Quattro pogon: Savršenstvo “made by Audi”!

Audi nije direktna konkurencija BMW-u i Mercedesu. Pre svega jer prodaje automobile sa prednjim pogodnom, dok je prenos sile  kod BMW-a i Mercedesa preko zadnjih točkova. Velika je prednost zadnje vuče, zato je poređenje ova tri brenda po meni neozbiljno  i neprofesionalno. Ali Audi ima svoj biser a to je vrhunski Quattro pogon, koji je za klasu iznas konkurencije. Piše: Aleksandar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs

 

Prodajem vaš automobil!

Dizelaš je mnogo bolja kupovina od benzinca

Pitajte Aleksandra Todorovića

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

F.Stojković: Preporučujem Todorovića!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

 

 

Audi nudi quattro pogon u različitim verzijama prilagođenim svakom modelu. Audi forsira Quattro tehnologiju već 40 godina. Sa preko osam miliona prodatih modela sa quattro 4 x 4 pogonom, Audi je najuspešniji premium proizvođač vozila sa stalnim pogonom na sve točkove na svetu. Audi je postigao prekretnicu u istoriji automobila – 1980. nijedan drugi proizvođač nije mogao da ponudi brži, efikasniji pogon na sva četiri točka za proizvodnju velikih serija do ove 2024.godine. Pravo je pitanje da li će iko skinuti Audi sa trona koji tvrdoglavo drži.

Quattro raspoređuju sile promenljivo na obe osovine u zavisnosti od trakcije koji ima svaki pneumatik ponaosob.  Samoblokirajući središnji diferencijal, koji se koristi u mnogim Audijevim modelima sa uzdužnim motorom ugrađenim napred, je čisto mehanički zupčanik. Obično šalje pogonski moment na prednju i zadnju osovinu u odnosu 40:60. Sportski diferencijal na zadnjoj osovini dostupan je za neke vrhunske motore. Može aktivno da raspodeli obrtni moment između zadnjih točkova koristeći dva stepena superpozicije sa elektro-hidrauličnim kvačilom sa više ploča. U ekstremnim slučajevima, skoro sav obrtni moment ide na jedan točak – sistem gura automobil u krivinu, eliminišući nedovoljno upravljanje od samog starta. U prevodu: Quattro omogućava i prosečnim vozačima da voze brzo bez gubitka trakcije i stabilnosti, a to je velika prednost! Ja prosto obožavam ovaj Audijev pogon.

 

 

Quttro sa centralnim samoblokirajućim diferencijalom funksionisao je odlično. Danas je Quattro pogon mnogo bolji, sofisticiraniji. Audi je prvi put 2008. godine ugradio sportski diferencijal na S4. Ovaj diferencijal jednostavno razdvaja obrtni momenat između zadnjih točkova.

Vreme reakcije je nekoliko stotinki sekunde, jer je elektronski kontrolisano. Centralni računar izračunava sa velikom preciznošću koji točak ima bolje prijanjanje za prenos snage na taj točak.

U krivinama automobili imaju tendenciju da podupravljaju, ali sa ovim diferencijalom tendencija podupravljanja se minimalizuje,. Kada  ubrzavate u krivinama, snaga se ravnomerno prenosi na točkove, tako da automobič što duže ostane  u željenoj putanji.

 

Quattro do 85% snage može da prenese na zadnju osovinu (tad je jako blizu BMW-a), a ako zadnja osovina izgubi trakciju, tada će se do 70% sile preneti na prednju osovinu. Prvo su modeli RS5, A7 SportBack i A6, kasnije i ostali dobili sofisticirani i sistem koji se naziva vektorizacija obrtnog momenta ili vektor obrtnog momenta. Ovaj sistem može neprimetno da deluje na svako kočenje točkova kako bi pružio optimimalno ponašanje automobila na različitim podlagama.

 

Tražim za vas najbolje polovne automobile!

