Preporučujemo: Novi Fiat 500X krosover

Nakon premijere na Salonu automobila u Parizu uz originalno predstavljanje, model 500X je danas, 10. Novembra, predstavljen međunarodnoj štampi u Italiji. Novi kompaktni krosover iz porodice 500 koji obeležava evoluciju brenda, kao dodatni izraz tehnološke zrelosti koja mu je u krvi.

Lepotan sa karakterom, ovaj novi automobil istražuje potpuno novu dimenziju pripadnosti porodici 500, gde – poput visoke mode – zreli, elegantni, potpuno italijanski stil „odeva“ suštinu automobila koji je udoban, poseduje visoke performanse i uvek je u kontaktu sa ostatkom sveta: to je X strana lepote, to je duša modela Fiat 500X.

Kao naslednik modela Fiat 500 iz 1957. godine – okrugla svetla i klasični logo sa hromiranim „brkovima“ s prednje strane jasno upućuju na njegov stil – novi Fiat krosover obogaćuje porodicu 500, koja se sastoji od modela 500, 500C, 500L, 500L Trekking i 500L Living: automobili koji imaju različite namene i karaktere, ali dele zajedničke korene: legendarni Fiat 500. Sa proizvodnjom u modernizovanoj fabrici SATA u Melfiju (Potenza) i prodajom u preko 100 zemalja širom sveta, uključujući i SAD, novi Fiat 500X će biti dostupan u dve različite verzije sa dve različite duše – jedna je više „velegradska“, dok je druga idealna za terenske uslove – sa ekonomičnim benzinskim i dizel motorima, tri tipa sistema prenosa – manuelni, 9-stepeni automatski i 6-stepeni automatski sa dvostrukim kvačilom – kao i sa pogonom na prednjim točkovima, na sva četiri točka ili sa prednjim pogonom sa „Traction Plus“ sistemom.

fiat-500x-4Fiat 500X nije krosover samo po svojoj prirodi, već i po tome što je privlačan širokom spektru klijenata, uključujući muškarce i žene, različite generacije, različite potrebe i ukuse. U tom smislu, simbol „X“ predstavlja raskršće između nekoliko veoma važnih segmenata, od kojih svaki nastanjuju i mladi i zreli, i ljubitelji lepote i poznavaoci karaktera. To su dinamični ljudi, sa aktivnim društvenim životom koji gaje različite strasti i interesovanja. Ipak, ono što im je zajedničko jeste to da uživaju u zadovoljavajućem iskustvu vožnje i da svoju ličnost izražavaju na poseban način. Za sve njih, danas postoji jedan jasan, sveobuhvatan odgovor: Fiat 500X.

Model 500X dolazi u dve verzije: prva, u nivoima opreme Pop, Popstar, Lounge poseduje osoben, elegantan stil, sigurno će osvojiti mlade, dinamične i urbane kupce. S druge strane, druga verzija u Cross, Cross Plus nivoi opreme poseduju izgled i tehnologiju koji su karakterističniji za terenca i idelano je rešenje za one koji slobodno vreme vole da provode na otvorenom, ali ne žele da ostanu uskraćeni za jedinstveni stil modela Fiat 500. Novi Fiat 500X krosover biće dostupan od 2015. godine.

Dizajniran od strane Centro Stile Fiat, novi 500X predstavlja novu dimenziju nepogrešivog modela 500 u kom se sudaraju legendarni stil i moderan koncept krosovera, uz zavidne terenske sposobnosti na verziji koja je savršena za doživljaje na otvorenom.

