Posle Seicenta želim da kupim Yaris II

Poštovani Todoroviću,Treba mi pomoć pri kupovini polovnog auta marke Toyota Yaris. Godište da bude oko 2006, kubika 1300, benzinac, broj vrata nije odlučujući, da ne bude baš crne boje…..nešto sam pronašo od privatnog vlasnika tog auta koji je kupljen u Srbiji i koji je prešao navodno oko 80 000km?. Za vašu analizu proveru i preporuku treba da uplatim na broj vašeg računa. To mogu da uradim preko interneta ali pored broja računa trebaće mi poziv na broj. Automobili su pregledani tj pronađeni na Auto oglasima i neki od njih u Beogradu.
Foto: Aleksandar Todorović
Čitao sam vaše tekstove još od pre nekoliko godina ali redovno niti sve, naravno da nisam. Mislim da su za mene bili veoma uputni i postali dobra preporuka za pomoć od vas. Živim u Nišu, pratim povremeno ponudu na pijaci auta međutim ne usuđujem se da ulazim u kupovinu jer uopšte nemam poverenja u preprodavce. Zbog toga mi je kupovina u Bg u ponudi bogatija ali komplikovanija zbog provere automobila.Dakle jesam zainteresovan za Yaris tog godišta ali isto tako bih voleo da pronađem auto koji mi vi preporučite koji bi bio povoljniji ili takođe takvog nekog kvaliteta poput njega. Znajte da vozim Seicento 1.1, i obožavam ga! Nekada davno sam vozio Corollu 1.3 XL sa 75 KS, i taj auto me je prosto oduševljavao. Zato sam hteo, eto da opet vozim Toyotu. Svoj Seicento dobro i redovno održavam, ali ipak ima godine. 
Razmišljam o vozilima iz B segmenta, recimo mislim konrektno na benzinac od 1300cm koji ima snagu da može da povuče i uz brdo kada idem na duži put. Italijanske automobilebih stavio bih na poslednje mesto iz ponude. Imam polovnog Seicenta i dosta sam se angažovao i trošio za zamenu delova koji su otkazivali iz raznih razloga tj zbog slabijeg kvaliteta. Ja volim da se moj auto ređe kvari da bude održavan ali ne u skupim servisima jer toliko novca nemam. Dakle šta bi sve trebalo da platim u vašoj ponudi? Prvo ako pronalazite auto za mene da li to znači prepuštanje vama ugovaranje optimalne cene tj.ne onu koju prodavac u početku traži? Ili mi kažete imam za vas automobile te i te po toj ceni.Kada se eventualno odlučim za vaš predlog tj ubedite me da je to dobra opcija za mene onda bih vam uplatio sledeće usluge koje obuhvata dijagnostiku i temeljniju proveru i veliki servis? To bi sve koštalo sa vašom uslugom koliko?15000rsd? Moj budžet za auto kao što je Yaris je između 3000 i 3500 i godište koje sam naveo ali uz uslov da bi to bila neka srednja opcija. Ako ne budem zadovoljan vašom ponudom pronađenog auta naravno da novac ne vraćate. Ako sam nešto ispustio u opisu traženog auta dopuniću ali u ovom momentu ne znam šta bih dodao.Ostaje mi da vas pozdravim a ja ću da uplatim novac i prepustiti vam da spremite dobru ponudu za mene. Pozdrav Dragan Borisav Stanković.
Odgovara Aleksandar Todorović: Uvaženi g.Stankoviću, meni je čast što mogu da vam pomognem, uostalom, moje znanje i iskustvo dobro dođe nekom poput vas, koji voli automobile, a ceni svoj novac. Fiat Seicento 1.1 koji imate je mnogo bolji automobil nego što mislite, iako u Srbiji mnogi misle da FIAT ne proizvodi, kvalitetne automobile, moram reći da su to oni koji se slabo razumeju u automobile. Svi oni koji decenijama provode vreme popravljajuće automobile u servisima, znaju koliko su FIAT-ovi motori dobri, pouzdani, pa i štedljivi. Na kraju, FIAT je svoje dizelaše prodao jednom Opelu, SAAB-u i Suzukiju. Istina, ovi brendovi su bankrotirali (osim Suzukija, koji se samo povukao iz Amerike – za sada).
Oko 10 godina sam pisao besplatno savete svima koji su mi poslali pitanja iz našeg regiona.  Sad imam bebu,  toksični CHF kredit koji samo Srbija nije rešila, živim isključivo od svog znanja, naplaćujem odgovore. Napisali ste dva vrlo detaljan pitanja. Naplaćujem odgovore na pitanja 3000 dinara. Ako želite odgovor u roku od 24h, ondavam preporučujem usmeni odgovor za 4000 din, jer ćete moći da postavite dodatna pitanja, dok pismenim putem morate opet da uplaćujete 3000 dinara. Sve vam lepo piše na mom sajtu, detaljno, i jasno.
Mislio sam tih 10 godina da ja stvarno pomažem ljudima koji kupuju automobil, a zapravo sam pomogao onima koji imaju najviše vremena. Prosto odgovarao sam onima koji su me najviše hvalili. Kad dobijete 20 pitanja dnevno, a možete da odgovorite na nekoliko pitanja, kome ćete odgovoriti?
