Salon Jevtović Auto d.o.o. nalazi se na izlazu iz Čačka, u Preljini, na Ibarskoj magistrali, na adresi Prislonica b.b. Kupcima su na raspolaganju parking, servis i lepo uređeni izložbeni prostor. U istoj zgradi, postoji još jedan salon: Mercedesovih automobila, iste kuće. Salon Jevtović Auto spada u manje auto salone, ponuda modela je ispod proseka, nedostaje hit krosover Capture, ali je Clio IV tu , i u dizel, i u benzinskoj verziji, on je trenutno na veoma povoljnoj akciji, i ima izuzetno privlačnu cenu.
U ovom salonu nije samo Clio IV privlačan, već je to i jedna prava dama g.Snežana Jevtović, koja je ubedljivo najbolji prodavac Renaultovih automobila u Srbiji. Zašto? Zato što je fantastičan psiholog, jer je fanstičan prodavac, i jer ume da pročita mentalitet kupca, toliko dobro, da se čovek prosto naježi. Svakako da g.Jevtić ima puno iskustva, ali ovako dobrog prodavca nećete pronaći ni u najboljem Renaultovom salonu u Beogradu (HIT Auto). Ako kupujete Renault, moj vam je najdobronamerniji savet da posetite Čačak, i auto salon Jevtović Audo d.o.o. To što živite recimo u Beogradu, nije nikakva prepreka da ovde kupite automobil. A zašto? Pa ako vas baš zanima pročitajte dalje u tekstu.
Tekst i foto: Aleksandar Todorović
Zvanično je najbolji Renaultov salon automobila u Srbiji PSC Vukojević (Šabac). Pokušavam da poštujem tu odluku uvoznika Renaulta za Srbiju, ali moji utisci baš iz ovog salona u Šapcu su prilično bledi, razočaravajući (klikni ovde, i pročitaj opis ovog salona). Jeste prodavac u Šapcu (g.Siniša Brkić) bio veoma ljubazan, dobronameran, i veoma dobro raspoložen, ali ipak dotični gospodin nema dovoljno znanja, niti se dovoljno trudi da sazna kakve to automobile prodaje.
U Čačku, u auto kući Jevtović Auto je sve mnogo bolje. Ovde možete dobiti na test vožnju automobil koji poželite, ako ne danas, ono sutra, ako ne sutra, onda za nedelju dana. Ovde je za kupca sve moguće, a moguće je i da vam posvete sat vremena, i da vam odgovore na sva moguća i „nemoguća“ pitanja.
Prodaja automobila je jedan izuzetno naporan, i nezahvalan posao. To znaju samo prodavci automobila. Pošto sam i sam prodaovao, i nove, i polovne automobile, i pošto jedini u Srbiji testiram auto salone i prodavce automobila, punih 13 godina, dovoljno sam sazreo da procenim, koji to prodavci zaslužuju odlične ocene, a koji zaslužuju osudu. Svakako, danas nisam tako strog prema prodovcima automobila kao što sam bio pre 13 godina, ali nakon što sam na svojoj koži osetio šta znači „nedeća“ odnosno kupac automobila u Srbiji, imam mnogo više razumevanja za ljude koji se bave ovim mukotrpnim poslom sa mizernim zaradama. Kolege prodavci između sebe dobro znaju ko radi dobro, a ko radi mnogo bolje od proseka u Srbiji, takođe se dobro zna ko ima nameštene tendere. Dileri koji se oslanjaju na fizička lica, kao kupce, imaju daleko bolje , ljubaznije i potkovanije prodavce u proseku.