500xKao nedvosmislen izraz dizajna „Made in Fiat“, 500X nudi fleksibilnost, racionalnost i kvalitet, i sve to upakovano u kompaktne dimenzije, sa prostranim enterijerom i izvorom vrhunskih materijala i tkanina, kao i najsofisticiranijom tehnologijom u službi bezbednosti, udobnosti i ugođaja tokom vožnje. Fiat 500X je opušteno, zabavno vozilo koje se može „nositi“ svaki dan, originalni odevni predmet mekih oblika za maksimalnu slobodu kretanja, koji će zasigurno odražavati ličnost svog vozača zahvaljujući mnoštvu dostupnih mogućnosti prilagođavanja. Čvrst i robustan izgled ovog automobila stilski je savršeno izbalansiran skladnim linijama, koje izranjaju iz dimenzija idealnih za kupce koji žele udobnost, prostor i opremu tipične za kompaktne limuzine. Istovremeno, novi 500X je namenjen i onima koji svakog dana moraju da se bore sa gradskim saobraćajem, zahvaljujući svojim skromnim dimenzijama: dug je 4,25 metara (2 cm više na terenskoj verziji), širok 1,8 metara i visok 1,6 metara (ili 1,61 sa krovnim nosačima, odnosno 1,62 metra za verziju sa pogonom na sva četiri točka).

kokpit-500xKompaktan spolja, izdašan iznutra: prostrano, bezbedno okruženje sa širokom upotrebom visoko-kvalitetnih materijala i kvalitetnom obradom, kao i mnoštvom praktičnih odeljaka za skladištenje. Udoban putnički deo je nepogrešivo „Made in Italy“, i dostupan je u najmanje sedam konfiguracija enterijera, koje se sastoje u izboru različitih tkanina, kože, završne obrade i boja. Optimalnu funkcionalnost omogućavaju podesiva sedišta i prostran prtljažni odeljak (350 litara). Na kraju, kupci mogu da izaberu neku od 12 različitih boja kako bi naglasili senzualnu formu modela Fiat 500X, koju dodatno naglašava i neki od osam različitih dizajna za 16, 17 i 18-inčne alu-felne.

Zavisno od tržišta EMEA (Evropa, Bliski istok, Afrika) regiona, 500X je dostupan u različitim kombinacijama motora, menjača i sistema prenosa kako bi zadovoljio sve korisničke potrebe, a svaka od kombinacija pruža zaštitu za životnu sredinu i maksimalnu efikasnost po pitanju performansi, potrošnje i emisija. U momentu puštanja na tržište biće dostupni 1.4 Turbo MultiAir2 sa 140 KS (pogon na prednje točkove i 6-stepeni manuelni menjač), 1.6 MultiJet II sa 120 KS (pogon na prednje točkove i 6-stepeni manuelni menjač) kao i 2.0 MultiJet II sa 140 KS (9-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka).

Paleta motora će dobiti pojačanje i u vidu benzinskih motora 1.6 „E-torQ“ sa 110 KS (5-stepeni manuelni menjač i pogon na prednje točkove), 1.4 Turbo MultiAir2 sa 170 KS (9-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka), kao i moćnog 2,4-litarskog Tigershark MultiAir2 motora sa 187 KS (9-stepeni automatski prenos i pogon na sva četiri točka).

Motor 140 KS 1.4 Turbo MultiAir II takođe će biti dostupan sa prednjim pogonom i 6-stepenim automatskim prenosom sa dvostrukim kvačilom. Naime, ovaj inovativni automatski i sekvencijalni sistem prenosa sa dvostrukim kvačilom obezbeđuje veću udobnost tokom vožnje i sportskiji osećaj u pogledu brzine menjanja brzina, i pruža veću efikasnost i optimizovanu potrošnju. Što se tiče konstrukcije, sastoji se od dva paralelna sistema prenosa koji omogućavaju izuzetno brzo menjanje brzina, tako što se jedno kvačilo otpušta u momentu kada se drugo aktivira.  Biće dostupne i sledeće turbodizel pogonske jedinice: 1.3 MultiJet II sa 95 KS (5-stepeni manuelni menjač i pogon na sva četiri točka), kao i 2.0 MultiJet II motor sa 140 KS (6-stepeni manuelni menjač i pogon na sva četiri točka).

