posavetujem oko izbora modela, motora, opreme, Da zajedno utvrdimo šta je ono najbolje za vas.

Ja mogu da vam nađem najbolji auto za vaš novac. Ili mogu da vam nađem najmanje loš auto. Sve zavisi da li kupujete auto za 15 000 ili 4 000 evra.

Znam da je prosečna cena polovnjka koji se kupuje u Srbiji sada pala na 1.500 evra. Bila je pre par godina 2.500 evra. Ja želim da verujem našem genijalnom g.Vučiću, i ne pada mi napamet da ga kritikujem, ili pišem nešto negativno jer to ne smem, već vam samo iznosim ono što je realno.

Ja stvarno ne mogu da vam tražim auto za 2.500 evra, niti za 1.500 evra, jer bi mi za tako nešto trebalo godinu dana. To morate sami. Ja mogu da pogledam 20 ili  30 automobila u nekoliko dana, ili za nedelju dana. Mogu te automobile, one najbolje, da provere moji majstori, ja ih plaćam za svaku proveru, nema niti smisla, niti potrebe da oni rade besplatno, kao ni ja, i da pronađemo onaj najbolji.

Održavanje vam je zagarantovano kod mojih majstora. Ako vam sve to nije dovoljno, onda verujem da imate iskusnije majstore od mene, ili da ćete opet po ko zna koji put kupovati automobil na sreću. I to je dozvoljeno, novac je samo vaš.

Ali vas najlepše molim, pogledajte prvo cene automobila koji vam se dopadaju, pre nego što me kontaktirate. Najjeftniji auto možete naći sami, jako je prosto. Ja vam tražim najbolji, a ne onaj koji najmanje košta.

Uvek postoje dodatna pitanja. Uvek mogu da vam napišem preciznije, nove odgovore. Imam dobru volju, imam puno znanja, želim i volim da pomažem ljudima, ali dobro razmislite da li u mene imate MAKSIMALNO POVERENJE u mene ili ne. Ako niste sigurni u moj način rada, molim vas nemojte me kontaktirati. Vaš majstor može da pregleda auto koji vam ja nađem. Može i vaš majstor da vam održava kola, jedino što veliki servis mora da odradi moj majstor. Ne zato što je on bolji, nego zato što ja moram da garantujem za auto i ono što je majstor uradio. Naravno pod uslovom da ga moj majstor kontroliše na 6 meseci, da sipate kvalitetno gorivo, da menjate ulje ne 9 000 odnosno 10 000 km, da ga vozite pažljivo, da koristite auto onako kako je fabrika propisala. Gas do poda, loš dizel, nije nešto što ja mogu da sprečim ako ste rešili da uništite auto koji sam vam ja pronašao.

 

Većina vas, posebno van Beograda, angažujete preprodavce da vam dovezu automobile iz inostranstva za recimo 2 000 evra. Da li je to najmudrija odluka? Šta te preprodovce kvalifikuje, da biste vi u njih imali poverenje? 

 

Da li možete da pojasnite kako tražite polovne automobile?

Pitanje: Poštovani gospodine Todoroviću možete li malo konkretnije da pojasnite kako tražite polovne automobila. Vi imate znanje i valja ga unovčiti. Podržavam u potpunosti, ali mene buni jedna stvar, konkretno ovaj primer ja hoću taj i taj model i ako ima tri automobila u ponudi vi ne tražite auto, jel onda ovih 15 hiljada dinara uzimate i kažete da nema tih kola,a ja kao kupac Hoću bas taj model kud puklo da puklo.

Dušan Sremčić: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Šta mogu da dobijem od vas: ” hvala i dovidjenja” ?. Malo mi je nejasno,za tih 15 hiljada dinara sta ja dobijam? Savet,sve su to krsevi uzmi neki drugi model za te pare ovo nista ne valja? Ili nešto konktretno,tipa ovo je prava stvar za vas,i odvedes me do kola i objasnis zasto ja kuci ne idem peske i postanem vlasnik auta koji mastam od 5 razreda osnovne skole?Mislim ako treba da dam 1000 evra da bi mi nasao auto od 4000 hiljade,batali i kola.

 

Odgovora Aleksandar Todorović: Shvatam vas vrlo dobro g.Jovane šta želite da kažete. Da bi razmatrao uopšte da li nekom tražim auto ili ne, potrebno je da odgovorim na pitanja čitalaca. Kad on dobije moje odgovore, preporuke za možda neke druge modele, postavlja mi nova pitanja, a sve to ide brže usmenim putem. Ako su vaši zahtevi nerealni, recimo hoćete Golf / za 6 000 e, ja vam ne tražim auto.

  • Nemojte dozvoliti da vas prevare. Nemojte kupovati mačku u džaku. Postoji i dobar polovan auto, za više novca postoji i odličan polovnjak, ali morate imati malo strpljenja i puno znanja, ako nemate dovoljno isksustva sa najmodernijim automobilima, postoje majstori koji vam mogu pomoću, zajedno samnom.