Kupio komšija auto prošle nedelje. Na auto placu su ga uveravali da Audi ima pravih 234.000 km i da nisu vraćali kilometražu. U Autokomercu nisu hteli da mu kažu kilometražu dok ne postane vlasnik automobila. Kad je kupio, i proverio kod njih svoj Audi, a ono 2022.godine rađen veliki servis na 356.000 km. Bravo komšija, morao sam da “pohvalim”. Pitam ga ja: pa znaš da ja tražim automobile, da proveravam kilometražu 21 godinu (postoji nekoliko načina da se utvrdi prava kilometraža)? Komšija kaže znam Aco! Pitam ga pa što me nisi angažovao? Nisam, dali su mi popust od 500 evra na placu, nisam mogao da odolim! A još tebe treba Aco da platim 450 evra. Eto nije me platio, dobio je popust, kupio je auto, Audi sa realnih 400.000 km, a pošto je to 2.0 TDI koji ne prelaze velike kilometraže pre generalne, dvostruko se usrećio! Budite i vi kao moj komšija: MNOGO ĆE VAM SE RADOVATI VAŠI MAJSTORI! A posle se još žalite što vas deru kao ovce! A ljudi vam krševe koje ste kupili dovode u koliko – toliko vozno znanje! Ko razmišlja kao moj dragi komšija – kupiće govno. Ko koliko ima u glavi, takav i auto vozi.  Ali nije nužno da budete ovca, zaista nije, može to sve mnogo drugačije! Nadam se da nisam nikog uvredio. Ako se neko prepoznao u ovom opisu, ja mu se iskreno izvinjavam.

 

Zaslužujete najbolje savete, najbolji servis, najbolju uslugu i razume se najbolji polovni automobil za novac koji imate! Iza mene je 21 godina iskustva, u proveri, kontroli polovnjaka. Izuzetno nezahvalan i naporan posao, ali izuzetno veliko zadovoljstvo kada porodici nađem dobar automobil čine me presrećnim. Kada nađete posao koji volite nećete morati da radite ni jedan jedini dan u životu. Ja sam ga našao! Ja vam ispunjavam želje, vaše snove, a štitim vas od noćnih mora. Polovnjaci jesu često rupa bez dna, sa brdo skrivenih mana. Vas će čekati proveren polovni auto koji će sa zadovoljstvom održavati moji najbolji mehaničari. Ne možete odabrati boju, ali mogu vam garantovani miran san. To nije baš tako malo, kako vam se možda čini. Vaš Aleksandar Todorović urednik www.testoviautomobila.rs i najboljiauto.com

 

NAJBOLJIAUTO.COM: Sigurna kupovina polovnih automobila bez prevare

Prodajem vaš automobil!

Dizelaš je mnogo bolja kupovina od benzinca

Pitajte Aleksandra Todorovića

Bojan Tokić: Todorović mi je našao odličan auto!

F.Stojković: Preporučujem Todorovića!

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

Deca su ono najdivnije!

 

 

Kupovina automobila procedura preko Todorovića

Potraga za idealnim polovnim automobilom mora da bude naporan proces, jer se na tržištu nudi mnogo vozila sa skrivenim manama, koje su jako skupe za popravku. Nebitno je što je auto recimo 2017. ili 2018.godište, ako ima 100.000 km iza sebe, što nije tako mala kilometraža može da ima brdo problema, a otklanjanje tih kvarova može vas koštati i više od par hiljada evra. Nemojte kupovati mačku u džaku, angažujete proverenog mehaničara, prebacite desetak automobila koji se vama dopadaju i dobar servis na temeljnu kontrolu. Taj uloženi novac vam se sigurno vraća, jer kupićete na taj način bolji automobil. Sve to mogu ja umesto vas dragi kupci da uradim, jer se bavim proverom i nalaženjem automobila preko dve decenije. Ako ne želite da vaše ime i prezime bude objavljeno na mojim sajtovima, napomenite to odmah u pitanju. U tom slučaju rok za slanje odgovora je duži, a cena odgovora je za 50% veća. Ukoliko me i angažujete za traženje automobila, nećete dobiti besplatne kontrole u servisu na 4 meseca, niti besplatnu pomoć oko prodaje automobila. Meni je potrebna vaša javna podrška, i znači mi da stoji vaše ime i prezime na mom sajtu.  Ja sam iz Beograda. Ako ste recimo iz Subtice ili Leskovca, i nije vam prijatno da vozite po Beogradu, auto koji vam nađem, može vam biti isporučen ispred vašeg kuće! Glavni urednik Aleksandar Todorović www.najboljiauto.com i testoviautomobila.rs.

 

 

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

Uvoz automobila iz EU koji vi odaberete

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

 

 

 

Izbegnite stres, izbegnite prevaru – kupite proveren polovni automobil!