Devetostepeni automatski sistem prenosa

Krosover 500X je prvi Fiatov automobil koji nudi devetostepeni automatski sistem prenosa. Ovaj prenos, koji je dostupan uz benzinski motor 1.4 Turbo MultiAir II sa 170 KS i turbodizel motor 2.0 MultiJet II sa 140 KS poseduje mnoge prednosti, uključujući i odlične mogućnosti ubrzanja i ravnomeran dotok snage. Novi elektronski upravljani devetostepeni sistem automatskog prenosa poseduje posebno mapiranje, uz mogućnost prelaska na manuelno-sekvencijalni režim rada.

Pogon na sva četiri točka i sistem isključivanja zadnje osovine

Novi Fiat 500X dostupan je i u konfiguraciji sa pogonom na dva, i na sva četiri točka. Posebna karakteristika pogona na sva četiri točka na novom Fiatovom krosoveru jeste uvođenje sistema za isključivanje zadnje osovine kojim se smanjuje rasipanje energije usled proklizavanja kada pogon na sva četiri točka nije neophodan, što dovodi do manje potrošnje goriva. Kao jedino vozilo u svom segmentu koje poseduje ovu funkciju (izuzev modela Jeep Renegade), 500X pomoću sistema isključivanja zadnje osovine neprimetno prelazi sa pogona na sva četiri točka na pogon na dva točka kako bi obezbedio adekvatno upravljanje obrtnim momentom, i to bez ikakve intervencije od strane vozača.

„Mood Selector“ i „Traction Plus“

Novi 500X poseduje „Mood Selector“ – sistem za odabir vrste pogona, koji utiče na motor, kočnice, upravljački sistem i menjač (kod automatskog sistema prenosa), i omogućava tri vrste ponašanja vozila u zavisnosti od stila vožnje koji najviše odgovara situaciji na putu ili površini po kojoj se vozi: režim Auto (za najbolje performanse po pitanju udobnosti, potrošnje i CO2 emisija), režim Sport (za pogon koji je usredsređen na visoke performanse) i All Weather (za maksimalnu bezbednost čak i u uslovima slabog prianjanja za kolovoz). Na terenskim verzijama, režim „All Weather“ zamenjen je funkcijom „Traction“, koja na verziji sa pogonom na sva četiri točka ubrzava prenos obrtnog momenta na zadnju osovinu. Na verzijama sa pogonom na prednjim točkovima, ova funkcija aktivira kontrolni sistem „Traction Plus“, koji poboljšava prianjanje na teškom, klizavom terenu, za ekonomičniji i čistiji rad u odnosu na konvencionalan pogon na sva četiri točka, i povećava efikasnost pri umerenom svakodnevnom terenskom korišćenju.

Upravljanje i bezbednost

Opremljen „MacPherson“ zadnjim vešanjem na svim verzijama, Fiat 500X omogućava savršenu ravnotežu između dobrog upravljanja i udobnosti. Štaviše, kako bi zagarantovao bezbednost putnika, novi Fiatov krosover kombinuje konstrukciju karoserije prema najmodernijim kriterijumima i aktivne i pasivne bezbednosne sadržaje u cilju pružanja izvanrednih performansi. Mnoštvo sadržaja standardno je dostupno na celoj liniji modela, poput šest vazdušnih jastuka (prednji, na prozorima i sa strane), farova sa funkcijom za dnevnu vožnju i svetlima za skretanje i maglu, kao i ESC sistem (elektronska kontrola stabilnosti). Pored toga, u zavisnosti od verzije i tržišta, standardno ili na zahtev dostupni su i „Lane Assist“ sistem za upozorenje na promenu trake i „Blind Spot Assist“ sistem koji pomaže pri promeni trake tako što prati mrtav ugao iza vozila. Pored toga, 500X može dodatno biti opremljen i zadnjom kamerom „ParkView“ i „Brake Control“ sistemom za pomoć pri kočenju.

