Posle Astre GTC kupujem Corsu

Pitanje: Poštovanje Aleksandre ! Za pocetak deo koji nije direktno vezan za automobile: Ne zelim da se moje ime ili podaci objave na sajtu. Čitao sam ranije neke vaše recenzije i sviđa mi se ta iskrenost i otvorenost prema svemu, bez nekih političkih okolisanja i ublađavanja…već ako auto ne valja onda ne valja 🙂

Moj prvi auto je Astra GTC(2006) koju sam skoro i prodao jer je vec presla 10 godina i ne zelim da dodje do toga da krene da se “raspada” i kvari stalno, a i lakse mi je ako posedujem malo mladji auto. Auto ne vozim svakodnevno vec povremeno vikendom idem do porodice u drugi grad ili putujem van zemlje na neki kratki odmor.

Ne tražim auto koji je preterano udoban ili bogat opremom, zato sam i bacio oko na Corsu D za koju sam cuo da je dosta pouzdana i da ima malu potrosnju. Auto jeste manji i skucheniji od astre, ali to mi ne smeta jer kao sto rekoh ne vozim preterano cesto, iako neke od tih voznnji mogu biti duze. Na astri sam menjao i zamajac i turbinu, pa se pomalo plasim da opet uzmem dizelasa iako sam do skoro najvise razmiljao o corsi 1.3 CDTI. Odrzavanje automobila ne mora biti bas bas jefino kao i potrosnja, ali nesto u granicama “normale” svakako 🙂 Takodje sam video i Seat Ibizu koja izgleda prelepo pa je to drugi automobil koji dolazi u obzir, mozda i vise naginjem ka njemu kako zelim nesto novo da isprobam.

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA (KLIKNITE OVDE)

Video sam da verzije ibize ispod 2009 godista imaju dobre ocene, ali nisam siguran kakve su “ove” mladje od 2009? Cenovno su ova automobila relativno blizu, i ne bih prelazio 5000 sa cenom, recimo da je 4500 neki optimum. To je neka moja “prica” za koju se nadam da pomaze, a evo ukratko nekih mojih ocekivanja od automobila: – standardni paket opreme sa klimom i el. podizacima. – dovoljno prostrana za dvoje, ali je potrebna i zadnja klupa koja ne mora biti preterano velika…tek dovoljna 🙂 – potrosnja do 7l – konjaza ne mora biti velika uopste, samo ne zelim da se auto muci da dodje do 140, vec da bude dovoljno agilan i brz, ali nista sportski – veliku prednost imaju kola sa 2/3 vrata jer 90% se vozimo samo ja i zena i samim tim auto je malo laksi za voznju i parking Moje glavno pitannje da li neki od ova dva automobila ima veliku prednost u odnosu na drugi i zasto ? Zelim da se fokusiram na samo jedan auto i da znam na sta kod tog auta treba obratiti paznju pri kupovini, kao i koja je neka realna cena koju mogu da ocekujem ? Nadam se da su pitannja dovoljno jasna, javite mi ako nisu ili ako nesto zahteva pojasnjenja 🙂 Hvala !

Foto: Aleksandar Todorović

 

Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi gospodine hvala na poverenju, i zanimljivim pitanjima. Zaista mislim da novinar treba da radi svoj posao, da bude objektivan i direktan. Nekako ja volim da se držim konkretnih podataka, i moja ideja je da potencijalnim kupcima maksimalno pomognem sa svojim znanjem. Istina, mnogi automobile kod nas, biraju srcem, dugo očekivani automobil preraste u više od običnog automobila, pa onda svaka racionalna informacija, koja je ponekad i negativa, prilično neprijatna za potencijalnog kupca. Mnogi od mene traže da potvrdim njihovu odluku, kao onu najbolju, najracionalniju, a ja u tome ne vidim svoj posao. Teška srca saopštavam ljudima da su napravili pogrešan izbor, naravno, ukoliko je ono što su naveli kao ono primearno što im je potrebno od automobila zaista istinito. Nije lako ni kada bračni partneri kupuju automobil, njoj se dopada jedan, njemu drugi. U principu, automobil  posebno polovan, može da bude ocenjen na različite načine, ali je ona najvažnija ocena, bar po meni: kako će vas taj auto služiti, odnosno koliko će se kvariti. Jednako je važna i bezbednost. Ako krenemo od toga, dolazimo do zanimljivih zaključaka. Pa ipak nije samo to važno, itekako je bitno kakve performanse ima auto, koliko je udoban, i naravno kakvu opremu ima. Istina ja ponajmanje prostora posvećujem opremi, jer to svako od vas zna da obere, i svako od vas zna šta mi je nepotrebno, a bez čega se može.

Nije lako odabrati pravi automobil. A često prodamo veći, snažniji, i kupimo manji, slabiji, malo noviji auto misleći da ćemo uštedeti na servisima, da će biti manje broj kvarova, nešto niža potrošnja….

Prodali ste Astru H GTC sa prilično dobrim Isuzu dizelašem od 1.7 litara. On nikada nije bio ni najtiši, ni najmoderniji, ali to je motor koji se kvario manje od proseka, čak na tom motoru plivajući zamajac jako retko strada. Svakako, sve može da se uništi, svaki zamajac, svaki motor, ali ovaj motor je jako zahvalan, i prosto čudi, koliko je u Srbilji omiljeni TDI (PD) motor, a taj VW-ov motor nije pouzdaniji, niti jeftniji za održavanje.

Dragi gospodine, da li je moguće da vratite Astru GTC 1.7 nazad? Šalu na stranu, ali imalite ste best buy automobil, kada su u pitanju performanse, potrošnja, bezbednost i vaše potrebe. Za nekog drugog Astra GTC bi bio loš izbor, ali za vas je to idealan automobil, daleko bolji od Ibize ili Corse, u svakom mogućeg pogledu. 

 

OVO JE SAMO UVODNI DEO ODGOVORA. KOMPLETAN ODOGOVOR, JE GOSPODIN DOBIO USMENIM PUTEM. ŠTO I VAMA PREPORUČUJEM.

 

PITAJTE ALEKSANDRA TODOROVIĆA (KLIKNITE OVDE)

Volvo