Premijera nove Opel Astre u Srbiji

Nova Astra, koja predstavlja jedanaestu generaciju Opelovog modela u C segmentu sinoć je zvanično predstavljena u begoradskom hotelu Radisson Blu Old Mill. Ovim modelom Opel je pokazao da je spreman za novo poglavlje kada je u pitanju istorija bestselera iz niže srednje klase. Nova generacija Astre je bazirana na potpuno novoj arhitekturi male mase, koja će biti pogonjena isključivo novom generacijom agregata,  i nudi komponente i sisteme poznate iz viših segmenata automobila. Nova Astra kombinuje efikasnost sa elegancijom i redefinisaće segment kompaktnih automobila kada su u pitanju inovacije koje poseduje.

TESTIRALI SMO: Jaguar XF 2.2d

TESTIRALI SMO: VW Passat 2.0 TDI

Opel Corsa: Bestseler u B segmentu!

Testoviautomobila-RS-LOGO

 

„Astra potvrđuje Opelovu poziciju lidera u segmentu kompaktnih automobila“, rekao je direktor Opela za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju i Bugarsku, gospodin Dragan Nenandović „Ona poseduje brojne nove tehnologije i sisteme asistencije iz luksuznijih segmenata koji podižu komfor i bezbednost Astrinih putnika na viši nivo. Siguran sam da nova Astra uznemiruje premijum klasu.“

 

Nova-Astra

Štednja tamo gde je potrebna: Nova arhitektura

Lakša, štedljivija i agilnija, a u isto vreme komfornija – nova Opel Astra zadovoljava sve ove zahteve zahvaljujući svom uspešnom „fitnes“ programu. Vizionarski Monza koncept, otkriven na Salonu automobila u Frankfurtu 2013., bio je uzor u stvaranju jedaneste generacije Opelovog kompaktnog modela. U zavisnosti od modela i nivoa opreme, biće od 120 do 200 kg lakša u odnosu na odlazeći model. Potpuno nova mehanička platforma igra glavnu ulogu u redukciji mase. Svaka komponenta je proverena po pitanju kompaktnog dizajna i upotrebe lakih materijala. Masa „školjke“ je smanjena za 20 odsto, sa 357 na 280 kilograma. Pored toga, dodatne mere primenjene na šasiji su rezultirale sa dodatnih 50 kilograma uštede, što uključuje upotrebu čelika visoke i izuzetno visoke čvrstoće i smanjene mase, kompaktnih podšasija, kao i redukovanje mase na prednjoj i zadnjoj osovini.

Krajnji rezultat ovog fitnes programa: agilnost i komfor u vožnji nove Astre su poboljšani. Ona ima bolji odziv, bolje prolazi krivine i pruža mnogo direktnije sveukupno vozačko iskustvo. Ukratko, nova Astra je zabavnija za vožnju nego ikada ranije.

Nova Astra, koja predstavlja jedanaestu generaciju Opelovog modela u C segmentu sinoć je zvanično predstavljena u begoradskom hotelu Radisson Blu Old Mill. Ovim modelom Opel je pokazao da je spreman za novo poglavlje kada je u pitanju istorija bestselera iz niže srednje klase. Nova generacija Astre je bazirana na potpuno novoj arhitekturi male mase, koja će biti pogonjena isključivo novom generacijom agregata,  i nudi komponente i sisteme poznate iz viših segmenata automobila. Nova Astra kombinuje efikasnost sa elegancijom i redefinisaće segment kompaktnih automobila kada su u pitanju inovacije koje poseduje.

Testoviautomobila-RS-LOGO

 

 

Gde se atletski dizajn susreće sa prostranošću: Savršena Astrina simbioza

Evolucija filozofije Opelovog dizajna „Gde se vajarsko umeće susreće sa nemačkom preciznošću“, nameće da nova Astra privlači pažnju više novom, izraženijom atletskom pojavom, nego mišićavim izgledom. Opelova „munja“ je u centru hromirane pregrade na masci hladnjaka, a karakteristično „sečivo“  se pruža prema nazad, što novu Astru odmah čini prepoznatljivim članom Opelove porodice. Prednja svetla se utapaju u masku hladnjaka sa kojom čine grafičku celovitost. Najprimetniji dizajnerski element je podeljeni C stub, koji kreira impresiju plutajućeg krova. Igra svetlosti i senki je dodatno naglašena horizontalnom prečkom iznad logoa marke, koja povezuje zadnja svetla. Astra ne izgleda manja, ona jeste manja. Sa ukupnom dužinom od 4,37 metara, gotovo je pet centimetara kraća u odnosu na prethodni model. Sa visinom od 1,46 metara, takođe je i 2,6 cm niža. Sve ovo je imalo uticaj na aerodinamiku i efikasnost, jer koeficijent otpora vazduha nove Astre iznosi ispod 0,30.

Manja spolja ali veća unutra – Opelovi inženjeri su odgovorni za ovo uspešno ostvarivanje nemogućeg. Međuosovinsko rastojanje možda jeste smanjeno za dva centimetra, ali je količina prostora unutar vozila porasla. U kombinaciji sa novodizajniranim sedištima, putnici na zadnjoj klupi mogu da uživaju u dodatnih 35 milimetara prostora u pojasu kolena. Pored toga, udaljenost između prednjih i zadnjih sedišta je takođe povećana, što poboljšava komfor i osećaj prostranosti. Visokokvalitetan kokpit i instrument tabla uspešno prenose karakteristike dizajna spoljašnjosti u enterijer, na taj način kompletirajući uvođenje nove generacije stajlinga u novu Astru. Glavnu karakteristiku čine čiste površine, što se reflektuje manjim prisustvom kontrolnih prekidača i dugmića, uz veliki kolor displej osetljiv na dodir, koji se nalazi na vrhu centralnog grebena.

najbolji-_auto_logo_670-1

TESTIRALI SMO: VW Passat 2.0 TDI

 

Dajte da rešim i vaše dileme, i glavobolje oko izbora automobila. Vaš Aleksandar Todorović urednik www.Najboljiauto.com i www.Testoviautomobila.rs

DRAGI ČITAOCI, POŠALJITE I VI VAŠE PITANJE, I DOBIĆETE ODGOVOR KLIKNITE OVDE.

Pročitajte odgovore na neka od zanimljivih pitanja koje ste mi poslali:

Iskoristite vredne savete – Pitajte A.Todorovića

Da li moj Peugeot 307 2.0 HDI 90 KS ima plivajući zamajac?

Testoviautomobila.rs: Da li je Ibiza bolja od Punta?

Otkrivamo vam zašto nije mudro ugraditi gas

Plivajući zamajac za Škodu košta 2 100 maraka?

TESTIRALI SMO: Ford Focus 1.6 TDCi

Koji polovan auto odabrati: Scenic ili Accord?

Alfa Romeo 159 nije Best Buy – Scenic možda jeste

Koji auto preporučujete za 3.500€?

Da li preporučujete 406 Coupe sa dizel ili benzinskim motorom?

Šta da kupim: Logan, Fabiju ili Merivu?

Najbolji auto za 10.000€: šta preporučujete?

Kakav je auto Citroen Xsara Picasso?

 

aleksandar-todorovic-n1

Volvo