Uconnect™ info-zabavni sistem

Po pitanju udobnosti i ugodnosti, Fiat 500X nudi najbolji sadržaj u svojoj kategorij, zahvaljujući sofisticiranim sistemima Uconnect™ sa 5 ili 6,5-inčnim ekranima osetljivim na dodir koji omogućavaju pristup radiju, medijima, telefonu i Uconnect™ LIVE uslugama. Obe verzije dolaze u kompletu sa Bluetooth interfejsom, Aux-in i USB ulazima i glasovnom komandom. Pored toga, uređaj Uconnect Radio Nav 5’’ nudi TomTom 2.5D navigaciju, dok 6,5-inčni Uconnect Radio Nav poseduje satelitsku navigaciju sa 3D mapama, postepeno navođenje i „One Shot Voice Destination Entry“ za unošenje adresa putem glasovne komande. Pomoću ekrana u boji osetljivog na dodir, ovaj sistem omogućava pristup svim glavnim funkcijama: od analognog i digitalnog radija (DAB) do svih glavnih multimedijalnih izvora (medija plejer, iPod, iPhone, pametni telefon) koji mogu da se priključe putem USB ili Aux-in ulaza, ili korišćenjem Bluetooth audio prenosa. Svemu ovome može direktno da se pristupi putem tastera na samom upravljaču, tako da ni u jednom momentu ne morate da skidate oči sa puta niti ruke sa upravljača.

slika-500xNovi sistem Uconnect Live vozačima takođe omogućava – kroz integraciju sa njihovim pametnim telefonima – da koriste mnoštvo aplikacija putem već ugrađenog sistema. Mogu da budu u kontaktu sa svojim prijateljima na Facebook-u i Twitter-u, da slušaju milione pesama na Deezer-u kao i preko 100.000 internet radio stanica pomoću aplikacije TuneIn, da dobijaju najnovije vesti sa Rojtersa u realnom vremenu kao i informacije o saobraćaju, lokacijama radara i vremenskoj prognozi zahvaljujući TomTom Live uslugama.  Pored svega toga, Fiat 500X nudi eco:Drive™, koji omogućava uštedu goriva od 16% uz smanjenje CO2 emisija, kao i uslugu my:Car™ sa interaktivnim uputstvom za upotrebu koje pomaže kod održavanja vozila i u vanrednim situacijama. Što se tiče zvuka, ekskluzivni Hi-Fi Beats Audio sistem dostupan je na zahtev – razvijen je u saradnji sa „Beats by Dr. Dre“ i prvi put se pojavio na modelu 500L – i pružiće revolucionarno muzičko iskustvo na novom modelu Fiat 500X.

Linija modela (EMEA region)

U momentu pojavljivanja na tržištu biće dostupne 2 verzije jedna urbanija a druga za opušteniju vožnju, 5 nivoa opreme Pop, Popstar, Lounge, Cross i Cross Plus. 3 motora (1.4 Turbo MultiAir II sa 140 KS, 1.6 MultiJet II sa 160 KS i 2.0 MultiJet II sa 140 KS), 3 pogonska sistema (prednji, prednji sa sistemom „Traction Plus“ i pogon na sva četiri točka), 2 menjača (manuelni sa šest brzina i automatski sa devet brzina), 12 boja karoserije, 8 vrsta dizajna za alu-felne (16, 17 i 18-inča) i 7 različitih konfiguracija enterijera. U zavisnosti od datog tržišta, modele linije Fiat 500X odlikovaće određene razlike u sadržaju (i standardnom i dodatnom) kako bi se najbolje izašlo u susret potrebama različitih zemalja.