Potraga za idealnim polovnim automobilom mora da bude naporan proces, jer se na tržištu nudi mnogo vozila sa skrivenim manama, koje su jako skupe za popravku. Nebitno je što je auto recimo 2017. ili 2018.godište, ako ima 100.000 km iza sebe, što nije tako mala kilometraža može da ima brdo problema, a otklanjanje tih kvarova može vas koštati i više od par hiljada evra. Nemojte kupovati mačku u džaku, angažujete proverenog mehaničara, prebacite desetak automobila koji se vama dopadaju i dobar servis na temeljnu kontrolu. Taj uloženi novac vam se sigurno vraća, jer kupićete na taj način bolji automobil. Sve to mogu ja umesto vas dragi kupci da uradim, jer se bavim proverom i nalaženjem automobila preko dve decenije. Cena traženja za automobile koje ja preporučujem od 8.000, 10.000 evra je 400 evra. Za modele koje ja preporučujem koji koštaju do 6000 evra je 350 evra. Preporučujem modele koji se mnogo manje kvare od proseka i najbezbednije modele, i automobile čija je ponuda na proverenim placevima dobra! 

 

Ja sam u Beogradu, i tražim za vas automobile u Beogradu i okoloni. Ako živite recimo u Subotici ili Nišu, i neugodno vam je da vozite u Beogradu, ili od Beograda do vašeg mesta, auto koji kupite može biti prebačen kamionom tačnog ispred vaše kuće. Cena traženja automobila koje vi želite a ja ih ne preporučujem je: 300 evra za kola od 3000 evra, odnosno 600 evra za kola od 8.000, 10.000 ili 14.000 evra. Preciznu ponudu dobijate kada mi pošaljete sken uplate (3.000 dinara) i pitanje. Glavni urednik Aleksandar Todorović www.najboljiauto.com i testoviautomobila.rs.

 

RAČUN: 105000000250737463
AIK Banka Aleksandar Todorović

Pitajte Aleksandra Todorovića

Poređenje automobila: uporedite bilo koja tri automobila

TESTIRALI SMO: Peugeot 301 1.6 HDi

D.Stevanović: Auto koji mi je našao g.Todorović me odlično služi

Dušan Sremčević: Aleksandar Todorović je profesionalac!

I.Jevtić: Hvala vam g.Todoroviću za odličan auto!

Jorgačević: G.Todoroviću odličan je Picasso koji ste mi našli!

Filip Stojković: Preporučujem Todorovića jer želim da pomognem drugima

Havarisan auto je auto koji NIJE U VOZNOM stanju!

 

Kupovina automobila preko urednika Todorovića – Procedura:

 

  • 1) Pročitajte prvo tekst šta nudim, kako tražim i proveram automobile za vas (Kliknite ovde)
  • 2) Nakon toga uplaćujete 4.500 dinara ako želite da se čujemo telefonom, ili 3.000 dinara ako želite kratke odgovore i ponudu za traženje automobila preko e – maila. RAČUN: 105000000250737463 AIK Banka Aleksandar Todorović, Beograd.
  • 3) Potom šaljete detaljno pitanje na sajt testoviautomobila.rs rubriku Pitajte Aleksandra Todorovića (kliknite ovde).
  • 4) Dobijate odgovor za manje od 24h, kao i ponudu za traženje automobila. Ako vam cena odgovara, novac uplaćujete na gore navedeni račun. Tražim modele koje ste vi naveli, koji se vama dopadaju, ili automobile koje se najmanje kvare, koji su najbezbedniji koje vam preporuči glavni urednik Aleksandar Todorović.  Honorar naplaćujem unapred.
  • 5) Krećemo sa traženjem polovnjaka za vas – u proseku je potrebno 3 do 5 dana, da pogledamo sve što je za gledanje, a najbolji primerak, prebacujemo u servis na detaljnu kontrolu  i pregled. Cena traženja za automobile koje ja preporučujem od 8.000, 10.000 ili 20.000 evra je 450 evra. Za modele za koje ja smatram da su kvalitetni i pouzdani a koji koštaju do 6000 evra cena traženja je 350 evra. Preporučujem modele koji se mnogo manje kvare od proseka i najbezbednije modele. Mogu da vam naravno nađem i model koji vi želite, makar ima jako veliki broj fabričkih mana. Vi ste kupac i ja vam izlazim u susret! 

