Pitanje iz Crne Gore: ZAMENA ZUPČASTOG KAIŠA

Pitanje: Poštovani g.Todoroviću, Nedavno sam postao vlasnik pežoa 206 1.4 benzinac. Automobil je star pet godina, a prešao je 44 000km. Znam već da je za redovan veliki servis bitno da se ispuni jedan od dva uslova. Dakle, vreme ili kilometraža. U slučaju kod mog automobila, pet godina je ipak period kada bih trebao da razmišljam o zameni svega onoga što veliki servis podrazumeva. Kakvo je vaše mišljenje, budući na relativno malu kilometražu? Ne bih želio da mi se dogodi, ne daj bože veća šteta.

Testoviautomobila-RS-LOGO

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Mukogaša, ja veoma sumnjam da je Peugeot 206 1.4 prešao samo 44.000 km posle pet godina. Da li je kupljen i održavan u Crnoj Gori, da li ste to proverili kod ovlaščenog servisera? Gde je održavan, u kom servisu? To su pitanja koja vam možda mogu ukazati da li je kilometraža realna ili ne. Na vašem mestu ja se ne bih kockao, zamenite zupčasti kaiš, ali i sve španere, naravno ulje, i filter ulja, ali obavezno zamenite i filter goriva, ali i filter vazduha, sve to zajedno nije puno skupo, i to odradite u Peugeotom servisum, ili u nekom servisu za koje znate da su majstori “diplomirali” na Peugeotovim motorima. Nemojte da vam kaiš menja komšija ispred zagrade, nije to baš tako jednostavno kao što vam izgleda. Pumpu za vodu nemojte menjati, ne da biste uštedeli koji evro, već zato što je vrlo verovatno ispravna, a ono što je ispravno ne treba menjati (iako majstori vole da je zamene više “nego leba da jedu”).

Peugeot-206Iako se ovaj Peugeotov model pojavio oktobra 1998. godine, još uvek deluje privlačno, atraktivno i moderno. Od samog početka prodaje, zavladao je Evropom. Posle par godina, usledila je karavanska verzija SW, ali ovoga puta sa atraktivnim linijama, te je u ovom obliku 206-ica bila još i dopadljivija. Pravi pogodak usledio je sa kupe-kabriolet verzijom CC sa tvrdim krovom i dva motora, od 1,6 i 2,0 litra, sa 110 KS i 136 KS. Kasnije je usledila i limuzinska verzija, koja se kod nas do početka ove godine veoma uspešno prodavala, a sada je u ponudi samo hečbek verzija. Motor od 1.4 litara je prava mera za ovaj automobi, i kada je reč o polovnjacima sigurnija je kupovina od štedljivijeg turbo dizela 1.4 HDI. Ako je zaista prešao tako malo kupite ga, i želim vam da sa njim pređete najmanje još 250,000 km bez ikakvih kvarova.

Ako i vama treba detaljna analiza nekih automobila, precizno poređenje na nekolikostranica, onda pošaljite pitanje u rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (klikni ovde).

Klikni ovde i pošalji pitanje.

 

Saveti: Potrošnja ulja u motoru

Upozorenje!: 90% oglašenih automobila ima vraćenu kilometražu

Polovnjak: VW Golf IV

 

Koji je idealan Euro 3 polovnjak?

Testoviautomobila-RS-LOGO

 

TESTIRALI SMO: Renault Clio IV 1.5 DCI

TESTIRALI SMO: Nissan Juke 1.2 DIG-T

TESTIRALI SMO: novu Toyotu Yaris 1.3

TESTIRALI SMO: Škoda Rapid 1.2

POSTAVITE DRAGI ČITAOCI I VI PITANJE (KLIKNITE OVDE).

Plivajući zamajac: problem na Octaviji 1.9 TDI

Golf III 1.9 SDI mi trese?

Da li kupiti Mondeo 1.8 TDCI sa 143.000 km?

Kakva je ova Honda Civic iz oglasa?

Da li vredi kupiti VW Touran 1.9 TDI iz 2007.god?

Kupujem polovan auto: Cruze Vs Fluence

Kakva je ova Corsa iz oglasa? Da li je Golf IV dobra kupovina?

G.Todoroviću preporučite mi karavan za 4.000€

Plivajući zamajac: sve prevare 

Pitali ste A.Todorovića: Grande Punto 1.2 Vs Clio 3 1.2 16V?

Renault Capture ili Škoda Yeti?

Remont plivajućeg zamajca

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA

Kupujem polovan automobil: šta da kupim Peugeot 406 ili Lybru?

Polovni automobili: G.Todoroviću uporedite mi Accord 2.0 i Octaviju II 1.9 TDI

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.