Lepotan sa karakterom, ovaj novi automobil istražuje potpuno novu dimenziju pripadnosti porodici 500, gde – poput visoke mode – zreli, elegantni, potpuno italijanski stil „odeva“ suštinu automobila koje je udoban, poseduje visoke performanse i uvek je kontaktu sa ostatkom sveta: to je X strana lepote, to je duša modela Fiat 500X. Dizajniran od strane Centro Stile Fiat, ovaj novi krosover predstavlja nastavak porodice 500, koja se sastoji od modela 500, 500C, 500L, 500L Trekking i 500L Living – automobila različitih namena i karatkera, ali zajedničkih korena: legendarni Fiat 500 iz 1957. Model 500X predstavlja novu dimenziju nepogrešivog modela 500 u kom se sudaraju legendarni stil i moderan koncept krosovera, uz zavidne terenske sposobnosti na verziji koja je savršena za doživljaje na otvorenom. Kao nedvosmislen izraz dizajna „Made in Fiat“, 500X nudi fleksibilnost, racionalnost i kvalitet, i sve to upakovano u kompaktne dimenzije, sa prostranim enterijerom i izborom inovativnih materijala i tkanina, kao i najsofisticiranijom tehnologijom u službi bezbednosti, udobnosti i ugođaja tokom vožnje. Kraće rečeno, Fiat 500X je opušteno, zabavno vozilo koje se može „nositi“ svaki dan, originalni odevni predmet mekih oblika za maksimalnu slobodu kretanja, koji će odražavati ličnost svog vozača zahvaljujući mnoštvu dostupnih mogućnosti prilagođavanja.

Na prvi pogled je jasno da su stilski koreni modela 500 u ovom automobilu naišli na novu interpretaciju, dosta „muževniju“ bez preteranog razmetanja mišićavom formom. Zapravo, uprkos povećanim dimenzijama i solidnom međuosovinskom rastojanju, Fiat 500X poseduje tečne linije koje mu daju šarm i dinamičnost. Drugačije rečeno, stil eksterijera novog Fiatovog krosovera predstavlja izraz prepoznatljivih elemenata i sa trenutne porodice 500 i sa legendarnog modela 500 iz pedesetih. Najočiglednija veza sa prethodnikom ovog modela vidi se u kombinaciji gornjih farova, koji su, iako okrugli, usečeni pod agresivnijim uglom što stvara „namršteniji“ izgled, i sa donjim, „kratkim“ svetlima i dizajnom „logo sa brkovima“. Zavijena hauba sa stranama povijenim nadole je takođe karakteristika stila modela 500, kao i čitav prednji deo, sa izuzetnom stilskom harmonijom, klasičnom trapezoidnom maskom i, u njenom centru, elegantnim hromiranim „brkovima“. Nešto niže naći ćete crnu donju rešetku – stilska odlika uvedena na model 500 još 2007. godine – koja vozilu daje „prijateljski“ igled, i u isto vreme mu daje robusnost i snažniji karakter. Čvrsti i robustan izgled ovog automobila stilski je savršeno izbalansiran skladnim linijama sadržanim u skromnim dimenzijama: automobil je dug 4,25 metara (2 cm više na terenskoj verziji), širok 1,8 metara i visok 1,6 metara (ili 1,61 sa krovnim nosačima, odnosno 1,62 metra za verziju sa pogonom na sva četiri točka).

