Poređenje automobila

Ako cenite svoj novac, i želite da kupite automobil koji odgovara vašim potrebama moj savet je da detaljno uporedite automobile koje želite da kupite, odnosno modele koji se vama dopadaju. Odakle da krenete? Najbolje da dobro razmislite, koje su vama karakteristike najvažnije. Da li vam je bitno da je oprema kompletna? Ili vam je važno da auto ima samo automatsku klimu, navigaciju? Da li ste razmišljali o tome koliko vam snažan motor treba? Gde planirate da putujete nednih godinu dana? Da li je i vaša žena vozač? Kakva su njena očekivanja? Jako je važno da odredite koji je vaš finansijski limit, odnosno koliko novca imate za kupovinu samog automobila, a koliko ste odvojili za servise, registraciju, eventualno neke druge troškove. Piše: Aleksandar Todorović.

 

Poređenje automobila: uporedite bilo koja tri automobila

Bezbednost nema cenu: Volvo XC40 ili Škoda Karoq?

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Kako najbolje održavati automobil?

TESTIRALI SMO: Peugeot 301 1.6 HDi

Na kojoj kilometraži se menja ulje u automatskom menjaču?

 

 

Ja preko 20 godina poredim automobile za moje čitaoce, i kupce. Strastveno sam zaljubljen u svoj posao, i smatram da je jako korisno što moje znanje mogu da iskoristim da pomognem brojnim porodicama da donesu najbolji moguću odluku. Moja je radost još veća kad vam nađem konkretan automobil, koji vas kasnije dugo i lepo služi.

 

Kako vam ja upoređujem automobile? Svake godine sam nalazio načine da poređenje modela bude detaljnije, korisnije, i naučio sam da je najvažnije da upoređujem automobile iz ugla svakog kupca ponaosob! Nemamo svi iste potrebe, niti imamo slične vozačke afinitete. Kad naučite da razumete potrebe kupca, onda i efikasnije možete da im pomognete. Dakle ja sa svojim znanjem i iskustvom, a iz vašeg ugla gledanj upoređujem automobile koji se vama najviše dopadaju, ili one za koje vi mislite da su najbolji.

 

Uvek ostaje prosto za mnogo više od navenog! A to je da vam na osnovu vaših potreba dam preporuke modela, koji nudi više udobnosti, bezbednosti, kvaliteta od modela koji ste vi odabrali. Razume se da ću vam na kraju tražiti one modele koje vi odaberete. Moje je da savetujem, ali i da ispunim sve vaše želje! 🙂 Srećnu vam kupovinu želim, i želim vam da sa kolima koje odaberete otputujete na mnogo divna mesta sa vašom porodicom.

 

 

 

Uporedite bilo koja dva ili tri automobila uz mišljenje našeg urednika Aleksandra Todorovića. Prednost sajta Najboljiauto.com nad virtuelnim savetnikom, u odnosu na ostale portale, je što dobijate tačne, a ne fabričke podatke koji ne odgovaraju stvarnom stanju. Virtuelni savetni ne uzima u obzir vaše prioritete u izboru automobila, što vas može zbunuti i dovesti do pogrešnog zaključka. Pošaljite vaše pitanje ovde u rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića.

 

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Na kojoj kilometraži se menja ulje u automatskom menjaču?

Zašto automatski menjač lošije radi neposredno nakon zamene ulja?

F.Stojković: Preporučujem Todorovića!

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

 

 

 

Zašto virtuelni savetnik nije dobro rešenje?

 

Ako već želite da sami poredite automobile onda je bolje da posetite strane sajtove koji imaju preciznije podatke o modelima koji vam se dopadaju. Virtuelni savetnik je običan katalog podataka, i u njima osim što ima puno grešaka, stoje fabrički a ne realni podaci. Recimo to može da bude problem kod potrošnje ili troškova održavanja (koji su uopše ne navode u takvom savetniku – a ja vam to precizno analiziram).