Ako je ponuda nekog modela loša kako mislite da vam ja nađem auto? Da ga nacrtam? Ja gaospodine treba da garantujem da je taj i taj auto dobar, a to činim sa zaradom od 100 ili 200 evra malo bi bilo mnogo zar ne? Nakon što uplatite 4000 din za usmeni odgovor, procenjujemo da li vredi da vam pomažem ili ne. Ako rešite da me angažujete uplaćujete za moje majstore 18 000 dinara unapred. to su troškovi za njih.

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

 

Kad kupite auto, meni plaćate honorar od 100 evra (za kola do 4500 e) 150 e (za kola do 8000 ev) 200 e za kola do 10 000 evra, 250 e za kola do 15 000 evra. Naravno, lepo pišem, nemam nameru da vam tražim auto ako nemate u mene maksimalno poverenje. Što znači ako ne kupite auto ja sam radio besplatno a ja to ne želim. Obezbeđujem vam VELIKI SERVIS kod mog majstora, i održavanje kola kod mog majstora, Preventivni pregledali na 6 meseci su poželjni, ako to ne želite nemojte mi se javljati zbog problema.

 

 

Dodatno pitanje g.Petrovića:

A.Todorović: Ja imam majstore koji pregladaju auto koji Vam ja pronadjem, a oni se trebaju platiti G. Jovane Jovan Petrovic ili mislite da bih se brukao time što bih uzimao taj novac za sebe, to je ispod mog nivoa.Dobijate pregled automobila za koji smo se prethodno dogovorili.
Jovan Petrovic: Dakle  vi nađete kola,majstor da zeleno svetlo i ja odem na plac i pazarim kola, posle ovi vaši majstori odrade prevenciju i mirna Bosna
  • Najbolji Auto Jovan Petrovic Pa još bolje od toga gospodine Jovan Petrovic . Ja vas sačekam na placu da pogledate ta kola, ako je ikako moguće i da ih provozate na vaš rizik (znate da nije moguće izvaditi dva puta probne tablice na jednom automobilu, debilan zakon R.Srbije) . Ako kupujete auto, odmah ga plac prebacuje kod mog majstora na Veliki servis! Obezbeđujem vam tehnički pregled, sve papire za registraciju, ako mogu i odlazak u MUP organizujem, tako da vas do kraja dana čeka auto sa urađenim VELIKIM SERVISOM i tablicama. Ali moj majstor provera i trap, i sve ostalo. Dakle ako treba još nešto da se zameni pored velikog servisa on menja, cenu tačno u dinar dobijate pre servisa. Za kola starija od 6 godina preporučujem preventivni servis kod mog majstora na 5-6 meseci. Ako niste iz Beograda, onda je to teško da ispunite, ako jeste, morate, inače vam ne tražim auto.jer meni je bitno da vas AUTO DOBRO SLUŽI! Ako vi imate iste takve cilje onda smo se dogovorili. PS.pošto ste mi postavili jako dobra pitanja gospodine Petroviću za vas je odgovor od 3000 din besplatan, ali morate platiti 18 000 dinara jer mene često majstori koštaju i više ( ne može besplatno pitanje bez uplate 18 000 din, ali ne mora 3 000 din + 18 000 din).
Ljiljana Stojanovic Od A do Š. Automobili me ne interesuju, četiri smo kupili posle 15min gledanja. Dobro je ispalo, koliko se ne razumemo.
Čitala sam jer je prezentacija usluge savršena, što stilom, što rečnikom, što gramatikom. Lepota, u moru primitivizma i negativnosti. Gospodine, želim Vam veliki uspeh u poslu, zaslužili ste ga. Svako dobro
  • Testovi Automobila Srbija Ljiljana Stojanovic Hvala g.Ljiljana Stojanovic vama i vašoj porodici želim sve najbolje! PS. meni je primarno kod automobila da vam preporučim NAJBEZBEDNIJI auto za vašu porodicu, ljudu su neuki ne umeju da pročitaju euro ncap rezultate sa mnogo se gine. Nije ideja da auto samo ide i da se kvari, nego da vas spasi zaštiti u sudaru, a gine se puno…
    ——————————————————————————————————

 

Vladimir Todorovic Ko bre kome sta vise garantuje za polovnu stvar danas moze da radi.sutra ne i to je to .dobar poznavaoc kola moze da proveri dal je farban ili.ne i osnovne stvari sve ostalo je macka u dzaku niti ce ko.na placu da da da se meri kompresija proveravaju dizne turbine i.ostalo.kod nas ide to sto vidis toje stojepro eri osnovno i teraj ako.ti se svidja
  • Testovi Automobila Srbija >Moji majstori proveravaju dizne, turbine. Prebacimo auto u servis. Pregledamo i trap, dignemo da na dizalicu. Ali ne možemo da procenimo da li će turbina da radi još 50 000 ili 150 000 km, jer to ZAVISI OD VLASNIKA I NAČINA VOŽNJE! Aleksanndar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs  i www.najboljiauto.com PS. Osim toga obezbeđujem vam preventivne servisne na 6 meseci kod mojih majstora. Obezbeđujem vam Veliki servis, i garanciju mojih majstora na isti. Kao i svu papirologiju za registraciju. Kad kupite auto, čeka vas posle podne sa urađenim Velikim servisom i tablicama na njemu, ako ste iz Beograda, ako niste sa probnim tablicama. Da li je to dovoljno? PS.za mlađe automobile od 6 godina dobijete i garanciju od na motor od 12 meseci. Od dilera gde vam nađem auto. 