Imao sam prilike da posmatram kako g.Jevtić prodaje Clio IV, pre nego što sam uspeo da joj saopštim da se meni Clio IV „uopšte ne dopada“, i da nikako ne uspevam da „ubedim oca“ da umesto Renaulta kupi Opel Corsu ili bar VW Polo. Uporan sam bio u „pljuvanju“ Renaulta, i hvaljenju Opela (pre svega Corse, koja je realno osetno gori automobil od Clia IV), ali se gospođa ili gospođica Snežana Jevtić šarmantno služila smeškom i argumentima. Prelepa dama, u ovom slučaju kao prodavac automobila, imal je toliko mnogo strpljenja, i umela je tako dobro da mi parira kontrargumentima, da sam ja ostao zapanjen. Kad je „vrag odneo“ šalu, i kad sam shvatio da imam pred sobom osobu koja ima jako puno iskustva, znanja, i koja jako dobro zna prednosti automobila koji prodaje u odnosu na konkurenciju, morao sam da se poslužim mojim znanjem, i tu sam bio „otkriven“, kao neko ko se veoma razume u automobile (moja je ideja je da glumim prosečno informisanog kupca, koji ne zna dobro ni cene, a kamoli neke tehničke karakteristike automobila koje kupuje). Pokušao sam netačnim informacijama da je „ubedim“ da ja nisam profesionalac, i da nikad u životu nisam vozio automobile koje sam upoređivao, ali sam bio „pročitan“.
G.Jevtić je imala jednako mnogo razumevanja, vremena, i pažnje i za kupca koji je ušao nakon mene (sa sinom), i koji je bio jednako „težak“, „dosadan i perfidan“ poput mene. Zapravo, kupci automobila u Srbiji su postali toliko naporni, bez preterivanja, da sada i ludaci (bez preterivanja) u salonu mogu, i moraju da se podvode pod normalne kupce.
Mene je prosto zapanjilo da g.Jevtović ništa loše nije rekla za Opel, i za Corsu (a bogami ima puno toga da se kaže), niti za VW Polo. Jedino me je posle pola sata upitala, a zašto toliko volim Opel, i zašto sam toliko ubeđen da Renault pravi „loše“ automobile. Brzo sam odgovorio, da sam ceo život „vozio Opelove“ automobile i da sam bio prezadovoljan, za razliku od „komšija koji voze Renaultove automobile i svaki čas su u servisu“. G.Jevtić se nije dala, ne nikako. Njen stav je bio jasan: Renault nema problema sa elektronikom u toj meri koliko se to iznosi po forumima, i vlasnici Renaultovih automobila koji su kod njih kupili vozila imaju samo reči hvale za ove automobile. Na kraju g.Jevtić mi je iznela argument da mi je sada na raspolaganju 5 godina Renaultove garancije, i beskamatni kredit od 8.000 €. To retko ko ima na našem tržištu. Kada sam po peti put ustvrdio da je plastika u Corsi bolja nego ona u Cliju IV (a nije bolja, možda za malu nijansu), g.Jevtić je krenula da me sa osmehom na licu upućuje šta to od opreme ima Clio IV na akciji, i da su alu felne uključene i cenu. Kad čovek na jednom mestu vidi prelepu ženu pored prelepog automobila, nekako mu dojadi da postavlja „dosadna“ pitanja.
Moje iznenađenje je bilo još i veće kada sam shvatio da g.Jevtić itekako ima znanja da uporedi sva tri motora koje se nude kod ovog modela, i da na osnovu potreba mog oca kao vozača preporuči pravi motor.
Na kraju je na moju opasku da je novi Twingo „smešan“ mali automobil koji ima preveliku cenu, insistirala da probam, testiram novi Twingo, i da sam uverim u mogućnosti ovog konkurentnog automobila u A segmentu.
Ja sam izneo samo manji deo naše komunikacije, jer sumnjam da je zanimljivo svima vama da pišem kojim se sve „smicalicima“ služim da izvedem prodavca iz takta, ali prodavci su već naviknuti na „tajne kupce“ (koji naravno svoj posao rade na mnogo uprošćeniji način od mene).