 

 

 

  • 6) Najbolji automobil rezervišemo za vas, tako šta ga kaparišemo, dakle platimo vlasniku ili češće auto placu da auto čuva narednih nekoliko dana (koliko vam je potrebno da dođete u Beograd, na plac, ili kod notara, ako je u pitanju fizičko lice)
  • 7) Dobijate na Viber detaljne slike pregleda automobila, sa svim eventualnim manama, ogrebotinama, i tačnim iznosima koliko koštaju dodatna ulaganja ako ih ima (koja su dosta niža od drugih lošijih automobila koje smo gledali za vas) i tačnu cenu velikog i malog servisa sa rukama (koji varira od 300 do oko 500 evra). Veliki servis ne morate da radite ako ne želite. A možete i kod svog majstora, ako u njega imate više poverenja (ali ostaje nejasno zašto vam onda on nije tražio auto).
  • 8) Dolazite na auto plac, ili kod notara, ako je prodavac fizičko lice (zbog sve slabije ponude na placevima, gledam i registrovane automobile). Ja ću vas naravno dočekati na auto placu, ili kod notara, i tu sam za vas i pored vas narednih sat vremena. Pogledate, proverite auto, možete da povedete i svog mehaničara (ali onda se opet postavlja pitanje zašto njega niste angažovali). Ako je onako kako sam opisao, i ako je stanje isto kao na slikama koje sam vam poslao (slikam svako oštećenje) kupujete, plaćate auto,  u evrima, vlasniku auto placa, odnosno prodavcu ako je u pitanju fizičko lice – nakon overe kod notara.
  • 9) Nakon toga vozite auto kod mog mehaničara na veliki i mali servis, eventualnu zamenu pločica, možda diskova ili recimo stabilizatora, ako želite, ako mislite da servis nije potreban ili nećete da ga radite vaš izbor i pravo.
  • 10) Ako ste kupili auto na auto placu, mogu vam organizovati da se odradi tehnički pregled, ako ste iz Beograda, do kraja dana

  • 11) Ako ste iz Beograda, mogu vam preko agencije (ona to naplaćuje 3.000 dinara) organizovati da umesto vas odu do MUP-a i izvade vam tablice i saobraćajnu dozvolu.
  • 12) Ako niste iz Beograda, a kupili ste auto na placu, idete taksijem do agencije koja izdaje probne tablice, vratite se do placa, stavljate probne tablice  i vozite auto ako želite do mog mehaničara na veliki i mali servis. Ako ne želite veliki servis ne morate da ga radite, vaš auto, vaš izbor, vaša odluka. Ja veliki servis itekako preporučujem, prvo jer ste mirni narednih 5 godina, drugo jer sprečavate tako da dođe do pucanja zupčastog kaiša ili istezanja lanca (često se desi na lanac NE mora da se menja – pa kod automobila sa lancem, radimo samo mali servis, možda zamenu pločica na primer), i na taj način sačuvate motor od havarije. Popravka motora ako pukne kaiš može koštati preko 3.000 evra, zato mislim da vam se rizik ne isplati. Kola dugo stoje na placu, i pitanje je koliko je kaiš izgubio elastičnost.
  • 13) Imate besplatne kontrole (ne i besplatne popravke) na 4 odnosno 6 meseci kod mojih mehaničara u prvih godinu dana (plaćam ih ja)
  • 14) Imate gratis pomoć oko prodaje automobila koji ste kupili preko mena, kada rešite. Oglašavam vaš auto na mojim sajtovima i facebook stranicama Testovi Automobila Srbija i Najboljiauto.
  • 15) Za narednu kupovinu imate popust od 30%. To važi i za članove vaše šire porodice.
  • 16) Vaš majstor može uraditi veliki i mali servis, ali onda je valjda on odgovoran za urađeno? Vaš majstor vam može održavati auto, ali podrazumeva se da ako vam “nestane” DPF da ga je on skinuo – jer ja vam obavezno prodajem auto sa DPF – om.
  • 17) Poželjno je da kada kupujete auto od mene dođete sa vašim majstorom (ukoliko ne želite da vam moji mehaničari održavaju kola), i da sve bude transparentno. Možda vi imate odlične majstore, koji prosto nemaju vremena da vam traže auto (ili neće da se upuštaju u ovaj jako naporan posao – pametni ljudi!)
  • 18) Novo! Uvozim automobile iz EU po vašem izboru! 

 

– Vršimo i prodaju vašeg automobila ukoliko vam ja tražim auto ili kupujete moj auto. Ponude i vaše zahtebe nam možete slati na neke od mojih sajtova: Testoviautomobila.rs, Najboljiauto.com ili Facebook stranice Testovi Automobila Srbija i Najbolji Auto.

– GARANCIJA:

– Garancija na kilometražu.
– Garancija da je Dekra ustanovila da je auto bez mane.
– Garancija na tehničku ispravnost.
– Garancija na legalnost u zemlji i inostranstvu.
– Garancija da vozilo nije bilo havarisano.

– Garancija na veliki i mali servis ako ga želite!