Placevi koji prodaju kola bez greške NE POSTOJE!

Pronalazim za vas polovne automobile

Kad se bira, gleda polovni automobil čak i kada imate iskusne majstore mnogo toga ostaje pod znakom pitanja….

jedina je šansa da gledate automobile kod dilera koji deceniji ili dve radi korektno
i koji ima zadovoljne kupce

Placevi koji su se otvorili juče, a promenili ime posle godinu, ili dva, da bi potom promenili i lokaciju
su dileri za izbegavanje……

Priredio: Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

Nije realno da mogu da procenim svaki auto 100%, jer ne mogu, čak i kad imam tri moja majstora pored sebe, možemo da pregledamo ono što možemo, možemo da provozamo auto.

i možemo da gledamo kola tamo gde nismo imali problema u poslednjih 20 godina

Ljudi će reći, pa daj nam kaži koji su to dileri…. pa zar ono što sam otkrivao 20 ak godina, treba javno da obznanim….
ipak ne. Jer tih mojih 20 godina je 20 godina rada, provera, i testiranja auto placeva.

Možete samo da birate polovni auto
i naravno da ćete naći nešto što vam odgovora. Ali verovali ili ne, ja vam mogu naći primetno bolji automobil za isti novac, a mogu vam i preporučiti bolju alternativu, model koji više ispunjava vaše potrebe, a da to vi niste znali.

Može da vam održava automobil moj majstor, ali možete da to prepustite majstoru, koji sigurno nema znanje mog majstora, jer se ja razumem u automobile više od vas, verovaili ili ne.

ŽELIM DA ,MI PRONAĐETE PROVERENI POLOVNI AUTOMOBIL!

Priznajem, 99% vas smatra da su eksperti za automobil, i da kada se desi kvar, uvek sebi kažu da je to normalno. Uvek svako može da nađe izgovor za svoj propust, lošu procenu, i onda je sve na svom mestu.

Dakle u pitanju je vaš ego, i vaš novac. Ako vam je ego važniji od vašeg novca, onda morate da auto tražite sami. Procena automobila je posao kao i svaki drugi. Provera automobila je delotvorna samo ako znate šta morate da gledate, i kako taj motor mora da radi kako je u skoro fabrićkom stanju.

Mogu vam naći i auto sa ugrađenim gasom. To je vaš izbor. Moje je da vam predočim sve prednost i mane ugrađenog gasa. Prednosti su sasvim jasno, i ušteda nije mala. Ali morate biti svesni i da mogu da se pojave ozbiljni problemi.

Pitanja u zahteve za traženje polovnog automobila sa proverenom kilometražom šaljite na www.najboljiauto.com/pitajte

I znajte ja vam ne tražim najjeftniji mogući auto, nego najbolji. U tome se razlikuje moj i vaš cilj. moj je cilj da vas AUTO ODLIČNO služi. A vaš cilj je da prođete što jeftnije danas, a sutra…? Za sutra ćete tek videti, a možete da se napravite zaboravni, pa da kvarove koje će tek uslediti zanemarite, ili kad ih sanirate, da prosto ne upamtite koliko ste sve to platili.

 

Trap automobila mora detaljno da se proveri. Kad nađem automobil koji ima odličan trap, bez luftova, čak bez korozije, to mi je onda signal, da se taj auto kvalifikuje za uži izbor modela, koje treba detaljno proveriti, i eventualno preporučiti. Ne kažem da auto koji nema idealan trap ne treba preporučite, ali ako je vlasnik pustio da auto ima problem na trapu, volanu, kočnicama, kakav je onda motor? Jer motor ne mogu da rastavim, i premerim koliko je istrošen. 

Priredio: Aleksandar Todorović

Automobil vam tražim samo ako su vaši zahtevi realni,  i ako pristanete da istog dana odradimo VELIKI SERVIS, u nekom od servisa koje ja preporučujem. Dozvoljavam ja da vi imate “odličnog” majstora, ali ja sam siguran da imam daleko bolje majstora od vas. Zašto? Zato što testiram rad majstora i servisa 20 godina. Meni nije cilj da vam auto stan posle prve bandere. Niti mi je cilj da za održavanje automobila date godišnju platu. Vašem majstoru jeste.  Ovo se odnosi na Beograd. Ali ako niste iz Beograda verujem da vam nije problem da dolazite na svakih 6 meseci na preventivne preglede, koji su besplatni!