Dilerima koji nemaju mogućnost da učestvuju na nameštenim tenderima nije lako da prežive u Srbiji i oni svoju šansu vide u korektnom, profesionalnom odnosu prema kupcima. Prodaja automobila u Srbiji je u poslednjih godinu dana jako oscilirala, posebno kod pojedinih dilera, koji su navikli da bez muke prodaju automobile zahvaljujući povlašćenim pozicijama. Renault je strpljivo, iz godine u godinu, osvajao deo po deo tržišta, a domaći vozači su s vremenom naučili da su delovi za ove francuske automobile jeftiniji nego oni za Opel i VW, pa je postalo moguće plasirati zavidan broj Renaultovih automobila.
Dostupan parking i test vozila uz prethodno zakazivanje na telefon 063/64-8446
“Morao” sam na kraju da zakažem test vožnju i Twinga i Clija IV . Nije postajalo pitanje na koje ona nije imala odgovor, i to uvek tačan. Zaista je bilo zanimljivo ispitivati nekog ko zna toliko mnogo. Za mene je ovaj dan bio poseban, nezaboravan, proveden sa damom koja je zaljubljena ne samo u automobile, već i u posao koji radi. Nisam siguran da u Renaultu Srbija imaju saznanja koliko ovaj diler dobro radi, i koliko se na ovom mestu kupac oseća prijatno, i u centru pažnje, čak i kada je nekoliko kupaca u istom vreme u salonu.
Kupci u Srbiji, trebalo bi da iskoriste znanje i iskustvo ovakvog prodavca. Ova dama uvek predusretljivo dočekuje i uslužuje svakog kupca. Čačak nije daleko, a nov automobil se u životu kupuje samo nekoliko puta. Cene automobila nisu tako male, da bi auto kupili bilo gde. Nije ideja da kupite automobil koji vam ne odgovora. Takođe nije mudro da potrošite više novca nego što je to realno potrebno, izborom skupljeg motora, ili modela, koji realno nudi nešto što vi nećete ni iskoristiti.
Ako i sami odlučite da posetite ovaj auto salon (kontakt telefon je 032/30-11-10), pošaljite mi vaš komentar, a ja ću ga rado objaviti, jedino vas molim da se potpišete. Doprinesite da ovaj sajt bude najobjektivniji i najkorisniji portal posvećen automobilima.
Zvanični sajt www.jevtovic-auto.rs je pregledan i moderno dizajniran: pregledne stranice, intuitivni meniji su takvi da svako može da se snađe. Očigledno je da su u Jevtović Autu svesni da je budućnost na internetu, zbog čega od mene dobijaju još jedan veliki plus. Nadam se da će se konkurencija potruditi da dostigne Jevtović Auto, ali i Hit Auto kada su u pitanju internet prezentacije i odnos prema kupcima.
Renaultov auto salon : Jevtović Auto, Čačak
Lokacija : 8
Izgled :7
Parking : 10
Ponuda : 6
Probna vožnja : 7,5
Servis : DA
Prosečna ocena : 7,7
Prodavac Renault : Snežana Jevtić
Ljubaznost : 10 +
Tehnička stručnost : 8,5
Informisanost – kreditiranje : 10
Upornost : 10 +
Odnos prema konkurenciji : 10 +
Izgled : 10 +
Prosečna ocena : 9,8
Vladimir
Postovani Aleksandre, uobicajeno dobar test i tekst. Zeleo bih da dodam komentar – zahvaljujuci ljubaznosti i predlogu ove gospodje Snezane (koja je tada bila prodavac u Renaultovom salovu u Cacku) sam 2008.godine kupio odlican automobil koji i danas sa zadovoljstvom vozim. Automobil redovno servisiram u ovom salonu i moram da napomene da su momci iz servisa veoma poslovni i ljubazni, sto mi veoma odgovara jer spadam u ljude koji ne vole da provode vreme u servisima i pregovorima sa majstorima. Jednostavno, volim da zakazem pregled, dodjem na vreme, kazem sta ja zelim, cujem dobre predloge sefa servisa, popijem sok i procitam novine, platim i preuzmem proveren i servisiran automobil po knjizi i to je to.