Poštovani gospodine Todoroviću,
Pratim vas sajt, odgovore na pitanja citaoca i testove automobila vec duze vremena.
Do sad mi nije bila potrebna Vasa pomoc oko potrage automobila ali sad jeste, zbog prirode posla i nedostatka vremena nisam u prilici da obilazim placeve po Srbiji i trazim plovnjake samostalno.
Prilicno se razumem u automobile i mehaniku i vrlo lako mogu da prepoznam da li je auto udaran pa farban, i da li je mehanicki auto u korektnom stanju ili nije. Sve jedno da li je benzinac ili dizelas.
To je i moj najveci problem. Naime, na jugu Srbije je lakse naci zlatnu zicu u reci nego pristojan polovnjak koji nije udaran ili zreo za otpad.
TESTIRALI SMO: Nissan Micra 0.9 IG-T
Na zalost, stanje je ovde takvo da ljudi prodaju kola iz iskljucivo dva razloga:
1. Udaren pa popravljen
2. Zreo za remont sa ulaganjima od vise stotina ili hiljada eura u razne delove
Ja do sad nisam naleteo na nekog ko prodaje pristojan automobil da bi kupio bolji i noviji. Takvi verovatno ni ne dospeju na oglase, vec zavrse u rukama prijatelja i rodbine.
Placevi i preprodavci su tek posebna prica. Na njih necu trositi reci. Verujem da negde postoje i korektni ali ja ih do sad nisam sreo.
Pitajte Aleksandra Todorovića
Kako da proverim da li je vraćena kilometraža?
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank
Zeleo bi da vam kazem okvirno sta trazim a od Vas ocekujem da mi kazete da li je to moguce i realno i ako jeste ja cu vrlo rado platiti da mi pronadjete automobil.
– Da je auto legalan u Srb i inostranstvu
– Da nije imao tezih sudara, po mogucstvu sva stakla originalna
– Ako je negde sitno ocesan pa zafarban mi nije problem, sve dok je auto u “osi”
– I benzin i dizel dolaze u obzir (odrzavanje dizela mi nije problem).
– Da ima vise od 100ks (benzin moze i jaci od toga), do 2000 kubika naravno.
– Hachback 5vr ili limuzina
– Boja bi pozeljno bila crna, siva ,srebrna, plava, teget (bela i ostale egzoticne ne)
– Godiste od 2005 i mladje
– Predjena kilometraza nije od presudnog znacaja sve dok je auto u zavidnom stanju
Ja sam do sad u karijeri vozio Zastavu 101, BMW 520i e34 , Alfu Romeo 146ts, 147jtd i 156jtd
Ne patim od toga da je auto “Svaba”, nemam nista protiv “francuza”, ne mislim da su “italijani” djubre a “japanci” egzotika 🙂
Ako je auto u dobrom stanju , dopadne mi se i vredi novac koji vlasnik trazi ,rado cu uzeti u obzir ponudu bez obzira na model.
Automobili koji mi se svidjaju su (bez nekog posebnog reda):
Alfa 159
Mazda 3 , 6
BMW serija 1 , 3 (od 2005+)
Seat Leon, ibiza (ibiza od 2009+) i Altea (ako je bas dobra)
Audi A3 , A4
Honda Civic hatchback (1.8 benz od 2006+)
Ford Focus (u sto jacoj opremi 2009+)
U obzir mogu da dodju i:
reno megan (od 2009+)
Citroen C4 (od 2009+)
Hvala unapred na odgovoru,
Ime i prezime: | Darko |
Mejl adresa: | ##########@gmail.com |
Telefon: | |
Kada planirate kupovinu?: | Sto pre |
Kakav auto kupujete?: | Polovan |
Koliko novca želite da potrošite?: | okvirno 5000 (zavisi od ponude) – u cifru nije uracunat novac za veliki i mali servis |
Šta trenutno vozite?: | Nista |
Između kojih se automobila dvoumite?: | |
Gde ste čuli za ovaj sajt?: | |
Koliko kilometara godišnje prelazite?: | oko 15000 |
Da li biste platili da vam pronađem auto?: | Da |
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Darko, hvala vam na zanimljivim pitanjima. Automobile tražim samo redovnim čitaocima, prijateljima, i onima kojima sam već nalazio automobile. Zašto? Zato što je traženje polovnih automobila najnezahvalniji posao koji postoji. Jer polovan automobil je pre svega polovan auto. Izađem u susret ponekad i onim čitaocima koji su pre pronašli tek pre nekoliko dana preko google.com, ali samo ukoliko nemaju svoje majstore. Jer traženja polovnog automobila je jedno veliko maltretitanje, uz malu zaradu. Ja znam da biste svi voleli da vam ja nađem odličan auto, a za malo para, a da vas to košta 50 evra. Život nije bajka, a mene majstori minimalni koštaju oko 20.000 dinara. To su moji startni troškovi, koje vi plaćate ako želite. Ako imate jeftnije majstore, vi angažujte njih. Nemojte posle da se žalite, da su vam samo ovlaš pregledali automobil, kako to obično biva. Stalno dobijam od vas pritužbe na majstore, kako nisu detljano pregledali kola koje ste želeli da kupite. A pitam ja vas, koliko ste vi platili te majstore? A pa toliko koliko ste ih platili oni su vam za toliko novca i pogledali automobile.