Kad rešite da prodate automobil koji sam vam ja pronašao, pomažem vam u prodaji tog automobila, jer ste ga održavali kod mojih majstora, i znam kakvo je stanje tog vašeg automobila. Što je bolji kvalitet održavanje, to je i vaš auto bolji. Što imam zadovoljnije čitaoce, to će mi sajtovi biti popularniji.  

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Nov automobil može biti bolja kupovina, ako imate bar 20 000 evra, jer za manje novca ne možete kupiti bezbedan automobil sa dovoljno snažnim motorom, i dobrom opremom. Peugeot na slici je model 508 sa najboljom mogućim opremom. Koštao je 9100 evra. Prosečno troši 5,8 litara ide skoro 200 km/h, udoban, elegantan. Jeste da ima 5 godina, ali je motor je u perfektnom stanju, kao  i elektronika, limarija, trap. Bolje je kupiti nov Peugeot 508 ali je ovakav nov koštao skoro 30 000 evra, sa ovom opremom. Posle prve godine, gubite 25% vednosti a to je 7500 evra u slučaju ovog modela, sa ovom opremom, jer je klot verzija sa benzinskim motorom bila oko 20 000 evra. Ako prelazite preko 40 000 km, treba dati prednost novom automobilu, ili treba računati da ćete sa polovnim imati ulaganja na svakih 6 meseci, ukoliko se radi o dobrom polovnom automobilu sa manje od 200 000 km. Ako imate bar 2.000 evra platu, zašto ne biste kupili nov automobil? Onda možete sebi dozvoliti taj luksuz, jer je bolje kupiti novu A klasu, ili novi BMW, nego polovni BMW, ali treba imati puno novca. Ako imate platicu od 60,000 ili 70, 000 dinara kupovina novog automobila je bacanje novca, i to ozbiljnog novca.

  • Neki me uveravaju da žive, imaju, voze i održavaju automobil sa platama od 40,000 dinara, ali oprostite meni nije jasna ta računica, osim ako u održavanje automobila ne spada samo dolivanje ulja, i krpljenje guma. Šalu na stranu, dobro se zna koliko košta potrošačka korpa u Srbiji, i da ste sa prosečnom platom gladni, kao i vaša deca. A neki i sa prosečnom platom, kupuju nov automobil, verujte mi, iako je u to zaista teško poverovati. Cilj svakog od nas je da živi što bolje, luksuznije, ali glavni cilj treba da bude bezbdnost vaše porodice, a to ne postižete ako odaberete novi Tipo od 13.000 e koji je dobio bedne 3 zvezdice na kreš testu, kao recimo i Duster, mnogo je bolje dati 9 000 e za ovakav Peugeot, i da imate 4000 e za eventualne popravke. Mislim da u narednih 5 godina, kada dođe vreme za prodaju 508 ice, nećete potrošiti svih 4000 e. Vrednost ovog automobila posle 5 godina će biti oko 4700 evra, dakle izgubili ste oko 4300 evra, dok posle 5 godina sa kupovinom Tipa, ili Dustera gubite oko 7000 e, jer će auto koji ste platili oko 13 000 e, vredeti oko 6000 evra. Pri tome, 508 je nekoliko puta bolji i bezbedniji automobil od Dustera ili Tipa. Možete vi tvrditi suprotno, kao što možete tvrdite da zemlja nije okrugla, važno je da znate da je ovo realnost. A sebe ubeđujete u šta god želite, pa čak i u to da vam je žena verna. Kao što ste i vi njoj verni! Vaše pravo! I ja to moram da poštujem. Šalu na stranu, vaša cenjena supruga je vama verna, a kupovina automobila, izbor, zavisi najviše od toga da li i koliko želite da uštedite, odnosno potrošite. 

Znam da najviše verujete majstoru i komšiji. Komšiji je cilj da vama uvali svoj auto, jer mu vi verujete, i jer će na taj način dobiti najviše novca. Majstoru je cilj da vam naplati što više, i da vam se auto što češće kvari. Još je gore, ako i komšija i majstor vode ljubav sa vašom ženom, i to godinama, a vi im verujete bezgranično. Mi Srbi “nikada” ne želimo da komšiji “crkne krava”, kao što nikada ne pomislimo na tuđu ženu. Mi smo Pravoslavci, volimo i cenimo porodicu, Boga i državu, koja nam je iznad svega, naročito Kosovo. 

 

  • Zbog čega su moji majstori najbolji? I zašto treba verovati mojim majstorima? Zato što sam ja decenijama tražio prave ljude, koji ulažu u svoje znanje, i kojima je cilj da poprave sve nedostatke na automobilu, Nema prijateljstva u poslu. Oni mi nisu prijatelji, već poslovni partneri. Servisiranje automobila ja shvatam kao nešto jako važno, jer su životi vaše porodice dobrim delom u mojim rukama, a ja za to odgovoram i pred Bogom, Neki od vas zaista imaju jako dobre, i poštene majstore, i njih čuvajte kao što čuvate vaše supruge, kao oči u glavi. Ako sam se je malo i neukusno našalio, razlog za tako nešto, je samo što pokušavam da o svemu razmislite na drugačiji način. Meni je cilj da svi vi kupite najbolji mogući auto, uz moju pomoć, ili pomoć vaših majstora!