 

– USLUGE:

– Za moje kupce vršim kompletnu registraciju automobila, od tehničkog pregleda do odlaska u SUP. Auto vas može čekati ispred vaše kuće, bez obzira u kom se gradu Srbije nalazite.
– Za kupce van Beograda, radim probne tablice ili prevoz vozila do željene destinacije šlep službom.
– Za kupce van Beograda, koji žele da pregledaju vozilo, a nisu u mogućnosti da to lično urade, moguća je da ja to uslužno uradim. A.Todorović glavni urednik najboljiauto.com i testoviautomobila.rs

 

– FINANSIRANJE:

– Banke su ponekad nužno zlo. Krediti u evrima sa fiksnom kamatnom stopom od 6.8%
– Period otplate 18-84 meseci (18,24,36,48,60,72,84). Što kraći periot otplate to manje novca date za kamate.
– Godine starosti kupca od 20 do 68 god.
– Minimimalni uslov je da ste tri meseca zaposledni kod aktuelnog poslodavca na neodređeno vreme. Takođe morate imati ispunjen uslov od 6 meseci (kod nekih banaka 12 meseci) ukupnog radnog staža u Srbiji. Možete odabrati bilo koju banku.

 

 

ZA PRENOS VLASNIŠTVA POLOVNOG AUTOMOBILA SA PRODAVCA NA KUPCA POTREBNO JE SLEDEĆE :

1. Uraditi kupoprodajni ugovor.
2. Podneti poresku prijavu i platiti porez u Poreskoj upravi na opštini prebivališta prodavca.
3. Promeniti saobraćajnu dozvolu (a ukoliko je drugo registarsko područje) i tablice u MUP-u.

1. KOD JAVNOG BELEŽNIKA

Da i uradili kupoprodajni ugovor ili ugovor o poklonu potrebno je da prisustvuje i kupac i prodavca sa važećim ličnim kartama i saobraćajnom dozvolom. Ukoliko ste kupili vozilo od lica koje ima ovlašćenje od prodavca da u njegovo ime može da izvrši prodaju vozila, onda prisustvo prodavca nije potrebno, nego ovlašćeno lice sa svojom ličnom kartom i original ovlašćenjem koje obavezno mora da ima delovodni pečat sa brojem pod kojim je taj ugovor zaveden isključivo kod javnog beležnika.  Ali ja vam preporučujem da ne kupujete vozilo od prodavca koji nije vlasnik tog automobila, a razloga ima mnogo. Postoji mogućnost da se ugovor overi i parcijalno u razlićtim gradovima i u različito vreme, recimo prodavac overi svoj potpis u Nišu, kupac overi svoj potpis u Kraguejvcu, ali kada onda dati, primiti novac? Izbegnite ipak ovaj način kupovine! 

 

 

2. PORESKA UPRAVA

Nakon što potpišete kupoprodajni ugovor, znajte da imate rok za plaćanje poreza na prenos apsolutnih prava 15 dana. Ako je vozilo sa drugog registarskog područja od opštine na kojoj je prodavac, moraju se odjaviti tablice u mestu izdavanja registarskih tablica i tu platiti porez. Visinu poreza možete videti na poratalu E uprave,  Drugačije je kada je  PRODAVAC PRAVNO LICE I OBVEZNIK PDV-a).

 

– Online na e upravi dobijate tačan iznos poreza.
– Potrebno je 2 overena primerka kupoprodajnog ugovora dostaviti poreskoj upravi. Takođe Poreska uprava izdaje potvrdu o plaćenom porezu nakon uplate i to po protoku od 2 do 5 dana u zavisnosti od opštine.
– Ako se registarsko područje novog vlasnika razlikuje od registarskog prodručja prodavca, kupac nakon overe može sam da  odjavi vozilo, i  da izvrši promenu vlasništva u svojoj Policijskoj Upravi.

3. MUP

Nakon odjave vozila (ako je ona bila potrebna), neophodno je izvršiti promenu vlasnika motornog vozila u nadležnoj Policijskoj Upravi. Ako je do isteka registracije vozila ostalo više od mesec dana, da biste dobili saobraćajnu dozvolu na ime kupca, potrebno je:
– Poništena stara saobraćajna dozvola (poništena saobraćajna dozvola je probušena od strane službenika u Policijskoj upravi i naravno taj podatak eidentiran u IT sistemu MUP-a gde je vozilo odjavljeno)

kupoprodajni ugovor  sa potvrdom o plaćenom porezu u nadležnoj poreskoj upravi

– lična karta
– stara polisa
– uplata za administrativnu taksu za novu saobraćajnu dozvolu.

 

  • Kupovina na autoplacu je jednostavnija i svu potrebnu dokumentaciju ćete uglavnom dobijati od prodavca
Volvo