Počeo sam posle jedna decenije da naplaćujem odgovore, broj pitanja se drastično smanjio, ali su se javljali samo oni koji zaista kupuju automobil. Vrlo brzo sam shvatio, da nije dovoljno da samo nekom uporedim par modela, motora, već da je nužno da mu pomognem i u traženju automobila. Kad je došlo do toga, morao sam da angažujem majstore da proveravaju automobile, i sam morao da se uveravam u servisima u kakvom su stanju ti automobili.
Testirao sam nove automobile, i danas to činim, iako mi je moja beba zanimljivija od svih automobila na ovom svetu, ali nisam znao, da ADAC i TUV toliko falsifikuju istinu. Ako pogledate njihove statistike, FIAT se najviše kvari! A Toyote najmanje! I ja sam prenosio te informacije svima vama desetak godina.
Ja sam nailazio na FIAT-e koji imaju 600 000 km i da je motor u perfektnom stanju. Nailazio sam na Toyote koje imaju manje od 100 000 km a troše litar ulja na 5.000 km, što baš i nije normalno, zar ne? Prolazile su godine i broj pregledanih automobila. Nekada je to bilo pedesetak automobila meečno, sada i mnogo više. Jer da bi ja našao jedan auto za preporuku, ja moram da pregledam tridesetak automobila.
Nisu samo motori kod FIAT-a u daleko boljem stanju nego kod Toyote (sada upoređujem dizelaše) nego je antikorozivna zaštita kod italijanskih automobila neuporedivo bolji. Jer ruku na srce naš prosečan kupac, bira, kupuje auto koji košta oko 2.000 evra,  a Toyote koje imaju tu cenu, su pune korozije, posebno kad ih podignete na dizalicu, dok FIAT-ovi automobili izgledaju neuporedivo bolje! Imaju mnogo manje korozije!
Foto: Aleksandar Todorović
Statistike koje objavljuje TUV, ADAC, Auto Motor und Sport ili Auto Bild su za naše tržište neupotreljive. One su nameštene čak i za modele koji su stari do 5 godina. Srbi kupuju kola koja imaju 10 ili 15 godina, a takva statistika u Nemačkoj je posebno manjkava. Automobil koji se voze po Srbiji mora da izdrži loše puteve, loše delove, loše gorivo, loše servise i majstore, a po mom ne tako malom iskustvu FIAT-ovi automobili to bolje podnose nego Toyotini.
Znajte, kad ja poredim FIAT sa Toyotom, poredim modele slične cene. Ako poredimo Yaris II sa nekim FIAT-om, na primer Grande Punto, primetićee da za 3500 evra možete da kupite mlađi Grande Punto nego Yaris II. Ne tvrdim da su automobili “žene”, pa da možemo da zaključimo da je ona mlađa “slađa” odnosno bolja, ali u proseku automobili sa manje godina su u proseku bolji nego stariji automobili. Posebno Toyote kad napune 8 godina ili malo više od toga, počinju da pokazuju znake korozije, dok se to kod FIAT-a ne dešava! Osim ako je auto prethodni bio havarisan, to je nešto drugo, taj automobil nema fabrički zaštitu.
Corolla 1.3 XL iz 90-e, koji ste vozili je veoma lagana, i lepo se vozi. Žustra je, okretna, oseti se lepo ubrzanje, a ni upravljač nije loš. Yaris II je mnogo moderniji, i imam utisak, da su Toyotini modeli pre svega osmišljeni da zadovolje prosečne vozače, prosečne žene, jer su uglanom žene birale Yaris II. Servo upravljač na ovom modelu je nekako izveštačen, nedovoljno definisan oko nulte tačke, nije dovoljno direktan. Nije to automobil koji ćete sa uživanjem voziti po krivinama. Seicento ima mnogo direktniji, precizniji upravljač, osećate na volani mnogo bolje svaku neravninu, osećate put. U krivinama Seicento se manje naginje, lakše se kontroliše kada preterate sa gasom. Oni koji nisu imali ovaj automobil misle da je to samo mali, jeftin auto za vožnju od tačke A do tačke B.
Ako već kupujete automobile B segmenta za 3500 evra, mnogo bolji izbor je Grande Punto, ili bar Punto, ako ste ljubitelj vožnje i krivina. Kod ova dva modela imate fantastični City mod koji svako parkiranje pretvara u lepo iskustvo, bez mnogo napora. Kad isključite City mod dobijate jedan sasvim pristojan servo. Svakako da je Grande Punto osetno bolji, puno je stabilniji, neutralniji u krivinama od Punta, ali i taj Punto, takav, kakac je lepši leži u krivinama od Yarisa II. Zapravo, vrlo mi je teško da objasnim, i uporedim ove modeli. U rukama profesionalca, na test stazi, Yaris II će postaviti bolje vreme, jer profesionalni vozač može bolje da oseti izveštačenost Toyotinog upravljača, dok prosečan vozač malo teže. Prosečan vozač će sa Puntom napraviti bolje vreme. Mislim na Punto sa recimo motorom 1.4 od 95 KS, jer nema smisla da poredimo model od 60 KS sa Yarisom II 1.3 od 87 KS.
OVO JE SAMO UVODNI DEO ODGOVORA KOJI SAM POSLAO UVAŽENOM GOSPODINU. IAKO MI JE DAO DOZVOLU DA OBJAVIM KOMPLETAN ODGOVOR NJEMU U CELOSTI, TO NEĆU UČINITI, JER ON NIJE PLATIO DA SVIMA VAMA RAZREŠIM DILEMU.  HVALA NA RAZUMEVANJU. 