 

–  I NEŠTO U POVERENJU MORAM DA VAM PRIZNAM……………….

Dragi moji čitaoci…

Da budem jasan:
Hvala vam što čitate moje testove, moje odgovore na pitanja

Ali ja moram ljudi nešto da vam priznam, to je samo delić mog znanja, jer mnogo više informacija dobijate USMENIM ODGOVOROM. Za 1h ili 2h razgovora možete dobiti i preko 50 odgovora. Preciznih, i to iz vašeg ugla gledanja a sa mojim znanjem.

Svi vi koji čitate besplatno moje Testove, Odgovore i kupite auto, na osnovu toga, a NE želite da mi platite pišljivih 4 000 din, pravite grešku, jer NEMATE PRAVE informacije

Moji Testovi jesu daleko, daleko objektivniji od konkurencije
ali to nije DOVOLJNO KONKRETNO I JASNO

U Testovima su samo delovi onoga što znam. U Odgovorima na pitanja su samo delići ključnih informacija. O nekim stvarima ne mogu javno da pišem. Moji tekstovi su često ironični, koristim metafore, alegorije……….vi se pogubite u mojim testovima, nagoveštajima……..

Ja ne mogu da napišem test od 20 strana
Niti mogu da u testu jednog modela , da ga uporedim sa drugih 20 modela, usmenim odgovorom to mogu

Što se mene tiče, zadržite svojih 4000 din
ionako jedva postižem da se čujem i sa ljudima koji žele da toliko plate, da dobiju usmeni odgovor

Ali da ja kupujem auto, i da nisam lično testirao sve te autombile, ja bi platio itekako Acu Todorovića 4 000 din, da me usmeno posavetuje…

a vi kako hoćete

Ako mislite da su rastrošni ljudi koji mi plate 4000 din za odgovor, 300 evra za traženje kola
da su to “glupi” ljudi, verujte mi varate se, to su ljudu koji su vrlo inteligentni, sposobni, školovani, i ljudi koji dobro zarađuju, ali cene svoj novac, i za svoj novac dobiju maksimalno

Svi ostali koji se stidite da kažete prijatelju da ste uplatili Aci Todoroviću 4000 din za savete, znajte da se družite sa ljudima koji jako malo znaju, i o automobilima, i o životu

Svaki dobar savet zlata vredi, i svaki moj odgovor puno vredi, .I znajte meni novac nije na prvom mestu, nekad mi je bio na petom, sad je na trećem…
MENI je stvarno drago kad nekima od vas mogu da pomognem
kad mogu nekima od vas da nađem ODLIČAN auto koji će ispuniti vaša očekivanja

Jedino mi je krivo što 90% ljudi koje mene angažuju žele da ostanu anonimni

Danas je u Srbiji luksuz kupovina kola od 5000 ili 6.000 evra
Pa i to mora da se krije…

Dok političari kradu, a ljudi još glasaju za njih.

Ja “razumem” da vam je mnogo da platite savet 35 evra, kada kupujete auto za 6 000 ili 10,000 evra. Mnogo je 35 evra, treba da se uštedi.
Isto tako mislite da je glupost raditi veliki servis, zamenite samo ulje i terajte, tako ste oduvek radili, tako planirate i dalje da radite….

Mislite da znate puno o automobilima
Mislite da znate da odaberete automobil
Ali da li je zaista tako? Biću pristrojan i neću odgovoriti na ovo pitanje.

  • – – – – ————– ————————————————————-

VAŠI KOMENTARI SA FACEBOOK STRANICA TESTOVI AUTOMOBILA SRBIJA I NAJBOLJIAUTO:

Никола Стевановић Ne mora da znaci da ce diler koji posluje dugi niz godina imati dobra vozila, drug kupio tourana od jednog dugogodisnjeg prodavca i posle par meseci kad je pocela korozija da izbija videlo se da je samo nasminkan auto za preprodaju. Naravno da za garanciju nisu hteli da cuju posle reklamacije, a da stvar bude jos gora u medjuvremenu crkne i menjac… zato, ne 2 majstora nego 22 da gledaju auto i opet ce se nesto naci…
Najbolji Auto Uvaženi gospodine Никола hvala na komentaru. Ja nisam rekao da su svi dileri koji rade puno godina za preporuku. Jer nisu. Isto tako. Na svakom ozbiljnom placu imate i lose automobile, pored dobrih automobila. Da nije tako, onda bi moja ponuda bila smešna. Ja imam dobru volju da pomognem skoro svakom, ako fizički mogu da postignem. Ali ne mogu ja nekog da ubeđujem da imam više znanja od njegovog majstora, to je udar na sujetu. Samo meni nije jasno, zašto meni ljudi koji imaju majstora od poverenja, šalju meni pitanja sa upitom koje su mane kod modela, zašto ne pitaju te svoje majstore? Isto tako ja 20 godina procenjujem dilere i na osnovu ophođena prema kupcima. Ako znam za nekog dilera, da će uvek naći rešenje sa kupcem, ja smatram da tamo treba da pregledam automobile, posebno kad mi diler kaže gledaj koliko hoćeš šta hoćeš, i kad mi diler o svom trošku prebaci auto u moj servis. Čim neko neda da auto ide u servis, tu nešto smrdi. Ima i dilera koji dozvoljavaju pregled u servisu iako znaju da im auto krš. Dakle, moj posao je da provaram tačnost navoda dilera. Ako nekom to treba tu sam sam. Svako ko ima više znanje, iskustva od mene, sigurno neće mene angažovati. Srećna vam nova godina i sve najbolje!
———————–
Pedja Lazarevic Uz Acinu pomoć i preporuku kupili Mercedes A150 i prezadovoljni smo i supruga i ja! Sve pohvale za Acu i pomoć koju nam je pružio pri kupovini i odabiru automobila kao i savete koje svakodnevno možemo da pročitamo na ovom portalu!