 

Virtuelni savetnik generiše i automatske tekstualne odgovore (nadovno neka vrsta poređenja) koja su često u koliziji sa istinom. Šta je rezultat toga? Kupac bude zbunjen, i ne može da donese valjan zaključak. Da li vam je to potrebno? Ili su vam potrebne realne informacije, od nekog ko je detaljno testirao te informacije i ko ima realne podatke, i sve ono što vas zanima!

 

Smatram da auto ne kupujete baš svaki dan ili svakog meseca, i da pogrešno odabrali model nije ono što vam treba u životu, zar ne? Nemate dovoljno vremena, stalno jurite, žurite, a za detaljnu analizu su vam potrebni i strpljenje i znanje, ali i iskustvo. Bolje je da dobijete savete od nekog ko svakog dana provera automobila u servisima, na placevima,  i od nekog ko zna sa kojim modelom ćete imati kakve kvarove. Ostaje mi još samo da vam poželim srećnu kupovinu i puno lepih kilometara sa automomobilom koji odaberete. Piše: urednik Aleksandar Todorović.

 

 

Kupovina automobila procedura – Preko A.Todorovića!

 

Izbegnite stres, izbegnite prevaru – kupite proveren polovni automobil!

Potraga za idealnim polovnim automobilom mora da bude naporan proces, jer se na tržištu nudi mnogo vozila sa skrivenim manama, koje su jako skupe za popravku. Nebitno je što je auto recimo 2017. ili 2018.godište, ako ima 100.000 km iza sebe, što nije tako mala kilometraža može da ima brdo problema, a otklanjanje tih kvarova može vas koštati i više od par hiljada evra. Nemojte kupovati mačku u džaku, angažujete proverenog mehaničara, prebacite desetak automobila koji se vama dopadaju i dobar servis na temeljnu kontrolu. Taj uloženi novac vam se sigurno vraća, jer kupićete na taj način bolji automobil. Sve to mogu ja umesto vas dragi kupci da uradim, jer se bavim proverom i nalaženjem automobila preko dve decenije. Cena traženja za automobile koje ja preporučujem od 8.000, 10.000 evra je 400 evra. Za modele koje ja preporučujem koji koštaju do 6000 evra je 350 evra. Preporučujem modele koji se mnogo manje kvare od proseka i najbezbednije modele, i automobile čija je ponuda na proverenim placevima dobra! 

 

Ja sam u Beogradu, i tražim za vas automobile u Beogradu i okoloni. Ako živite recimo u Subotici ili Nišu, i neugodno vam je da vozite u Beogradu, ili od Beograda do vašeg mesta, auto koji kupite može biti prebačen kamionom tačnog ispred vaše kuće. Cena traženja automobila koje vi želite a ja ih ne preporučujem je: 300 evra za kola od 3000 evra, odnosno 600 evra za kola od 8.000, 10.000 ili 14.000 evra. Preciznu ponudu dobijate kada mi pošaljete sken uplate (3.000 dinara) i pitanje. Glavni urednik Aleksandar Todorović www.najboljiauto.com i testoviautomobila.rs.

 

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

 

 

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

Havarisan auto je auto koji NIJE U VOZNOM stanju!

 

Kupovina automobila preko urednika Todorovića – Procedura:

 