Čak mi i prijatelji plaćaju za moje znanje i usluge, jer naravno i njima tražim automobile, i ne traže da ja to finanansiram, jer znaju da imam i bebu i kredit. Opcija da vam ja nađem auto, a da vi nečete da ga kupite, je isključena. Lepo sam napisao, kontaktirajte me samo ako u meme imate MAKSIMALNO poverenje. Retko se dešavalo da neko neće da kupi auto koji ja nađem, a sada ne dopuštam da se to ikada više desi.To bi značilo da ja ne znam svoj posao, a da vi znate? Da li je tako? Ako jeste nema ljutnje, sami tražite automobil. Ionako je uslov da vam ja tražim automobil da me reklamirate, pored svega gore navedenog. Želim vam mnogo dobrog zdravlja i da kupite auto koji će vas dobro služiti. Marka je bitna, ali je mnogo bitnije u kakvom je stanju auto koji kupite.
Foto: Aleksandar Todorović, Testoviautomobila.rs

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ako ste već pronašli automobil koji želite da kupite, i ne znate da li ste doneli dobru odluku, za vas postoji rubrika HITNA KUPOVINA-BRZI ODGOVORI . Što preciznije napišete pitanje, to će i odgovor biti direktniji, korisniji i za vas, i za sve ostale koji imaju slične nedoumice oko izbora vozila. Ako vam je hitno potreban odgovor, u roku od 24h cena je 2 500 dinara.
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Pitanja možete slati i na moj drugi sajt www.Najboljiauto.com/pitajte

A možete ih postavjati i preko mojih Facebook stranica, Testovi Automobila Srbija ili Najboljiauto.