 

Najbolji Auto Hvala Pedja LazarevicTi si jedan od RETKIH koji imenom i PREZIMENOM smeš da kažeš da si kupio auto! 95% njih traži da budem diskretan. I da nigde ne objavljujem njihova imena. Ja to poštujem. Ali mi je drago, kad neko sme da napiše da je kupio auto, a posebno kad sam se ja potrudio da mu nađem i preporučim model ? Veliki pozdrav za tebe Peđa i tvoju porodicu!

 

————————————————————————-

Marko Raskovic ako se baviš testiranjem ne bi trebao da obavezuješ nikoga na tvoj veliki servis, nije korektno
Najbolji Auto Dešavalo se da ljudi ne odrade Veliki servis kod svog majstora. Posle 3 meseca im pukne zupčasti kaiš, i onda se napravi havarija od 1500 evra. I onda šta? Ko je kriv? ja tada nisam kriv. Ali mene pljuje vlasnik tog automobila. A ja sa ovo radim da bi se reklamirao. A ne da bi imao kritike i pljuvanje. Što da za 200 e zarade mene neko pljuje? Onda sam shvatio da 95% majstora NE ZNA u srbiji da zameni zupčasti kaiš kako treba, jer se dešavali problemu sa novim kaišem posle 5000 km, i to kod majstora koji imaju klubove, da ih sada ne navodim. Dakle neznanje je rašireno u Srba. ja radim maksimalno profesionalno ili nikako. Veliki servis radi svaki normaln čovek po kupovini.
——————————————-
Goran KovačevićA da li Vi garantujete sa auto koji nadjete ?
I ko snosi troskove all dodje do kvara na kolima ?
Testovi Automobila SrbijaSve zavisi o koliko starim kolima je reč. Ako su to automobili mlađi od 2013.godine. Dobijete od dilera GARANCIJU od godinu dana na motor! I pismenu garanciju na kilometražu! Kod starijih automobila dobijete garanciju na Veliki servis, i da auto nije bio havarisan. I mogućnost provere u bilo kom servisu, kako bi utvrdili da je sve u maksimalno ispravnom stanju. Ako fabrika daje garanciju na nov auto 3 godine, Ludo je davati i tražiti garanciju na kola stara 10 godina, od 3 godine???!!! Mislim da fabrika može da pruži garanciju od 10 ili 12 godina na motor ona bi to učinila.  Da ne bi dolazilo do skupih kvarova, ja insistiram kod kola starijih od 5 godina, da se rade kontrolni servis kod mojih majstora na 5-6 meseci, jer je bolje popraviti nešto za 30 evra, nego ćekati kvar od 1.000 e, ako se slažete. Ko neće da dolazi na kontroli pregled na 5 meseci, već hoće da mu njegov majstora održava kola, ja u tom slučaju ne garantujem ništa. Izbor svakog kupca. Zaista ne mogu d apronađem dilera koji ne kola stara 10 godina dati garanciju na motor od 2 godine. A ti dileri koji to daju to NE poštoju. A daju zbog bolje prodaje. NAdam se da sam odgovorio na sva vaša pitanja. Na kraju, znajte da ja nađem najbolji auto za recimo 5000 e. shodno vašim potrebama. gledamo sve modele. što više modle je u užem izboru to vam nađem bolji auto. Možete vi reći hoću Bravo 1.4 turbojet, ali ako ih ima samo 3 u pounudi, ja vam ga neću ni tražiti. Jer ja moram da pogledam bar 20 automobla, da bi našao jedan dobar. Cilj je da nađem dobar auto, auto koji vas služi. jer da nije tako, moja ponuda nema smisla, loš auto možete da nađete sami. Automobile gledam na placevima, ne kod preprodavaca koji uglavnim nisi ni vlasnici automobila koje prodaju, i koje ne možete tužiti jer nisu vlasnici ničega. Srećna vam nova godina i Sve najbolje g.Gorane!
PS.
Neki dileri i na kola starija od 10 godina daju garanciju na motor, ali onda podignu cenu za bar 1.000 evra! Da bi imali od čega da vam plate taj kvar. Svaki motor može da se uništi i za nekoliko dana vožnje, pa i nov motor. Dakle neko može namerno da uništi motor. Ko onda odgovara? 
———————————————————————
Νεκις Μρντακοπουλος Jedan dan savet kupite benzinca, drugi dan ubeđivanje za dizela i svi mi koji smo se čudili šta se događa, odakle takva nagla promena, smo dobili BLOK.
Elem, ako je ”greh” promeniti ime placa i lokaciju, zašto ne pišeš sa jednog sajta, nego sa više sajtova i stranica 