  • 1) Pročitajte prvo tekst šta nudim, kako tražim i proveram automobile za vas (Kliknite ovde)
  • 2) Nakon toga uplaćujete 6.500 dinara ako želite da se čujemo telefonom, ili 3.000 dinara ako želite kratke odgovore i ponudu za traženje automobila preko e – maila. RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka Aleksandar Todorović, Beograd.
  • 3) Potom šaljete detaljno pitanje na sajt testoviautomobila.rs rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (kliknite ovde).
  • 4) Dobijate odgovor za manje od 24h, kao i ponudu za traženje automobila. Ako vam cena odgovara, novac uplaćujete na gore navedeni račun. Tražim modele koje ste vi naveli, koji se vama dopadaju, ili automobile koje se najmanje kvare, koji su najbezbedniji koje vam preporuči glavni urednik Aleksandar Todorović.  Honorar naplaćujem unapred.
  • 5) Krećemo sa traženjem polovnjaka za vas – u proseku je potrebno 3 do 5 dana, da pogledamo sve što je za gledanje, a najbolji primerak, prebacujemo u servis na detaljnu kontrolu  i pregled. Cena traženja za automobile koje ja preporučujem od 8.000, 10.000 evra je 400 evra. Za modele koje ja preporučujem koji koštaju do 6000 evra je 350 evra. Preporučujem modele koji se mnogo manje kvare od proseka i najbezbednije modele.

 

 

 

  • 6) Najbolji automobil rezervišemo za vas, tako šta ga kaparišemo, dakle platimo vlasniku ili češće auto placu da auto čuva narednih nekoliko dana (koliko vam je potrebno da dođete u Beograd, na plac, ili kod notara, ako je u pitanju fizičko lice)
  • 7) Dobijate na Viber detaljne slike pregleda automobila, sa svim eventualnim manama, ogrebotinama, i tačnim iznosima koliko koštaju dodatna ulaganja ako ih ima (koja su dosta niža od drugih lošijih automobila koje smo gledali za vas) i tačnu cenu velikog i malog servisa sa rukama (koji varira od 300 do oko 500 evra). Veliki servis ne morate da radite ako ne želite. A možete i kod svog majstora, ako u njega imate više poverenja (ali ostaje nejasno zašto vam onda on nije tražio auto).
  • 8) Dolazite na auto plac, ili kod notara, ako je prodavac fizičko lice (zbog sve slabije ponude na placevima, gledam i registrovane automobile). Ja ću vas naravno dočekati na auto placu, ili kod notara, i tu sam za vas i pored vas narednih sat vremena. Pogledate, proverite auto, možete da povedete i svog mehaničara (ali onda se opet postavlja pitanje zašto njega niste angažovali). Ako je onako kako sam opisao, i ako je stanje isto kao na slikama koje sam vam poslao (slikam svako oštećenje) kupujete, plaćate auto,  u evrima, vlasniku auto placa, odnosno prodavcu ako je u pitanju fizičko lice – nakon overe kod notara.
  • 9) Nakon toga vozite auto kod mog mehaničara na veliki i mali servis, eventualnu zamenu pločica, možda diskova ili recimo stabilizatora, ako želite, ako mislite da servis nije potreban ili nećete da ga radite vaš izbor i pravo.
  • 10) Ako ste kupili auto na auto placu, mogu vam organizovati da se odradi tehnički pregled, ako ste iz Beograda, do kraja dana