Za 3 000 dinara dobijate analizu automobila iz vašeg pitanja. Osim u banci, možete uplatu izvršiti preko Postneta u bilo kojoj pošti u Srbiji. Info na 011/3022 – 014 ili na www.posta.rs. odgovor od 3.000 dinara. Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din. Ako vam i tražim auto, onda uplatite i 12.000 dinara (za troškove goriva i mojih majstora) i sken lične karte (potrebno je vlasniku automobla koji vam prodaje auto). Ako vam tražim auto, onda ću vam razumljivo napisati i detaljnije odgovore. Zašto? Pa zato što ako neko plati 3000 din dobije jednu vrstu odgovora, a ako neko plati 15 000 dinara, realno je da dobije precizniji i kvalitetniji odgovor. Usmeni odgovor je mnogo detaljniji i direktniji. Ukupna cena za traženje automobila zavisi od vašeg izbora modela. Ako zahtevate da vam tražim auto koji je redak na tržištu moj honorar je srazmerno veći. – Cenu honorara formiram i u odnosu na cenu vozila koju vam tražim, nije isto za auto od 3.000 e i vozilo od 10.000 evra, to je takođe sasvim razumljivo. Stalno mi se javljaju čitaoci, koji misle da ja za 100 e mogu da vam nađem auto. Minimalna provera jednog automobila, ona osnovna je 20 evra, ako proverim bar 10 automobila koliko to košta? Ja znam da vi kupujete automobile preko sajtova napamet, ali ozbiljan čovek proveri auto pre kupovine, zar ne? Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!

Za korisnike iz Srbije:
RAČUN: 285233504000184788
Sberbank

Polovne automobile tražim samo za redovne čitaoce, Ukoliko insistirate da i vama pomognem u traženju automobila, morate mi prvo poslati detaljno pitanje, uplatiti 3 000 din, i sačekati odgovor. Kada procenim da su vaši zahtevi realni ja ću vam pronaći i ako sam u mogućnosti i prodati vaš automobil (za onoliko koliko realno vredi, a ne za cenu koja stoji u oglasima, naravno ukoliko vaš auto nema vraćenu kilometražu) u roku od 7 dana. Cena traženja automobila zavisi od mnogo faktora, ali imajte na umu da ja ne mogu finansirati proveru automobila koji vi kupujete.
Nemojte mi slati pitanja ukoliko niste izvršili uplatu. – Besplatno NE odgovaram na vaša pitanja, jer nemam vremena. Najbolje je da angažujete svoje majstore! Ako ipak odlučite da kontaktirate mene, to učinite samo UKOLIKO IMATE U MENE MAKSIMALNO POVERENJE!

Ne proveravam auto koji ste vi našli, jer 99% automobila koje vi nađete ima vraćenu kilometražu u proseku 300 000 km. Zašto da vam naplatim 40 evra da bi morao da vam kažem da je auto koji ste vi našli loš? Ako želite da vam usmeno odgovaram 4.000 din.

 

Ako ste iz Crne Gore, Hrvatske, BiH, Austrije, ili Makedonije, cena odgovora je 25 evra, a placate prosto preko WESTERN UNION-a. Ako želite odgovor za 24h, onda je 40 evra, u protivnom rok je u proseku 7 radnih dana.
Cena je tri puta veca preko PayPal-a, dakle 75 evra.
Ukoliko nemate maksimalno poverenje u moj način rada, moje majstore i mene, nemojte me molim vas kontaktirati! Angažujte svoje majstore, tako je bolje i za vas, i za mene. Hvala na razumevanju!
Volvo