  • Najbolji Auto Gospodine Srećna vam nova godina i Božić! Imam dva sajta testoviautomobila.rs i najboljiauto.com a imam i facebook stranice tih sajtova. zašto dva sajta? zato što nisam mogao da se odlučim koji je bolji naziv, koji je bolji dizajn. Odgovori zavise od vaših potreba, od izbora modela. Ako neko prelazi 40 000 km, preporučiću mu dizelaša, ako prelazi 8.000 km benzinca. Ako neko kupije auto star 6 godina preporučiću dizelaša. Ako neko kupuje auto star 18 godina preporučiću benzinca, ukoliko čovek ima platu 40 000 din. Ovo su samo primera radi primeri. Zar vi mislite da je tek tako naplaćujem 3 000 din za odgovor? Gospodine ja svoj posao obožavam. Volim da pomognem ljudima, i volim što imam dovoljno znanja i iskustva. Ali ne volim da radim i pišem besplatno. Pa ja gledam automobile na 40 placeva. Da pomeneme tih 40, i da pomenem još 40 placeva koji ne dozvoljavaju da se kola prebace u servis? Što bi ja neke placeve reklamirao a neke kritikovao? Da li je to moj posao? ja neću da se bavim ocenama placeva, jer na skoro svim placevima imate i odlične automobile i krševe.
Aleksandar Kauric Po cemu ste vi bolji od ostalih majstora? Kako znate koje su mane nekog modela auta? Provozali ste svaki model auta koji postoji u oglasima i uopste? Nije mi jasno po kom osnovu toliko uzdizete sebe?
  • Najbolji Auto g.Kauriću Aleksandar Kauric ja sam urednik, novinar, imam mnogo više obrazovanje i znanja od majstora, ali jako cenim majstore, naravno one koji su profesionalci u svom poslu. Oni mi pomažu u proveri automobila koje je pronađem, i sa njima delim odgovornost za auto koji vam nađem, koji kupite, a delim ga i sa dilerom koji vam taj auto proda. ne želim da uzdižem sebe na bilo koji način. Ja jesam testirao preko 600 automobila u svom životu, detaljno testirao, puno tih testova je objavljeno na internetu i mojim sajtovima, i ako vam je mali broj od 10 000 odgovorenih pitanja. raznoraznim čitaocima, i moje iskustvo od 20 godina, onda ja nisam dovoljno dobar za Vas cenjeni g.Kauricu. Neka vama traži i održava auto vaš majstor, koji je takođe detaljno testirao i opisao 600 modela. Mene ionako angažuju uglavnom progrmeri, oko 80%, kao što je izuzetno cenim njih, tako oni cene mene. Ja nema da li u N.Itibeju ima programera, ali znam sigurno da nikom od vaših sugrađana nisam pisao savete, odgovore, niti nalazio automobil. Na kraju, ja biram kome tražim auto. AKO VAŠI ZAHTEVI NISU REALNI JA VAM NE TRAŽIM AUTO. HVALA NA PITANJU!
Aleksandar Kauric Ovako zanimljiv tekst dugo nisam procitao. ?
Дејан a koje su garancije? nek se plati sve maksimalno kod vasih majstora, preventivni servisi kod vas, i opet se desi havarija? ko to pokriva? i da li se ugovorom stite obe strane il se novac salje na poverenje rekla kazala bez pravne zastite i napismenih obaveza vas kao nekog ko pruza usluge, i sta ako se stavke ugovora ne ispune?

 

Najbolji Auto Garancija je pismena na motor godinu dana za automobile koji su 2013, 2014 (pismenu garanciju daje diler). Na starije automobile od 6 godina nema garancije na motor. Dobijete garanciju na uradjeno u servisu. Ako želite garanciju na auto koji ima 10 godina, a fabrika je dala garanciju od 3 godine, onda morate da se obratite SAT plusu koji je podržavao takav suludi zakon. Istina neki diler daju garanciju na motor od 6 mesecili ili godinu dana, ako platite uvećanu cenu vozila za recimo 1.500 ili 2.000 e, pa kad se nešto pokvari, diler ima odakle to i da popravi. I u Nemačkoj kola sa garancijom imaju daleko veću cenu. Ja naplatim kad vam nađem auto 100 ili 200 e, I za taj novac vam garantujem da je auto apsolutno ispravan, i da sam vam našao najbolji mogući automobil za vaš novac. Ako hoćete da vam ja dam garanciju na motor i da pravimo ugovor, onda mi platite 3000 evra, tražim da na svaka 3 meseca idete u ovlašćeni servis, i da se pri svakom servisu utvrdi da li automobil koristite onako kako je fabrika propisala, i morate da ugrađujete samo originalne delove u ovlaš.servisu, da li vam to odgovara?
Najbolji Auto Samo da pojasnim garancija na motor se odnosi na BLOK MOTORA. Kao kod novih automobila. Nema garancije na dizne, na primer.