Sa strane, linija u visini struka na ovom vozilu blago se spušta ka prednjem delu, što naglašava robusnost i pojačava dinamičnost dizajna. Preciznije rečeno, bočna strana predstavlja modernu verziju istorijskog izgleda modela 500, ali sa čitstijim, modernijim površinama, prekinutim naglašenim blatobranima i robusnim vratima. Sve to je dalje poboljšano klirensom od 162 mm za verzije sa prednjim pogonom, odnosno 179 mm na konfiguracijama 4×4 (vrednosti merene po A standardu) – i povećanim točkovima. Štaviše, zahvaljujući usvajanju izvanrednih terenskih karakteristika kao što su posebni branici i zaštitne donje ploče, Cross i Cross Plus verzija 500X omogućava izvanredne uglove tipične za terensku vožnju: prilazni ugao od 21,3°, silazni ugao od 30,1° i ugao savladavanja prepreke od 22,3° (vrednosti merene prema A standardu). Hromiranu ručku koja podseća na osvetljenje tablice u obliku „sedišta bicikla“ sa njegovog prethodnika. Svetlosne sekcije su smeštene pored usečenih zadnjih vrata, a način na koji svetle čini da ne mogu ostati neprimetne noću, zahvaljujući tečnom obliku stop svetala i pozicije. Zadnji prozor „zaseca“ vrata prtljažnika sa strana, i stvara pojednostavljen, moderan izgled stakla, dok mu spojler na vrhu vrata daje savremen izgled i odlično doprinosi sveukupnoj vrednosti aerodinamičnosti (0,34 CX).Stilizovani italijanski dizajn vidljiv je i na detaljima koji 500X čine zaista jedinstvenim, kao što je elegantni hromirani ukras – od ručki prednjih vrata sa njihovim amblemom sa „brkovima“ do okvira svetlosnih sekcija i ručke na vratima prtljažnika – ili staklenog krova „Sky Dome“ koji, spajajući se sa vetrobranskim staklom, stvara linearni, osunčani krov, koji naglašava dva potporna luka. Širok spektar silikatnih i pastelnih boja upotpunjuje eksterijerni stil novog vozila, uz čitav niz pop-inspirisanih mogućnosti prilagođavanja, tipičnih za DNK modela 500, uz jarke, žive nijanse i osnovne boje koje kao što su crvena, žuta i plava, pored onih hladnijih, sofisticiranijih boja puput bež sive, pa čak i terenskih tonova poput mat bronzane, dostupne na opuštenijoj .. verziji. Svaki odabir boje dolazi sa izborom komplementarnih tkanina i kože, a naravno da možete računati i na instrument tablu koja će biti unutrašnji odraz boje eksterijera. Ukupno 12 kombinacija boja naglašavaju senzualnu formu modela Fiat 500X, koju još više ističe osam vrsta dizajna za 16, 17 i 18-inčne alu-felne.

Kompaktan spolja, izdašan iznutra: prostrano, bezbedno okruženje sa širokom upotrebom visoko-kvalitetnih materijala i kvalitetnom obradom, kao i mnoštvom praktičnih odeljaka za skladištenje. Putnički deo modela Fiat 500X karakteriše kompletna, moderna i ergonomična postavka, u dizajnu inspirisanom slavnim izgledom modela 500. Automobil sa karakterom poput Fiat-a 500X jednu od vrlina krije i u sedištu vozača. Čim se smestite za upravljač, odmah ćete primetiti izvanredan raspored insrumenata, lakoću i udobnost korišćenja kontrola, usmerenih ka vozaču i grupisanih po funkcijama. Iskustvo vožnje je još potpunije zahvaljujući vertikalno podesivom upravljaču, visini H tačke od samo 669 mm od zemlje (697 mm na 4×4 verziji), ergonomskim sedištima i prostranom prostoru za noge. Zasnovana na strukturi kokpita, vozačeva strana sadrži instrument tablu podeljenu na tri kružne sekcije, od kojih je središnja veća oivičena metalnim ukrasom – što jasno podseća na slavni Fiat 500 – idealna kombinacija retro estetike i moderne tehnologije. Sa svake strane, nalaze se jednaki krugovi koji sadrže merač brzine i merač obrtaja, a u centru se nalazi 3,5-inčni prilagodljivi TCT ekran koji vozaču brzo i jednostavno saopštava potrebne informacije, pored toga što nudi i brojne mogućnosti prilagođavanja. Na upravljačkom stubu nalazi se novi sportski oblikovan upravljač, koji omogućava bolje pozicioniranje ruku i savršen hvat, sa stilizovanim hromiranim ukrasima i integrisanim audio kontrolama koje omogućavaju preciznu i opuštenu vožnju u svakoj situaciji. Sve to dopunjava i optimalna pozicija ručice menjača na centralnom delu između sedišta uz udoban naslon za ruku. Centralni deo konzole sadrži tri najčešće korišćena dugmeta koji podsećaju na male poluge sa starog modela 500, dok ćete odmah iznad naći 5-inčni ekran Uconnect sistema (dostupan takođe i u 6,5-inčnoj varijanti sa integrisanim navigacionim sistemom). Na dnu se nalaze otvori za ventilaciju i kontrola klime.