  • 11) Ako ste iz Beograda, mogu vam preko agencije (ona to naplaćuje 3.000 dinara) organizovati da umesto vas odu do MUP-a i izvade vam tablice i saobraćajnu dozvolu.
  • 12) Ako niste iz Beograda, a kupili ste auto na placu, idete taksijem do agencije koja izdaje probne tablice, vratite se do placa, stavljate probne tablice  i vozite auto ako želite do mog mehaničara na veliki i mali servis. Ako ne želite veliki servis ne morate da ga radite, vaš auto, vaš izbor, vaša odluka. Ja veliki servis itekako preporučujem, prvo jer ste mirni narednih 5 godina, drugo jer sprečavate tako da dođe do pucanja zupčastog kaiša ili istezanja lanca (često se desi na lanac NE mora da se menja – pa kod automobila sa lancem, radimo samo mali servis, možda zamenu pločica na primer), i na taj način sačuvate motor od havarije. Popravka motora ako pukne kaiš može koštati preko 3.000 evra, zato mislim da vam se rizik ne isplati. Kola dugo stoje na placu, i pitanje je koliko je kaiš izgubio elastičnost.
  • 13) Imate besplatne kontrole (ne i besplatne popravke) na 4 odnosno 6 meseci kod mojih mehaničara u prvih godinu dana (plaćam ih ja)
  • 14) Imate gratis pomoć oko prodaje automobila koji ste kupili preko mena, kada rešite. Oglašavam vaš auto na mojim sajtovima i facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najboljiauto.
  • 15) Za narednu kupovinu imate popust od 30%. To važi i za članove vaše šire porodice.
  • 16) Vaš majstor može uraditi veliki i mali servis, ali onda je valjda on odgovoran za urađeno? Vaš majstor vam može održavati auto, ali podrazumeva se da ako vam “nestane” DPF da ga je on skinuo – jer ja vam obavezno prodajem auto sa DPF – om.
  • 17) Poželjno je da kada kupujete auto od mene dođete sa vašim majstorom (ukoliko ne želite da vam moji mehaničari održavaju kola), i da sve bude transparentno. Možda vi imate odlične majstore, koji prosto nemaju vremena da vam traže auto (ili neće da se upuštaju u ovaj jako naporan posao – pametni ljudi!)

 

 

 

10 trikova za bezbednu kupovinu polovnjaka

Kupovina polovnjaka ne mora da bude prava noćna mora i veliki rizik sam po sebi. Ne morate mene da angažujete ako vam moj način provere vozila ne odgovara, i ako imate sumnje u moj način rada. Oformite svoj tim koji će vam proveriti automobile koje nađete i koji vam se dopadaju. Ono glavno morate znati. Novac vam niko nije poklonio, pa iako ste dobili kredit iz banke u roku od 24h, taj novac treba vratiti, a pored te mesečne rate, morate plaćati povremeno i neke popravke na automobilu, a mnogo toga spada u redovno održavanje (zamena diskova, pločica, amortizera, akumulatora, anlasera). Nikako vam ne pomažu opisi vlasnika pojedinih modela, jer isti prećutkuju mane svog vozila (da bi zaista mogli da uporede svoj auto sa ostalim automobilima potrebno je da duže vreme imaju testiraju sve te broje modele – zar ne?), ili ne umeju da ih otkriju. Možda vi želite prave informacije? Verujem da bi vam koristilo da znate koje mane ima vaš budući auto? Onda je prvi korak do tog saznanja da mi pošaljete pitanje u rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (kliknite ovde).

 

Pitajte Aleksandra Todorovića

RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

Kako najbolje održavati automobil?

TESTIRALI SMO: Peugeot 301 1.6 HDi

Na kojoj kilometraži se menja ulje u automatskom menjaču?

 

 

 

 

Da li želite da konačno kupite polovan automobil koji je u potpunosti ispravan? Da li želite auto u kojem se ne pale lampice svakih nedelju dana? Da li želite siguran auto koji nije imao havariju? Ili možda želite vozilo sa kojim slobodno možete na more, ili planinu? Mislite da vam treba 10 000 evra ili više za takav auto? Grešite! Možete kupiti i za manje od 5 000 evra dobar polovan auto, koje će provereni majstori da odrade veliki servis, koji može uz dobro održavanje da pređe bar još 250 000 km, ukoliko se naravno pridržavate mojih saveta, i mojih majstora.

  • Bilo bi dobro da znate šta je rađeno na automobilima koji su uvezeni, šta je tačno popravljano, kako je popravljano, i koliko je kilometara vraćeno. Bilo bi dobro još i da poznajete majstore koji rade za sve te placeve, i koji vam mogu preporučiti, odnosno precrtati neke modele, zar ne?

 

Kupovina polovnog automobila nije kupovina mačke u džaku, ako dozvolite meni da proverim dovoljan broj automobila, i odaberem onaj najbolji za vas. Još ako umete da se izborite sa vašim egom, i poslušate mene u vezi izbora motora i modela, bićete još zadovoljni. Ali naravno da vam mogu tražiti i naći auto, baš onakav kakav ste zacrtali.