Ja često moram da gledam automobile koji još nisu oglašeni, jer ponekad ponuda bude jako slaba, i ono što je na placevima ja ne mogu da preporučim. Slažem se sa vama, ono najbolje retko dođe do placa, proda se prijateljima, poznanicima, a ako dođe, proda se brzo. Zato moram da gledam automobile koji su tek stigli, koji nisu spremljeni za prodaju, koji nisu polirani, farbani, hemijski očišćeni, ali meni je bolje da gledam takve automobile.
Da li ste vi uvaženi gospodine preprodavac? Samo oni tvrde da se odlično razumeju u mehaniku, i da mogu lako da utvrde da li je automobil farban. Takođe preprodavcima u Srbiji nikako nije jasno, zašto mi se javlja tako veliki broj ljudi, a od njih beže i prijatelji, sa razlogom. Šalim se naravno…..
- Ja zaista jako teško mogu da procenim da li je auto farban ili ne. Ponekad limar, farbar i ja gledamo automobil pola sata, i jedva utvrdimo da li je auto farban ili ne. Ako vi možete to lakše i brže da odradite, onda ste mnogo sposobniji od mene, i trebalo bi ja vas da angažujem, a ne vi mene. Jer kad mi dođe iz Švajcarske ofarban auto, on je toliko dobro i kvalitetno ofarban, da je to jako blizu onome što izađe iz fabrike (naravno da ne može biti isto).
Ja ne mogu da slikam te automobile, pa da vam šaljem slike, i pitam vas da li moji majstori da idu da gledaju te automobili ili ne. Neke automobile prvo gledaju moji majstori, pa onda ja. Neke gledam prvo ja, pa onda oni. Sve zavisi koliko ja imam posla, koliko oni imaju posla. Kad već zarađujemo simbolično u celoj ovoj priči. dozvolite da oni i ja to radimo onda kada nam slobodno vreme to dozvoljava.
Preprodavci i brojni dileri napraviše kuće i kućetine, ali ja nemam nameru da varam, lažem ljude. Prvi sam pisao o vraćanju kilometraže u Srbiji, i šta se sve radi kod nas na placevima, i šta sam dobio time? Samo prezir mnogih ljudi koji se time bave, i zarađuju za one njihove vile i kuće. Mislite da sam dobio zahvalnost od prosečnih čitalaca? Pa naravno da nisam.
Kad vam pronađem automobil, onaj najbolji po mišljenju mojim majstora i mene, ja ga rezervišem. Ako ga kupite, platite mi moj honorar, ako ga ne kupite ja sam radio besplatno, odnosno nisam pokrio ni najminimalnije troškove, zato molim vas, nemojte sebi da dozvolite da NE kupite auto koji sam vam ja našao, jer onde neću ni da vam tražim automobil. Zašto bi ja unapred rizikovao, da radim nešto, ako nemam bar minimalnu zaradu?
Vi ste inače peti čitlaac iz Niša ove godine, koji traži da mu šaljem sve slike automobila pre nego što odu majstori da ih pregledaju. To mi samo traže čitaoci iz Niša. Inače za mojih 20 godina, a to nije tako malo, nikada mi jedan čovek iz Niša nije angažovao da mu tražim automobil. Pa verujem da auto neću tražiti ni vama.
Zašto su ljudi u Nišu tako nepoverljivi? Ja odgovor na to pitanje nemam. Psiholozi kažu da su nepoverljivi ljudi, oni koji su sami prevaranti i manimupalanti. Ja nisam psiholog, biram kome ću verovati, a kome ne. Mislite da je meni bilo lako da pronađem pet iskusnih a poštenih majstora? Verujte mi da nije.