Još jedna karakteristika stila 500 dolazi sa instrument tablom ovog novog krosovera, koja na „urbanijoj“ verziji iznutra odražava boju spoljašnjosti. U zavisnosti od paketa opreme, dostupne su dve završne obrade dela između prednjih sedišta i tapacirunga vrata: geometrijska šara rođena iz redizajniranog igleda „Carboon Look“ ili neprekidni brušeni čelik. Iste ekskluzivne karakteristike poseduju i ručke na vratima u klasičnom obliku kuke, koje podsećaju na najnezaboravniji element vrata sa starog modela 500. Kao vrhunski izraz italijanske izrade, novi Fiat 500X nudi maksimalnu funkcionalnost, što potvrđuju i brojne pregrade raznih veličina raspoređene širom putničkog prostora. Iako je gornji deo konzole zadužen za elegantni stil, sa mekim, tapaciranim površinama, donji deo sadrži niz prostranih otvorenih pregrada, kao i srednje i male kutije u kojima vaše dragocenosti mogu biti skrivene od neželjenih pogleda. Velik prostor za skladištenje na modelu 500X uključuje četiri prostrane pregrade u vratima, veliku kutiju sa poklopcem pri dnu konzole i kasetu smeštenu ispred sedišta suvozača, ukrašenu hromiranom oznakom modela, kao i dva držača za šolje između prednjih sedišta koji predstavljaju bezbedno mesto za držanje posuda različitih veličina. U zavisnosti od paketa opreme, centralni naslon za ruku takođe može biti opremljen zgodnim spremištem, kao i mogućnošću podešavanja po dužini za veću udobnost. Korisnog prostora ima i ispred ručice menjača, gde možete pronaći posebnu pregradu za odlaganje malih predmeta, koja takođe služi i kao mesto za držanje Vaših uređaja (pametnih telefona, MP3 plejera i dr.) koji zahvaljujući USB i Aux-in ulazima mogu da se pune ili povežu sa Uconnect sistemom. I prednja sedišta takođe poseduju zgodne mrežaste džepove sa zadnje strane, dok naslon suvozačevog sedišta može da se obori: spuštanje naslona pomoću Fold&Tumble funkcije stvara ravnu površinu za odlaganje prtljaga celom dužinom putničke kabine, za optimalno iskorišćavanje prostora u vozilu.

Istu prilagodljivost poseduju i zadnja sedišta sa preklapajućim naslonom koji se razdvaja u odnosu 60/40 kao i prostrani prtljažnik (kapacitet od 350 litara postaje 1000 litara sa potpuno spuštenim zadnjim sedištima). Štavište, Vaš 500X po zahtevu može biti opremljen montažnom teretnom platformom koja se sklapa i podešava po visini. Putnički prostor je veoma prijatno mesto za boravak, i nudi se u ne manje od sedam konfiguracija enterijera, stvorenih kombinovanjem različitih vrsta tkanine, kože, završne obrade i boja, a iznenađenja se kriju u detaljima. Enterijer modela Fiat 500X Pop je crn, sa tapacirungom od sivog „Scuba“ materijala, novog sportskog materijala sličnog neoprenu, u tehničkom stilu, a instrument tabla je dostupna u pet boja karoserije. Okviri tapacirunga vrata i gornji deo prostora između prednjih sedišta imaju karbonski izgled.