 

 

Veliki servis odmah po kupovini ne morate raditi ali smatram da je to veliki rizik, koji se nikako ne isplati, jer možete uništiti jako dobar motor pucanjem jednog obično zupčastog kaiša. Uvoz drugo motora nije baš tako jednostavan, a generalna je papreno skupa, što vas čeka ako pomenuti kaiš pukne.

 

 

Prilikom kupovine je potrebno smanjiti na najmanju moguću meru rizik od pogrešnog izbora. Zbog toga vam predstavljam najvažnije stvari na koje je potrebno obratiti pažnju kada rešite da kupite polovan automobil. Želite da uštedite, i nadate se da vas čeka odličan automobil za malo novca zar ne? Takve nebuloze, i bajke ostavite za ove koji život provode na forumima, i shvatite da je realnost drugačije. Niko vam neće prodati dobar auto za malo novca. Ako je neki auto jeftin, postoji nekoliko razloga zašto je to tako. To što vaš majstor, ili vi, niste u stanju da otkrijete, to ne znači da taj auto nema neki skriveni problem. Nemojte od vašeg majstora očekivati čuda. On vam ne može predvideti da li će motor trajati još 10.000 ili 50.000 km, to će vam svaki ozbiljan majstor priznati, ali može da utvrdi da li bar u trenutku kupovine motor radi kako treba, elektronika i sve ostalo na automobilu.

Pronalazim za vas polovne automobile

Auto sedišta za decu i bebe

Bezbednost nema cenu: Volvo XC40 ili Škoda Karoq?

Najbezbedniji polovni automobili

 

 

Deset trikova za bezbednu kupovinu polovnjaka

 

  1. UVEK KUPUJTE AUTOMOBIL OD VLASNIKA! NIKADA OD PREPRODAVACA! 
  2. AKO KUPUJETE AUTO OD VLASNIKA PROVERITE U SUDU DA LI AUTO POTRAŽUJE IZVRŠITELJ
  3. ODMAH PITAJTE DA LI AUTO MOŽE U SERVIS NA PROVERU (AKO KUPAC NE DOZVOLJAVA PROVERU – MORA VAM ODMAH BITI JASNO DA KRIJE OZBILJNE MANE AUTOMOBILA)
  4. PROVERITE DA LI JE AUTO BIO NA TAKSIJU. AKO JESTE ZNAJTE DA IMA 500.000 ILI 600.000 PREĐENIH KILOMETARA IAKO JE STAR MANJE OD 10 GODINA.
  5. PROVERITE DA LI JE AUTO BIO HAVARISAN. ANGAŽUJETE LIMARA AKO NE ŽELITE MENE.
  6. PROVERITE DA LI JE SVE U REDU SA ELEKTRONIKOM. ANGAŽUJETE ELEKTRIČARA.
  7. KUPILI STE DIJAGNOSTIKU? ONA VAM NE VREDI AKO NIJE ISKUSAN MEHANIČAR PORED VAS. DIJAGNOSTIKA NEĆE PRIJAVATI SVE PROBLEME! 
  8. PROVERITE STANJE MOTORA I MENJAČA VOŽNJOM.
  9. PROVEDITE REJTING AUTO PLACA NA KOJEM ŽELITE DA KUPITE AUTO
  10. AKO VAM JE SVE OVO STRESNO ANGAŽUJETE UREDNIKA TODOROVIĆA DA VAM NAĐE NAJBOLJI MOGUĆI AUTO. ILI ANGAŽUJTE VAŠEG MEHANIČARA! 

 

Ako je neko vlasnik tek tri meseca, i već prodaje auto, ili je preprodavac, ili je shvatio da je kupio jako loš automobil.

 

Volvo