Manage

Najbolji Auto Takođe znate da svaki motor može da se uništi i posle 500 km vožnje. A naveo sam da automobile tražim samo redovnim čitaocima i onima koji imaj MAKSIMALNO poverenje u mene. Pošto vi tražite nešto nerealno, vama sigurno ne bi tražio auto.
———— ——————————————————————–

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako želite da kupite pouzdan i proveren polovni automobil na pravom ste mestu. Ukoliko ne znate koji je najbolji model u klasi, koji motor najviše odgovara vašim potrebama, odgovore i savete dobijate besplatno putem e mail-a ukoliko me angažujete! Ukoliko želite samo odgovore na vaša pitanje, poređenje modela (do 3 automobila), plaćate PISMENI odgovor, cena je kao i do sada 6.000 dinara.

  • Za sve ostale van Srbije je 60 evra preko W.Uniona. Podaci za uplatu su Aleksandar Todorović, Beograd, Srbija. Samo mi u pitanju navedite i MTSCN broj (neko ko radi u Švedskoj, Nemačkoj, Austriji ne može da dobije odgovor po diskontnoj ceni kao vozači u Srbiji). 

Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas. Detaljne odgovore pišem samo onima koji me angažiju i to besplatno.  i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 12 000 dinara – za USMENI ODGOVOR – NISTE u obavezi da me angažujete  – dužima razgovora je 30 minuta. Ako želite da razgovaramo duže, recimo 1h, cena odgovora je 18 000 dinara. To je uvedeno, jer većina vas utroši mojih 2h, ili 3h, i na kraju me ne angažuje.

Informacije koje vam dajem jesu zlata vredne, zato su i cene takve. Ukoliko smatrate vam nije potrebno moje znanje, iskustvo, i informacije sa tržišta iz prve ruke, mogu samo da vam od srca poželim SREĆNU KUPOVINU AUTOMOBILA. Jer ovo što ja nudim je izuzetno komplikovano, zahtevno, uz simbiličan honorar, u odnosu na cenu automobila, i ritike koje nosu kupovina kola bez detaljnih provera.

Dobro je poznato da vrhunski majstori neće da vam izađu u susret i nemaju vremena da vam pogledaju željene automobile na placu. Ja vam nudim vrhunske majstore i nakon kupovine, da vam odrade obavezni veliki i mali servis.

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte 

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto

Za 6 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja (do tri automobila – rok za odgovr mi je minimum 7 radnih dana, često je to puno više).  NE DOBIJATE MOJE PREPORUKE ZA TAJ NOVAC. Osim u banci, možete uplatu izvršiti i u pošti ali je tada uplata vidljiva za 24h , a ne za 1 minut.

Ako želite da vam usmeno odgovaram cena je 12.000 din (u roku od 24h od kada vidim uplatu radnim danima – osim kada sam na odmoru – tada može biti za 2 ili 3 dana).

Ako vam tražim auto, ODGOVORI SU BESPLATNI, kao i PREPORUKE MODELA, MOTORA u tom slučaju  uplatite  i 18.000 dinara (za troškove goriva i provere najboljih automobila koje nađem od strane mojih majstora) i pripremite sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto).

Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore i preko reda. PISMENE ODGOVORE pišem preko reda ako vam i tražim automobil! Zašto?

Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći.  – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 25 evra,  ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne?  Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

Za korisnike iz Srbije:

RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce,  Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 18 000 din (ako želite i usmeni odgovor onda 22 000 din), i sačekate odgovor.  Ako niste dobili bar uvodni deo odgovora za 24h, onda ja vaše PITANJE NISAM DOBIO! Pošaljite ga ponogo preko sajta i mojih facebook stranica. Zamolite da vam to učini neko ko redovno koristi računar, ukoliko je vama to komplikovano.  Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora,  ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete. Provera automobila košta 18 000 din, i nju nije uključen moj honorar.

Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu.  – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE! 

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 80 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš?

Usmeno odgovaram samo KLIJENTIMA KOJIMA TRAŽIM AUTO. Majstore morate vi platiti, pregledi nisu besplatni, i unapred vam naplaćujem za njih 18 000 din. Kad vam nađem auto naplatim vam i moj honorar, koji zavisi od mnogo faktora.

Ako ste iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Austrije, ili Makedonije, cena pismenog odgovora je 60 evra, a plaćate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite USMENI odgovor za 24h preko VIBERA, onda je 100 evra, u protivnom rok je u proseku 10 radnih dana.
Cena je veća preko PayPal-a, ona je 160 evra.

Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju! 

western

Volvo