Drugi paket opreme Popstar dostupan je u dve varijacije: crna boja sa sivim „Scuba“ detaljima, ili crna boja sa crvenim „Scuba“ detaljima, i jedna i druga sa karbonskim prostorom između prednjih sedišta i sa instrument tablom u boji karoserije. Na modelu Fiat 500X Lounge kupci mogu da izaberu između „Moka“ i „Light Dove“ enterijera, ukrašenih stilizovanim porubima, uz efekat brušenog čelika na gornjem delu prostora između prednjih sedišta (sa instrument tablama u boji karoserije). Fiat 500X Cross poseduje visoko-tehnološki enterijer sa kompleksnijom teksturom ukrasnih elemenata instrument table, koja podseća na spoj livenog gvožđa, za trodimenzionalni mat efekat i brušenog čelika na gornjoj strani prostora između sedišta i okvirima tapacirunga na vratima. Iste karakteristike poseduje i Fiat 500X Cross Plus. Još dve verzije kompletiraju liniju modela, dostupne na zahtev, sa visoko-kvalitetnim kožnim tapacirungom: i jednu i drugu karakteriše efekat brušenog gvožđa na prostoru između prednjih sedišta i okviru tapacirunga vrata, dok jedna nudi crni ambijent sa suptilnim crvenim detaljima koji naglašavaju dinamičnu prirodu vozila, a druga nudi detalje u boji duvana, za tradicionalniji, retro izgled.

sedista-500xNeosporno italijanski putnički prostor nudi svu udobnost tipičnu za vozila viših segmenata. Enterijer je poboljšan širokom upotrebom zvučno izolujućih materijala – sa instrument tablom tapaciranom finim materijalom na svim verzijama – kao i mnoštvom tehničkih karakteristika kao što su, na primer, PVB sloj unutar vetrobranskog stakla koji poboljšava indeks artikulacije, i sa akustičkim deflektorima na stubovima – najnovija karakteristika u ovom segmentu vozila – izrađenim u potpunosti od apsorbujuće pene. Još nešto što doprinosi neprevaziđenoj udobnosti jesu ergonomska sedišta napravljena najvećim delom od pene različite gustine, za strane, sedište i naslon. Vozačevo sedište standardno može da se podešava po daljini i visini, uz podesiv ugao naslona. Podešavanja za lumbalni predeo i grejači sedišta su takođe dostupni na zahtev. Zadnje sedište – deljivo u odnosu 60/40 – pruža odličnu udobnost za tri putnika i na svim verzijama pokazuje jednak kvalitet izrade kao i dva prednja sedišta.

U zavisnosti od paketa opreme, moguće je izabrati vrstu materijala tapacirunga i boje, uz klasičnu hromatsku kombinaciju porodice 500 – jednobojna tkanina sa donje strane, sa gornjim delom i naslonima za glavu u boji instrument table i tapacirunga vrata. Fiat 500X Pop nudi kvalitetne tkanine crne boje sa crnim ukrasima, dok su nasloni za glavu i gornji deo sedišta izrađeni u sivoj „Scuba“ boji i imaju logo modela 500. A kupci verzije Popstar mogu da se odluče za jednu od dve mogućnosti: crna tkanina sa crnim ukrasima uz naslone za glavu i gornji deo sedišta u sivoj „Scuba“ boji, ili crna sedišta sa sivim ukrasima uz crvene gornje delove i naslone za glavu. I na kraju, Lounge nudi dva rešenja: tamno braon sa elektronski spojenom ukrasnom tkaninom uz srebrni logo modela 500, ili bež tapacirung sa elektronski spojenim delovima i antracitnim logom modela 500.
Liniju modela kompletiraju Cross i Cross Plus nivoi opreme na modelu 500X, i jedna i druga sa tapacirungom od crne tkanine sa sivim ukrasima i srebrnim logom modela 500. I na kraju, po zahtevu, Vaš 500X može biti opremljen visoko-kvalitetnom kožom crno-crvene kombinacije ili boje duvana, uz srebrni logo modela 500.

Kako bismo prikazali neverovatnu pažnju koju su dizajneri posvetili svom poslu, čak su i patosnice na modelu 500X unikatne i ekskluzivne: na njima je odštampana mapa fabrike u Melfiju, kao originalan izraz ponosa italijanskih proizvođača zbog stvaranja visoko-kvalitetnog proizvoda koji poseduje neverovatan šaram.

Volvo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.